Näkisit minut seisomassa bussipysäkillä odottavan näköisenä. Tajuaisit samantien haluavasi mut. Miten lähestyisit minua?
Jos olisin unelmiesi nainen
21
1953
Vastaukset
- MMies
En mitenkään, koska en kuitenkaan olisi sinun unelmiesi mies.
- noin
En lähestyisi. En muutenkaan lähesty odottavia naisia.
- toi oli hyvä
... hauska....
- Revolveri
just sanoa saman :D
- mikset sit
Revolveri kirjoitti:
just sanoa saman :D
sanonut?
- Revolveri
mikset sit kirjoitti:
sanonut?
En lähestyisi. En muutenkaan lähesty odottavia naisia.
- RawDeal
En lähestyisi ellen olisi vähintään 2 promillen kännissä.
- sillä luultavasti
olisin 4 promillen kännissä jos näkisin unelmieni kuuman kissan bussipysäkillä.sillä niitä unelmien naisia ei oo edes olemassa,niitä näkee vaan unissa ja todella vahvassa humalatilassa.
- lähestyä..
koska mä lyön pääni pantiks että alkaisit nauraa mulle päin naamaa, sehän teillä naisilla on aina tyyli nykyään.
- Epe_
Ei mitään lisättävää...
- NoJust
Kuinka monta kertaa sinulle on naurettu päin naamaa kun olen vain lähestynyt? Ja lasketaan pois konttaamiskerrat.
- enkä tapaa
NoJust kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sinulle on naurettu päin naamaa kun olen vain lähestynyt? Ja lasketaan pois konttaamiskerrat.
konttailla naista lähestyessäni. Mä oon tosi harvoin kännissä enkä ole koskaan konttaillu enkä lähestyny tai lähennelly naisia kännissä. :)
Mutta liian monta kertaa naurettu, jos ei päin naamaa niin sitte vähintään takanapäin. Saan kuitenkin tietää sen takanapäin nauramisenkin joten se on sama nauraako sitten suoraan päin naamaa.
Antaa vastedes naisten lähestyä mua jos on lähestyäkseen. Jo olisikin maailman kirjat sekaisin jos joku nainen niin tekisi. :D
- Pullopersesika
..löisin tietysti nuijalla päähän ja raahaisin kotiluolaan.
- niin sitä pitää
Kunnon luolamies tekee noin. :D
Sitten mirri vartaalle paistumaan illalliseksi vai mitä? ;D - Pullopersesika
niin sitä pitää kirjoitti:
Kunnon luolamies tekee noin. :D
Sitten mirri vartaalle paistumaan illalliseksi vai mitä? ;DPitää vaan muistaa hiillostaa kunnolla!
En lähestyisi. Unelmien naiset ovat vain ihan sitä varten, että niistä voi unelmoida. Menee hyvä unelma hukkaan, jos se ei ole enää unelma.
Totuushan on kuitenkin se, että unelmien nainen on fantasiaolento, jota ei voi olla olemassakaan, joten todennäköisesti hakeutuisin johonkin hoitoon, jos näkisin unelmieni naisen bussipysäkillä vatsapystössä.- vili
paikka. normisti vetäisin salamana meisselin esiin =)...kaipa sitä joutuis sujautta muutaman aika lipevän superlatiivin pahoja aikeita sisältävään teholauseeseen, jonka tarkoituksen olisi hinata numero kotio.
- vato retro
Näinä päivinä panettaa niin saatanasti että alkaisin luultavasti kourimaan perseestä ja hokisin sekavasti lyhyitä, kiimaisia lauseita. Antaisin lompakosta kaikki rahat ja rukoilisin seksiä.
- Kohta 40v.
olisitkin putkassa tuota pikaa murjottamassa että mitä helvettiä tulikaan tehtyä.
Hullu. Et kai sä tosissaan lähtisi kourimaan tuntemattomia naisia?
ei sattuis olemaan hätävara-kossupulloa perstaskussa niin en mitenkään,mä en tee selvinpäin enkä varsinkaan arkena keskellä päivää minkään sortin peliliikkeitä.Todennäköisesti leikkisin mahdollisimman välinpitämätöntä ja olisin kuin sä et siinä oliskaan :-)
- todennäköisesti
lähellesi. Sinun tuoksusi huumaisi minut, jos todellakin olisit unelmieni nainen. Saattaisin jopa nousta samaan bussiinkin, vaikka se ei olisi minun bussini.
Pyrkisin sijoittumaan lähelle sinua siten, että voisin luontevasti katsella sinua ilman että huomaisit tuijotustani. Ah.
Siihen se todennäköisesti jäisikin. On teitä tullut ennenkin ja varmasti vielä tulee. Vaimon viereen olen toistaiseksi kavunnut. Hänen kanssaan haluan unelmaa todellisuudessa testata.
On taas paljon pelissä, joten niin kauan kuin koen, että naissihminen vierelläni haluaa rakentaa yhteistä unelmaa vaikka se usein arkista pakkopullaa onkin, niin kauan minulle riittää katse ja tuoksusi ja omat mielenjuoksuni.
Voi teitä ihanaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315556- 363741
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 112585
- 292172
- 122117
- 1631896
- 141398
- 1051362
- 1371164