Uusi rehellinen palkkakysely...

Koyhä kirkonrotta.

Elikkäs, mitä tienaat kuukaudessa palkkaa, ja mitä teet työksesi.

Itse voin suoraan sanoa että opiskelen ja teen vähän siivousta siinä sivussa, joten tulot on n.600€/kk, riippuu tietty oheistöiden määrästä...

79

28516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      siivouksen esimies, brutto 2300 euroa, mutta netto kaaaaukana siitä.

      • opettelen elään

        Teen lopputyötä teknilliseltä alalta ja olen oman alan duunissa. Tienaan bruttona 3500e/kk plus hyvästä tuloksesta tulevat bonukset(tekevät noin muutama tonnia vuodessa). Lisäksi pyöritän omaa pientä firmaa josta tuloa kuukaudessa n. 1000e. Tyytyväinen olen.


    • Helsingin Insinööri

      Pari vuotta työelämässä, brutto 3000, netto 2100.

    • Nimimerkki

      Elokuun 15. päivään mennessä on palkkoja ja lomarahoja ja -palkkaa 25 111,15e. Ja työmuoto on keskeytymätön kolmivuoro, ja ala prosessiteollisuus.

      Mitäs tuo tekee kuukausi palkaksi, vajaat kolme tonttua? Tosin tuo ei ole koko totuus, koska tuossa summassa on jonkin verran ylitöitä ja lisätöitä, jotka nostavat kokonaisansioita. Olisiko totuudenmukaisempi kuukausiansio jossakin 2.500e paikkeilla.

      • täällä

        teknisen alan suunnittelija brutto 2150€/kk kyseisessä työssä olen ollut vuoden.


      • Tuolla
        täällä kirjoitti:

        teknisen alan suunnittelija brutto 2150€/kk kyseisessä työssä olen ollut vuoden.

        Sama täällä, eli olen teknisen alan suunnittelija, työkokemusta vuosi ja peruspalkkakin on tarkalleen sama, eli tuo 2150 €..


    • av. uom

      avustavana ulosottomiehenä palkka vaihtelee kuukausittain, mutta keskiarvo brt on n. 4.300 € / kk.

    • dfgdg

      Koodarina 6 vuotta n. 2500e/kk

      • 6 vuotta

        Alalla 6 vuotta ja 4000 € brutto. Netto 2500 €.

        Mahdolliset bonukset 0 - 1000 €/kk. Yleensä noin 350 €/kk kerran vuodessa maksettuna.

        Henkilöstörahastoon 2000 - 3000 € vuosittain.


      • operaattorina prosessiteoll...
        6 vuotta kirjoitti:

        Alalla 6 vuotta ja 4000 € brutto. Netto 2500 €.

        Mahdolliset bonukset 0 - 1000 €/kk. Yleensä noin 350 €/kk kerran vuodessa maksettuna.

        Henkilöstörahastoon 2000 - 3000 € vuosittain.

        31000€ tänä vuonna tähän mennessä! Siinä on tulospalkkio ,lomarahat ja 150 tuntia överii!


      • kysymys...
        6 vuotta kirjoitti:

        Alalla 6 vuotta ja 4000 € brutto. Netto 2500 €.

        Mahdolliset bonukset 0 - 1000 €/kk. Yleensä noin 350 €/kk kerran vuodessa maksettuna.

        Henkilöstörahastoon 2000 - 3000 € vuosittain.

        Minkä alan asiantuntijana toimit pankissa? Itse olen ollut suunnilleen yhtä kauan pankissa, mutta palkkani on huomattavasti matalampi... =(


    • LL_

      6000 e/brutto. Työkokemusta viisi vuotta valmistumisen jälkeen.

      • Paljon?

        Mikä on peruspalkkasi?


    • miina27

      vaivaiset 1800 ekee brutto

      • on bioanalyytikko?

        Mitä olet opiskellut/Mitä teet työksesi?
        T: kiinnostunut


    • 3000e/kk

      Olen alan töissä, opiskelen 2. vuotta DI:ksi

    • Näyttää

      siltä että kannattaa olla lääkäri.
      Kyllä 2000-2500 e/kk on aika pieni palkka valmistuneelle (ammatista riippumatta)

    • Vähän kovempi jätkä

      Brutto noin 3500e/kk, ensi vuonna yli 4000e/kk. 11 päivää töitä, 9 vapaata. Työ ei ole niin raskasta kuin yleisesti luullaan ja työkaverit ovat vertaansa vailla. Laskennallisesti 40 tuntia töitä viikossa, ylitöitä harvemmin kun ei ole pikkurahasta puutetta, saa tehdä jos haluaa. KTA on siis vähän eri luokkaa kuin saman tienaavalla projektipäälliköllä. Täysi ylläpito firman puolesta, miinus ruoka, autoa myöten, ei verohaittoja (kokeilkaapa suomessa). Kaupassakäyntiä varten Suomessa parkkipaikalla nököttää kallis maasturi (lähinnä vittuiluna naapureille), käteisellä ostettu.

      Ei lainoja, ei lapsia, ei vastuuta, ei huolia..

    • Prosessimies

      Palkka ~4000€/kk bruttona viisivuorotyö, ikä 19v

      • prosessinhoitaja 2007

        voiteko kertoa hyvän työpaikan prosessihoitajalle


    • Ruotsi24

      Palstan käyttäjien keski-ikä on noin 30 ja keskikuukausiansiot noin 3000€ (2985€ tarkalleen ottaen)..

      Täytyy sanoa, että enemmän kuin kohdallaan on palkat Suomen valtakunnassa, kun jo ihan poikasetkin (ja tyttöset) saavat tällaisia palkkoja..

      Tosin MINUN ansioihin ette tekään ihan vielä vähään aikaan pääse, sillä jo 37 vuotta työelämässä olleena tienaan nykyisin 9700€ kuukaudessa puhelin, auto, helikopteri, otsalamppu -edut siihen päälle sitten vielä, niin.

      Niin ja lounarit unohtui! Ja ylityökorvaukset!

      Yksinkertaisesti sanottuna tienaan tällä hetkellä kuulkaa sen verran, ettei paskalle ole taipunut sitten vuoden 1983.

      Työkseni kaivan ojia. Lapiolla.

    • mie vain

      12 vuotta työkokemusta perusterv.huollon piirissä eli sairaaloissa ja muualla. Olen urani huipulla palkkauksellisesti, eli 10 v. täynnä. Palkkani jossa jo sisältyy ikälisät on huimat n.1960@ vuorotyölisät 2-300 @/kk. Palkkani ei tule tästä nousemaan ellei kohta saa sanoa omaa palkkaansa millä suostuu tulemaan töihin....;)
      Työskentelen uudellamaalla ihan melkein pääkaupunkiseudulla...

      • kovaa hommaa

        Hyvähän toi 2000€ peruspalkka on.Siisti sisähomma ! Ei tarvii vääntää kaikki varusteet(kypärä,kuulosuojaimet,suojalasit n15kg työkalujapäällä)oli pakkasta 35 tai lämpöä 35 ja kiire on todella kova ja pitää saada paljon aikaa.Meillä kovat työpaineet takana 2000bar. siellä muutama ruumis tullu ,jos keskittyminen herpaantuu siintä ei heitä pelkästään työkaveri henkeään vaan myös itse!!Peruspalkat lähtee 1500-2800€(30-v olleet).Mitä noi hoitajat kitisee oikein olen ollu monessa leikkauksessa ja oikein kattelen ois kiva olla hoitsu aika lepponen homma !!


      • BBA
        kovaa hommaa kirjoitti:

        Hyvähän toi 2000€ peruspalkka on.Siisti sisähomma ! Ei tarvii vääntää kaikki varusteet(kypärä,kuulosuojaimet,suojalasit n15kg työkalujapäällä)oli pakkasta 35 tai lämpöä 35 ja kiire on todella kova ja pitää saada paljon aikaa.Meillä kovat työpaineet takana 2000bar. siellä muutama ruumis tullu ,jos keskittyminen herpaantuu siintä ei heitä pelkästään työkaveri henkeään vaan myös itse!!Peruspalkat lähtee 1500-2800€(30-v olleet).Mitä noi hoitajat kitisee oikein olen ollu monessa leikkauksessa ja oikein kattelen ois kiva olla hoitsu aika lepponen homma !!

        valmistumisen jälkeen muutama vuosi työkokemusta mutta kokemusta löytyy kylläkin jo ennen sitä, nykyisessä assarin paikassa n 1 v ja 2500 € brutto. Työhön nähden ok mutta koulutukseen nähden ei.


      • toimistorotta
        BBA kirjoitti:

        valmistumisen jälkeen muutama vuosi työkokemusta mutta kokemusta löytyy kylläkin jo ennen sitä, nykyisessä assarin paikassa n 1 v ja 2500 € brutto. Työhön nähden ok mutta koulutukseen nähden ei.

        Pienen firman puhelinvaihteen hoito, neukkarin hoito kahvitukset, postitus, vähän laskutusta ja muuta paperihommia. Rento homma, mut ei palkkakaan päätä huimaa eli 1540€.


      • turha sun
        kovaa hommaa kirjoitti:

        Hyvähän toi 2000€ peruspalkka on.Siisti sisähomma ! Ei tarvii vääntää kaikki varusteet(kypärä,kuulosuojaimet,suojalasit n15kg työkalujapäällä)oli pakkasta 35 tai lämpöä 35 ja kiire on todella kova ja pitää saada paljon aikaa.Meillä kovat työpaineet takana 2000bar. siellä muutama ruumis tullu ,jos keskittyminen herpaantuu siintä ei heitä pelkästään työkaveri henkeään vaan myös itse!!Peruspalkat lähtee 1500-2800€(30-v olleet).Mitä noi hoitajat kitisee oikein olen ollu monessa leikkauksessa ja oikein kattelen ois kiva olla hoitsu aika lepponen homma !!

        on tollasia juttuja laittaa, kun et edes tiedä mistä on kyse. kierrä vaikka melahden vuodeosastot ja päivystykset, ja kirjoittele sitten vasta. ja tuo, minkä kaltaisesi sössöttäjät tuntuvat AINA unohtavan: mä(kin) vastaan useiden potilaiden hengestä ja terveydestä suoraan joka työvuoron aikana, tarkkaavaisuudestani ja tieto-taidostani on paljon kiinni. että sönkötä sä asuistasi, jos saat siitä rauhan.


      • Opettele kirjoittamaan
        turha sun kirjoitti:

        on tollasia juttuja laittaa, kun et edes tiedä mistä on kyse. kierrä vaikka melahden vuodeosastot ja päivystykset, ja kirjoittele sitten vasta. ja tuo, minkä kaltaisesi sössöttäjät tuntuvat AINA unohtavan: mä(kin) vastaan useiden potilaiden hengestä ja terveydestä suoraan joka työvuoron aikana, tarkkaavaisuudestani ja tieto-taidostani on paljon kiinni. että sönkötä sä asuistasi, jos saat siitä rauhan.

        Sitä ei varmaan siellä kädenpito koulussa opeteta ! Monta kertaa on ollu oma henki kyseessä ? Hiuskarvan varassa et tuli leski ja lapset ilman toista vanhempaa !Sä ylipainonen katkera hoitsu et osaa muuta kuin valittaa !!


    • vaihtelee

      Metallialan reissuhommissa työskentelen pääsääntöisesti paperitehtaissa. Peruspalkka brutto 2400e lisät n. 1000e. Välillä tulee tehtyä ylitöitä 12tuntia/viikko 1-4 viikkoa peräkkäin tällöin tulot brutto n. 2500e 250e/viikko. Paras repäisy nettona 8000e/ 22 päivää.

    • Tilitoimistoyrittäjä

      Tuntipalkka vaihtelee 60-100 euron välillä.

      • surkeaa

        Niinpä niin, ja minä kirjanpitäjänä tienaan 1500 e/kk. Alalla vuoden, koulutus merkonomi taloushallinnon ammattitutkinto. Työpaikka pieni tilitoimisto, haku parempiin hommiin kokoajan päällä.


    • juhi79

      keskimäärin bruttopalkka kuukaudessa on noin 3500 euroa päivärahat & km korvaukset, tosin päiväraha riippuu onko suomessa (30e) ruotsissa (64e) vai muualla. komennusmies olen ja putkihitsaaja on ammatti!

      • verotonta tuloa

        Anssia tulee pari tonttua kuussa,

        sen lisäksi tulee 200 per päivä kuutamolla.

        5000 kk tullee työttömänä, kjäh.

        Nimittäin nettona taavit.


    • paska hemmo

      eli 10v työkokemusta kyseisestä puljkonesähköasenta Tampereen lähikunta
      pohjapalkka paska 13,70/h
      kiire kautena on joku 3500/kk brutto (puolivuotta)
      ilman ylkkäriä
      loppuvuodesta ei tuu kun jotain ropposia palkan päälle
      mutta paskahommatkin on jonkun tehtävä vaikkei niistä makseta

      • paskahemmo

        oppisin vielä kirjottaan niin vois tulla vähän lisää :)


    • ei hyvä palkka

      Tienaan USAssa bruttona $3300/kuukaus.
      Olen vasta urani alussa, mutta ottaen huomioon kymmenen vuoden opiskelun on palkka aika kämänen.

    • Paperinpyörittäjä

      Vuosiansiot kaikkine lisineen n.30 000 euroa, eli brutto n.2500/kk. Työtehtävä rikostutkinta. Olen ihan tyytyväinen, koska valinta on kuitenkin oma.

    • liksaton

      bruttona keskimäärin 3000e/kk. huonot kuukaudet 2500 ja hyvät saattaa olla yli 4000e. myyntihommia tehdään ja myydään tavallista tavaraa tavalliselle tallaajalle!

    • leikkaan nurmikoita ynnä muuta

      palkkani on 18e/tunti
      noin 2700 käteen . päivätöissä olen ma-pe 7-15.30

      • Älä nyt viitti

        Höpö höpö !! Kaupungin hommissa ,jos missä saa aivan surkeeta liksaa. Miks viittit edes sekoilla täällä??? Jos olet kaupungin palkkalistoilla niin 8€/tunti vois olla oikein !! Kaupungin insinöörikin saa 20-v kokemuksella n.2800-3500€/brutto


    • Hallintoavustaja

      Työskentelen ulkomailla EU:n palveluksessa. Työ periaatteessa normaali 37,5 tunnin työviikko, käytännössä menee noin 50 tuntia viikossa töissä koska iltaisin tulee jäätyä tekemään hommia joita ei ole saanut valmiiksi.

      Palkka on mielestäni hyvä. En voi valittaa.

    • perustasoa

      Toimin markkinointipäällikkönä,
      palkka 4600/kk eli aika normitaso alan hommista.

      Sai se parempikin olla.

    • orjapalkalla

      Siis ope, brutto 2300/kk, netto n. 1650/kk.
      ja kuka vielä väittää että opettajilla on hyvät palkat, jos siivousesimieskin saa saman verran???

      • toinen kielenopettaja

        ammattikunnan sisällä tuntuu olevan eroja.


      • missäkoulussa
        toinen kielenopettaja kirjoitti:

        ammattikunnan sisällä tuntuu olevan eroja.

        missä opettaja tienaa 3500e/kk käteen?
        Yli 5000 bruttopalkka siis...

        En taida ihan uskoa


    • >>>

      muutamia liksoja tuossa katseltuani totesin, että orjatyön teettäminenhän on näköjään näinäkin päivinä ihan laillista - olen orja ja suomen valtio ei ole moksiskaan... perkele!
      -amnesty! huhuu!
      -ammattiliitto!
      -greenpeace! kuka vaan!
      -auttakaa, nyt jumalauta!

      • markkinointimies

        Kukaan ei auta sinua, turha huudella.

        Vain sitä itse voit auttaa itseäsi, eli
        tee jotain asialle. Nyt. Heti. Jos pännii.

        Tämä on vapaa maa ja voit vaihtaa työpaikkaa
        ihan koska vaan. Ryhdistäydy.


    • mot

      kaiken osaava ja yli 10v kokemus alalta br.3000
      työaika 8-16, 7.5h/d.a
      hommat kun on hanskassa niin ihan ok

    • Pro-E mech

      86400 vuodessa ilman ylityota (tavallinen 40h/viikko)

      Ylimenevalta (jos yli 40h viikossa) ajalta 50% korotus tuntiliksaan.

      Yleensa vuositulo n. 100k USD.

      Kokemusta 10v.

      • Suppolassa

        Ei se hirveästi ole ! Taitaa verot olla aika vähän kummiskin et kandee olla ? Mut eläminen on kallista (asuminen)?.Mites lomat pelaa ? Meillä tavallinen duunarikin saa yli 50000€/vuosi 34h/viikkotyöajalla ja täysillä lomilla!


      • satusetäkö
        Suppolassa kirjoitti:

        Ei se hirveästi ole ! Taitaa verot olla aika vähän kummiskin et kandee olla ? Mut eläminen on kallista (asuminen)?.Mites lomat pelaa ? Meillä tavallinen duunarikin saa yli 50000€/vuosi 34h/viikkotyöajalla ja täysillä lomilla!

        "Meillä tavallinen duunarikin saa yli 50000€/vuosi 34h/viikkotyöajalla ja täysillä lomilla! "

        hmmmm ihanko totta?
        Suomessa keskipalkka taisi viime vuotta olla jotain 30.000


      • Prosessissa
        satusetäkö kirjoitti:

        "Meillä tavallinen duunarikin saa yli 50000€/vuosi 34h/viikkotyöajalla ja täysillä lomilla! "

        hmmmm ihanko totta?
        Suomessa keskipalkka taisi viime vuotta olla jotain 30.000

        34,6h on viikkotyöaika (tarkka).Keskeytymätön 5-vuoro.Suurin osa duunikavereista saa 50-57t€/vuodessa.Itellä tänää meni 34t€ rikki Viel ois 4kk aikaa saa nähä meneekö 50t€ rikki.Ilman överii ei varmaan mene!


      • ylempi toimihenkilö
        Prosessissa kirjoitti:

        34,6h on viikkotyöaika (tarkka).Keskeytymätön 5-vuoro.Suurin osa duunikavereista saa 50-57t€/vuodessa.Itellä tänää meni 34t€ rikki Viel ois 4kk aikaa saa nähä meneekö 50t€ rikki.Ilman överii ei varmaan mene!

        No antaa tahkota vaan. rosessia rosessia perkele.

        Itse siemailen punaviiniä etätöitä tehden kotisohvallani ja naputtelen kannettavaani. Tosin kuukausipalkkani onkin vain 3 tonnia, mutta hups pitäisköhän käydä salaattilounaalla tuossa katukahvilassa ydinkeskusta-asuntoni alakerrassa. Hmm pitääpä miettiä.


      • Prosessi tahkoaa
        ylempi toimihenkilö kirjoitti:

        No antaa tahkota vaan. rosessia rosessia perkele.

        Itse siemailen punaviiniä etätöitä tehden kotisohvallani ja naputtelen kannettavaani. Tosin kuukausipalkkani onkin vain 3 tonnia, mutta hups pitäisköhän käydä salaattilounaalla tuossa katukahvilassa ydinkeskusta-asuntoni alakerrassa. Hmm pitääpä miettiä.

        Täs pari viikkoo saikkuu ja pyhälisät ja yölisät juoksee silti vaik on saikul et ei voi valittaa.. Tää on hyvä et kaikki lisät juoksee vaik on saikul .Seuraava pitäskö Lokakuussa pari viikkoo...


      • Kalliorakentaja
        Prosessi tahkoaa kirjoitti:

        Täs pari viikkoo saikkuu ja pyhälisät ja yölisät juoksee silti vaik on saikul et ei voi valittaa.. Tää on hyvä et kaikki lisät juoksee vaik on saikul .Seuraava pitäskö Lokakuussa pari viikkoo...

        Että paperitehtaalla, missä sinäkin taidat olla hommissa tuloista päätellen, ei palkkataso kohtaa työn vaativuutta laisinkaan. Ennustettavissa onkin, että tulotasosi lienee noin 5000 euroa/vuosi tässä lähiaikoina, ellei Kelakorvaukset sitten nouse. Kelan luukullehan paperityöläinen yleensä päätyy luukkujen sulkeuduttua, koska ei ole tottunut tekemään töitä, ei ainakaan markkinahintaan.


      • Ainut firma suomessa 900 he...
        Kalliorakentaja kirjoitti:

        Että paperitehtaalla, missä sinäkin taidat olla hommissa tuloista päätellen, ei palkkataso kohtaa työn vaativuutta laisinkaan. Ennustettavissa onkin, että tulotasosi lienee noin 5000 euroa/vuosi tässä lähiaikoina, ellei Kelakorvaukset sitten nouse. Kelan luukullehan paperityöläinen yleensä päätyy luukkujen sulkeuduttua, koska ei ole tottunut tekemään töitä, ei ainakaan markkinahintaan.

        Tiedän paperimiesten hommat ...on kyllä paljon vaatimampaa meillä.


      • Ex-pat
        ylempi toimihenkilö kirjoitti:

        No antaa tahkota vaan. rosessia rosessia perkele.

        Itse siemailen punaviiniä etätöitä tehden kotisohvallani ja naputtelen kannettavaani. Tosin kuukausipalkkani onkin vain 3 tonnia, mutta hups pitäisköhän käydä salaattilounaalla tuossa katukahvilassa ydinkeskusta-asuntoni alakerrassa. Hmm pitääpä miettiä.

        3500 nettona/kk. Konepuolen töissä ulkomailla. Työaika 40h viikossa 10h työmatkoihin. Asuminen ja työmatkakuljetukset ilmaisia. Tyytyväinen olen, kovalla työllä ja ansioilla asemaan päästy. Kokemusta 8v.


      • akatemiantutkija

        Minulla brutto 2900 kuussa.


    • muistuttajat

      Ettei pääsisi unohtumaan, v.2005 mediaanipalkka Suomessa oli noin 2800e/kk = noin 30.000 vuodessa

      • Eino 34v

        Minulla menee rahallisesti ihan hyvin eli käteen jää kuussa noin 5000€. Vaimo tienaa vielä noin 2000€/kk netto. Asunnot, autot ym. on maksettu eli velkaa ei ole sentiäkään Ongelmana on siinä että kaikki aika menee töihin, sillä minun työssäni on aika paljon matkustamista ja kaikki se aika on pois perheeltä. Tämä touhu alkaa jo käydä parisuhteen kannalta hiukan vaaralliseksi eivätkä lapsetkaan tykkää kun on poissa kotoa jatkuvasti. Minulle kelpaisi kohta heikompikin palkka jos vain saisi olla ennemmän perheen kanssa. Isompi palkka tarkoittaa yleensä enemmän vastuuta ja tehtäviä joka on sitten kaikesta muusta pois. Ennen minäkin luulin että pomot pääsee helpommalla mutta näin ei todellakaan ole vaikka monet tälläkin palstalla niin luulevat.


      • merkonoooomi

        Onko tuosta jotain faktaa? muistan lukeneeni että KESKIARVO palkka olisi 2500 paikkeilla. MEDIAANI on vielä alhaisempi!


      • töllee
        merkonoooomi kirjoitti:

        Onko tuosta jotain faktaa? muistan lukeneeni että KESKIARVO palkka olisi 2500 paikkeilla. MEDIAANI on vielä alhaisempi!

        Ei merkonoomeille ainaskaan voi maksaa 2000€/kk mitenkään ammattilaiset on erikseen ! Tajuutkaa ihmiset se on keskiarvo !! Siivooja n.1200-1300€/kk ja päivätyötä tekevät myyjät ei voi saada paljoo enempää!! Sit on me ketkä vedetään 4000€/kk näin se menee.Jos olet gigantissa töissä niin eikö se lue jo tilinauhassa :se on vaan hölmöö maksaa paljoo !


      • merkonoomi
        töllee kirjoitti:

        Ei merkonoomeille ainaskaan voi maksaa 2000€/kk mitenkään ammattilaiset on erikseen ! Tajuutkaa ihmiset se on keskiarvo !! Siivooja n.1200-1300€/kk ja päivätyötä tekevät myyjät ei voi saada paljoo enempää!! Sit on me ketkä vedetään 4000€/kk näin se menee.Jos olet gigantissa töissä niin eikö se lue jo tilinauhassa :se on vaan hölmöö maksaa paljoo !

        On 3000e/kk toimistohommista.


      • kmkm

        PK-seudulla IT-alalla pikkupäällikkönä, työkokemusta 13v, peruspalkka 5000€/kk tänä vuonna toteutuneet bonukset 2000-2500€/kk bruttona. Vuositulot 85-90000€.

        Tästä yritetään edelleen petrata, koska ei näillä tuloilla vielä omakotitonttia osteta ja taloa rakenneta Helsinki-Espoo alueelle.


      • Toinen merkonomi
        merkonoomi kirjoitti:

        On 3000e/kk toimistohommista.

        toimistohommissa 3100 euroo/kk. Sillä tulee hyvin toimeen tiällä mualla, Hellsingissä voes tehhä tiukkoo.


    • mmm

      Öljyalalla, kokemusta 1 vuosi, ensimmäisen vuoden palkka 52000.

      • nnnccc

        Lähtöpalkat suolesta !!


      • meikäläinenmyös

        Öljy-ja energia-alalla minäkin,
        myyntitehtävissä ja eka vuosi menossa.

        58.000 kokonaisvuosipalkka ( ehkä pikku bonus)


    • Lehtori

      Vähän yli 3200€/kk. Opettajana yläasteella ja lukiossa. Toimeen tullaan kun ei onneksi tarvitse Helsingissä asua.

    • sentin venyttäjä

      Minun bruttotuloni ovat n.1300 euroa kuussa, eli aika pienipalkkainen olen. Teen työkseni erikoiskäsineitä, jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

    • Tutkijana

      1900 eur brutto. tuossa on jo yhden vuoden ikälisä. Ei oo hääviä..

      • Tutkija2

        Sanotaan nyt niin, että yliopistolla oppii ainakin tulemaan vähällä toimeen. Jopa vähemmällä kuin 1900:lla eurolla. Tarkkaa summaa en kehtaa edes sanoa. Olenko lähdössä helvettiin? KYLLÄ!


      • teukkaa
        Tutkija2 kirjoitti:

        Sanotaan nyt niin, että yliopistolla oppii ainakin tulemaan vähällä toimeen. Jopa vähemmällä kuin 1900:lla eurolla. Tarkkaa summaa en kehtaa edes sanoa. Olenko lähdössä helvettiin? KYLLÄ!

        2900 lisineen.Hyvä duuni mutta työajat??Mitä ne on?


    • ye-upseeri

      puolustusvoimat.4400 e /kk mutta kun verottaja vie:)

    • höh

      Joo eli tampereen seutu konesähköasentaja
      kokemusta kyseisestä puljusta 10v
      pohjapalkka huimaavat 13.70 euroo tunnilta
      eli jotain 2350/kk
      lisiä tosin tulee 1000-500 muttei välttämättä joka tiliin eli taksvärkkiä

    • --?--

      brutto-tulot. n 2000€/kk Tuntipalkka 8.02€ johon sitten päälle tuotantopalkkio 1.5-3€/h yleensä vähä yli 2€. Työaikamuoto 2-vuorotyö.

      Saa nyt nähdä kun siirryin keskeytymättömään viisivuoro työhön, että miten ne ansiot siitä muuttuu.

      P.S. äkkiä se pari tonttua häviää.... yleensä semmonen 30% lähtee jo ennen tilille tuloa, kiitos verojen ja TEL, liiton jäsenmaksu, kirkko yms.... :)

      • Betonimies

        Ollut kohta 6 vuotta talossa, tuntipalkka 10,86! Sisältää ikälisää 0,21.. KTA 11 ja jotain..


    • sähkömasentuja

      Sähköasentajana pääkaupunkiseudulla tuntitöissä 2100€ kuussa bruttona. Tällä pitäisi vielä elää ja maksaa asunto :D :) :/ :( :´(

      • itä-suomessa

        muutaman kuukauden töissä olleena palkka brutto 2500 lisät. Pärjää ihan hyvin ja voisihan tuo palkka jossain vaiheessa noustakin.


    • jukkis11

      Reilun vuoden kokemuksella tietokannan ylläpitoa. Peruspalkka 2400/kk ja lisistä n. 300 - 900e kk lisää. Vuositulot n. 35-38 tuhatta. Palkka nousee 150-250 e vuodessa jatkossa. Pk-seutu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe