valkoinen paitapusero ongelma

Mitä pidätte valkoisen paitapuseron alla, jotta "kaikki" ei näkyis läpi? Voiko käyttää ns.pukeutumispaitaa? Valkeaa hiatonta paitaa?
111545
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Itse olen ratkaissut asian käyttämällä ihonvärisiä rintaliivejä...

Äänestä
  • Mulla ainakin näkyy silti, ja myös ne liivin rajat.

Äänestä

• Valkoset rintaliivit valkosen paidan alla ei ole kamalat.On aivan eriasia laittaa esim mustat, kun valkoiset rintsikat.Valkoiset rintaliivit toki näkyvät läpi, mutta siistillä tavalla.Ripaus seksikkyttä, mutta hillitysti ja tyylikkäästi.

Äänestä

• tyttö + kirjoitti:

Mulla ainakin näkyy silti, ja myös ne liivin rajat.

Käytän ehdottomasti minkä tahansa läpikuultavan puseron alla ihonvärisiä rintsikoita. Vaikka ne hieman näkyisikin, niin eivät pistä silmään. Ilmankaan ei voi olla kun nännit nöpöttää terhakkasti niin miehet alkaa kuolaamaan.

Äänestä

narutoppia? vaikka muotipitseillä? jos on avonainen kaula-aukko niin näkyypi pitsit=)

Äänestä

Eilen illalla, mutta keksittiin siskon kanssa, että alle voi ujuttaa bikinin yläosan, joka näkyy nätisti ja jos käytät mustia farkkuja, kuten miä niin alus paitakin voi olla musta. ei ainakaan näytä kovin kauheelta.. tietysti ei mikään siistein vaihtoehto..

Äänestä
  • Itse käytän yleensä jotain narutoppia alla. Valkoiset rintsikat ainakin omien kokemusteni mukaan saattavat muuten näkyä läpi jopa enemmän kuin mustat, se riippuu millaista materiaalia se valkoinen vaate on...

Äänestä

Lyhyt tuubitoppi on hyvä, jos paita näkyy liiaksi läpi.
Ei kuulu enään tähän keskusteluun mutta syksymmällä/talvella tuubitoppia voi taas käyttää vyötäröllä, koska nykyinen muoti on niin lyhyttä.

Äänestä

En tiedä mitä patentti toimisto suosittaa,mutta valkoiset lataus johdot,itsemurha pankki raaputus linjasto tekee kulkee toisten asuinnoissa , apteekin edustan mies peruttajaa, joka keulaan peruttajaa.sitten
Keljuilut jako Heini joka päälle peruttajaa käänteinen myynti ei ole lataus puhelin pistoke yksi .

Äänestä

Ihan sama. jos näkyy niin näkyy. Itse joudun pitämään aina liivejä ollessani julkisilla paikoilla, niin mitä sitten... jokaisella naisella in rintaliivit jos ette satu tietämään....

Äänestä

Valkoisen paitapuseron päälle voisi ajatella jotain! Jakku, villatakki, slipari tms.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kat kirjoitti:

Mitä pidätte valkoisen paitapuseron alla, jotta "kaikki" ei näkyis läpi? Voiko käyttää ns.pukeutumispaitaa? Valkeaa hiatonta paitaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu