Profiilin turn-offit

Kofeinisti

Mitkä sanonnat / asiat profiilissa saavat teidät siirtymään seuraavaan ehdokkaaseen? Jos jätetään nyt pois henkilön ikä, koko ja näkö ja keskitytään itse ilmoitustekstiin.

Omat vastaukset:

*bilettää, bilehile
*rotunainen (Rosenbergin oppien mukaanko?)
*ota ite selvää (no en, ota sinä)

84

13740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja heti pois

      Jos profiilissa mainitaan sana 'prinsessa' niin next. Yhtä hyvin voisi kirjoittaa 'minulla on todettu parantumaton narsistinen persoonallisuushäiriö'.

    • kiribati

      varsinaisia deitti-ilmoituksia katsellut aikoihin (paitsi uteliaisuudesta käynyt siellä otamut.orgissa jota täällä on kovasti mainostettu), mutta näissä keskusteluissa käytetyt sanat "naikkonen" ja "miekkonen" ovat sellaisia, jotka olisivat varmasti turn-offeja. En pidä itseäni naikkosena enkä ole kiinnostunut miekkosista. (Toinen sana, jota en voi sietää naisista puhuttaessa, on "emäntä", brrrr....)

    • gfjhgjhgju

      "seksuaalisesti aktiivinen"

      • kiribati

        että turn-offeja olisivat
        - viriili
        - kestävä
        - panomies


      • gjhgjhg
        kiribati kirjoitti:

        että turn-offeja olisivat
        - viriili
        - kestävä
        - panomies

        Kai noita kammotuksia tulee naisillekin vastaan.
        Miehille ehkä enemmän.


    • oooo

      jos joku kuvaa itseään sanalla "tavallinen" tai etsii "tavallista" seuraa, niin siirryn eteenpäin koska herää mielikuva huonosta itsetunnosta ja masentuneisuudesta.

      Samoin jos tyyppi vaikuttaa passiiviselta ja odottaa toisen "viettelevän" tms.. niin eteenpäin, koska haen tasavertaista suhdetta enkä mitään perässälaahattavaa.

      • Kofeinisti

        Itse näen lähes kaikki ihmiset enemmän tai vähemmän tavallisina, enkä yleensäkään pidä "me / tavikset" jaottelusta. Tuon takia saattaisin hakeakin "tavallista" tyttöä ilmoituksellani.

        Vaikka toisaalta eihän tuo lähtökohtana ole kovin mairittelevaa, että se oma rakas on "ihan tavallinen" tyttö, eikös sen pitäisi olla erikoisin koko maailmasta ;).


      • oooo
        Kofeinisti kirjoitti:

        Itse näen lähes kaikki ihmiset enemmän tai vähemmän tavallisina, enkä yleensäkään pidä "me / tavikset" jaottelusta. Tuon takia saattaisin hakeakin "tavallista" tyttöä ilmoituksellani.

        Vaikka toisaalta eihän tuo lähtökohtana ole kovin mairittelevaa, että se oma rakas on "ihan tavallinen" tyttö, eikös sen pitäisi olla erikoisin koko maailmasta ;).

        Koska kaikki ovat tavallisia ja kuitenkin kaikki ovat erilaisia ja omalla tavallaan erikoisia, niin on turhaa ja alemmuudentuntoisen kuulloista kuvata itseään tai haun kohdetta "tavallisena".


    • listaa

      Naisten profiileista kun löytyy jotain tämän suuntaista niin ohitse hyppään heti:

      -kuvissa ryyppää ja vetää röökiä
      -"olen nirso/valikoiva"
      -"minua on kohdeltava kuin prinsessaa"
      -yhdys sana virheet, KAIKKI KIRJAIMET ISOLLA, muuten huono kirjallinen ilmaisu
      -profiilit joissa ei lue oikeastaan yhtään mitään
      -seksin korostaminen joka paikassa
      -leuhkuus ja ylimielisyys paistaa profiilista

    • Pikaisesti

      Tupakointi on ikävä tapa ja tupakoivaa naista ei viitsi suudella. Maistuu oksettavalta.

      Uskonto tulee tarkastettua, sillä seurustelin vähän aikaa sitten katolilaisen kanssa. Aivan käsittämätön lahko painostamaan jäseniään! Temput eivät varmaan ole Suomenlain mukaisia. Muslimikin mielummin seuravalla kerralla.

      Koulutus ja tulotaso kertovat aika paljon. Korkeakoulu pitää olla takana ja tulotaso kohtuullinen. Tuossa voisi muuten tehdä pykälän tai kaksi lisää ylös päin, sillä meikäläinenkin keskituloinen pääsee korkeimpaan luokkaan. Verotustietojen mukaan 50€ yli rajan :-) Nyt vain matalapalkkaiset jaotellaan jostain syystä?

      • On-on-mies

        Nämä on no no no no:
        1. Lapsia
        2. Ammattikoulu
        3. Peruskoulu
        4. Prinsessamainen narsistikuva
        5. Vuodesta toiseen ollut profiili
        6. Alle 40000 vuodessa oleva palkka (siis Helsingissä asuvilla, muille voi vähempi riittää)
        7. Lihavat
        8. Liian vaativat suhteessa omaan tasoonsa
        9. Lyhyt profiili jossa ei sanota yhtään mitään (profiilin kirjoittaja on retardi)
        10. Rumat naamat
        11. Teinien elokuva ja musiikkimaku


      • Pikaisesti
        On-on-mies kirjoitti:

        Nämä on no no no no:
        1. Lapsia
        2. Ammattikoulu
        3. Peruskoulu
        4. Prinsessamainen narsistikuva
        5. Vuodesta toiseen ollut profiili
        6. Alle 40000 vuodessa oleva palkka (siis Helsingissä asuvilla, muille voi vähempi riittää)
        7. Lihavat
        8. Liian vaativat suhteessa omaan tasoonsa
        9. Lyhyt profiili jossa ei sanota yhtään mitään (profiilin kirjoittaja on retardi)
        10. Rumat naamat
        11. Teinien elokuva ja musiikkimaku

        Onneksi meitä on moneksi. Minusta lapset edellisestä liitosta eivät mitenkään ole esteeksi, kunhan on valmia ajattelemaan paria vielä lisää.


    • Siirryn seuraavaan, jos profiilissa lukee "ota ite selvää". Sehän on äärimmäisen epäkohteliasta ja itsekeskeistä.

    • :)n79

      *kuvassa ilman paitaa (siis mies); hei haloo, en tosiaan ajatellu seurustella sun vatsalihasten kanssa. .
      *todella lyhyt profiili, joka ei oikeastaan sano kirjoittajasta ja luonteesta mitään. .
      *kaikki pienellä/yhteenkirjoitettu/täynnä kirjoitusvirheitä
      *ks:n korvaaminen x:llä, huoh.. mikään ei niin typerän näköistä kuin että "38 vuotias, sexikäs mies etsii seuraa lauantai-illoixi..". Jätetään ne x:t teinien käyttöön.
      *valitusvirret: ei mua kuitenkaan kukaan huoli mut laitoinpa ilmoituksen kuitenkin tänne..
      Siinä nyt alkuun :)

    • kotona asuvat

      ja musiikkimaku "kaikki paitsi klassinen".

    • Joe Joosua

      Siinä vaiheessa kun joku pilipali pikkusihteeri tai kampaaja luulee olevansa Catherine Zeta-Jones tai joku muu supertähti jolle ei kelpaa kuin Colin Farrellin ja Bill Gatesin yhdistelmä, tiedän että on aika jatkaa matkaa. Joka hemmetin pikkupimu luulee olevansa jotain ihmeellistä, ja miehen pitäisi olla joku supermies. Ihmettelevät sitten miksi ovat sinkkuja. Miksiköhän? Unelmien miehen pitäisi olla joku kiiltokuva/Hollywood-elokuvan hahmo. Totuus vaan on vähän erilainen, ihminen kun on luonnossa vähän erilainen tapaus kuin joku elokuvahahmo joka ei ole oikeasti olemassa. Tuollainen minä minä minä ja vain minä sekä mitä vaadin-asenne saa kiinnostuksen naista kohtaan loppumaan kuin seinään.

    • -Pitkään esillä ollut profiili ja/tai tolkuttoman pitkä vieraskirja.
      -Pyytää yhteydenottoja, eikä siis itse tee niitä
      -Kuva on aivan järjetön, weppikameralla tai kännyllä otettu suttupröttö. Kertoo sekin jotain siitä miten tosissaan ottaa nettideittailun.
      -Kirjoitusvirheitä, ei pilkkuja eikä kappalejakoa.
      -Lyhyt ilmoitusteksti.
      -Vaatii että mies on se vanhempi suhteessa (mihin tämäkin vaatimus perustuu?)
      Nämä nyt heti ensimmäisenä mielessä.

      • miten..

        "-Pitkään esillä ollut profiili ja"

        Pakkohan sitä profiilia on pitää esillä pitkään jos ei vaan kukaan ota yhteyttä! Vai pitäskö luopua ja ottaa profiili pois heti kahden ensimmäisen viikon jälkeen kun ei vastauksia tule? Entäs jos sitten laittaakin takaisin vähän ajan päästä, eikö se herätä kummastusta?


    • aikuineN...

      1. "ota selvää"
      2. ei kerro mitään
      3. "tavallista naista"
      4. "olen VAIN tällainen"
      5. seuraa tanssilavoille
      6. "omaisutta ja menestystä on"

    • golf vai telinevoimistelu?

      liikunta
      "monipuolisesti kaikenlaisia lajeja"

    • nainen*

      Katson melkeinpä ensimmäiseksi moton. Miehillä joku todella omaperäinen ja mielikuvituksellinen motto tyyliin "sitä saa mitä tilaa"(tod.näk. se yleisin!) tai "elämä on laiffii". Hoaahh, parempi kokonaan ilman mottoa jos ei muuta keksi...

      Niin ja ne kirjoitusvirheet...siirryn välittömästi seuraavaan!

      • Kofeinisti

        Motot kertovat usein mielikuvituksen puutteesta, joku carpe diem alkaa jo itkettämään. Samaten joka paikassa käytetyt latteudet, kuten "elämä on", "syttyy: bensalla ja tulitikulla", synnyttävät todella tylsän mielikuvan kirjoittajasta.


      • ...kirjoitusvirheet, samaan pinoon voi laittaa välilyöntien ja kappalejaon puuttumiset. Uskomattoman paljon on sellaisia, jotka eivät osaa välimerkin jälkeen laittaa väliä (se pitkä näppäin). Saat anteeksi, useimmissa kohdissa sentään oli oikein. :)

        Onhan tietysti itsellänikin vähän outo tapa laittaa kappaleen lopuksi joko hymiö tai kolme pistettä. Riippuen vähän kappaleen sisällöstä...

        Ja mottonihan on: "sitä saa mitä tilaa, tai mitä muut tilaa". Se on varmaankin fifty-sixty joko liian tavanomainen tai liian typerä. :)


      • pieni huomautus
        elin_tilaa kirjoitti:

        ...kirjoitusvirheet, samaan pinoon voi laittaa välilyöntien ja kappalejaon puuttumiset. Uskomattoman paljon on sellaisia, jotka eivät osaa välimerkin jälkeen laittaa väliä (se pitkä näppäin). Saat anteeksi, useimmissa kohdissa sentään oli oikein. :)

        Onhan tietysti itsellänikin vähän outo tapa laittaa kappaleen lopuksi joko hymiö tai kolme pistettä. Riippuen vähän kappaleen sisällöstä...

        Ja mottonihan on: "sitä saa mitä tilaa, tai mitä muut tilaa". Se on varmaankin fifty-sixty joko liian tavanomainen tai liian typerä. :)

        Täytyy tuosta Suomi24 Treffeistä todeta että itse sitä kerran kokeilleena niin sen tavutussysteemi on vähintäänkin outo. Se pätkii sanoja ja ihan oudosta kohdasta. Jos yrität kappalejakoa niin se lykkää tekstiä peräkanaa eikä siis tee sitä kappalejakoa vaikka kuinka yrittäisi. Yksi konsti jota tosin kannattaa ainakin kokeilla että normaalin enterin painalluksen sijaan painaakin shift ja enter, tepsii joskus. Mutta ei aina.

