pillereistä kysyisin??

minkälaisia kokemuksia naisilla on pillereistä??
nehän nyt tietty ovat jokaisella ihan nek.koht. miten ne vaikuttavat joillekin sopii ja joillekin ei..
mutta ongelma olis kumminkin seuraavanlainen, avopuolisoni on syönyt mirelle merkkisiä pillerietä noin 6kk. ja halut ovat tyystin hävinneet, hänkään ei tiedä syytä rakastella huvittaisi mutta haluja ei vaan ole, ennen näitä mirellejä hän söi jotain muita pillereitä joitten merkkiä en muista mutta ne myös veivät halut ja sen lisäksi koko ajan itketti ilma mitään syytä ja masensi, näitten toisten pillereitten ja mirellejen välillä oli noin 6kk pilleritön tauko jolloin seksi sujui suht hyvin ja silloin kun tapasimme puolisoni kanssa hän söi mercilon merkkisiä pillerietä ja halut olivat kovat en sit tiedä oliko tämä vaan jotain uutuuden viehätystä ja ensi rakastuneisuuden tunnetta mutta myöhemmin jostain syystä( taisi olla jatkuva pään särky ja masentuneisuus) lopetti mercilonin syönnin...
joka tapauksessa haluaisin lähinnä tietty naisten kommenteja onko kokemuksia siitä että pillerit vivät halut niin tyystin ettei ole mitään haluja edes lukea esim. reginasta mitään naisen fantasia juttuja ja muutenkaan mikään seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvä ei kiinnosta eikä kiihota mitenkään??
4418
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kuulostaa erittäin tutulta. Itse olen syönyt Trikvilar-, Harmonet-, Mercilon- ja nyt syön Marvelon-nimisiä pillereitä. Trikvilar oli aivan
karmea kokemus, sitä en kestänyt kuin 2 kk, jonka jälkeen oli pakko lopettaa. Eli siis minulla oli KAIKKI sivuvaikutukset, mitä käyttöohjeessa lukee (mukaanlukien haluttomuus). Nuo muut merkit olivat kevyemmästä päästä, mutta nekin aiheuttivat halutomuutta ja masentuneisuutta. Nyt popsin Marvelonia, se on näistä kaikista "paras" (siis aiheuttaa vähiten kaikennäköistä vaivaa). Kun valitin lääkärille, hän totesi, että "ongelma on korvien välissä". :/ Mun käsitykseni mukaan pillereiden aiheuttama haluttomuus on aika yleistä, vaikka siitä ei haluta(?) puhua.

Äänestä
  • täytyyhän niitäki myytyä saada ja jos lääkärit rupeavat haukkumaan joitain pillereitä ne menettävät lääketehtailta saamiaan "provikoita" joten ei ne uskalla mitään puhua sivuvaikutuksista, e-pillerit eivät ole ainoa "lääke" joitten kohdalla näin käy, on jopa tapauksia joissa potilaita on jopa kuollut koska lääkärit ovat määränneet vääränlaisia lääkkeitä vain provikoitten toivossa, e-pillereissä nyt ei sentäs kuoleman uhkaa ole mutta monissa muissa kunnon läääkkeissä on niitä riskejä....
    onhan e-pillereillä tosiaan varmasti yli 100% ehkäisy teho ku ei paljoa seksi enää maistu sen jälkeen kun nainen pillereitä alkaa popsia

    Äänestä

Tyttökaverini on kokeillut suunnilleen kaikki eri merkit ja haluttomuus on ollut yleisin sivuvaikutus. Pitäkää kuukauden tauko pillereissä, niin kas kummaa, halut palautuvat ihan varmasti. Usko pois, tiedän totisesti mistä puhun. Kokemusta aiheesta riittää....

Jotkut sanovat, että ongelma on naisen korvien välissä. Tavallaan tuo on totta, sillä pillerien hormonit vaikuttavat joskus todella rajusti naisen
psyykeen. Kuinkahan monta avioeroa, tappelua, pahoinpitelyä jne. ne ovatkaan aiheuttaneet???

Äänestä
  • Mulla ainakin kaikki haitalliset sivuvaikutukset on hävinneet sen kolmen kuukauden aikana joka niitä pitää vähintään syödäkin. Tosin olen joutunut vaihtamaan merkkiä kerran päänsäryn takia.

    Tietty mullakin on PMS oireita, mutta ne oli vielä pahemmat ilman pillereitä.

    Haluja mitkään kokeilemani pillerit eivät ole vieneet. Nykyään markkinoilla on niin monta eri merkkiä ja eri ehkäisykeinoa, että kyllä sieltä varmaan löytyy kaikille sopiva. Ja jos lekuri väittää vian olevan korvien välissä niin ehkä kundikaverin on syytä lähteä mukaan seuraavan kerran kun tyttöystävä menee lekurille pillereistä puhumaan.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


mies kirjoitti:

minkälaisia kokemuksia naisilla on pillereistä??
nehän nyt tietty ovat jokaisella ihan nek.koht. miten ne vaikuttavat joillekin sopii ja joillekin ei..
mutta ongelma olis kumminkin seuraavanlainen, avopuolisoni on syönyt mirelle merkkisiä pillerietä noin 6kk. ja halut ovat tyystin hävinneet, hänkään ei tiedä syytä rakastella huvittaisi mutta haluja ei vaan ole, ennen näitä mirellejä hän söi jotain muita pillereitä joitten merkkiä en muista mutta ne myös veivät halut ja sen lisäksi koko ajan itketti ilma mitään syytä ja masensi, näitten toisten pillereitten ja mirellejen välillä oli noin 6kk pilleritön tauko jolloin seksi sujui suht hyvin ja silloin kun tapasimme puolisoni kanssa hän söi mercilon merkkisiä pillerietä ja halut olivat kovat en sit tiedä oliko tämä vaan jotain uutuuden viehätystä ja ensi rakastuneisuuden tunnetta mutta myöhemmin jostain syystä( taisi olla jatkuva pään särky ja masentuneisuus) lopetti mercilonin syönnin...
joka tapauksessa haluaisin lähinnä tietty naisten kommenteja onko kokemuksia siitä että pillerit vivät halut niin tyystin ettei ole mitään haluja edes lukea esim. reginasta mitään naisen fantasia juttuja ja muutenkaan mikään seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvä ei kiinnosta eikä kiihota mitenkään??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu