valkoinen paitapusero ongelma

Kat

Mitä pidätte valkoisen paitapuseron alla, jotta "kaikki" ei näkyis läpi? Voiko käyttää ns.pukeutumispaitaa? Valkeaa hiatonta paitaa?

11

1372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.p

      Itse olen ratkaissut asian käyttämällä ihonvärisiä rintaliivejä...

      • tyttö +

        Mulla ainakin näkyy silti, ja myös ne liivin rajat.


      • tsiiku

        Valkoset rintaliivit valkosen paidan alla ei ole kamalat.On aivan eriasia laittaa esim mustat, kun valkoiset rintsikat.Valkoiset rintaliivit toki näkyvät läpi, mutta siistillä tavalla.Ripaus seksikkyttä, mutta hillitysti ja tyylikkäästi.


      • .............
        tyttö + kirjoitti:

        Mulla ainakin näkyy silti, ja myös ne liivin rajat.

        Käytän ehdottomasti minkä tahansa läpikuultavan puseron alla ihonvärisiä rintsikoita. Vaikka ne hieman näkyisikin, niin eivät pistä silmään. Ilmankaan ei voi olla kun nännit nöpöttää terhakkasti niin miehet alkaa kuolaamaan.


    • vois kokeilla..

      narutoppia? vaikka muotipitseillä? jos on avonainen kaula-aukko niin näkyypi pitsit=)

    • Eilen illalla, mutta keksittiin siskon kanssa, että alle voi ujuttaa bikinin yläosan, joka näkyy nätisti ja jos käytät mustia farkkuja, kuten miä niin alus paitakin voi olla musta. ei ainakaan näytä kovin kauheelta.. tietysti ei mikään siistein vaihtoehto..

      • ...

        Itse käytän yleensä jotain narutoppia alla. Valkoiset rintsikat ainakin omien kokemusteni mukaan saattavat muuten näkyä läpi jopa enemmän kuin mustat, se riippuu millaista materiaalia se valkoinen vaate on...


    • top

      Lyhyt tuubitoppi on hyvä, jos paita näkyy liiaksi läpi.
      Ei kuulu enään tähän keskusteluun mutta syksymmällä/talvella tuubitoppia voi taas käyttää vyötäröllä, koska nykyinen muoti on niin lyhyttä.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä patentti toimisto suosittaa,mutta valkoiset lataus johdot,itsemurha pankki raaputus linjasto tekee kulkee toisten asuinnoissa , apteekin edustan mies peruttajaa, joka keulaan peruttajaa.sitten
      Keljuilut jako Heini joka päälle peruttajaa käänteinen myynti ei ole lataus puhelin pistoke yksi .

    • Anonyymi

      Ihan sama. jos näkyy niin näkyy. Itse joudun pitämään aina liivejä ollessani julkisilla paikoilla, niin mitä sitten... jokaisella naisella in rintaliivit jos ette satu tietämään....

    • Anonyymi

      Valkoisen paitapuseron päälle voisi ajatella jotain! Jakku, villatakki, slipari tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe