Miksi maksaa 200e suomalaiselle puolen tunnin hommasta, kun viipurista saa kadulta 5-10 eurolla tytön koko yöksi? Miettikää sitä! Viipurin tytöt on kauniita, antavat ilman kortsua jopa pyllyyn ja ovat kohteliaita ja nöyriä.
Ilotyttöjen
29
3673
Vastaukset
- ilman kortsua perseeseen?
Haluat kuolla Aidsiin vai? Tai saada kuppahaava kulliisi???? Missä on maalaisjärkesi????
matkaillut niin kauan idässä ja kuullut tuhat ja yksi jutua sieltä.Sieltä saa hyvin harvoin sukupuolitauteja,kyllä ne tulevat muualta suomeen.Ei kai vai naisten tuomina ?
- lukeneena ja
arvo-poika kirjoitti:
matkaillut niin kauan idässä ja kuullut tuhat ja yksi jutua sieltä.Sieltä saa hyvin harvoin sukupuolitauteja,kyllä ne tulevat muualta suomeen.Ei kai vai naisten tuomina ?
Aidstukikeskuksen työtä tehneenä voisin sanoa, että Venäjältä tulee kyllä hiviä Suomeen. On suurenmoista typeryyttä olla peräaukkoyhdynnässä prsotituoidun kanssa ilman kondomia. Selkeä HIV-riski, ja vaatii 3 kk jälkeen vasta-ainetestin. Käyn näillä sivuilla katsomassa ja valistamalla välillä ja aina löytyy typeryksiä : " Ei siellä hiviä ole, se oli terveen näköinen" jne.
Tiesittekö, että Venäjällä todetaan yli 200.000 hiv-tartuntaa joka vuosi?
Venäläinen prostituoitu on suuremman luokan Hiv-riski.
Herätkää tähän päivään.
Th - Virosta ja Venäjältä
lukeneena ja kirjoitti:
Aidstukikeskuksen työtä tehneenä voisin sanoa, että Venäjältä tulee kyllä hiviä Suomeen. On suurenmoista typeryyttä olla peräaukkoyhdynnässä prsotituoidun kanssa ilman kondomia. Selkeä HIV-riski, ja vaatii 3 kk jälkeen vasta-ainetestin. Käyn näillä sivuilla katsomassa ja valistamalla välillä ja aina löytyy typeryksiä : " Ei siellä hiviä ole, se oli terveen näköinen" jne.
Herätkää tähän päivään.
Thtulleet tartunnat ovat peräisin miehiltä, jotka ovat käyttäneet prostituoidun palveluja. Toki Suomessa myös naisilla on Hiv-tartuntoja, mutta miehillä on niitä paljon enemmän, ja tänä vuonna miehet tuoneet paljon hiviä Thaimaan prostituoiduilta. Tästä uutisoitiinkin.
- oli liki kadonnut
Virosta ja Venäjältä kirjoitti:
tulleet tartunnat ovat peräisin miehiltä, jotka ovat käyttäneet prostituoidun palveluja. Toki Suomessa myös naisilla on Hiv-tartuntoja, mutta miehillä on niitä paljon enemmän, ja tänä vuonna miehet tuoneet paljon hiviä Thaimaan prostituoiduilta. Tästä uutisoitiinkin.
Suomesta, kunnes prostituutio-matkat alkoivat Viroon ja Venäjään toden teolla->Kuppatartunnat kääntyivät kasvuun.
Th - keskustelun alottaja
oli liki kadonnut kirjoitti:
Suomesta, kunnes prostituutio-matkat alkoivat Viroon ja Venäjään toden teolla->Kuppatartunnat kääntyivät kasvuun.
Thjokainen käyttää kumia, jos tauteja pelkää. Tosiasia kuitenkin on, että säästöt on huomattavia, jos hankkii maksullisen seuransa viipurista. Tätä kukaan ei voi kiistää!
- kaikessa oli,
keskustelun alottaja kirjoitti:
jokainen käyttää kumia, jos tauteja pelkää. Tosiasia kuitenkin on, että säästöt on huomattavia, jos hankkii maksullisen seuransa viipurista. Tätä kukaan ei voi kiistää!
että jos maksullisiin menee, pitää sitä kondomia käyttää.
Th - porstituution vastustaja
kaikessa oli, kirjoitti:
että jos maksullisiin menee, pitää sitä kondomia käyttää.
ThKuka niitä horoja edes tarvitsee? Ilmaiseksikin saa lähikapakasta, jos vain on vähän ulkonäköä.
Vain reppanat käyttää prostuja. BUAHAHAA!! - -_-_-_-_-_-
porstituution vastustaja kirjoitti:
Kuka niitä horoja edes tarvitsee? Ilmaiseksikin saa lähikapakasta, jos vain on vähän ulkonäköä.
Vain reppanat käyttää prostuja. BUAHAHAA!!femakkoja vain vituttaa se, kun he ei voi pelata taskubiljardia? Pöytä on halki, pallot on hukassa ja mailakin puuttuu! :DDDDD
- vaihtoehto
-_-_-_-_-_- kirjoitti:
femakkoja vain vituttaa se, kun he ei voi pelata taskubiljardia? Pöytä on halki, pallot on hukassa ja mailakin puuttuu! :DDDDD
sillä ei tarvitse olla yhdynnässä, riittää hyvin kun saa katsella ja koetella ja haistella tytön tissejä ja pillua ja sitten tyttö tyydyttää käsillään. Ensin pyydetään tyttöä pesemään kätensä kunnolla. Jos tämän saa 10 eurolla, useimmat ovat erittäin onneellisia, kun samasta joutuu suomessa maksamaan 70..100.
lukeneena ja kirjoitti:
Herätkää tähän päivään.
Thkolme vuotta sitten luin hesarista että suomeen tulleista sukupuolitaudeista noin 60% oli naisten tuomia.voi olla että miehet on menneet ohi,en tiedä.
kyllähän aina maksullisen naisen/miehen kanssa omat riskinsä on,mutta turhaa vouhottaa niin kuin kaikki ilotytöt olisivat tautisia itä-rajan takana,jopa luullaan tyhminä että kaikki itä-naiset on sukupuolitaudilla varustautuneita.
mutta tosiaan tarkkana kannattaa olla!
- Mage(alkup)
tytöt ovat sitten epätoivoisia ja jopa hädänalaisia kun niin halvalla menevät...ja sinä makselet jotain pikkurahoja tarjoamastasi nöyryytyksestä...
Kiva varmaan nussia jotain hädässä olevaa, hyi vittu.
Olet tosi hieno ihminen.- nähdä monella
tapaa! Keskustelun avaajan mainitsema 5-10e summa on suuri summa venäjällä. Voihan sen summan luovuttaminen olla myös hädänalaisen auttamista, ei toki hyväsydämistä, mutta auttamista kuitenkin! Jonkun vuoksihan ne tytöt itseään siellä myy...
- -talousmatemaatikko-
nähdä monella kirjoitti:
tapaa! Keskustelun avaajan mainitsema 5-10e summa on suuri summa venäjällä. Voihan sen summan luovuttaminen olla myös hädänalaisen auttamista, ei toki hyväsydämistä, mutta auttamista kuitenkin! Jonkun vuoksihan ne tytöt itseään siellä myy...
Laskemalla vaihtokurssien, keskiansioiden ja inflaatioiden sekä ostovoiman avulla 10 suomalaisen euron arvo Venäjällä, saadaan niinkin suuri summa, kuin 116 euroa. Eli länsimaisen rahan arvo on 11.6-kertainen Venäjällä! 116 euroa on mielestäni aivan kelpo korvaus katutytölle, vaikka ilotyttöjen paleluita en ikinä käyttäisikään..
- Mage(alkup)
nähdä monella kirjoitti:
ei todellakaan kovin hyväsydämistä. Tommoisen taskurahan voisi hyväsydämisempi heittää vastikkeettakin tuollaisessa tilanteessa köyhän käteen ilman että tarvitse sikailla päälle...
Ja jos sikailee niin antaa sitten ainakin arvoisensa korvauksen.
Kyllä toisinaan hävettää olla suomalainen! - -talousmatemaatikko-
Mage(alkup) kirjoitti:
ei todellakaan kovin hyväsydämistä. Tommoisen taskurahan voisi hyväsydämisempi heittää vastikkeettakin tuollaisessa tilanteessa köyhän käteen ilman että tarvitse sikailla päälle...
Ja jos sikailee niin antaa sitten ainakin arvoisensa korvauksen.
Kyllä toisinaan hävettää olla suomalainen!Todellakaan ei ole hyväsydämistä käytöstä, vaan hävettävää, sairasta ja syntistä. Mutta kuten aiemmassa viestissä julki toin, on kymmenen euroa iso raha venäläiselle. Elintasokuilu Suomen ja Venäjän välillä on niin laaja, että venäläinen tyttö ei välttämättä tunne edes olevansa hyväksikäytetty, vaikka länsimaisen sivistysvaltion asukkaan mielestä onkin.
