Olen mies 32v ja minulla on haiseva alapää,
onko vinkkejä,
pesen saippualla 2 kertaa viikkossa ja
kun olen pessyt seuraavana päivänä alkaa
haisemaan.
haiseva alapää
12
5848
Vastaukset
- sfh
näyttämässä vehjettäsi urologille.Voipi olla jotain hiivaa.Ja pese joka päivä vedellä,ei aina saippualla.
- vester
se haisee jos niin harvoin peset. Joka päivähän se pitää pestä.
- --------------
Moi,
voi olla tosiaan joku tulehduskin mutta todennäköisesti haisee vain pelkästä likaisuudesta. Kai käyt joka päivä suihkussa sentään? Kokeile nyt ensi alkuun parempaa peseytymistaktiikkaa. Peseydy joka päivä (yksi kunnon suihku ainakin kerran, ja kahdesti jos hikoilet paljon tms.) esim. SebaMed-puhdistusaineella, jota saa apteekista. Tavallinen saippua ärsyttää ja kuivattaa ihoa liikaa, ja altistaa ihoa bakteerien kasvulle sopivaksi koska ihon pH:sta tulee liian emäksinen.
Sebamed käy koko vartalon pesugeeliksi. Sillä kuuraat itsesi kunnolla joka kohdasta. Jos sebamedia ei tähän hätään löydy, osta marketista mitä tahansa suihkugeeliä, joka on tarkoitettu herkälle iholle. Olisi hyvä jos pH olisi lähellä ihon omaa pH:ta (noin 5.5, mainitaan yleensä purkissa mikäli pH on tuo). Esim. LactoLine on hyvä ja halpa merkki, lisäksi löytyy useimmista marketeista.
Lisäksi puhtaat alusvaatteet tietty joka päivä, ja pese alusvaatteet 60 C:ssa niin hajua aiheuttavat pöpöt kuolevat.
Mikäli näistä vinkeistä ei ole apua, käy lääkärillä.- pittää pesuttaa
päivittäin!
- Runkha
pittää pesuttaa kirjoitti:
päivittäin!
ja pese se.
- Harva osaa
pittää pesuttaa kirjoitti:
päivittäin!
Tosiasia on, että harva mies edes osaa pestä alapäätään oikein. Esinahkaa ei vedetä tarpeeksi taakse, jotta tavara saataisiin puhtaaksi. Peppua ei pestä kunnolla, kun se tuntuu niin homomaiselta. Ja jos muu tapahtuukin, niin kivesten ja pepun välinen häpyliha jää kuitenkin pesemättä. Haise siinä sitten.
Ja siinä parisuhteessa: hiiva osaa kyllä huolehtia itsestään ja elossapysymisestään jos molemmat puoliskot eivät samaan aikaan huolehdi pesuistaan.
- Sopii miehelle
Miesten alkkarit ovat aina aika paksuja.
Miehille ei tehdä ohuita ja alavärkkiä
tuulettavia ohuita malleja.
Kyllähän siinä alapää sienistyy ja haisee.
Itseäkin vaivannut ennen tosi kauan.
Eräskin sienivoide käytetty. Ei auttanut.
Sitten hokasin:
Itse käytän nykyään naisten ohuita läpikuuyltavia
Stringejä (Sloggi).
Ja kun aloin niitä käyttää, niin alapään hajut
ja sieniongelmat loppuivat siihen paikkaan!
Ja kas, vaimoltakin loppuiuvat alapään
sieniongelmat...
T: Alapää kunnossa ja ei haise! Että tälleen...- dr.eki
ei sitä kannata jokapäivä pestä, siinähän alkaa vaan esinahka kulua. parempi jos vaikka hierot etikkaa nuppiin jokatoinen päivä ja lausut kolme isämeitää...
- tri.eki
ei sitä kannata jokapäivä pestä, siinähän alkaa vaan esinahka kulua. parempi jos vaikka hierot etikkaa nuppiin jokatoinen päivä ja lausut kolme isämeitää...
- intiimialueen
tri.eki kirjoitti:
pesunestettä -Aco
- marko7677
intiimialueen kirjoitti:
pesunestettä -Aco
Kävin ostamassa acoa ja auttoi heti,kiitti, mutta kuinka monta kertaa viikossa sillä pestään?
- marko7677
intiimialueen kirjoitti:
pesunestettä -Aco
Käytin aco pesunestettä ja auttoikin heti
ekan pesun jälkeen mutta yön aikana hajut
oli tullut takaisin.
Ja onko väliä jos nukkuu pitkissä aluskalsareissa
vai jos nukkuu kevyissä yö puvun housuissa.
Ja mitä ainetta stringit kuuluisi olla että
ei tule alapää hajuja puuvilla vai sitä toista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745