        Eli jos jollakin on kirjoitusvirheitä niin kannattaa huomioida tuo Suomi24 Treffien sanoja ja lauseita pilkkova systeemi ja joka lisäksi ottaa niitä rivienvälejä pois omin nokkineen.


      • pieni huomautus kirjoitti:

        Täytyy tuosta Suomi24 Treffeistä todeta että itse sitä kerran kokeilleena niin sen tavutussysteemi on vähintäänkin outo. Se pätkii sanoja ja ihan oudosta kohdasta. Jos yrität kappalejakoa niin se lykkää tekstiä peräkanaa eikä siis tee sitä kappalejakoa vaikka kuinka yrittäisi. Yksi konsti jota tosin kannattaa ainakin kokeilla että normaalin enterin painalluksen sijaan painaakin shift ja enter, tepsii joskus. Mutta ei aina.

        Eli jos jollakin on kirjoitusvirheitä niin kannattaa huomioida tuo Suomi24 Treffien sanoja ja lauseita pilkkova systeemi ja joka lisäksi ottaa niitä rivienvälejä pois omin nokkineen.

        Siksipä entistä tärkeämpää jättää pilkun jälkeen väli. No, poistin taas profiilini, syytä ehkä pitää nyt vähän pitempi tauko kuin edellisellä kerralla - ehkä sitten ei niin moni (ihan tavallinen, mutta liian monesti nähty) asia ärsytä...


    • Nimetön

      "Kesytä minut" ja vastaavat.

    • PeikkoNeitoh

      *Kuvattomat profiilit
      *ei 'esittely tekstiä'
      *haen seksiseuraa ilm.
      *etsin isorintaista naista
      *olethan rotunainen
      jne... listaa pitäs jatkaa lopuutomiin.. :D

      • heh..

        "ei iske miesten kuvattomat profiilit", sanoo nainen jolla oma profiili on kuvaton. :D LOL!

        Sit toinen, "koska minulla on se masu niin sinun pitää olla hoikka", sanoo "pyöreähkö" nainen .

        Löytyyhän noita jahka vaan jaksais läpi käydä noita.


    • haisulitar

      Tuo monesti mainittu tavallisuus on aika turn-off.

      - "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..."
      - "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa."
      - Musiikkimaku ja elokuvamaku: "Kaikki käy" / "Kaikkiruokainen"
      - "Etsin naista seikkailuun."
      - "Tositarkoituksella"
      - Asiat jotka saavat syttymään: "Bensa ja tikut, hehheh!" / "Sinä"
      - Liiallinen hymiöiden viljely tai kaikkien välimerkkien korvaaminen kolmella pisteellä

      • kysymys!

        "- "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..."

        Mikä tuossa niin turn-offia on? Jos kokee olevansa tavallinen (ei-adonis) niin miksi sitä ei saa sanoa? Ei se ole alemmuudentunnetta jos sanoo sitä miksi itsensä kokee. Tai onko rehellisyydessä ja huumorintajussa jotain vikaa mielestäsi?


        - "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa."

        No mutta tuohan on ihan totta, tosin ei kaikkien kohdalla. Jotkut ihmiset murenee henkisesti ja pysyvästi elämänkokemustensa koettelemana, toiset selviytyy ja on entistä vahvempia.

        - Musiikkimaku ja elokuvamaku: "Kaikki käy" / "Kaikkiruokainen"

        Mitä vikaa tuossakaan on jos kerran tykkää monenlaisesta? Sitäpaitsi monissa paikoissa ei voi valita kuin joko kaikkiruokainen tai sitten vain yksi mutta entäs jos tykkäää monenlaisesta musasta mutta ei voi valita vain jotain tiettyjä kohtia?

        - "Etsin naista seikkailuun."

        Tämän kyllä ymmärrän, ei monikaan halua haaskata elämäänsä pelkkään seikkailuun.

        - "Tositarkoituksella"

        Tätä en kyllä ymmärrä, eikö deittipalveluiden perimmäinen tarkoitus ole löytää se oikea, siis tositarkoituksella?

        - Asiat jotka saavat syttymään: "Bensa ja tikut, hehheh!" / "Sinä"

        No nuo on niin kuluneita fraaseja että ymmärrän hyvin että on turn-off. Jotain omaperäistä soisi keksivän kohtaan Asiat jotka saavat syttymään. Itsellä olisi yksi hyvä ehdotus mutta enpä taida kertoa. Kuka tietää vaikka joskus itse käyttäisin sitä;D


      • kysymys! kirjoitti:

        "- "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..."

        Mikä tuossa niin turn-offia on? Jos kokee olevansa tavallinen (ei-adonis) niin miksi sitä ei saa sanoa? Ei se ole alemmuudentunnetta jos sanoo sitä miksi itsensä kokee. Tai onko rehellisyydessä ja huumorintajussa jotain vikaa mielestäsi?


        - "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa."

        No mutta tuohan on ihan totta, tosin ei kaikkien kohdalla. Jotkut ihmiset murenee henkisesti ja pysyvästi elämänkokemustensa koettelemana, toiset selviytyy ja on entistä vahvempia.

        - Musiikkimaku ja elokuvamaku: "Kaikki käy" / "Kaikkiruokainen"

        Mitä vikaa tuossakaan on jos kerran tykkää monenlaisesta? Sitäpaitsi monissa paikoissa ei voi valita kuin joko kaikkiruokainen tai sitten vain yksi mutta entäs jos tykkäää monenlaisesta musasta mutta ei voi valita vain jotain tiettyjä kohtia?

        - "Etsin naista seikkailuun."

        Tämän kyllä ymmärrän, ei monikaan halua haaskata elämäänsä pelkkään seikkailuun.

        - "Tositarkoituksella"

        Tätä en kyllä ymmärrä, eikö deittipalveluiden perimmäinen tarkoitus ole löytää se oikea, siis tositarkoituksella?

        - Asiat jotka saavat syttymään: "Bensa ja tikut, hehheh!" / "Sinä"

        No nuo on niin kuluneita fraaseja että ymmärrän hyvin että on turn-off. Jotain omaperäistä soisi keksivän kohtaan Asiat jotka saavat syttymään. Itsellä olisi yksi hyvä ehdotus mutta enpä taida kertoa. Kuka tietää vaikka joskus itse käyttäisin sitä;D

        Naiset vain ovat niin "hyviä" lukemaan rivien välistä. Minusta tavallinen tarkoittaa ettei ole mikään friikki, joku voi tulkita sen itsensä aliarvioimiseksi. Mutta minkäpä sille tekee, jos joku luulee tietävänsä yhden sanan perusteella millainen olen...


      • haisulitar
        kysymys! kirjoitti:

        "- "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..."

        Mikä tuossa niin turn-offia on? Jos kokee olevansa tavallinen (ei-adonis) niin miksi sitä ei saa sanoa? Ei se ole alemmuudentunnetta jos sanoo sitä miksi itsensä kokee. Tai onko rehellisyydessä ja huumorintajussa jotain vikaa mielestäsi?


        - "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa."

        No mutta tuohan on ihan totta, tosin ei kaikkien kohdalla. Jotkut ihmiset murenee henkisesti ja pysyvästi elämänkokemustensa koettelemana, toiset selviytyy ja on entistä vahvempia.

        - Musiikkimaku ja elokuvamaku: "Kaikki käy" / "Kaikkiruokainen"

        Mitä vikaa tuossakaan on jos kerran tykkää monenlaisesta? Sitäpaitsi monissa paikoissa ei voi valita kuin joko kaikkiruokainen tai sitten vain yksi mutta entäs jos tykkäää monenlaisesta musasta mutta ei voi valita vain jotain tiettyjä kohtia?

        - "Etsin naista seikkailuun."

        Tämän kyllä ymmärrän, ei monikaan halua haaskata elämäänsä pelkkään seikkailuun.

        - "Tositarkoituksella"

        Tätä en kyllä ymmärrä, eikö deittipalveluiden perimmäinen tarkoitus ole löytää se oikea, siis tositarkoituksella?

        - Asiat jotka saavat syttymään: "Bensa ja tikut, hehheh!" / "Sinä"

        No nuo on niin kuluneita fraaseja että ymmärrän hyvin että on turn-off. Jotain omaperäistä soisi keksivän kohtaan Asiat jotka saavat syttymään. Itsellä olisi yksi hyvä ehdotus mutta enpä taida kertoa. Kuka tietää vaikka joskus itse käyttäisin sitä;D

        "Mikä tuossa niin turn-offia on? Jos kokee olevansa tavallinen (ei-adonis) niin miksi sitä ei saa sanoa? Ei se ole alemmuudentunnetta jos sanoo sitä miksi itsensä kokee. Tai onko rehellisyydessä ja huumorintajussa jotain vikaa mielestäsi?"

        Lähinnä tuossa "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..." -aloituksessa häiritsee vain se, että noitahan riittää. Yleensä tuollaista aloitusta seuraa yhtä tylsä jatkoteksti eikä sitä mainittua huumoria oikein huomaa.

        Tuo "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa." -fraasi on myös niin kovin kulunut, enkä itse ole samaa mieltä. Mielestäni kaikki kovat kokemukset eivät todellakaan ole vahvistavia.

        Itse en ole musiikin ja elokuvien suhteen kaikkiruokainen, vaikka monenlaisesta pidänkin. Tuosta "kaikkiruokaisuudesta" tulee itselleni mielikuva, että kyseinen henkilö ei vain ole ollenkaan kiinnostunut elokuvista ja musiikista, tai sitten "kaikkiruokaisuus" tarkoittaa, että katsoo paljon Hollywood-elokuvia ja kuuntelee sitä mitä radiosta sattuu tulemaan.

        Tuosta "Tositarkoituksella" -maininnasta tulee vain jotenkin epätoivoisempi vaikutelma.


      • Oteelma
        haisulitar kirjoitti:

        "Mikä tuossa niin turn-offia on? Jos kokee olevansa tavallinen (ei-adonis) niin miksi sitä ei saa sanoa? Ei se ole alemmuudentunnetta jos sanoo sitä miksi itsensä kokee. Tai onko rehellisyydessä ja huumorintajussa jotain vikaa mielestäsi?"

        Lähinnä tuossa "Oon tällainen tavallinen, rehellinen ja huumorintajuinen mies..." -aloituksessa häiritsee vain se, että noitahan riittää. Yleensä tuollaista aloitusta seuraa yhtä tylsä jatkoteksti eikä sitä mainittua huumoria oikein huomaa.

        Tuo "Kaikki mikä ei tapa vahvistaa." -fraasi on myös niin kovin kulunut, enkä itse ole samaa mieltä. Mielestäni kaikki kovat kokemukset eivät todellakaan ole vahvistavia.

        Itse en ole musiikin ja elokuvien suhteen kaikkiruokainen, vaikka monenlaisesta pidänkin. Tuosta "kaikkiruokaisuudesta" tulee itselleni mielikuva, että kyseinen henkilö ei vain ole ollenkaan kiinnostunut elokuvista ja musiikista, tai sitten "kaikkiruokaisuus" tarkoittaa, että katsoo paljon Hollywood-elokuvia ja kuuntelee sitä mitä radiosta sattuu tulemaan.

        Tuosta "Tositarkoituksella" -maininnasta tulee vain jotenkin epätoivoisempi vaikutelma.

        Kaikki, mikä ei tapa, vahvistaa vain siinä tapauksessa, että siitä oppii jotain. Minut saa klikkaamaan seuraavaan profiiliin jo aloitukset: "Olen..." tai "täällä on..."
        Ja tuosta huumorintajusta, sitä on niin monenlaista, ei kaikkia naurata samat asiat, jotenkin se oma "laji" olisi hyvä tuoda esille profiilitekstissään, olen tavannut huumorintajuisiksi itseään kutsuvia kavereita, no, varmasti ovatkin, mutta hieman eri tavalla.
        Onneksi kuitenkin löytyy muunkinlaisia aloituksia, ja onhan sieltä löytynyt hyviäkin tyyppejä, valitettavasti vielä ei isommin ole kolahtanut kukaan, mutta elelen toivossa.
        N35


      • ei hjummarra..
        Oteelma kirjoitti:

        Kaikki, mikä ei tapa, vahvistaa vain siinä tapauksessa, että siitä oppii jotain. Minut saa klikkaamaan seuraavaan profiiliin jo aloitukset: "Olen..." tai "täällä on..."
        Ja tuosta huumorintajusta, sitä on niin monenlaista, ei kaikkia naurata samat asiat, jotenkin se oma "laji" olisi hyvä tuoda esille profiilitekstissään, olen tavannut huumorintajuisiksi itseään kutsuvia kavereita, no, varmasti ovatkin, mutta hieman eri tavalla.
        Onneksi kuitenkin löytyy muunkinlaisia aloituksia, ja onhan sieltä löytynyt hyviäkin tyyppejä, valitettavasti vielä ei isommin ole kolahtanut kukaan, mutta elelen toivossa.
        N35

        "aloitukset: "Olen..." tai "täällä on...""

        Siis jos mies esittelee itsensä tyyliin "olen xx vuotias bla bla.." niin mikä tossa tekee turnoffia??

        Kerropa miten miehen sitten pitäisi esitellä itseänsä kun ei enää olen-sanaakaan saa käyttää???

        Mitä sanoja enää ylipäätään saa käyttää kun tuntuu että kaikki on turnoffeja? Ilmeisesti miesten ei pitäisi ilmoitella ollenkaan tuon periaatteen mukaan kun kaikki sanat tuomitaan...

        Oh Jesus, anna meille viisautta ymmärtää TODELLA TODELLA OUTOA NAISTEN LOGIIKKAA!


    • tällä neidillä

      Jätän listaamatta ne mitä täällä olikin mainittu tai mitä ei silmään osunut.

      - "kielitaito: kehuttu, hehheh" (tai muu variaatio)
      - "et tule pettymään"
      Noissa on jo ego askeleen liian korkea tai sitten mies on aivan liian hyväuskoinen. Muutenkin kaikkihan tunnetusti pitää samoista asioista/tyyleistä.

      - "pitäähän tätäkin kokeilla"
      Tosta jää aika lailla selittelyn ja "eihän mua nyt oikeasti kiinnosta" fiilis.

      - "nuorekas" (ikää 40 )
      Keski-ikäinen on keski-ikäinen vaikka voissa paistaisi.

      • Saattoi jo tullakin:
        "kielitaito: hyvä ;)", tai jotain suorempaa vihjailua kielen käyttömahdollisuuksista.

        Ei jaksa innostaa, vaikka käytännössä ehkä kiinnostaisikin. Kovin omaperäistä ei ole myöskään "vaikenee useammalla kielellä", "kuuntelee sujuvasti" tai "täyttä ymmärrystä vailla".


    • ainakin

      Olen kaunis nainen ja haen komeaa miestä ym. variaatiot. Sama kuin miehen profiilissa lukisi olen hyvännäköinen enkä halua vastauksia rumilta naisilta.

      Toinen on se, että haetaan itseään vanhempaa miestä, mutta oma profiili suorastaan huokuu lapsellisuutta.

      Sekin on aika paha, jos vaaditaan älyttömästi pinnallisia asioita, muttei ole mitään vastinetta vaatimuksille. Vaikka vaatimukset täyttäisikin, niin miksi pitäisi vastata? Koska toinen on kaunis? Ei ihan riitä. Yleensäkin valtava tällaisten vaatimusten määrä jo kertoo ihmisestä jotakin, josta en pidä.

      • tuli tosta mieleen

        SeOikean yks tyyppi joka siinä videoilmoitukses sanoi:
        "mä haen aika timmei muijii. Sellaset rumemman näköset voi siirtyy niinku sivummalle suoraan.."

        Tosin sälli on alle 20 joten kaipa tuo lapsellisuus on ymmärrettävää..


    • turn-offeja

      -Vieraskirjassa kehuvia viestejä
      -Teininä hankittuja lapsia
      -Pelkkä ammatti- tai peruskoulu
      -Kirjoitusvirheet
      -Tupakointi
      -Kuva profiilissa

      • on sun turn-offit

        "-Pelkkä ammatti- tai peruskoulu"

        Mitäs vikaa siinä on jos joku on vain amis tai ei sitäkään?

        Entä miten tuo kuva profiilissa on turn-off kun kaikki täällä melkein yhteen ääneen vakuuttaa että se on oltava jos meinaa seuraa saada?


      • ehkä...
        on sun turn-offit kirjoitti:

        "-Pelkkä ammatti- tai peruskoulu"

        Mitäs vikaa siinä on jos joku on vain amis tai ei sitäkään?

        Entä miten tuo kuva profiilissa on turn-off kun kaikki täällä melkein yhteen ääneen vakuuttaa että se on oltava jos meinaa seuraa saada?

        "Mitäs vikaa siinä on jos joku on vain amis tai ei sitäkään?"

        Todennäköisesti kyseessä on aika erillainen ihminen kuin minä. Jos profiili on muuten tosi fiksu, niin ei tuo haittaa:)

        "Entä miten tuo kuva profiilissa on turn-off kun kaikki täällä melkein yhteen ääneen vakuuttaa että se on oltava jos meinaa seuraa saada?"

        Vähän sama selitys kuin ylemmässä. Kyseessä on silloin aika ulkonäkökeskeinen ihminen luulisin.


      • vielä...
        ehkä... kirjoitti:

        "Mitäs vikaa siinä on jos joku on vain amis tai ei sitäkään?"

        Todennäköisesti kyseessä on aika erillainen ihminen kuin minä. Jos profiili on muuten tosi fiksu, niin ei tuo haittaa:)

        "Entä miten tuo kuva profiilissa on turn-off kun kaikki täällä melkein yhteen ääneen vakuuttaa että se on oltava jos meinaa seuraa saada?"

        Vähän sama selitys kuin ylemmässä. Kyseessä on silloin aika ulkonäkökeskeinen ihminen luulisin.

        "Todennäköisesti kyseessä on aika erillainen ihminen kuin minä. Jos profiili on muuten tosi fiksu, niin ei tuo haittaa:)"

        Juuri tuon takia en ikinä ilmoitukseen laitakaan koulutusta tai sitten laitan muu koulutus. Siksi että koulutus ei vaikuttaisi siihen vastaako joku. Jos jollekin on pakkomielle se että pitää olla akateeminen, hän voi jättää vastaamatta.

        Koulutus kun ei ole mikään tae todellisesta älystä ja sydämen sivistyksestä. Toisaalta koulutusen puuttuminenkaan ei tarkoita etteikö ihminen voisi olla älykäs ja omata sydämen sivistystä ja etteikö hänen kanssaan voisi keskustella syvällisiäkin asioita.

        Kuvaa en myöskään laita, monestakin syystä ja tuo ulkonäkökeskeisyys on yksi. Ihmettelin lähinnä tuota sun laittamaa kuva profiilissa-turn offia sen vuoksi kun yleensä kaikki suorastaan vaatii että kuva pitää olla, siksi olin äimän käkenä kun joku kerrankin sanoo että kuva profiilissa on turn-off. :)


      • sanottu!
        vielä... kirjoitti:

        "Todennäköisesti kyseessä on aika erillainen ihminen kuin minä. Jos profiili on muuten tosi fiksu, niin ei tuo haittaa:)"

        Juuri tuon takia en ikinä ilmoitukseen laitakaan koulutusta tai sitten laitan muu koulutus. Siksi että koulutus ei vaikuttaisi siihen vastaako joku. Jos jollekin on pakkomielle se että pitää olla akateeminen, hän voi jättää vastaamatta.

        Koulutus kun ei ole mikään tae todellisesta älystä ja sydämen sivistyksestä. Toisaalta koulutusen puuttuminenkaan ei tarkoita etteikö ihminen voisi olla älykäs ja omata sydämen sivistystä ja etteikö hänen kanssaan voisi keskustella syvällisiäkin asioita.

        Kuvaa en myöskään laita, monestakin syystä ja tuo ulkonäkökeskeisyys on yksi. Ihmettelin lähinnä tuota sun laittamaa kuva profiilissa-turn offia sen vuoksi kun yleensä kaikki suorastaan vaatii että kuva pitää olla, siksi olin äimän käkenä kun joku kerrankin sanoo että kuva profiilissa on turn-off. :)

        Todella hyvin sanottu sydämen sivistyksestä ja älykkyydestä. Valitettava tosiasia on, että ammattikoulussa olleet tai opistotason suorittaneet ovat olleet työelämässä huomattavasti kauemmin keräten kokemusta muustakin kuin opiskelubiletyksistä. He ovat saattaneet edetä urallaan jo huomattavasti ns. pikkurillejä heiluttelevia akateemikkoja pitemmälle. Tosiasia on tosiasia. Ja ne, jotka eivät ole edenneet, joidenkin ihmisten tulee tehdä myös perushommat. Ja se joka vetää itsensä korkeammalle tasolle, ei voi koskaan olla hyvä johtaja, jos ei tällaista perusasiaa tajua. YÖK.. ärsyttää. Ja sen seurauksena voi menettää oman asenne ongelmansa takia jotain hyvin ainutlaatuista.
        t. Nainen, akateemisesti koulutettu


      • pikkanen likkanen
        sanottu! kirjoitti:

        Todella hyvin sanottu sydämen sivistyksestä ja älykkyydestä. Valitettava tosiasia on, että ammattikoulussa olleet tai opistotason suorittaneet ovat olleet työelämässä huomattavasti kauemmin keräten kokemusta muustakin kuin opiskelubiletyksistä. He ovat saattaneet edetä urallaan jo huomattavasti ns. pikkurillejä heiluttelevia akateemikkoja pitemmälle. Tosiasia on tosiasia. Ja ne, jotka eivät ole edenneet, joidenkin ihmisten tulee tehdä myös perushommat. Ja se joka vetää itsensä korkeammalle tasolle, ei voi koskaan olla hyvä johtaja, jos ei tällaista perusasiaa tajua. YÖK.. ärsyttää. Ja sen seurauksena voi menettää oman asenne ongelmansa takia jotain hyvin ainutlaatuista.
        t. Nainen, akateemisesti koulutettu

        Akateeminen ei aina hae akateemista. Monet yliopistossa opiskelevat ystäväni tuskailevat kuinka kampukselta ei löydy kuin veteliä yhteiskuntatieteilijöitä (ok, ei saa yleistää, mutta parhailla on kyllä jo tyttö kainalossa). Itsekin opiskelen yo:ssa alaa, jonne on huomattavan vaikea päästä. Täytyy sanoa, että mieluummin valitsisin töissä käyvän esim. kirvesmiehen kuin ainaisesti työttömän filosofian maisterin (kun ei työtä näille millään löydy). Harmi vain, että monille miehille tuntuu olevan ongelma korkeampaa palkkaa saava nainen. Eli jos ei miestä löydy omalta alalta, jään varmaan vanhaksi piiaksi... Tai alan elättää jotain kolmen tutkinnon suorittanutta akateemista ikiopiskelijaa...


      • Piirpauke

        Mitä vikaa on teininä hankituissa lapsissa?

        Itselleni sattui nuorena seurustellessa vahinko, josta sittemmin syntyi tytär (tietenkin olin jo sitten avioliitossa).
        Tällä hetkellä olen vielä alle viiskymppinen ja tyttäreni on kolmekymppinen. En ole vanha ja saan elää mukavaa sekä "kasvatusvelvollisuuksista" vapaata elämää, joten en näe mitään huonoa nuorena hankituissa lapsissa. Sen sijaan nykyään törmään ikäisiini eronneisiin miehiin, joilla on vielä alle kouluikäisiä tenavia ja joillakin jo kahdestakin liitosta hankittuja. Heillä on elatus- tapaamis- ym. velvollisuuksia pilvin pimein liki eläkeikään asti!! Arvatkaa kiinnostaako vakava suhde?

