Mikä on ollut

lempi

haastellisinta elämässäsi? :)

16

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankaisija II

      Rakkauden löytäminen.

      • lempi

        on siinä mielessä aina haastellista, että osata antaa ja vastaanottaa rakkautta on varmasti monelle ihmiselle tärkeätä ja vaikeata :)


    • kyssärit

      vaikka vastaukset katoaakin.

      • lempi

        helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.

        Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.

        Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle?


      • naang
        lempi kirjoitti:

        helppo elämä siis sinulla. Taidan olla aika mielenkiintoinen mielestäsi, josko nämä kysymykset sinut tosiaan haastavat.

        Vaikka oikeastaan ovat aika haasteellisia osa, josko niitä ihan oikeasti alkaa miettimään. Todella hyviä keskusteluita olemme joskus myös reaalielämässä monista asioista käyneet erilaisten ihmisten kanssa, ja luulen, että moni on niistä saanut sisältöä elämäänsä.

        Oletko miettinyt, miksi vastauksiasi poistetaan? Ja miksi olet niin ilkeä minulle?

        Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..


      • lempi
        naang kirjoitti:

        Kukaan ei ole ilkeä toiselle,jos ei saa siitä jotain "kicksejä"..Vaivautua olemaan ilkeä tuntemattomalle,siitä saa "superkicksejä"..

        Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.


      • Ja sinäkö
        lempi kirjoitti:

        Rasittava tuollainen tyyppi, joka käy kommentoimassa aina jotain ilkeätä. Ilmeisesti tosiaan jokin superkickseilijä. Vaikeata vain ymmärtää, mitä siitä oikeasti koostuu, että jossain keskustelupalstalla päättää jollain satunnaisotannalla alkaa ilkeilemään jollekin tuntemattomille ihmisille. Lisäksi varsinaisesti kun tuo ei edes ole sääntöjen vastaista.

        et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?


      • lempi
        Ja sinäkö kirjoitti:

        et ole mielestäsi rasittava? Mun mielestä sun tyyli ON rasittava. Onko vaikea hyväksyä, ettet olekaan täydellinen?

        jo ainakin kymmenen kertaa, ja olen vastannut monta kertaa, että älä lue kysymyksiäni, jos ne jotenkin häiritsevät sinua.

        Minulla ei ole häiriintynyttä käsitystä siitä, että edes tarvitsisi olla täydellinen. Kelpaan tällaisena aivan hyvin itselleni, ja monille muillekin ihmisille. Ongelma on siellä päässä.


    • naang

      Etten ehkä tsuppaile täällä enää 60v.päästä mitä suurimmalla todennäköisyydellä...Todella ärsyttävää;(

    • Serpico

      Se ottaa aina koville. Olen oppinut kyllä sen myötä paljon, silti se on haaste. Varmaan pysyy vaikeana ikuisesti. Syksy on taas tulossa.

    • AnuAnu

      Haasteellisinta on hyväksyä ja tajuta se, että millaisia miehet ovat. Jos ei todellakaan halua joutua loukatuksi eikä huijatuksn niin on sitten yksin. Joskus kun on ollut monta vuotta yksin niin sitä alkaa fantasioida naiivina että joku mies maailmassa löytyy joka ei ole sika. Mutta onneksi putoaa aina pian maan pinnalle.

    • Ehkä kaikkein haastellisinta on ollut naiset, toiseksi haastellisinta naiset ja kolmanneksi haasteellisinta Naiset.

    • scale

      mitä siihen kuuluu.

    • rusalka

      on KESTÄÄ elämän haasteet.

      Aina meinaa unohtaa, että tässä koitetaan parhaimmalla mahdollisella tavalla eteenpäin...ja selvitty on! JEES, haasteita!!

    • on............................

      elämä.

    • on,...

      siis itsessään ollut toinen toistaan pienempiä ja isompia haasteita.

      Pitäisikö myös kysyä, mikä on tai tulee olemaan haasteellisinta elämässäsi,... minä tiedän ainakin osaltani sen suurimman haasteen:) edelleen,... ja niitä ei ole kuin yksi ja se haasteen toinen osapuoli ajattelee samalla tavalla,... jossain,...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe