katollensa,ei pääse uloos.Ne giljotiinioveet.
Vastaukset 10
- GTC
Entä jos ajaa vaikka Miuralla, Jaramalla, Espadalla tai Urracolla?
- öövini
Puhuin Lamborghinista, en noista sun mainitsemista, tajuutko?
- juntti
öövini kirjoitti:
Siis ei ainakaan meijän traktorissa ole giljotiini ovia.
- GTC
öövini kirjoitti:
Nuo ovat kaikki aitoja Lamborghineja, ajalta jolloin yhtiön johdossa vielä oli vanha kunnon Ferruccio.
Kakara.
- Yrjö
minkään merkkisen auton kaato ole kannattavaa.
- Ohjeitax
Nyt lopetat sen netissä roikkumisen, menet ajoissa kouluun, teet läksyt ja tottelet äitiä. Sillä konstilla voit joskus itsekin saada auton. Ciljotiiniovista et saa koskaan, mutta jonkun riiskun kuitenkin. Älä kaada kyljelleen, datsunista ei pääse sillon uloos.
- ASDSA
Tähän pitää laittaa esimerkkitapaus,josta näkee että olet oikeassa:
http://www.ogrish.com/archives/2_die_in_car_accident_Aug_19_2006.html
Tuossa on sitten pari aika raakaakin kuvaa...- tsoukin vedit
Pikemminkin kypsiä siinä oli.
- Öövini
Kallis porvariloukku.
- Loukuttaja
Öövini kirjoitti:
Kallis porvariloukku.
Harmi, että kaljamahaisen sijoittajan lisäksi samalla meni manan majoille myös "kyydissä" ollut tilanteeseen syytön (?) poskeenottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510