        Kuvan puuttuminen ei ole minulle turn off. En laita itsekään kuvaani esille, lähetän sen vasta, kun tiedän kenelle sen lähetän. Kuvattomista deiteistä olen tavannut parhaat ja fiksuimmat miehet: Kuvallisissa on se hyvä puoli, että nähtyään tyypin, voi ilmoituksen ohittaa nopeasti, näin ainakin Se Oikeassa, miesten kuvat 40 ikäisissä olivat kuin Marsista muuttaneista! Livenä osa miehistä saattaisi olla ihan ok, mutta kuvat pilasivat siinä tapauksessa koko homman.

        Tupakkaa saa minun puolesta käryyttää kuka haluaa, en tuomaroi purkansyöjiä, enkä kynsienpurjoitakaan.

        Sivistystä voi hankkia muutenkin kuin koulun penkillä istuen. Akateemisuus tai loppututkinnot eivät kerro ihmisestä ihmisenä yhtään mitään.

        Minun turn offejani ovat:
        -työtön (jokainen löytää jotain työtä, jos haluaa)
        -eläkkeellä 40 vuotiaana
        -kirjoitusvirheet
        -lepertelevä kirjoitustyyli
        -liian isot vaatimukset=liian iso ego
        -Lause: "olen ikäistäni 10v nuoremman näköinen" ( 40v on keski-ikäinen, eikä siitä nuoremmaksi muutu) Miehellä on selvä ikäkriisi..
        -sanan "nuorekas" otan aina varauksella


      • on meillä
        pikkanen likkanen kirjoitti:

        Akateeminen ei aina hae akateemista. Monet yliopistossa opiskelevat ystäväni tuskailevat kuinka kampukselta ei löydy kuin veteliä yhteiskuntatieteilijöitä (ok, ei saa yleistää, mutta parhailla on kyllä jo tyttö kainalossa). Itsekin opiskelen yo:ssa alaa, jonne on huomattavan vaikea päästä. Täytyy sanoa, että mieluummin valitsisin töissä käyvän esim. kirvesmiehen kuin ainaisesti työttömän filosofian maisterin (kun ei työtä näille millään löydy). Harmi vain, että monille miehille tuntuu olevan ongelma korkeampaa palkkaa saava nainen. Eli jos ei miestä löydy omalta alalta, jään varmaan vanhaksi piiaksi... Tai alan elättää jotain kolmen tutkinnon suorittanutta akateemista ikiopiskelijaa...

        kovien alojen akateemisilla miehillä. Kohtuu paljon vaikeampaa löytää kaltaistasi akateemista naista, kun suurin osa yliopiston naisista on jotain humanisti-vegetaristi-puunhalaaja-maailmanpelastajia.

        Itse olen luopunut akateemisen hakemisesta jo ajat sitten. Ei se akateemisuus mitään takaa.


      • !!!!!!!
        Piirpauke kirjoitti:

        Mitä vikaa on teininä hankituissa lapsissa?

        Itselleni sattui nuorena seurustellessa vahinko, josta sittemmin syntyi tytär (tietenkin olin jo sitten avioliitossa).
        Tällä hetkellä olen vielä alle viiskymppinen ja tyttäreni on kolmekymppinen. En ole vanha ja saan elää mukavaa sekä "kasvatusvelvollisuuksista" vapaata elämää, joten en näe mitään huonoa nuorena hankituissa lapsissa. Sen sijaan nykyään törmään ikäisiini eronneisiin miehiin, joilla on vielä alle kouluikäisiä tenavia ja joillakin jo kahdestakin liitosta hankittuja. Heillä on elatus- tapaamis- ym. velvollisuuksia pilvin pimein liki eläkeikään asti!! Arvatkaa kiinnostaako vakava suhde?

        Kuvan puuttuminen ei ole minulle turn off. En laita itsekään kuvaani esille, lähetän sen vasta, kun tiedän kenelle sen lähetän. Kuvattomista deiteistä olen tavannut parhaat ja fiksuimmat miehet: Kuvallisissa on se hyvä puoli, että nähtyään tyypin, voi ilmoituksen ohittaa nopeasti, näin ainakin Se Oikeassa, miesten kuvat 40 ikäisissä olivat kuin Marsista muuttaneista! Livenä osa miehistä saattaisi olla ihan ok, mutta kuvat pilasivat siinä tapauksessa koko homman.

        Tupakkaa saa minun puolesta käryyttää kuka haluaa, en tuomaroi purkansyöjiä, enkä kynsienpurjoitakaan.

        Sivistystä voi hankkia muutenkin kuin koulun penkillä istuen. Akateemisuus tai loppututkinnot eivät kerro ihmisestä ihmisenä yhtään mitään.

        Minun turn offejani ovat:
        -työtön (jokainen löytää jotain työtä, jos haluaa)
        -eläkkeellä 40 vuotiaana
        -kirjoitusvirheet
        -lepertelevä kirjoitustyyli
        -liian isot vaatimukset=liian iso ego
        -Lause: "olen ikäistäni 10v nuoremman näköinen" ( 40v on keski-ikäinen, eikä siitä nuoremmaksi muutu) Miehellä on selvä ikäkriisi..
        -sanan "nuorekas" otan aina varauksella

        "-työtön (jokainen löytää jotain työtä, jos haluaa)"

        Ei muuten löydä. Jos itse ei ole koskaan kokenut työttömyyttä niin se on helppo laukoa että "töitä löytyy jos vaan haluaa" mutta se ei olekaan käytännössä helppoa löytää töitä! Sopii kokeilla jos kantti vaan kestää! Ja tulla sitten haukkumaan työttömiä jos vielä tuntuu että töitä löytyy vaikka olisitkin edelleen kortistossa itse.


    • ......

      tekstin täyteen "heh"-lausahduksia tai vaikka yhdenkin jos paha päivä sattuu olemaan. Ja se pätee niin suomi24-keskustelupalstoilla kuin sättäilyssä tai muussa virtuaalijutussa. Siitä tulee sellanen lattean ja tasapaksun kuulonen heh-hymähdyksen kuuloinen vaikutelma. Jos oikeasti naurattaa niin kunnolla naurua kehiin eikä mitään tönöä! "Nauravaa kulkuria" peliin...

      Eihän tuo erikoisesti ärsytä mutta kun nyt käskettiin jotain turn-offeja laittaa. heh.

      • jopas heh

        onpas sulla heh aikamoiset turnoffit heh

        heh heh heh heh


        ehe ehe :D


    • kiribati

      /- 40-vuotias mies, joka hakee 18-x vuotiasta naista. Oman lapseni kaverit ovat 18-vuotiaita, joten tunnen aika hyvin heidän ikäistensä ajatusmaailman, ja jos nelikymppinen (tai edes kolmekymppinen!) mies on sellaisesta kiinnostunut niin hän hakee kyllä jotain ihan muuta kuin tasa-arvoista kumppania.

      • kaikki erityisiä

        Tähän asti luulin, että olen ainut, joka ei koskaan vastaisi "tavalliselle" miehelle, vaan uskoo jokaisen ihmisen ainutkertaisuuteen ja erityisyyteen. Jos tavallinen kelpaa, sittenhän voisi lyödä hynttyyt yhteen ensimmäisen teoriassa sopivan vastaantulijan kanssa. Ei kiitos! Hienoa, että täällä on itseään (ja samalla myös toisia) arvostavia ihmisiä.


      • mitä sit pitäis
        kaikki erityisiä kirjoitti:

        Tähän asti luulin, että olen ainut, joka ei koskaan vastaisi "tavalliselle" miehelle, vaan uskoo jokaisen ihmisen ainutkertaisuuteen ja erityisyyteen. Jos tavallinen kelpaa, sittenhän voisi lyödä hynttyyt yhteen ensimmäisen teoriassa sopivan vastaantulijan kanssa. Ei kiitos! Hienoa, että täällä on itseään (ja samalla myös toisia) arvostavia ihmisiä.

        lukea sellaisessa ilmoituksessa minkä laittaja on sellainen "tavallinen" mies kun ei kerran tavallinen-sanaa saa käyttää??? Ei sitä voi itseään komeana adoniksenakaan mainostaa. Sitäpaitsi siinähän se vasta omakehu haiseekin.

        Mites saaks käyttää sanaa duunari, ettei joku luule että tuossapas on maisterismies tai diplomi-inssi tms. vaan että ihan rehti työmies?


      • ruohonjuuritasolta
        mitä sit pitäis kirjoitti:

        lukea sellaisessa ilmoituksessa minkä laittaja on sellainen "tavallinen" mies kun ei kerran tavallinen-sanaa saa käyttää??? Ei sitä voi itseään komeana adoniksenakaan mainostaa. Sitäpaitsi siinähän se vasta omakehu haiseekin.

        Mites saaks käyttää sanaa duunari, ettei joku luule että tuossapas on maisterismies tai diplomi-inssi tms. vaan että ihan rehti työmies?

        Ammattimies on aina ammattimies!!!
        On tosi hienoa että on olemassa ammattitaitoisia kirvesmiehiä, puuseppiä, autonasentajia, muurareita, kiinteistönhoitajia, maalareita, rakennusmiehiä, maanviljelijöitä, myyjiä, kodin tekniikan korjaajia tai vaikka postinjakajia.

        Tapasin kerran ammattitaitoisen putkimiehen, jolla oli myös sydämen sivistystä ja lämpöä.
        Muistan hänet iäti.

        Jos tuleva oikeani on ammattimies alallaan - millä tahansa - olen onnessani!


      • neuvojaolehyvä!
        mitä sit pitäis kirjoitti:

        lukea sellaisessa ilmoituksessa minkä laittaja on sellainen "tavallinen" mies kun ei kerran tavallinen-sanaa saa käyttää??? Ei sitä voi itseään komeana adoniksenakaan mainostaa. Sitäpaitsi siinähän se vasta omakehu haiseekin.

        Mites saaks käyttää sanaa duunari, ettei joku luule että tuossapas on maisterismies tai diplomi-inssi tms. vaan että ihan rehti työmies?

        "Tavallinen" ei kerro henkilöstä itse asiassa mitään, mutta antaa mielikuvan ( oikean tai väärn ) tylsyydestä ja huonosta itsetunnosta.

        Jos "tavallinen" tarkoittaa että et ole adonis, kirjoita sen sijaan vaikka että olet "tavallisen näköinen" tai " en ole Suomen komein mutten ruminkaan".

        Jos olet omasta mielestäsi todella ruma, kirjoita jotain vitsikästä, vaikka että " Ai että ulkonäköni? Vaihdetaas puheenaihetta, haluatko kuulla millainen sää täällä on? Ai et? Menipä vaikeaksi...Tuota noin, naamani saattaa säikäyttää, mutta eikös sisäinen kauneus ole tärkeintä? "

        Ja sitten sano itsestäsi JOTAIN KONKREETTISTA. Sano itsestäsi jotain positiivista joka pitää paikkansa. Esim. kohtelias, hyväntuulinen, hellä, leppoisa, temperamenttinen ( paitsi että sen sanan käytössä kannattaa olla varovainen: jotkut naiset luulevat sen viittaavan väkivaltaisuuteen ), peukalo ei ole keskellä kämmentä, seurallinen, työteliäs,stressaamaton, hyvähermoinen jne. Onhan sinulla paljon hyviä ominaisuuksia, itse parhaiten tiedät mitkä ne ovat. Lyö ne tiskiin. Siis ne TODELLISET hyvät ominaisuutesi, siis juuri ne asiat joita itse arvostat itsessäsi eniten ja joiden toivot herättävän rakastetussasi vastakaikua. Ja joiden vuoksi elämäsi nainen valkkaa sinun sivusi satojen joukosta ja hurmaantuu sinuun sitten kun tapaatte.

        "Huumorintajuinen" ei tehoa, koska jokainen luonnehtii itseään siten. Kukapa on omasta mielestään huumorintajuton???? Haukotuttavaa koska on niin kulunutta.


      • mitä sit......
        neuvojaolehyvä! kirjoitti:

        "Tavallinen" ei kerro henkilöstä itse asiassa mitään, mutta antaa mielikuvan ( oikean tai väärn ) tylsyydestä ja huonosta itsetunnosta.

        Jos "tavallinen" tarkoittaa että et ole adonis, kirjoita sen sijaan vaikka että olet "tavallisen näköinen" tai " en ole Suomen komein mutten ruminkaan".

        Jos olet omasta mielestäsi todella ruma, kirjoita jotain vitsikästä, vaikka että " Ai että ulkonäköni? Vaihdetaas puheenaihetta, haluatko kuulla millainen sää täällä on? Ai et? Menipä vaikeaksi...Tuota noin, naamani saattaa säikäyttää, mutta eikös sisäinen kauneus ole tärkeintä? "

        Ja sitten sano itsestäsi JOTAIN KONKREETTISTA. Sano itsestäsi jotain positiivista joka pitää paikkansa. Esim. kohtelias, hyväntuulinen, hellä, leppoisa, temperamenttinen ( paitsi että sen sanan käytössä kannattaa olla varovainen: jotkut naiset luulevat sen viittaavan väkivaltaisuuteen ), peukalo ei ole keskellä kämmentä, seurallinen, työteliäs,stressaamaton, hyvähermoinen jne. Onhan sinulla paljon hyviä ominaisuuksia, itse parhaiten tiedät mitkä ne ovat. Lyö ne tiskiin. Siis ne TODELLISET hyvät ominaisuutesi, siis juuri ne asiat joita itse arvostat itsessäsi eniten ja joiden toivot herättävän rakastetussasi vastakaikua. Ja joiden vuoksi elämäsi nainen valkkaa sinun sivusi satojen joukosta ja hurmaantuu sinuun sitten kun tapaatte.

        "Huumorintajuinen" ei tehoa, koska jokainen luonnehtii itseään siten. Kukapa on omasta mielestään huumorintajuton???? Haukotuttavaa koska on niin kulunutta.

        Onhan tuo totta ja kun sitä huumorintajuakin on niin monenlaista. Jos sanon että olen huumorintajuinen mutta en välttämättä tajua toisen piilohuumoria vaan ihan toisenlaista huumoria tai en just satu nauramaan jollekin vitsille niin mitäs sit tehdään.. Parempi ehkä tosiaan jättää se huumorintaju mainitsematta.


    • minulla

      jos mies etsii
      *pirtsakkaa

      jos mies kertoo olevansa
      *herttainen
      *ukkeli
      *hupakko
      *tupakoivansa säännöllisesti
      *käyttävänsä alkoholia säännöllisesti
      *komeaksikin kehuttu
      *10-20 vuotta nuoremman näköinen, ja kuntoinen että myös fyysisesti että henkisesti näin muka olisi
      *varattu ja luotettava

      en myöskään ymmärrä jos nainen kertoo olevansa
      *viriili

    • missGee

      Mulla mies saa kylmät väreet selkäpiihin käyttämällä itsestään termiä "nallekarhu". Se on ylitse muiden, kaikista pahin, pure eeeviil :D

    • Korpi

      *huumorintajuinen
      -etsii ystävää jonka joka toinen lause on vitsi

      *suosikki tv-ohjelmat:Salkkarit tai Spede-Show
      -Suomen parhaat ohjelmat ja kaveri lähti pub:iin, miksi?

      *Sohvaperuna, not
      -ikiliikkuja, jolla on syvä rusketus ja blondatut hiukset, verkkarit päällä jopa mummon hautajaisissa.

    • tää?

      Ihme ettei tästä oo vielä kukaan maininnu. Eli kauheen monilla miehillä lukee profiilissaan, että kauniit naiset saa syttymään tai että harrastuksena on kauniit naiset/seksi (heh heh)..

      Hei haloo!? Kuka nyt haluaa olla yks niistä monista näitten harrastamista naisista? Onpa todella houkuttelevaa...

    • näin...

      - Joka toisessa kysymyksessä vastauksena "Sinä"
      (Ai, tunnetaanko me? Ahdistavaa läheisyyttä. Kelpaako kuka tahansa "minä"?)

      - Kirjoitusvirheet ja hoono soomi.
      (Jos et osaa suomea, kirjoita vaikka englanniksi. Jos et osaa muitakaan kieliä kunnolla, hae seuraa baarista)

      - Aivan väärän ikäiset tai tasoiset ihmiset ja jostain toiselta puolelta Suomea olevat.
      (Jos olet susiruma tai ikäloppu, ole kiltti ja hae niitä toisia susirumia tai ikäloppuja. Normaalielämän säännöt pätee myös netissä. Kaikki eivät ole epätoivoisia, vaikka tuolta seuraa hakevatkin.)

      - "Haen kavereita"
      (Selvä.)

      - Seksiin viittaavat asiat ja seksi-vastaukset.
      (Todella puutteessa siis.)

      - "Mites sun kesä on mennyt?" -viestit
      (kolmessadaskuudeskymmenesseitsemäs kerta, kun jätän vastaamatta "ihan kivasti, kuule".)

      - Nallekarhu
      (eli läski ja laiska)

      - Ei kuvaa
      (huono itsetunto ja olettaa menestyvänsä kuvattomana paremmin. "noku mullon toi työ.." -lässytykset turhia. Kuka sitä nyt sikaa säkissä ostais?)

      - Lapset
      ("markku ja mirkku on mun luona aina viikonloppuisin ja silloin meillä on mukavaa yhdessäoloa")

      - Narsistit
      ("Minä olen maailman komein mies ja Minä etsin maailman kauneinta naista täältä suomi24:n treffiosastolta. Haluan jonkun tottelevaisen koiran, jota voin kouluttaa ja välillä läiskiä. Ja jos käyttäydyt hyvin saat ehkä joskus maistaa Minun isoa melaani." Tietysti kuvattomana)

      - Kaljut
      (varmaan 50%:lla miehistä, miksi?)

      - "En käytä alkoholia ollenkaan"
      (Tylsä.)

      - Ammattikoulu, peruskoulu tai "muu"
      (Jättäkää vaikka täyttämättä. Ei kukaan luule, että se "muu" olisi mikään yliopisto.)

      - Eronnut alle 30-vuotias
      (Olet varmaan tehnyt muitakin hyviä valintoja elämässäsi.)

      Onhan noita. Kuullostinpa ilkeältä akalta. Onneksi ei tarvitse laittaa kuvaansa tähän ;)

      • samaa mieltä

        Verenpaine nousee aina näistä...

        - Mitään asiaa ei ole, vaan kirjoitellaan jotain ympäripyöreätä siansaksaa "mitäs kissa?", ja vieläkunkaikkisanatkirjoitetaanyhteenpötköönilmanmitäänvälimerkkejäniinmitähelvettiäsiitäpitäispäätellä... Deittiehdokas on käynyt ilmeisesti lobotomiassa hiljattain?

        - Minkä takia ihannekumppanin kriteerit laitetaan profiiliin? Sen takia, että löytäisi sen ihannekumppanin, eikä sitä ikäloppua (yli 45-v.) äijänkääpää, joka kuvittelee olevansa jokaisen 30-vuotiaan naisen unelma. "Eihän 15 vuoden ikäero ole mitään, tyttö-hyvä".

        - Asiat, jotka saavat minut syttymään: "naiset"
        - Asiat, joista en innostu: "rumat naiset"
        Jokainen nainen osaa tulkita em. kaltaisen miehen ajatusmaailmaa, aivotoiminta keskittyy miestenlehtien ihmeelliseen maailmaan...

        Kaljut, todella!
        - Mikä siinä hiusten hoidossa on niin vaikeaa? Syyt kaljuuteen voi olla perinnöllisiäkin, tiedän. Mutta kaljuja päitä monella alle 30-vuotiaalla miehelläkin, mitä siitä pitäisi päätellä... nelikymppisenä on jo proteesi suussa vai?

        Karhumainen, nalle/nallukka = plösö, joka makaa sohvalla vanhat verkkarit jalassa, kanavasurffaa ja piereskelee kaiket illat.

        Ja kaikki ne pikkunäppärät viittaukset kielitaitoon, aivan sama, jos naiset profiileissaan mainostaisivat ominaisuuksiaan varsinaisina syväkurkkuina. Jos kielitaito ei kata edes englantia, niin hohhoijaa.

        Eikä tässä vielä kaikki, muut jatkakoon :D


      • todella olet

        nimittäin sellainen ilkeä akka.

        "- Ei kuvaa
        (huono itsetunto ja olettaa menestyvänsä kuvattomana paremmin. "noku mullon toi työ.." -lässytykset turhia. Kuka sitä nyt sikaa säkissä ostais?)"

        HALOO!!! ONKO KETÄÄN KOTONA?? Ei tässä herran Jumala ollakaan missään kaupassa!!!! Ei kukaan ole kaupan, vai luulitko toisin??? Jos kuvaton ei neiti hienohelmalle kelpaa niin siirry seuraavaan äläkä kiusaa ihmisiä!

        "- "En käytä alkoholia ollenkaan"
        (Tylsä.)"

        Eli haet siis ihmistä joka lotraa viinan kanssa!!! Miksi alkoholiton ihminen on mielestäsi tylsä??? Voihan hauskaa pitää ilman viinaakin. En todellakaan tajua asennettasi. Lienetkin joku pubiruusu!

        "- Ammattikoulu, peruskoulu tai "muu"
        (Jättäkää vaikka täyttämättä. Ei kukaan luule, että se "muu" olisi mikään yliopisto.)"

        Taas tässä huomaa miten typeriä ja pinnallisia jotkut on. Onko kouluttamaton ihminen mielestäsi huonompi kuin korkeasti koulutettu??? Mikä itse olet koulutukseltasi? Tajuatko että joissakin deittipalveluissa ei edes anneta mahdollisuutta olla vastaamatta tuohon koulutuskysymykseen!!! Itsekin koen sen aika kiusallisena kun mielummin olisi vastaamatta mutta palvelu ei siihen anna mahdollisuutta eli jotain on pakko laittaa.

        Noh, kommenttisi olikin niin täynnä kaikkea typerää että parempi miehille kun pysyt vaan kaukana kaikista miehistä ja olet yksin!!!


      • valitetaan
        todella olet kirjoitti:

        nimittäin sellainen ilkeä akka.

        "- Ei kuvaa
        (huono itsetunto ja olettaa menestyvänsä kuvattomana paremmin. "noku mullon toi työ.." -lässytykset turhia. Kuka sitä nyt sikaa säkissä ostais?)"

        HALOO!!! ONKO KETÄÄN KOTONA?? Ei tässä herran Jumala ollakaan missään kaupassa!!!! Ei kukaan ole kaupan, vai luulitko toisin??? Jos kuvaton ei neiti hienohelmalle kelpaa niin siirry seuraavaan äläkä kiusaa ihmisiä!

        "- "En käytä alkoholia ollenkaan"
        (Tylsä.)"

        Eli haet siis ihmistä joka lotraa viinan kanssa!!! Miksi alkoholiton ihminen on mielestäsi tylsä??? Voihan hauskaa pitää ilman viinaakin. En todellakaan tajua asennettasi. Lienetkin joku pubiruusu!

        "- Ammattikoulu, peruskoulu tai "muu"
        (Jättäkää vaikka täyttämättä. Ei kukaan luule, että se "muu" olisi mikään yliopisto.)"

        Taas tässä huomaa miten typeriä ja pinnallisia jotkut on. Onko kouluttamaton ihminen mielestäsi huonompi kuin korkeasti koulutettu??? Mikä itse olet koulutukseltasi? Tajuatko että joissakin deittipalveluissa ei edes anneta mahdollisuutta olla vastaamatta tuohon koulutuskysymykseen!!! Itsekin koen sen aika kiusallisena kun mielummin olisi vastaamatta mutta palvelu ei siihen anna mahdollisuutta eli jotain on pakko laittaa.

        Noh, kommenttisi olikin niin täynnä kaikkea typerää että parempi miehille kun pysyt vaan kaukana kaikista miehistä ja olet yksin!!!

        "HALOO!!! ONKO KETÄÄN KOTONA?? Ei tässä herran Jumala ollakaan missään kaupassa!!!! Ei kukaan ole kaupan, vai luulitko toisin??? Jos kuvaton ei neiti hienohelmalle kelpaa niin siirry seuraavaan äläkä kiusaa ihmisiä!"

        Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan.
        On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on.

        "Eli haet siis ihmistä joka lotraa viinan kanssa!!! Miksi alkoholiton ihminen on mielestäsi tylsä??? Voihan hauskaa pitää ilman viinaakin. En todellakaan tajua asennettasi. Lienetkin joku pubiruusu!"

        Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?

        "Taas tässä huomaa miten typeriä ja pinnallisia jotkut on. Onko kouluttamaton ihminen mielestäsi huonompi kuin korkeasti koulutettu???"

        Pinnalliset ihmiset hakeutuvat toisten pinnallisten ihmisten seuraan. Mikäs siinäkään on niin väärää? Jos haluan koulutetun ihmisen, niin haluan koulutetun ihmisen. En taas ymmärrä miksi pitäisi tyytyä vähempään mitä itse on.

        "Mikä itse olet koulutukseltasi?"

        Korkeakoulu loppusuoralla

        "Tajuatko että joissakin deittipalveluissa ei edes anneta mahdollisuutta olla vastaamatta tuohon koulutuskysymykseen!!!"

        No voi voi.

        "Itsekin koen sen aika kiusallisena kun mielummin olisi vastaamatta mutta palvelu ei siihen anna mahdollisuutta eli jotain on pakko laittaa."

        No sepä hyvä. Saakin sitten heti kättelyssä karsittua kaikki laisesi kouluttamattomat ihmiset.

        Deittipalvelun hyvänä puolena pidän erityisesti sitä, että tietyt peruskriteerit on mahdollista nähdä tutustumatta toiseen. Sitä kun ei aina oikeassa elämässä tule heti otettua puheeksi ja tulee kaikenlaisia harhalaukauksia. Nyt voi seuloa epäsopivat pois ja valita niistä jäljelle jääneistä ilman, että kenellekään tulee paha mieli. Kuullostaa varmasti joidenkin mielestä kurjalta, mutta omasta elämästänihän tässä on kyse ja saan tehdä juuri niitä valintoja, joiden koen olevan oikeita minulle. Saathan sinäkin valita kenen kanssa lähdet treffeille, eikö totta?
        Kaikkeen ei tarvitse tyytyä, eikä kaikkea voi saada, mutta optimoidaan.


      • Olen siis narsistiksi haukuttu, mutta itse en tunnista itsessäni noita ominaisuuksia. Toki oma etu ennen muita, eikä kukaan lyö persettä minun lämmittämälle penkille, mutta siihen se jääkin.
        Syy siihen miksen tee aloitteita on se että älyttömän huomionkipeät naiset pistää näitä profiileja ja ilmoituksia nettiin pelkästään sen takia että saisi muilta huomiota. Sitä en hyväksy että minun aikaa menisi tällaisten viihdyttämiseen.
        Sitten on tietysti ne feikit ja vitsit (miesten koemielessä valkatut naisprofiilit; mihin itsekin olen syyllistynyt pari kertaa), mitkä on ihan oma luku sinänsä.


      • typeräää...
        valitetaan kirjoitti:

        "HALOO!!! ONKO KETÄÄN KOTONA?? Ei tässä herran Jumala ollakaan missään kaupassa!!!! Ei kukaan ole kaupan, vai luulitko toisin??? Jos kuvaton ei neiti hienohelmalle kelpaa niin siirry seuraavaan äläkä kiusaa ihmisiä!"

        Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan.
        On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on.

        "Eli haet siis ihmistä joka lotraa viinan kanssa!!! Miksi alkoholiton ihminen on mielestäsi tylsä??? Voihan hauskaa pitää ilman viinaakin. En todellakaan tajua asennettasi. Lienetkin joku pubiruusu!"

        Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?

        "Taas tässä huomaa miten typeriä ja pinnallisia jotkut on. Onko kouluttamaton ihminen mielestäsi huonompi kuin korkeasti koulutettu???"

        Pinnalliset ihmiset hakeutuvat toisten pinnallisten ihmisten seuraan. Mikäs siinäkään on niin väärää? Jos haluan koulutetun ihmisen, niin haluan koulutetun ihmisen. En taas ymmärrä miksi pitäisi tyytyä vähempään mitä itse on.

        "Mikä itse olet koulutukseltasi?"

        Korkeakoulu loppusuoralla

        "Tajuatko että joissakin deittipalveluissa ei edes anneta mahdollisuutta olla vastaamatta tuohon koulutuskysymykseen!!!"

        No voi voi.

        "Itsekin koen sen aika kiusallisena kun mielummin olisi vastaamatta mutta palvelu ei siihen anna mahdollisuutta eli jotain on pakko laittaa."

        No sepä hyvä. Saakin sitten heti kättelyssä karsittua kaikki laisesi kouluttamattomat ihmiset.

        Deittipalvelun hyvänä puolena pidän erityisesti sitä, että tietyt peruskriteerit on mahdollista nähdä tutustumatta toiseen. Sitä kun ei aina oikeassa elämässä tule heti otettua puheeksi ja tulee kaikenlaisia harhalaukauksia. Nyt voi seuloa epäsopivat pois ja valita niistä jäljelle jääneistä ilman, että kenellekään tulee paha mieli. Kuullostaa varmasti joidenkin mielestä kurjalta, mutta omasta elämästänihän tässä on kyse ja saan tehdä juuri niitä valintoja, joiden koen olevan oikeita minulle. Saathan sinäkin valita kenen kanssa lähdet treffeille, eikö totta?
        Kaikkeen ei tarvitse tyytyä, eikä kaikkea voi saada, mutta optimoidaan.

        "Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan. "

        Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???

        "On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on. "

        Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D

        Ehkä nykynaisille onkin noussut päähän tuo suosio, se että on liian monia eri tarjokkaita joista aiheutuu sitten se että nousee ns. keltainen neste päähän ja ihminen tulee aina vaan krantummaksi ja lisäksi KÄRSIMÄTTÖMÄKSI. Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee? Toisaalta: voithan sinä ilmoittaa profiilissas sähköpostiosoitteen ja sanoa että kuvattomille et vastaa. Että näin!


        "Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?"

        Ei kai normaali raitis ihminen ESTÄ SUA OTTAMASTA LASILLISTA JOS TOISTAKIN mutta se että vaadit muilta viinan kanssa läträämistä...

        En jaksa edes kaikkea kommentoida...sanon vaan yhden asian:

        Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen. Noin pinnallisia ihmisiä kyllä stadista valitettavasti löytyy, eri asia sitten että huoliiko edes toinen pinnallinen toista pinnallista. No, sekään ei ole mun ongelmani. Onneksi on NORMAALEJA ihmisiäkin olemassa joilla on fiksummat prioriteetit. Kaikkea hyvää kun ei voi saada samassa paketissa, ennen pitkää tulet itsekin huomaamaan mutta se voi olla silloin liian myöhäistä kun on liian kranttu.


      • typeräää... kirjoitti:

        "Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan. "

        Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???

        "On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on. "

        Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D

        Ehkä nykynaisille onkin noussut päähän tuo suosio, se että on liian monia eri tarjokkaita joista aiheutuu sitten se että nousee ns. keltainen neste päähän ja ihminen tulee aina vaan krantummaksi ja lisäksi KÄRSIMÄTTÖMÄKSI. Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee? Toisaalta: voithan sinä ilmoittaa profiilissas sähköpostiosoitteen ja sanoa että kuvattomille et vastaa. Että näin!


        "Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?"

        Ei kai normaali raitis ihminen ESTÄ SUA OTTAMASTA LASILLISTA JOS TOISTAKIN mutta se että vaadit muilta viinan kanssa läträämistä...

        En jaksa edes kaikkea kommentoida...sanon vaan yhden asian:

        Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen. Noin pinnallisia ihmisiä kyllä stadista valitettavasti löytyy, eri asia sitten että huoliiko edes toinen pinnallinen toista pinnallista. No, sekään ei ole mun ongelmani. Onneksi on NORMAALEJA ihmisiäkin olemassa joilla on fiksummat prioriteetit. Kaikkea hyvää kun ei voi saada samassa paketissa, ennen pitkää tulet itsekin huomaamaan mutta se voi olla silloin liian myöhäistä kun on liian kranttu.

        Lues tuo "Naikkoset sokkotreffeillä"-aloitus, minkä äsken kirjoitin.


      • täytyypä lukea
        Jean-L kirjoitti:

        Lues tuo "Naikkoset sokkotreffeillä"-aloitus, minkä äsken kirjoitin.

        käyn kohta lukemassa, kiitti vinkistä. :)


      • luettu on ja
        Jean-L kirjoitti:

        Lues tuo "Naikkoset sokkotreffeillä"-aloitus, minkä äsken kirjoitin.

        asiaa puhuit kyllä. Joku roti täytyis saada naisten käytökseen, jos ei muuten niin kai ne täytyy vanhaan kunnon kuriin sitten alistaa. :) Tuntuvat välillä tasa-arvon nimissä hyppivän miesten silmille.


      • on se vaan niin väärin
        typeräää... kirjoitti:

        "Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan. "

        Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???

        "On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on. "

        Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D

        Ehkä nykynaisille onkin noussut päähän tuo suosio, se että on liian monia eri tarjokkaita joista aiheutuu sitten se että nousee ns. keltainen neste päähän ja ihminen tulee aina vaan krantummaksi ja lisäksi KÄRSIMÄTTÖMÄKSI. Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee? Toisaalta: voithan sinä ilmoittaa profiilissas sähköpostiosoitteen ja sanoa että kuvattomille et vastaa. Että näin!


        "Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?"

        Ei kai normaali raitis ihminen ESTÄ SUA OTTAMASTA LASILLISTA JOS TOISTAKIN mutta se että vaadit muilta viinan kanssa läträämistä...

        En jaksa edes kaikkea kommentoida...sanon vaan yhden asian:

        Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen. Noin pinnallisia ihmisiä kyllä stadista valitettavasti löytyy, eri asia sitten että huoliiko edes toinen pinnallinen toista pinnallista. No, sekään ei ole mun ongelmani. Onneksi on NORMAALEJA ihmisiäkin olemassa joilla on fiksummat prioriteetit. Kaikkea hyvää kun ei voi saada samassa paketissa, ennen pitkää tulet itsekin huomaamaan mutta se voi olla silloin liian myöhäistä kun on liian kranttu.

        "Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???"

        Saa varmasti, mutta en halua siihen ahdistavaan tilanteeseen, että joutuisin sitä kommentoimaan.

        "Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D"

        Kuka puhui kiireestä? Jos SAA 50 viestiä päivässä, se ei tarkoita että lähettäisin välttämättä yhtään. Mulla ei oo kuule mihinkään kiire. Sen takia voinkin rauhassa asettaa ihan mitä vaatimuksia tahansa. Jos on epätoivoinen kärvistelijä, niin kannattaa varmaan laskea vähän sitä rimaa.

        "Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee?"

        Huoh... Ihan tarpeeksi tulee kuvallisiakin viestejä, joten ei ole mitään syytä pyytää kuvattomilta kuvia. En nyt ymmärrä miten kärsimättömyys tähän liittyy, mutta kiitos kysymästä, olen kyllä suhdeihminen ja nautin seurustelusta. Ensimmäistä kertaa sinkkuna vuosiin. Ihan on vielä tuoreessa muistissa miten se systeemi toimiikaan ;)

        "Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen."

        Vai niin... Ja kranttukin vielä.
        Rima on täsmälleen siinä kohdassa, missä sen yli pääsee juuri niin monta ihmistä, jotta sieltä joku minutkin kelpuuttava löytyy. Miksi laskea, jos ei ole tarvetta? En kuitenkaan tarvitse kuin yhden ihmisen kerrallaan.

        Ja kuten sanottu kaikkea ei voi tietenkään saada, mutta optimointi on sallittu.

        Mutta on todella hienoa, että löytyy kaltaisiasi ennakkoluulottomia, avarakatseisia ja kärsivällisiä sisäisen kauneuden metsästäjiä. Pitäähän rumille ja lihavillekin olla markkinat.


      • Ikisinkkuko
        on se vaan niin väärin kirjoitti:

        "Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???"

        Saa varmasti, mutta en halua siihen ahdistavaan tilanteeseen, että joutuisin sitä kommentoimaan.

