Jos olet yötöissä, miten kuljet työmatkat?
Tulipa mieleen tuollainen tyhmä käytännön kysymys, kun olisi ehkä yötöitä kiikarissa nyt tai myöhemmin, ja matkaa saattaisi kertyä kymmenisen kilometriä. Olen kulkenut aiemminkin töihin myöhään yöllä tai aikaisin aamuyöllä, mutta silloin työpaikka on ollut lähellä ja tutulla alueella, jolloin on voinut vaivattomasti kävellä tai pyöräillä. Pimeää en pelkää, mutta pitkien matkojen yöpyöräily ei huvita varsinkaan talvisin eikä epämääräisten örveltäjien liikkumisaikaan.
Bussit kulkee yöllä huonosti tai ehkä sen kerran tunnissa, autoa ei ole.
Miten kuljet yötöihin?
9
1907
Vastaukset
- On kyyti
autolla.
- pääsee
...
- Taimi79
Ihan samoin kuljen kuin muuallekin, autolla ja moottoripyörällä, polkupyörälläkin voisi jos viitsisi.
- jolla,
ei ole motorpeliä?
- limppu.
jolla, kirjoitti:
ei ole motorpeliä?
täytyy varman tehdä lisää niitä töitä että olisi varaa sellasen hommata.
- kaikilla siitä
limppu. kirjoitti:
huolimatta ole varaa hankkia sellasta.
- Taimi79
limppu. kirjoitti:
Tosin ei nuo munkaan pelit ole työllä hankittuja, johan nyt vanhempien kuuluu autot hankkia nuoren ollessa vielä kotona...
- Scama
Itellä oli vuosi sitten moinen ongelma. Ei tosin yötyössä, vaan pienellä paikkakunnalla. Matkaa oli reilu 10km suuntaansa eikä sitä aina jaksanut pyöräillä, saati kävellä.
Pankkilainaa ja autokouluun. Kuukausi niin oli oma auto alla.
Nyt lyhentelen pankkilainaa alle 100e kuussa, mikä ei todellakaan ole paljon, jos nyt ei aivan minimipalkkatyössä ole. Ite tienaan käteen n.1200e ja avovaimo on opiskelija ja silti ahat riittää.
Kokeilepa itekin. Varo vaan, auton kanssa tulee laiskaksi...itekin käyn kaupassa 1km päässä autolla vaikka vuosi sitten vannoin etten koskaan noin lyhyttä matkaa autoile. :) - fillaroitten ja junal
Kiltisti olen fillaroinut asemalle. junalla toiselle paikkakunnalle ja toisessa päässä kävellen loppumatka!!! Ei kivaa, mutta en oo saanu aikaseks hankkia autoa VAAN työn takia. muuhun en sitä tarvittiskaa... Onhan se inhoa varsinkin aamusin kun on ihan paskana. Sit ärsyttää kun junassakin jotkut tällätyt töihin menevät ämmät nuokkuu siel tuoleilla, justhan ne on nukkunu yönsä. Kehtaavatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791