Jockstrap

Jocksien käyttäjä

Käytääkö kukaan miehistä jockstrapseja ja tietääkö kukaan mistä niitä saa? Mulla on muutamat Biken ja en oo löytäny muunlaisia

26

10240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokkerap

Mul on muutama rappion cd,tarvitsä ku mä en ainakaan diggaa sitä kovin.

• ddddxx
    • thongman

calvin klein jockstrappeja saa suomesta ainakin sokokselta mukavat käyttää ainakin kesällä.

• Jockit kunniaan

Itse olen tilannut netistä HOM-jockstraps alkkareita.

• m29

Calvin Kleinin jockkareita tulee käytettyä silloin tällöin. Ihan ok, vaikkakin stringeistä pidän enemmän.

• Duunari Elmeri

Eiks ne niinku hankaa persvakoo ??

• jocksien käyttäjä
        Duunari Elmeri kirjoitti:

ei muurn hankaa yhtään

• m29
        Duunari Elmeri kirjoitti:

ei hankaa stringit eikä jocksit

• poika 12345

Hei.
      Kyllä löytyy muunkinlasia, mutta biken ovat parhaipia ja tukevampia kuin muut.

• Teemu 22 v

Jokrapit on hyvät sukkahousujen kanssa.

• Poika12345

Kesällä paras alusasu, eipä tule hiki.

• bga1

löytyyx noita kaupoista?

• Poika12345

Kyllä löytyy kaupoista tai netsitä.

• sporty lad

seksikaupassa oli noit myynnissä 14e kpl. Vaikka strapit on kyllä alunperin tarkoitettu urheiluun eikä seksileikkeihin..

• Jockstrap55
      • just over 20

• ei kaivanne selityst

Jocksit on homokiihotin nro 1.

• kassu5

Mistä löytyisi noita Biken jockstrapeja, mistä monet puhuvat?

• radolfffi
    • ebinz

Pistin Oulun Stockalle viestiä.

Ilmeisesti saattaisivat hommata, jos riittää kysyntää, mikäli oikein ymmärsin vastauksesta.

• ebinz

Pistin Oulun Stockalle viestiä.

Ilmeisesti saattaisivat hommata, jos riittää kysyntää, mikäli oikein ymmärsin vastauksesta.

• Mikko_66

Kehtaako noita käyttää yleisissä tiloissa, kun harvoin olen nähnyt noita kellään päällä itse käytän stringejä vain, kun kukaan ei ole näkemässä.

• m38

Joo eipä juuri noita näy. Ne on urheilussa ja kesällä hyvät. :) Itellä on joskus ollut treenien jälkeen jockit tai stringit uimahallin pukuhuoneessa. Mitäs se kellekkään kuuluu mitkä alkkarit on ja jos kuuluu niin se on niiden ongelma. Joten rohkeesti vaan.

• Anonyymi

Ihan parhaat

• Anonyymi

Onko näitä jossain kaupassa myytävänä ? Ostaisin heti kun vaan tietäisi mistä näitä löytyy.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Jos Jockstrappejä kaipaat niin esim Calvin Klein löytyy pari hyvää mallia niiden verkkokaupasta. Myös Nike on mulla käytössä.

Noi on hyvät jalassa kun urheilee. Runkkailen myös säännöllisesti jocksien kanssa. Turhaan jengi funtsii että olis vaan homoille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      119
      3694
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      27
      2760
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2465
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      126
      2328
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2084
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      37
      1667
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1000
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      974
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      918
    Aihe