kun sen oikein oivaltaa! :DD
Vain pettäjät vastatkoon; miksi sinusta pettäminen rulettaa? Mikä siinä on se tekijä, joka tekee siitä niin suosittua?!
Pettäminen on ihanaa
25
2810
Vastaukset
- kddkkddk
Niin se vain aika kuluu. Se piti olla vaan hetken kokeilu, mutta jotenkin siihen jäi vain koukkuun. Kai siinä on jotain jännitystä, kun joutuu elää jonkinasteista kaksoiselämää. Varsinkin mun tapauksessa, kun vaimoni invalidisoitui auto-onnettomuudessa ja enin aika menee hänen hoitamiseensa. Ei meillä ole seksielämää ollut sen jälkeen, joten aikani sitä katsottuaan, vaimoni sanoi, että mä voin hakea seksiseuraa muualta jos mä niin haluan. Heti en suinpäin sitä hakemaan alkanut, mutta jotenkin vain kakkosen löysin. Niin, vaikka mä luvallisesti petänkin niin vaimoni kyllä tietää sen. Ja kakkonen tietää myös, että tulen hoitamaan vaimoani niin kauan kuin hän elää, joten tämä on vain tällainen tilapäisratkaisu, joka sopii meille kolmelle. Vaikka kyllä kakkonen aina välillä kysyy, että voisinko erota vaimostani ja mennä hänen kanssa naimisiin. Mutta toistaiseksi olen vastannut hänelle kieltävästi vaikka kakkonen näkee kai, että mä voisin haluta olla ainoastaan hänen kanssa. Että tällainen on minun tilanteeni.
- ...and justice for all...
Ei tuo ole pettämistä, tuo on ainoastaan asioiden vaimolta salaamista. Olet mitä mahtavin ihminen. Haluat huolehtia hänestä, hänen loppuelämän. Se on rakkautta isolla R:llä. Uskon teidän tilanteessa vaimosi juuri sitä sinussa arvostavan. Koska hän myös sinua rakastaa, niin haluaa sinun elävän myös seksielämääsi. Pettämiseksi en tuota kyllä menisi nimittämään.
- /////
Teet sitä yhteisen sopimuksen kautta, eli sun vaimosi hyväksyy asian.
Ole onnellinen, että niin on, koska vaimosi hyväksyy sinun halusi elää.
Ja olen hyvilläni siitä, että autat vaimoasi hänen hädässään, etkä eroa hänestä, kakkosen painostuksesta huolimatta.
Uskon, että sen takia vaimosikin on sen luvan sinulle antanut ja uskoo sinuun.
Tsemppiä teille molemmille! - ...and justice for all...
///// kirjoitti:
Teet sitä yhteisen sopimuksen kautta, eli sun vaimosi hyväksyy asian.
Ole onnellinen, että niin on, koska vaimosi hyväksyy sinun halusi elää.
Ja olen hyvilläni siitä, että autat vaimoasi hänen hädässään, etkä eroa hänestä, kakkosen painostuksesta huolimatta.
Uskon, että sen takia vaimosikin on sen luvan sinulle antanut ja uskoo sinuun.
Tsemppiä teille molemmille!Ymmärrät asian hyvin, niin siksi voin sinulta kysyä sitä, miksi ihmisten pettämiseksi tulkitsema raja on niin omituinen? Tässä tapauksessahan kyse on mitä parhaimmasta rakkaudesta. Pettäminenhän on aina vain toisen osapuolen halventamista ja satuttamista. Nämä megapaljon eri henkilöiden kanssa kokemuksia haluavat kun eivät kuviota oikein ymmärrä. Jos niitä haluaa, niin sinkkuna sen voi toteuttaa satuttamatta muita kuin itseään. Jos tietää ettei yksi suhde riitä ja haluaa ulkopuolisia suhteita, niin netti varsinkin auttaa löytämään puolison joka pitää parin vaihdosta. Jos haluaa useamman vaimon, niin voi ryhtyä muslimiksi, tai mormooniksi. Eihän me evlutitkaan aina niin hartaita olla. Pettämisessä on aina kyse satuttamisesta. Miksi siis niin järkyttävän moni haluaa läheisimpiä ihmisiään satuttaa?
- kddkkddk
...and justice for all... kirjoitti:
Ei tuo ole pettämistä, tuo on ainoastaan asioiden vaimolta salaamista. Olet mitä mahtavin ihminen. Haluat huolehtia hänestä, hänen loppuelämän. Se on rakkautta isolla R:llä. Uskon teidän tilanteessa vaimosi juuri sitä sinussa arvostavan. Koska hän myös sinua rakastaa, niin haluaa sinun elävän myös seksielämääsi. Pettämiseksi en tuota kyllä menisi nimittämään.
Mutta vaikka vaimo sen hyväksyy niin ei se ole helppoa silti itselle. Välillä tulee hetkiä, että tuntuu, ettei jaksa. Onneksi olen pystynyt peittämään ne pahimmat hetket vaimoltani. Ja onneksi metsä on henkireikäni missä itkeä. Ja uida meressä. Tie on vielä pitkä ja kivinen.
- /////
Ymmärrät asian hyvin, niin siksi voin sinulta kysyä sitä, miksi ihmisten pettämiseksi tulkitsema raja on niin omituinen? Tässä tapauksessahan kyse on mitä parhaimmasta rakkaudesta. Pettäminenhän on aina vain toisen osapuolen halventamista ja satuttamista. Nämä megapaljon eri henkilöiden kanssa kokemuksia haluavat kun eivät kuviota oikein ymmärrä. Jos niitä haluaa, niin sinkkuna sen voi toteuttaa satuttamatta muita kuin itseään. Jos tietää ettei yksi suhde riitä ja haluaa ulkopuolisia suhteita, niin netti varsinkin auttaa löytämään puolison joka pitää parin vaihdosta. Jos haluaa useamman vaimon, niin voi ryhtyä muslimiksi, tai mormooniksi. Eihän me evlutitkaan aina niin hartaita olla. Pettämisessä on aina kyse satuttamisesta. Miksi siis niin järkyttävän moni haluaa läheisimpiä ihmisiään satuttaa?
vastata tuohon kuin näin:
"miten voi selittää selittämätöntä"? - pitää hoitaa vaimoa ja hoid...
Saat varmaan omaishoidon tuen tuplana ja tuplataivasosan
- Voimiavaimollesi
Sinulla on todella hieno vaimo, ei voi muuta sanoa. Isolla sydämmellä. Hän tajuaa realiteetit ja ymmärtää että sinullakin on seksuaaliset halut. Uskoisin, että hänellä on joka päivä itsensä kanssa omat taistelunsa että pitää itsensä koossa ettei luhistu täysin. Vaikka häneen sattuisi(varmasti sattuukin) tieto, että olet muualla harrastamassa seksiä hän hyväksyy asian kun asia on. Hänellä on kuitenkin paljon muuta ajateltavaa varmasti itsellään kuin seksiasiat.
- Anna-Liisa
Mieheni on töissä niin paljon, ylitöitäkin tekee. Eikä meillä ole edes velkaa. Ja kotona hän on sitten niin väsynyt, että syötyään hän vähän katsoo telkkaria ja menee nukkumaan. Mitä se sellainen parisuhde on.
Niin mä kauppareissuilla aina tapasin yhden tummaihoisen miehen. Pienestä hymystä ja muutamasta sanasta se kasvoi hiljalleen siihen, että mä jäin juttelee sen miehen kanssa pidempään. Ja viimein suostuin menemään heille. Oli ihanaa saada tuntea miehen läheisyys ja saada myös seksiä. Eikä mua kaduta yhtään, että annoin hänelle. Sen jälkeen oon ollu hänen kanssa jo monesti. Pian meillä tulee 5kk täyteen ja perhe-elämä omankin mieheni kanssa on helpompaa. Häntä on helpompaa sietää, kun on saanut lämpöä sekä seksiä tarpeeksi.
Niin että ei kaikki ole niin mustavalkoista. Parisuhteen voi pelastaa monella tapaa.- ...and justice for all...
Värillä en näe mitään väliä, mutta olisikohan todella tarpeen katsoa peiliin? Mielestäsi pelastit parisuhteen??? Onko parisuhde sinun ja vain sinun yksityistä omaisuutta? Tuo väri saattaa selville tullessa olla vielä asiaa pahentava yksityiskohta. Jos mielestäsi olet sillä pelastanut parisuhteesi, niin tokihan tästä uudesta perheenjäsenestä olet puolisollesi kertonut? Joku perheneuvoja voisi todeta: "Kolmin aina kaunihimpi". Valehtelemalla ei korjata mitään! Jos voit uuden ja vanhan rakkaasi kanssa samassa pöydässä suunnitella teidän kaikkien yhteistä tulevaisuutta, niin silloin olet jotain onnistunut korjaamaan.
- Anna-Liisa
Värillä en näe mitään väliä, mutta olisikohan todella tarpeen katsoa peiliin? Mielestäsi pelastit parisuhteen??? Onko parisuhde sinun ja vain sinun yksityistä omaisuutta? Tuo väri saattaa selville tullessa olla vielä asiaa pahentava yksityiskohta. Jos mielestäsi olet sillä pelastanut parisuhteesi, niin tokihan tästä uudesta perheenjäsenestä olet puolisollesi kertonut? Joku perheneuvoja voisi todeta: "Kolmin aina kaunihimpi". Valehtelemalla ei korjata mitään! Jos voit uuden ja vanhan rakkaasi kanssa samassa pöydässä suunnitella teidän kaikkien yhteistä tulevaisuutta, niin silloin olet jotain onnistunut korjaamaan.
Ei hänellä ole edes aikaa epäillä, koska hänen elämänsä täyttää se pirun työnteko. Tekisi vähemmän töitä ja olisi minun kanssa enemmän niin ei minunkaan tarvitsisi muualta seuraa sekä seksiä hakea. Hyvä jos mun miehelläni on aikaa tai kuntoa seksiin 1-2 kertana kuukaudessa. Ei normaali nainen sellaista jaksa. Nyt saan sitä sentään 4-5 päivänä viikossa. Ja olen paljon paremmalla tuulella kotonakin ja voin helliä omaa miestänikin. Siksi tämä on ihan oikein meidän tilanteeseen katsottuna.
- ...and justice for all...
Anna-Liisa kirjoitti:
Ei hänellä ole edes aikaa epäillä, koska hänen elämänsä täyttää se pirun työnteko. Tekisi vähemmän töitä ja olisi minun kanssa enemmän niin ei minunkaan tarvitsisi muualta seuraa sekä seksiä hakea. Hyvä jos mun miehelläni on aikaa tai kuntoa seksiin 1-2 kertana kuukaudessa. Ei normaali nainen sellaista jaksa. Nyt saan sitä sentään 4-5 päivänä viikossa. Ja olen paljon paremmalla tuulella kotonakin ja voin helliä omaa miestänikin. Siksi tämä on ihan oikein meidän tilanteeseen katsottuna.
Anna miehesi elää rakkaan työnsä kanssa suhteessa ja hae oikea elämä muualta. Ei jättäminen ole niin kamalaa kuin pahassa suhteessa eläminen.
- Anna-Liisa
Anna miehesi elää rakkaan työnsä kanssa suhteessa ja hae oikea elämä muualta. Ei jättäminen ole niin kamalaa kuin pahassa suhteessa eläminen.
noin yksinkertaista.
Olen sitä kyllä ajatellut. Mutta kun tämä mies, jonka kanssa olen tämän 5kk ollut niin hän sanoi, että ei mun kannata erota, koska tämä suhde toimii näin niin hyvin. Ja niinhän se on tällä hetkellä toiminutkin. Ja välillä kun minulla on ollut hänen luona niin ihanaa niin että olen suostunut kuvattavaksi.
Olen välillä yrittänyt alkaa puhua suhteesta miehelleni, mutta aina kun olen yrittänyt aloittaa niin hän on sanonut että ei nyt, älä häiritse nyt, puhutaan joskus toiste, hän on nyt väsynyt, jne. ja niin se on aina jäänyt.
Olen miettinyt, että pitäisiköhän mun jäädä tahallaan kiinni, että hän heräisi? Tai jotain?
Valitettavasti mä en tiedä enää, että mitä muuta tehdä kuin jatkaa vain tätä samaa linjaa. - ...and justice for all...
Anna-Liisa kirjoitti:
noin yksinkertaista.
Olen sitä kyllä ajatellut. Mutta kun tämä mies, jonka kanssa olen tämän 5kk ollut niin hän sanoi, että ei mun kannata erota, koska tämä suhde toimii näin niin hyvin. Ja niinhän se on tällä hetkellä toiminutkin. Ja välillä kun minulla on ollut hänen luona niin ihanaa niin että olen suostunut kuvattavaksi.
Olen välillä yrittänyt alkaa puhua suhteesta miehelleni, mutta aina kun olen yrittänyt aloittaa niin hän on sanonut että ei nyt, älä häiritse nyt, puhutaan joskus toiste, hän on nyt väsynyt, jne. ja niin se on aina jäänyt.
Olen miettinyt, että pitäisiköhän mun jäädä tahallaan kiinni, että hän heräisi? Tai jotain?
Valitettavasti mä en tiedä enää, että mitä muuta tehdä kuin jatkaa vain tätä samaa linjaa.Sinua käytetään härskisti hyväksi. Etkö näe metsää puilta. Avaa silmäsi niin näet mikä on oikein.
- Anna-Liisa
Sinua käytetään härskisti hyväksi. Etkö näe metsää puilta. Avaa silmäsi niin näet mikä on oikein.
Ahaa. Nyt ymmärrän. Luulisin. Mutta eihän se mies ole minua tähän suhteeseen painostanut, itsehän mä siihen suostuin. Kun en sitä omalta mieheltäni saanut. Ne kuvaukset vähän arvelutti ensin, mutta kun se mies sanoi, että enkö mä pidäkkään hänestä ja halua olla hänen kanssaan niin mä ajattelin, että mitäpä sillä on väliä. Ja kun hän sanoi, että ne tulee vain muistoksi.
No, mä ajattelin että mä yritän puhua alkuviikosta mun mieheni kanssa meidän kahden suhteesta. Tällainen jatkuva ristiriita elämässä ei ole ihan hauskaa kun saa tempoilla kahteen suuntaan. Mutta siitä toisesta miehestä mä en kyllä sano omalle miehelleni sanaakaan. - ..........
Anna-Liisa kirjoitti:
Ahaa. Nyt ymmärrän. Luulisin. Mutta eihän se mies ole minua tähän suhteeseen painostanut, itsehän mä siihen suostuin. Kun en sitä omalta mieheltäni saanut. Ne kuvaukset vähän arvelutti ensin, mutta kun se mies sanoi, että enkö mä pidäkkään hänestä ja halua olla hänen kanssaan niin mä ajattelin, että mitäpä sillä on väliä. Ja kun hän sanoi, että ne tulee vain muistoksi.
No, mä ajattelin että mä yritän puhua alkuviikosta mun mieheni kanssa meidän kahden suhteesta. Tällainen jatkuva ristiriita elämässä ei ole ihan hauskaa kun saa tempoilla kahteen suuntaan. Mutta siitä toisesta miehestä mä en kyllä sano omalle miehelleni sanaakaan.Ilmeisesti kuitenkin nautit olostasi sen toisen miehen kanssa. Miksi et siis jatkaisi sitä suhdetta, jos se kerran hyvin toimii.
Mutta juttele ihmeessä suhteestasi oman miehesi kanssa. Miehesi on ilmeisesti työnarkomaani tai sitten hän pettää sinua ja tarvitsee ylimääräistä rahaa sen takia. Voisiko se olla mahdollista? Mitä luulet?
