haastellisinta elämässäsi? :)
Mikä on ollut
16
946
Vastaukset
- Rankaisija II
Rakkauden löytäminen.
- lempi
on siinä mielessä aina haastellista, että osata antaa ja vastaanottaa rakkautta on varmasti monelle ihmiselle tärkeätä ja vaikeata :)
- kyssärit
vaikka vastaukset katoaakin.
- lempi
helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.
Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.
Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle? - naang
lempi kirjoitti:
helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.
Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.
Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle?Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..
- lempi
naang kirjoitti:
Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..
Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.
- Ja sinäkö
lempi kirjoitti:
Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.
et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?
- lempi
Ja sinäkö kirjoitti:
et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?
jo ainakin kymmenen kertaa, ja olen vastannut monta kertaa, että älä lue kysymyksiäni, jos ne jotenkin häiritsevät sinua.
Minulla ei ole häiriintynyttä käsitystä siitä, että edes tarvitsisi olla täydellinen. Kelpaan tällaisena aivan hyvin itselleni, ja monille muillekin ihmisille. Ongelma on siellä päässä.
- naang
Etten ehkä tsuppaile täällä enää 60v.päästä mitä suurimmalla todennäköisyydellä...Todella ärsyttävää;(
- Serpico
Se ottaa aina koville. Olen oppinut kyllä sen myötä paljon, silti se on haaste. Varmaan pysyy vaikeana ikuisesti. Syksy on taas tulossa.
- AnuAnu
Haasteellisinta on hyväksyä ja tajuta se, että millaisia miehet ovat. Jos ei todellakaan halua joutua loukatuksi eikä huijatuksn niin on sitten yksin. Joskus kun on ollut monta vuotta yksin niin sitä alkaa fantasioida naiivina että joku mies maailmassa löytyy joka ei ole sika. Mutta onneksi putoaa aina pian maan pinnalle.
Ehkä kaikkein haastellisinta on ollut naiset, toiseksi haastellisinta naiset ja kolmanneksi haasteellisinta Naiset.
- scale
mitä siihen kuuluu.
- rusalka
on KESTÄÄ elämän haasteet.
Aina meinaa unohtaa, että tässä koitetaan parhaimmalla mahdollisella tavalla eteenpäin...ja selvitty on! JEES, haasteita!! - on............................
elämä.
- on,...
siis itsessään ollut toinen toistaan pienempiä ja isompia haasteita.
Pitäisikö myös kysyä, mikä on tai tulee olemaan haasteellisinta elämässäsi,... minä tiedän ainakin osaltani sen suurimman haasteen:) edelleen,... ja niitä ei ole kuin yksi ja se haasteen toinen osapuoli ajattelee samalla tavalla,... jossain,...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593182Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki862127- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618