Nämä ovat vaikeita asioita, ja mielestäni suurin ongelma on ennaltaehkäisevän sosiaaityön puute Venäjällä. Se sitten on eri asia, tuleeko sellaista ikinä. Venäjän sosiaaliturva on vielä ihan lapsenkengissä, se ajaa tytöt kadulle imemään munaa vitosesta. - On parempia keinoja
-talousmatemaatikko- kirjoitti:
Todellakaan ei ole hyväsydämistä käytöstä, vaan hävettävää, sairasta ja syntistä. Mutta kuten aiemmassa viestissä julki toin, on kymmenen euroa iso raha venäläiselle. Elintasokuilu Suomen ja Venäjän välillä on niin laaja, että venäläinen tyttö ei välttämättä tunne edes olevansa hyväksikäytetty, vaikka länsimaisen sivistysvaltion asukkaan mielestä onkin.
Nämä ovat vaikeita asioita, ja mielestäni suurin ongelma on ennaltaehkäisevän sosiaaityön puute Venäjällä. Se sitten on eri asia, tuleeko sellaista ikinä. Venäjän sosiaaliturva on vielä ihan lapsenkengissä, se ajaa tytöt kadulle imemään munaa vitosesta.kuin käyttää hyväkseen hädänalaista ihmistä. Rahaa tai tavaroita voi lahjoittaa suoraan tai järjestöjen kautta. Ne venäläiset naiset, jotka näiden herrasmiesten oikkuja tyydyttää kympillä tai kahdella tekevät sen pakosta. Todellisuudessa ne inhovat teitä ja teidän vaatimuksianne, jos eivät tarvitsisi teidän rahojanne haistattaisivat näille "hyväntekijöillen" paskat.
- suomessakin, kun
pannaan pystyyn hintaboikotti. Sovitaan, ettei kukaan maksa enempää kuin 50 euroa. Kun asiakkaita ei pariin kuukauteen tule, johan alkaa kälinä ja hinnat tippuu. Tyhmät maksaa liikaa.
- ilo"tytöt"
on vanhoja AKKOJA! Täysin puhkinussittuja ja tasottomia. Varsinkin sihteeriopistossa. Venäjällä ei varmaan edes ole yli 25v ilotyttöjä, ainakaan yhteen ainoaankaan en ole ikinä kadulla törmännyt. Olen kuullut legendaa, että tytöt suostuvat tyydyttämään käsillä yhdestä ainoasta suomalaisesta tupakka-askista! Suomalainen huora vetää pari sataa puolen tunnin hosumisesta. EI KIITOS!
- oikea hinta 30 euroa
ilo"tytöt" kirjoitti:
on vanhoja AKKOJA! Täysin puhkinussittuja ja tasottomia. Varsinkin sihteeriopistossa. Venäjällä ei varmaan edes ole yli 25v ilotyttöjä, ainakaan yhteen ainoaankaan en ole ikinä kadulla törmännyt. Olen kuullut legendaa, että tytöt suostuvat tyydyttämään käsillä yhdestä ainoasta suomalaisesta tupakka-askista! Suomalainen huora vetää pari sataa puolen tunnin hosumisesta. EI KIITOS!
ehdotan, että kukaan ei maksa suomessa enempää puolen tunnin intiimihieronnasta kuin 30 euroa. kyllä alkaa puremaan, kun asiakkaat loppuu
- se matka
oikea hinta 30 euroa kirjoitti:
ehdotan, että kukaan ei maksa suomessa enempää puolen tunnin intiimihieronnasta kuin 30 euroa. kyllä alkaa puremaan, kun asiakkaat loppuu
Viipuriin maksa mitään...
- WANDA!!
ilo"tytöt" kirjoitti:
Vaikka olenkin toiminut prostuna ja nyt jo vetäytynyt prostun hommista "eläkkeelle" mua todellakin suivoo joiden miesten hehkutus kuinka Venäjällä, Virossa ja Thaimaassa on nuoria lähes lapsenikäisiä tyttöjä tyydyttelemässä asiakkaiden joskus jopa sairaalloisia seksuaalisia tarpeita.
Mitenkäs Venäjällä puhkinussittujen yli 25 vuotiaiden akkojen käy?
Venäjällä on sosiaalipolitiikka lapsenkengissä ja puhkinussittu entinen nuori ja notkea ilotyttö löytää itsensä usein kadulta kerjäämässä tai myyskentelemässä jotakin rojua ellei ole kuollut aidsiin.
Olen mollannut feministejä mutta tasapuolisuuden nimissä mua puistattaa kun lukee joidenkin ääliöiden kehumisia kuinka tyttöparka ottaa suihin ilman kumia ja vieläpä aivan mitättömän pientä korvausta vastaan.
Suomi huorien käyttö on täysin vapaaehtoista ei tarvii maksaa itseänsä kipeäksi.Mä ainakin läksin siitä, että annoin erikoispalvelusta eli möin seksipalveluita ja hinnoittelin ne kohtuullisiksi mutta kuitenkin sensuuruisiksi ettei ihan alennusmyyntiin mennyt.Asiakkaalle tein täysin selväksi rajoitukset ja palvelunkeston jos ei kelvannut niin kauppoja ei tullut.
Prostuna olo vaatii vahvaa psyykeä ja rautaista itsekontrollia.Niinpä aikoinaan mun asiakkaani eivät valittaneet kun olin täysi-ikäinen ja tervejärkinen.
Senkun pistätte boikotin ja olette maksamatta yli 50€.Kuitenkin on miehiä jotka haluavat maksaa laadusta ja asioida kantatyttönsä luona.
Vaikka olen toiminut prostuna ja vieläkin silloin tällöin annan joillekin kanta-asiakkaille palveluksia niin jos on tuollainen köyhissä oloissa olevien nuorten naisten riistämisen ja alistamisen meininki niin pitäis viranomaisten tehdä kaikkensa jotta tyttöraasut eivät menisi aivan rikki ja nuoren ihmisen elämä tärviölle. - että fiksua tekstiä
WANDA!! kirjoitti:
Vaikka olenkin toiminut prostuna ja nyt jo vetäytynyt prostun hommista "eläkkeelle" mua todellakin suivoo joiden miesten hehkutus kuinka Venäjällä, Virossa ja Thaimaassa on nuoria lähes lapsenikäisiä tyttöjä tyydyttelemässä asiakkaiden joskus jopa sairaalloisia seksuaalisia tarpeita.
Venäjällä on sosiaalipolitiikka lapsenkengissä ja puhkinussittu entinen nuori ja notkea ilotyttö löytää itsensä usein kadulta kerjäämässä tai myyskentelemässä jotakin rojua ellei ole kuollut aidsiin.
Olen mollannut feministejä mutta tasapuolisuuden nimissä mua puistattaa kun lukee joidenkin ääliöiden kehumisia kuinka tyttöparka ottaa suihin ilman kumia ja vieläpä aivan mitättömän pientä korvausta vastaan.
Suomi huorien käyttö on täysin vapaaehtoista ei tarvii maksaa itseänsä kipeäksi.Mä ainakin läksin siitä, että annoin erikoispalvelusta eli möin seksipalveluita ja hinnoittelin ne kohtuullisiksi mutta kuitenkin sensuuruisiksi ettei ihan alennusmyyntiin mennyt.Asiakkaalle tein täysin selväksi rajoitukset ja palvelunkeston jos ei kelvannut niin kauppoja ei tullut.
Prostuna olo vaatii vahvaa psyykeä ja rautaista itsekontrollia.Niinpä aikoinaan mun asiakkaani eivät valittaneet kun olin täysi-ikäinen ja tervejärkinen.
Senkun pistätte boikotin ja olette maksamatta yli 50€.Kuitenkin on miehiä jotka haluavat maksaa laadusta ja asioida kantatyttönsä luona.
Vaikka olen toiminut prostuna ja vieläkin silloin tällöin annan joillekin kanta-asiakkaille palveluksia niin jos on tuollainen köyhissä oloissa olevien nuorten naisten riistämisen ja alistamisen meininki niin pitäis viranomaisten tehdä kaikkensa jotta tyttöraasut eivät menisi aivan rikki ja nuoren ihmisen elämä tärviölle.sinulta! Hyvä! Itse en käytä palveluja tai ole prostu, mutta otit tärkeään asiaan kantaa asiallisesti. Tosi hyvä juttu! Sääliki käy nuo venäläiset nuoret tytöt, eivät tajua raasut vaatia edes kondomia. Eivät enää välitä itsestään, ja suomi-poika käyttää hyväkseen tällaista raasua julmasti. Siinä kohtaa ei ole kyse enää normaalista prostituutiosta, vaan hyväksikäytöstä!
Eräs nainen - _-_-_-_-_-_
WANDA!! kirjoitti:
Vaikka olen toiminut prostuna ja vieläkin silloin tällöin annan joillekin kanta-asiakkaille palveluksia niin jos on tuollainen köyhissä oloissa olevien nuorten naisten riistämisen ja alistamisen meininki niin pitäis viranomaisten tehdä kaikkensa jotta tyttöraasut eivät menisi aivan rikki ja nuoren ihmisen elämä tärviölle.lukenut Aku Ankkaa ("nauraa itsensä tärviölle")!
- WANDA!!
_-_-_-_-_-_ kirjoitti:
lukenut Aku Ankkaa ("nauraa itsensä tärviölle")!
..ISÄSI KUN ÄITIÄSI NUSSI.
- wandalle
WANDA!! kirjoitti:
Vaikka olen toiminut prostuna ja vieläkin silloin tällöin annan joillekin kanta-asiakkaille palveluksia niin jos on tuollainen köyhissä oloissa olevien nuorten naisten riistämisen ja alistamisen meininki niin pitäis viranomaisten tehdä kaikkensa jotta tyttöraasut eivät menisi aivan rikki ja nuoren ihmisen elämä tärviölle.väärää puuta. Hauku niitä siannaamaisia-ja ruhoisia suomimiehiä, jotka hakee maksullisilta suojaamatonta seksiä. niitä siannaamoja riittää suomenkin horoilta kumitonta seksiä kyselemään ja kun hinnoista sovitaan sitä myös suomen horoilta saa. yhtä hyvin syyllisiä ovat horot kuin niiden
asiakkaatkin.
horoista ei kannattaisi maksaa 20 euroa enempää. mutta hinnat pysyvät pilvissä niin kauan kuin näitä vanhoja plösöjä siannaamoja riittää.jos horojen hinta olisi 20 euroa ei suomessa montaa horoa olisi.
ps. horojen asiakkaissa ei juuri muuta olekaan kuin sairaalloisia ukkoja ja pyynnöt sen mukaisia. - WANDA!!
wandalle kirjoitti:
väärää puuta. Hauku niitä siannaamaisia-ja ruhoisia suomimiehiä, jotka hakee maksullisilta suojaamatonta seksiä. niitä siannaamoja riittää suomenkin horoilta kumitonta seksiä kyselemään ja kun hinnoista sovitaan sitä myös suomen horoilta saa. yhtä hyvin syyllisiä ovat horot kuin niiden
asiakkaatkin.
horoista ei kannattaisi maksaa 20 euroa enempää. mutta hinnat pysyvät pilvissä niin kauan kuin näitä vanhoja plösöjä siannaamoja riittää.jos horojen hinta olisi 20 euroa ei suomessa montaa horoa olisi.
ps. horojen asiakkaissa ei juuri muuta olekaan kuin sairaalloisia ukkoja ja pyynnöt sen mukaisia.Sinun kohdallasi pätee myös totuus:Isäsi olisi pitänyt käyttää kumia kun äitiäsi nussi.
Syntymäperintönä olet saanut lukihäiriön kun et osaa oikein lukea viestejä. - intourist
ilo"tytöt" kirjoitti:
se maksaa. Vai tupakkiaskista, katos ku ei sukkahousuista.
No, rekkahutsut on erikseen.
Ja pankaa vaan ilman kordea, sillähän teistäkin päästään.
- jamppa 34v
Itse pyrin ajattelemaan hintaa suhteessa omiin tuloihin ja kuukausittaiseen rälläysbudjettiin. Jos panee haisemaan esim. 700 kuussa ravintoloihin, kapakoihin ja rahapeleihin kuten minä, tuntuu kohtuulliselta sijoittaa tyttöön noin 300/kerta. Jos siis käy kerran vuodessa.
Suomalaisten tyttöjen hinnat näyttävät olevan liian kovia meikäläiselle tällä hetkellä. Ei todellakaan kiinnosta maksaa 200 euroa puolesta tunnista, varsinkin kun puolen tunnin hinkkaaminen vastaa yleensä tyydytystasoltaan käteenvetoa. Eikä "tyttöjen" ulkonäössä, painoindeksissä tai palveluasenteessa ole monesti kehumista.
Parasta palvelua saa kun lähtee Viroon, Latviaan, Liettuaan, Puolaan, Tsekkeihin, Unkariin, Romaniaan, Bulgariaan tai Venäjälle ja lyö sopivalle mimmille 300 euroa joulurahaa käteen. Iloista huoraa on kivempi nussiakin. Hollannissa, Saksassa tai Yhdysvalloissa saanee asialliset kyydit 50-70 eurolla naiselta, joka Suomessa maksaa 200 €. No, ne ovatkin vanhoja sivistysvaltioita ja kulttuuri on vanhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586071
- 615512
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154107- 543822
- 143765
- 323189
- 592924
- 592826
- 682548
- 471940