Joo, älä suotta mainitse miehellesi siitä toisesta miehestä. Mitä se hänelle kuuluu. Kaikkia kortteja ei kannata näyttää heti ensimmäisellä kerralla. Pidät sen valttina hihassasi, varsinkin jos selviää, että miehesi on koko ajan pettänyt sinua. Silloin voit tiputtaa sen oman miehesi eteen kuin pommin.
Anna vain ajan kulua ja tee kuten oikeaksi näet. Zemppiä. :DD - Anna-Liisa
Anna-Liisa kirjoitti:
No, mä ajattelin että mä yritän puhua alkuviikosta mun mieheni kanssa meidän kahden suhteesta. Tällainen jatkuva ristiriita elämässä ei ole ihan hauskaa kun saa tempoilla kahteen suuntaan. Mutta siitä toisesta miehestä mä en kyllä sano omalle miehelleni sanaakaan.minulla on hyväuskoisuuteni takia huonoja kokemuksia tummahipiäisen miehen kuvien ottamisesta. Arvaas mitä, se paskiainen esitteli niitä kavereilleen , että tällaisen päänahan olen nyt napannut. Tämä selvisi ihan vahingossa vasta kuukausien kuluttua. Olin silloin nuori ja asuin ulkomailla isossa kaupungissa.
Että pieni varoitus , minulle se oli sellainen opetus ettei kukaan enään minusta nakukuvia ota.
Voihan se mies käyttää kuvia ihan..... - saanut
.........
- kuvattavaksi
Anna-Liisa kirjoitti:
noin yksinkertaista.
Valitettavasti mä en tiedä enää, että mitä muuta tehdä kuin jatkaa vain tätä samaa linjaa.mihin luulet miehen kuvia tarvitsevan...onko kuvat alastonkuvia... tyttö hyvä , ota ihmeessä aivosi käyttöön ja ala ajattelemaan..
- Anna-Liisa
kuvattavaksi kirjoitti:
mihin luulet miehen kuvia tarvitsevan...onko kuvat alastonkuvia... tyttö hyvä , ota ihmeessä aivosi käyttöön ja ala ajattelemaan..
alastonkuvia ja kun masturboin dildolla. Ja muutamaia kertoja on ollut videokamera päällä kun ollaan rakasteltu. Ollaan katsottu niitä. Ihan selvästi mä erotun niissä mutta miesystäväni kasvot eivät näy.
Mitä minun pitäisi ajatella? Nehän tulivat vain muistoksi. Olisin saanut ne itselleni, mutta en uskalla ottaa niitä kotiin, joten se mies säilyttää niitä toistaiseksi.
- aBcD135
Idiootti
- petänpetän
Pettäminen rulettaa siksi kun omaan paskan itsetunnon niin siten minäkin petturi voin tuntea olevani edes jotain. Edes joku haluaa panna mua. Lisäksi olen pelkuri enkä uskalla erota tai keskustella puolison kanssa. En voi pienuudeltani suoda puolisolleni samaa enkä elää yksin. Siksi petän ja pettäminen rules
- Anonyymi
Minusta pettäminen on ok. Ihanaa tuntea se jännitys. Olen pettänyt kaikissa parisuhteissa, eikä se vähennä tunnetta. Ei toiselle kuulu mitä teen, kun puoliso ei ole paikalla. Ei se ole keneltäkään pois. Päinvastoin, uskon että pettäminen parantaa parisuhdetta. Ei kukaan voi olla eikä pidä olla uskollinen vain yhdelle,
- Anonyymi
Uutuudenviehätys. Sisäfilee on hyvää mutta kun sitä on vuosikausia syönyt tahtoo maistaa jotain muutakin.
- Anonyymi
Jännitys. Toiset harrastaa base-hyppäämistä, luolasukellusta tai muuta hengenvaarallista. Pettämisessä ei henki lähde mutta kyllä se olisi vituttanut jos puolet omaisuudesta olisi lähtenyt.
Nyt vanha, ei enää kiinnosta pettäminen, ei huvita. Ryyppääminen kyllä huvittaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764