haastellisinta elämässäsi? :)
Mikä on ollut
16
970
Vastaukset
- Rankaisija II
Rakkauden löytäminen.
- lempi
on siinä mielessä aina haastellista, että osata antaa ja vastaanottaa rakkautta on varmasti monelle ihmiselle tärkeätä ja vaikeata :)
- kyssärit
vaikka vastaukset katoaakin.
- lempi
helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.
Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.
Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle? - naang
lempi kirjoitti:
helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.
Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.
Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle?Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..
- lempi
naang kirjoitti:
Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..
Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.
- Ja sinäkö
lempi kirjoitti:
Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.
et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?
- lempi
Ja sinäkö kirjoitti:
et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?
jo ainakin kymmenen kertaa, ja olen vastannut monta kertaa, että älä lue kysymyksiäni, jos ne jotenkin häiritsevät sinua.
Minulla ei ole häiriintynyttä käsitystä siitä, että edes tarvitsisi olla täydellinen. Kelpaan tällaisena aivan hyvin itselleni, ja monille muillekin ihmisille. Ongelma on siellä päässä.
- naang
Etten ehkä tsuppaile täällä enää 60v.päästä mitä suurimmalla todennäköisyydellä...Todella ärsyttävää;(
- Serpico
Se ottaa aina koville. Olen oppinut kyllä sen myötä paljon, silti se on haaste. Varmaan pysyy vaikeana ikuisesti. Syksy on taas tulossa.
- AnuAnu
Haasteellisinta on hyväksyä ja tajuta se, että millaisia miehet ovat. Jos ei todellakaan halua joutua loukatuksi eikä huijatuksn niin on sitten yksin. Joskus kun on ollut monta vuotta yksin niin sitä alkaa fantasioida naiivina että joku mies maailmassa löytyy joka ei ole sika. Mutta onneksi putoaa aina pian maan pinnalle.
Ehkä kaikkein haastellisinta on ollut naiset, toiseksi haastellisinta naiset ja kolmanneksi haasteellisinta Naiset.
- scale
mitä siihen kuuluu.
- rusalka
on KESTÄÄ elämän haasteet.
Aina meinaa unohtaa, että tässä koitetaan parhaimmalla mahdollisella tavalla eteenpäin...ja selvitty on! JEES, haasteita!! - on............................
elämä.
- on,...
siis itsessään ollut toinen toistaan pienempiä ja isompia haasteita.
Pitäisikö myös kysyä, mikä on tai tulee olemaan haasteellisinta elämässäsi,... minä tiedän ainakin osaltani sen suurimman haasteen:) edelleen,... ja niitä ei ole kuin yksi ja se haasteen toinen osapuoli ajattelee samalla tavalla,... jossain,...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502