        "Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D"

        Kuka puhui kiireestä? Jos SAA 50 viestiä päivässä, se ei tarkoita että lähettäisin välttämättä yhtään. Mulla ei oo kuule mihinkään kiire. Sen takia voinkin rauhassa asettaa ihan mitä vaatimuksia tahansa. Jos on epätoivoinen kärvistelijä, niin kannattaa varmaan laskea vähän sitä rimaa.

        "Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee?"

        Huoh... Ihan tarpeeksi tulee kuvallisiakin viestejä, joten ei ole mitään syytä pyytää kuvattomilta kuvia. En nyt ymmärrä miten kärsimättömyys tähän liittyy, mutta kiitos kysymästä, olen kyllä suhdeihminen ja nautin seurustelusta. Ensimmäistä kertaa sinkkuna vuosiin. Ihan on vielä tuoreessa muistissa miten se systeemi toimiikaan ;)

        "Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen."

        Vai niin... Ja kranttukin vielä.
        Rima on täsmälleen siinä kohdassa, missä sen yli pääsee juuri niin monta ihmistä, jotta sieltä joku minutkin kelpuuttava löytyy. Miksi laskea, jos ei ole tarvetta? En kuitenkaan tarvitse kuin yhden ihmisen kerrallaan.

        Ja kuten sanottu kaikkea ei voi tietenkään saada, mutta optimointi on sallittu.

        Mutta on todella hienoa, että löytyy kaltaisiasi ennakkoluulottomia, avarakatseisia ja kärsivällisiä sisäisen kauneuden metsästäjiä. Pitäähän rumille ja lihavillekin olla markkinat.

        Hyvä! Kerrankin järkevää tekstiä tällä palstalla!
        Olen tasan samaa mieltä kanssasi, jokainen kommenttisi on täyttä asiaa. Lisäksi ne on hyvin, oikein ja osuvasti kirjoitettu ja jäsennelty, mikä on myös harvinaista täällä.


      • Onnellinen täti-ihminen
        typeräää... kirjoitti:

        "Ei olla kaupassa ei, mutta ei sitä säkkipäässä yleensä tavatakaan. Ja jos herralle/neidille kuvattomat profiilit sopivat, niin antaa palaa vaan. Minä kyllä siirrynkin seuraavaan. "

        Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???

        "On se kumma, kun ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos saa 50 viestiä päivässä ja valinnan varaa löytyy, niin sitä saa vaatia vaikka ruotsin prinssiä! Sehän on ihan siitä kiinni mihin on varaa ja kuinka epätoivoinen on. "

        Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D

        Ehkä nykynaisille onkin noussut päähän tuo suosio, se että on liian monia eri tarjokkaita joista aiheutuu sitten se että nousee ns. keltainen neste päähän ja ihminen tulee aina vaan krantummaksi ja lisäksi KÄRSIMÄTTÖMÄKSI. Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee? Toisaalta: voithan sinä ilmoittaa profiilissas sähköpostiosoitteen ja sanoa että kuvattomille et vastaa. Että näin!


        "Miksi väkipakolla hakeutuisin ihmisen seuraan jonka intressit ovat täysin erilaiset. Täähän on vaan mun vaatimus. On kai niitä raivoraittiitakin niille toisille raivoraittiille.
        Jos haluan nautiskella lasillisesta hyvää punaviiniä, jonkun toisen punaviininystävän kanssa, niin luultavasti minulla on siihen oikeus. Jos haluan lähteä lauantaina Helsingin yöhön juomaan siideriä ja drinksuja mahdollisen tulevan poikaystäväni kanssa, niin miksi edes haluaisin jonkun "selvinpäinkin voi olla kivaa" -asenneihmisen mukaani? Ei kukaan tuomitse niitäkään ihmisiä, jotka hakevat raitista seuraa.
        Jos ei joku tajua, niin ei kai se mun vika ole?"

        Ei kai normaali raitis ihminen ESTÄ SUA OTTAMASTA LASILLISTA JOS TOISTAKIN mutta se että vaadit muilta viinan kanssa läträämistä...

        En jaksa edes kaikkea kommentoida...sanon vaan yhden asian:

        Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen. Noin pinnallisia ihmisiä kyllä stadista valitettavasti löytyy, eri asia sitten että huoliiko edes toinen pinnallinen toista pinnallista. No, sekään ei ole mun ongelmani. Onneksi on NORMAALEJA ihmisiäkin olemassa joilla on fiksummat prioriteetit. Kaikkea hyvää kun ei voi saada samassa paketissa, ennen pitkää tulet itsekin huomaamaan mutta se voi olla silloin liian myöhäistä kun on liian kranttu.

        Tuntematta kumpaakaan teistä sanoisin, että teistä kahdesta sinä olet selvästi ahdastamielisempi. Tekstisi antaa sinusta aika epämiellyttävän kuvan.

        Tuo nainenhan vain vastasi alkuperäiseen kysymykseen: " minkä kriteerien perustella JUURI SINÄ painat torju-nappia? ".

        Tämän naisen kriteerit ovat siis nuo mainitut, sinun ehkä jotkut muut. Mitä syytä on hermostua siitä millaisia kriteerejä joku esittää?

        Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Kriteerejä esitetään juuri siksi, että jokainen saisi juuri sen mitä tahtoo, eikä jotain muuta. Se joka tahtoo akateemisesti koulutetun, saakoon akateemisesti koulutetun. Mitä syytä sinulla on ottaa siitä pultteja?

        Tuskin sinä muutenkaan olisit kiinnostunut juuri tuon naisen kanssa seurustelusta ( tai hän sinun kanssasi seurustelusta ), joten miksi sinua haittaa jos et täytä hänen vaatimuksiaan? Eikö hänellä ole oikeus etsiä tietynlaista miestä - kuten sinulla on oikeus etsiä tietynlaista naista? Missä se ongelma on - minä en sitä löydä???

        Miksi suuttua siitä että joku esittää kovia vaatimuksia?

        Kyllä se vain niin on, että se, joka katsoo itsellään olevan varaa, voi esittää suuriakin vaatimuksia.

        "Katsoo itsellään olevan varaa" tarkoittaa, että nainen itse uskoo olevansa tuollaisen "kultapala mieheksi" -kaverin arvoinen ja/tai että pärjää ilman kaveriakin, jos sopivaa miestä ei löydy ja on paljon paljon mieluummin yksin kanssa kuin epätyydyttävässä suhteessa.

        Minunkin profiilissani oli melkoiset vaatimukset. Sinä vuorenvarmasti olisit saanut niistä pultit jos olisit erehtynyt lukemaan sivuni ja päätellyt, että minäkin olen " ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen ".

        Vaan eipä haittaa kun miesystäväni EI ole sitä mieltä.

        Minä nimittäin löysin juuri sen mitä tavoittelin, ja enemmänkin. Profiilini on jo poistettu, koska unelmieni mies löytyi. Muuten antaisin piruuksissani linkin että pääsisit lukemaan ja erittämään adrenaliinia.

        Kannattaa asettaa suuret vaatimukset, , ehdottomasti kannattaa, sanoo nimim. Kokemusta on. Vanhan suomalaisen sananparren mukaanhan " kiltti lapsi ei pyydä mitään - kiltti lapsi ei saa mitään ".


      • vaan, sinulle
        on se vaan niin väärin kirjoitti:

        "Ei tullu lainkaan mieleen että saa sen kuvan meilissäkin???"

        Saa varmasti, mutta en halua siihen ahdistavaan tilanteeseen, että joutuisin sitä kommentoimaan.

        "Ilmeisesti tunnut sit olevan aika epätoivoinen kun pitää noin kovalla kiireellä joku löytää. Vaadi mun puolesta vaikka kuu taivaalta, itehän siinä joudut yksin kärvistelemään. Not my problem. :D"

        Kuka puhui kiireestä? Jos SAA 50 viestiä päivässä, se ei tarkoita että lähettäisin välttämättä yhtään. Mulla ei oo kuule mihinkään kiire. Sen takia voinkin rauhassa asettaa ihan mitä vaatimuksia tahansa. Jos on epätoivoinen kärvistelijä, niin kannattaa varmaan laskea vähän sitä rimaa.

        "Kuinkas luulet että pystyt elämään missään suhteessakaan kun olet noin kärsimätön ettet viitsi edes kuvaa pyytää arvon herroilta jotka sulle kirjoittelee?"

        Huoh... Ihan tarpeeksi tulee kuvallisiakin viestejä, joten ei ole mitään syytä pyytää kuvattomilta kuvia. En nyt ymmärrä miten kärsimättömyys tähän liittyy, mutta kiitos kysymästä, olen kyllä suhdeihminen ja nautin seurustelusta. Ensimmäistä kertaa sinkkuna vuosiin. Ihan on vielä tuoreessa muistissa miten se systeemi toimiikaan ;)

        "Olet ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen."

        Vai niin... Ja kranttukin vielä.
        Rima on täsmälleen siinä kohdassa, missä sen yli pääsee juuri niin monta ihmistä, jotta sieltä joku minutkin kelpuuttava löytyy. Miksi laskea, jos ei ole tarvetta? En kuitenkaan tarvitse kuin yhden ihmisen kerrallaan.

        Ja kuten sanottu kaikkea ei voi tietenkään saada, mutta optimointi on sallittu.

        Mutta on todella hienoa, että löytyy kaltaisiasi ennakkoluulottomia, avarakatseisia ja kärsivällisiä sisäisen kauneuden metsästäjiä. Pitäähän rumille ja lihavillekin olla markkinat.

        "Pitäähän rumille ja lihavillekin olla markkinat."

        Hyi helvetti. Näin sanoo akateemisesti koulutettu nainen! Netin anonymiteetti paljastaa ihmisistä oksettavia piirteitä. Tosin sanoit kyllä olevasi nuori, mutta silti.

        Tosin teoriassa olet kyllä oikeassa. Voit kuvitella kauneutesi tekevän sinusta erityisen hyvän ihmisen, mutta tosiasia on, että minusta olet hirveä. Joten pidä hauskaa löytämiesi pinnallisten ihmisten kanssa! Vakka kantensa löytää, vai miten sitä sanotaan.

        Voisin hyvin kuvitella sinun olevan teekkari. Osuinko oikeaan? Kyllähän se ihmiseen jotenkin vaikuttaa, kun koko aikuiseksi kasvamisen ajan ympärillä pyörii vähintään viisi kuolaavaa miestä. Kaikilla mielessä... se miten hieno ihminen olet, kröhm.

        ps. Viidenkymmenen viestin päivävauhdilla saat vuodessa 18250 viestiä. Aivan varmasti.


      • sanon suoraan
        Onnellinen täti-ihminen kirjoitti:

        Tuntematta kumpaakaan teistä sanoisin, että teistä kahdesta sinä olet selvästi ahdastamielisempi. Tekstisi antaa sinusta aika epämiellyttävän kuvan.

        Tuo nainenhan vain vastasi alkuperäiseen kysymykseen: " minkä kriteerien perustella JUURI SINÄ painat torju-nappia? ".

        Tämän naisen kriteerit ovat siis nuo mainitut, sinun ehkä jotkut muut. Mitä syytä on hermostua siitä millaisia kriteerejä joku esittää?

        Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Kriteerejä esitetään juuri siksi, että jokainen saisi juuri sen mitä tahtoo, eikä jotain muuta. Se joka tahtoo akateemisesti koulutetun, saakoon akateemisesti koulutetun. Mitä syytä sinulla on ottaa siitä pultteja?

        Tuskin sinä muutenkaan olisit kiinnostunut juuri tuon naisen kanssa seurustelusta ( tai hän sinun kanssasi seurustelusta ), joten miksi sinua haittaa jos et täytä hänen vaatimuksiaan? Eikö hänellä ole oikeus etsiä tietynlaista miestä - kuten sinulla on oikeus etsiä tietynlaista naista? Missä se ongelma on - minä en sitä löydä???

        Miksi suuttua siitä että joku esittää kovia vaatimuksia?

        Kyllä se vain niin on, että se, joka katsoo itsellään olevan varaa, voi esittää suuriakin vaatimuksia.

        "Katsoo itsellään olevan varaa" tarkoittaa, että nainen itse uskoo olevansa tuollaisen "kultapala mieheksi" -kaverin arvoinen ja/tai että pärjää ilman kaveriakin, jos sopivaa miestä ei löydy ja on paljon paljon mieluummin yksin kanssa kuin epätyydyttävässä suhteessa.

        Minunkin profiilissani oli melkoiset vaatimukset. Sinä vuorenvarmasti olisit saanut niistä pultit jos olisit erehtynyt lukemaan sivuni ja päätellyt, että minäkin olen " ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen ".

        Vaan eipä haittaa kun miesystäväni EI ole sitä mieltä.

        Minä nimittäin löysin juuri sen mitä tavoittelin, ja enemmänkin. Profiilini on jo poistettu, koska unelmieni mies löytyi. Muuten antaisin piruuksissani linkin että pääsisit lukemaan ja erittämään adrenaliinia.

        Kannattaa asettaa suuret vaatimukset, , ehdottomasti kannattaa, sanoo nimim. Kokemusta on. Vanhan suomalaisen sananparren mukaanhan " kiltti lapsi ei pyydä mitään - kiltti lapsi ei saa mitään ".

        "Tuntematta kumpaakaan teistä sanoisin, että teistä kahdesta sinä olet selvästi ahdastamielisempi. Tekstisi antaa sinusta aika epämiellyttävän kuvan."

        Sanot noin koska olen mies. Jos olisinkin nainen niin olisit takuulla myötäillyt ja sanonut jes jes.
        Naisten tavoitehan on sortaa miehiä....ja silloin kun ei miehiä sorreta niin sorretaaan toisia naisia!

        Nainen on naiselle susi, ja miehelle myös.

        Ja minäkö ahdasmielinen???


      • kuvittelee itsestään liikoja
        Onnellinen täti-ihminen kirjoitti:

        Tuntematta kumpaakaan teistä sanoisin, että teistä kahdesta sinä olet selvästi ahdastamielisempi. Tekstisi antaa sinusta aika epämiellyttävän kuvan.

        Tuo nainenhan vain vastasi alkuperäiseen kysymykseen: " minkä kriteerien perustella JUURI SINÄ painat torju-nappia? ".

        Tämän naisen kriteerit ovat siis nuo mainitut, sinun ehkä jotkut muut. Mitä syytä on hermostua siitä millaisia kriteerejä joku esittää?

        Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Kriteerejä esitetään juuri siksi, että jokainen saisi juuri sen mitä tahtoo, eikä jotain muuta. Se joka tahtoo akateemisesti koulutetun, saakoon akateemisesti koulutetun. Mitä syytä sinulla on ottaa siitä pultteja?

        Tuskin sinä muutenkaan olisit kiinnostunut juuri tuon naisen kanssa seurustelusta ( tai hän sinun kanssasi seurustelusta ), joten miksi sinua haittaa jos et täytä hänen vaatimuksiaan? Eikö hänellä ole oikeus etsiä tietynlaista miestä - kuten sinulla on oikeus etsiä tietynlaista naista? Missä se ongelma on - minä en sitä löydä???

        Miksi suuttua siitä että joku esittää kovia vaatimuksia?

        Kyllä se vain niin on, että se, joka katsoo itsellään olevan varaa, voi esittää suuriakin vaatimuksia.

        "Katsoo itsellään olevan varaa" tarkoittaa, että nainen itse uskoo olevansa tuollaisen "kultapala mieheksi" -kaverin arvoinen ja/tai että pärjää ilman kaveriakin, jos sopivaa miestä ei löydy ja on paljon paljon mieluummin yksin kanssa kuin epätyydyttävässä suhteessa.

        Minunkin profiilissani oli melkoiset vaatimukset. Sinä vuorenvarmasti olisit saanut niistä pultit jos olisit erehtynyt lukemaan sivuni ja päätellyt, että minäkin olen " ennakkoluuloinen, epäluuloinen, ahdasmielinen, kärsimätön ja lokeroiva sekä lisäksi erittäin pinnallinen ".

        Vaan eipä haittaa kun miesystäväni EI ole sitä mieltä.

        Minä nimittäin löysin juuri sen mitä tavoittelin, ja enemmänkin. Profiilini on jo poistettu, koska unelmieni mies löytyi. Muuten antaisin piruuksissani linkin että pääsisit lukemaan ja erittämään adrenaliinia.

        Kannattaa asettaa suuret vaatimukset, , ehdottomasti kannattaa, sanoo nimim. Kokemusta on. Vanhan suomalaisen sananparren mukaanhan " kiltti lapsi ei pyydä mitään - kiltti lapsi ei saa mitään ".

        Se on huomattu monet kerrat. Pitäis vaan ottaa näiltä prinsessaks itseään kuvittelevilta naisilta luulot pois! Monikaan ei nimittäin ole sitä mitä luulee olevansa.


      • Onnellinen täti-ihminen
        kuvittelee itsestään liikoja kirjoitti:

        Se on huomattu monet kerrat. Pitäis vaan ottaa näiltä prinsessaks itseään kuvittelevilta naisilta luulot pois! Monikaan ei nimittäin ole sitä mitä luulee olevansa.

        ... kun itse arvostaa itseään, saa arvostusta muiltakin.

        Jos et itse koe saavasi arvostusta, aloitapa siitä että arvostat itse itseäsi. Silloin sinun ei tarvitse myöskään hermostua siitä että nainen arvostaa itseään. Jos itsetuntosi on kohdallaan, et vaadi naiseltakaan alemmuudentuntoa ja itsensä vähättelyä etkä anna sellaisesta edes plussaa.


    • Min_47

      ... se sana mikä ärsyttää jostain syystä eli Nuorekas!

      Ja sitten kun katsoo kuvaa niin voi hyvänen aika..

    • skippaan

      *pilkettä silmäkulmassa
      *komeaksi kehuttu
      *kynttiläillallinen
      *viinilasillisen kera
      *takkatulen ääressä
      *romanttinen
      *nallekarhu
      *sohvalla
      *kainaloon painaa pään
      *kysy niin kerron lisää
      *ota selvää
      *flirtti kuvattomalta profiililta
      *liikuntaa olen harrastanut koko ikäni monessa muodossa
      *harrastuksia pilvinpimein
      *Kaikki, joista henkii epätoivo.

      • Profiili joka sisältää epätoivoista lässätystä, tai sellainen joka selvästi rajaa pois (ja haukkuu pystyyn) ne naiset jotka ei kiinnosta?


      • kumpikaan
        Jean-L kirjoitti:

        Profiili joka sisältää epätoivoista lässätystä, tai sellainen joka selvästi rajaa pois (ja haukkuu pystyyn) ne naiset jotka ei kiinnosta?

        Miksi pitää valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta?

        Ei mitään järkeä rajata haukkumalla osaa pois etukäteen, koska sitten rajaa myös hyviä. Liika ylimielisyys ei oikeasti miellytä ketään. Ei edes niitä joita haetaan.

        Lässyttävällä nyhveröllä taas ei ole edes mitään mistä karsia tai valita.

        Kannattaa yrittää saada mahdollisimman paljon vastauksia erottuvalla, mutta hauskalla ja miellyttävällä profiililla (tai sitten vaan helvetin hyvällä valokuvalla). Niistä on helpompi karsia huonot veks.

        Mutta jos ihan pakko olis valita, niin pystyynhaukkumis-profiili on parempi.


      • positiivinen rajaaminen
        kumpikaan kirjoitti:

        Miksi pitää valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta?

        Ei mitään järkeä rajata haukkumalla osaa pois etukäteen, koska sitten rajaa myös hyviä. Liika ylimielisyys ei oikeasti miellytä ketään. Ei edes niitä joita haetaan.

        Lässyttävällä nyhveröllä taas ei ole edes mitään mistä karsia tai valita.

        Kannattaa yrittää saada mahdollisimman paljon vastauksia erottuvalla, mutta hauskalla ja miellyttävällä profiililla (tai sitten vaan helvetin hyvällä valokuvalla). Niistä on helpompi karsia huonot veks.

        Mutta jos ihan pakko olis valita, niin pystyynhaukkumis-profiili on parempi.

        parempi, siis ettei hauku ketään mutta sanoo ihan suoraan että "olen kiinnostunut vain tämän tyyppisistä naisista ja kiitos en muunlaisista"

        Koska täytyyhän se rajaaminen tehdä, jos ei laita rajaamista ollenkaan, voi olla ettei kukaan viitsi vastatakaan kun eivät tiedä millaista ilmoittaja hakee.


      • kyllä
        positiivinen rajaaminen kirjoitti:

        parempi, siis ettei hauku ketään mutta sanoo ihan suoraan että "olen kiinnostunut vain tämän tyyppisistä naisista ja kiitos en muunlaisista"

        Koska täytyyhän se rajaaminen tehdä, jos ei laita rajaamista ollenkaan, voi olla ettei kukaan viitsi vastatakaan kun eivät tiedä millaista ilmoittaja hakee.

        siinä ihan oikeassa. Jos hakee vähän kaikkea, niin ei hae oikeastaan ketään.
        Positiivinen rajaaminen on hyvä :)


      • skippaan
        Jean-L kirjoitti:

        Profiili joka sisältää epätoivoista lässätystä, tai sellainen joka selvästi rajaa pois (ja haukkuu pystyyn) ne naiset jotka ei kiinnosta?

        Mitä se kertoo susta itsestäsi, jos kylmästi haukut jonkun pystyyn, muka rajausmielessä ?

        Ainakin mulle tulee mieleen ahdaskatseinen, ennakkoluuloinen kireähermoinen tyyppi,joka pelkää jonkun syöksyvän näytön läpi kimppuun,sellaisenkin mitä yrittää epätoivon vimmalla estää. Sellaisen, joka on jäänyt ilman sitä mitä on halunnut,ja on vielä viimeisen kerran kokeilemassa sillä profiililla onneaan.

        Käsittääkseni avoin suhtautuminen olisi paikallaan, yhtä paljon kuin sen muistaminen, että aika pieni ja yksinkertainen pitää olla, jos koko persoona mahtuu mihinkään profilointiin.Vai kuka tunnustaa olevansa tasan tarkkaan sitä mitä profiilissa lukee, ei enempää eikä vähempää ?


      • ämmänretale
        Jean-L kirjoitti:

        Profiili joka sisältää epätoivoista lässätystä, tai sellainen joka selvästi rajaa pois (ja haukkuu pystyyn) ne naiset jotka ei kiinnosta?

        Parempi on sellainen joka heti kättelyssä kertoo mitä EI halua. Ehdottomasti!

        Miehellä on oikeus sanoa mitä tahtoo, ja sittenpähän tiedän. Ei mun naisellinen itsetuntoni siitä edes horjahda jos mies ei esim. tahdo naista joka tupakoi. Tai naista jolla on lapsia. Minulla niitä on, ja olen PELKÄSTÄÄN iloinen kun tiedän kuka minun kullanmuruni hyväksyy ja kuka ei. Sitä miestä, joka ei heitä hyväksy, en minä itse hyväksy, joten parempi kun emme alunperinkään ole missään yhteydessä toisiimme.

        Netin vahvuus tutustumisfoorumina on juuri se että voi heti alkuun kertoa mitä toivoo, ei toivo, minkä hyväksyy, mitä ei. Menepä baaritiskillä vastaamaan viereesi istahtavalle ja sinua kohteliaasti tervehtivälle miehelle että et tykkää kaljupäisistä miehistä. Olet aika moukka jos sen teet. Mutta netissä voit sanoa että haluat miehelle hiukset päähän olematta törkeä.


    • zacra

      Tuli jo vastattua vähän samantapaiseen keskusteluun, mutta samapa tuo.

      - kielioppi- ja kirjoitusvirheet
      - ulkonäön korostaminen, oman tai mahdollisen kumppanin
      - "naisellinen" - tulee mieleen kotirouvaversio Dolly Partonista...
      - uskonasioiden korostaminen, kiitos ei mulle

      Ja jos koko ilmoituksesta tulee sellainen olo, että tyyppi tahtoo vaan nyhjätä kotona kaulakkain 24/7 eikä sillä ole mitään omaa elämää, juoksen karkuun ja lujaa =|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18650
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3275
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      137
      1758
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      273
      1476
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1302
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1151
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      134
      1004
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      235
      985
    Aihe