Oli tässä poikaystävän kanssa yksi ilta keskustelu pettämisestä. Hän sanoi, ettei ikinä pettäisi, sillä ei halua satuttaa minua, pettäminen on moraalisesti väärin ja lisäksi hän ei halua tai näe tarvetta, sillä minä tyydytän hänet kaikinpuolin. Hän sanoi, että haluaisi ilman näitä syitä harrastaa seksiä muidenkin naisten kanssa. Kun mietin, että onko tässä maailmassa yhtään miestä, joka haluaisi vain ja ainoastaan omaa naistaan (muut naiset eivät kiinnosta, vaikka moraalisia sääntöjä ei olisikaan), niin hän sanoi, että ei ole. Ja jos joku niin väittää, hän vain sanoo niin, ollakseen mieliksi naisille. En minä ketään tuomitse, ja kyllä minä tämän kaiken jo periaatteessa poikaystävästänikin tiesin, mutta kunhan kyselen. Onko siis sellaisia kultakimpaleita?
Yhden naisen miehet
13
1101
Vastaukset
- on sitten vain
uskottava ja toivottava, että se miehen moraali säilyy...
- Mä oon tällanen
On mahdottomuus olla kiinnostumatta muista naisista. On valheellista väittää ettei muut naiset kiinnosta. Mutta on mahdollista olla pettämättä omaa naista!
Itseäni harmitta kun joskus on ollut mahdollisuus tehdä "aloite" naisen kanssa veihtaamisen suhteen, niin olen ajatellut, että ystävyys on tärkeämpää kuin seksi. Joten jäin ilman kumpaakin!- mahdottomuuden
voi kuitenkin tehdä mahdolliseksi siten, että yksinkertaisesti vain päättää olla kiinnostumatta muista kuin omasta naisestaan? Päättää olla edes katsomatta muihin naisiin. Jos ei katso naista, ei voi tuntea vetoa tähän. Tarkoitan tällä katsomisella nimenomaan sellaista arvioivaa naisen olemuksen ja varsinkin sen sukupuolisten tuntomerkkien katselua.
Kyse on siis siitä, mitä elämältä haluaa. Haluaako saattaa itsensä alunperinkään kiusaukseen, jos kerran tietää, että on mahdotonta olla haluamatta muita naisia.
- ja poikakaveris on väärässä
Mua ei ainakaan kiinnosta heilastella muiden naisten kans jos mulla on oma kulta. Pysyn hänelle uskollisena viimeseen asti oli moraalisia sääntöjä tai ei. Mä olen sellaista omistautuvaa sorttia eli todella vaan yhden kanssa kerrallaan. Sitäpaits tiedän miltä tuntuu olla petetty joten...
- Tuuli.
Mutta voitko rehellisesti sanoa, että et haluaisi muita naisia, vaikka seksi olisi yhtä tavallinen ja hyväksyttävä juttu kuin esimerkiksi halaaminen tms? Vähän epäilyttää, että mies/nainen voisi jotenkin sulkea muut naiset/miehet kokonaan pois, jos seurustelee. Eri asia on, kuka pettää tai pettäisi sopivan paikan tullen. En halua epäillä sanojasi vaan varmistaa, että puhutaan samasta asiasta.
- ja se..
Tuuli. kirjoitti:
Mutta voitko rehellisesti sanoa, että et haluaisi muita naisia, vaikka seksi olisi yhtä tavallinen ja hyväksyttävä juttu kuin esimerkiksi halaaminen tms? Vähän epäilyttää, että mies/nainen voisi jotenkin sulkea muut naiset/miehet kokonaan pois, jos seurustelee. Eri asia on, kuka pettää tai pettäisi sopivan paikan tullen. En halua epäillä sanojasi vaan varmistaa, että puhutaan samasta asiasta.
on kyllä eri asia halata vaikka ystävää (tosin heteromiehenä halaan vain naispuolisia ystäviä) kuin harrastaa seksiä jonkun muun kuin oman kanssa. Mä vedän rajan tohon halaamiseen, halaaminen (ystävien kesken) ok, seksi ei. Eli siis en tosiaan haluaisi muita. Noilla naispuolisilla ystävillä tarkoitan ihan pelkkiä ystäviä, sellaisia sisarellisiin suhteisiin verrattavia.
Kun mä olen vielä tällainen että mulla ajatukset täyttää vain se yks nainen niin ei olis mahdollista. Puhutaan kyllä ihan samasta asiasta. Mä en kuulu seksihulluihin miehiin joiden on saatava panna kaikkea missä on reikä, mä pystyn olemaan jopa seksittömässä suhteessa jos niikseen tulee. Onhan mulla kaksi tervettä kättä. - tyllerö.
ja se.. kirjoitti:
on kyllä eri asia halata vaikka ystävää (tosin heteromiehenä halaan vain naispuolisia ystäviä) kuin harrastaa seksiä jonkun muun kuin oman kanssa. Mä vedän rajan tohon halaamiseen, halaaminen (ystävien kesken) ok, seksi ei. Eli siis en tosiaan haluaisi muita. Noilla naispuolisilla ystävillä tarkoitan ihan pelkkiä ystäviä, sellaisia sisarellisiin suhteisiin verrattavia.
Kun mä olen vielä tällainen että mulla ajatukset täyttää vain se yks nainen niin ei olis mahdollista. Puhutaan kyllä ihan samasta asiasta. Mä en kuulu seksihulluihin miehiin joiden on saatava panna kaikkea missä on reikä, mä pystyn olemaan jopa seksittömässä suhteessa jos niikseen tulee. Onhan mulla kaksi tervettä kättä.Aivan, kaksi tervettä kättä eli täyttääkö oma naisesti mielesi myös masturboidessa vai tuleeko silloin muut naiset ajatuksiin.
- kyllä...
tyllerö. kirjoitti:
Aivan, kaksi tervettä kättä eli täyttääkö oma naisesti mielesi myös masturboidessa vai tuleeko silloin muut naiset ajatuksiin.
oma nainen täyttää mielen. Toistaiseks ei vaan ole ollut seksittömiä suhteita joten ei ole tarvinnut "omiin käsiin" vielä turvautua. Mutta jos olis seksitön suhde niin mulle ei tuottais ongelmaa. En silti pomppis "naapuritontille". :)
- Pullopersesika
..useimmiten yksi nainen on kerrallaan käsittelyssä.
Ikävä kyllä. se ole niin että käytännössä se moraali on ainoa syy miksi ihmiset ovat uskollisia kumppanilleen? Kunnioitus ja rakkaus toista ihmistä kohtaan niin ettei harrasta seksiä kaikkien kanssa.
- ainoa syy
"käytännössä se moraali on ainoa syy miksi ihmiset ovat uskollisia"
Vaikka moraali osuu kohdilleen mun arvojen ja tuntojen kanssa niin ilman moraalikäsityksiäkin olisin kyllä uskollinen. Siksi ettei ajatuksiin mahdu kuin yksi kerrallaan.
- Tilastoyksikkö
Silti haluaisin vaihtelua, siis haaveissa. Epäilen että "kultakimpaleita" on tod. harvassa.
- H***etin
kultakimpale se mielikuvituksen luomus sitten on?
Oisko niin, että tässä kultakimpale on kirjoittajan oma mieli. Satu-Prinssi. Tosin satu ei kerro kuinka he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689