eli et vielä tunne häntä kovin hyvin, mutta olet ihastunut sen verran että suhtaudut häneen astetta vakavammin, ajattelet että ehkä suhteesta voisi tulla jotain "suurempaa", niin kuinka käyttäydyt?
esim. tuleeko susta varovaisempi?
vai entistä innokkaampi?
ja jos ehdotat esim. tapaamista tyyliin "soita kun haluat nähdä", niin soitteletko piankin perään jos naisesta ei kuulu viikon parin sisällä?
vai odotatko että nainen vastaa kun vastaa?
vakavasti ihastuneen käytös?
5
3004
Vastaukset
- N24
Jos muhun on joku oikeasti ollut ihastunut (siis ei vain seksimielessä) niin sen olen huomannut käytöksen totaalisesta muutoksesta. Ennen mukavat, itsevarmat ja rennot miehet muuttuvat yhtäkkiä pälyileviksi ja epävarmoiksi, jotkut jopa tylyiksi. Ensin olen ajatellut, että olenko esim. suututtanut... mut sit kun huomaa, et ne käyttävät kuitenkin joka tilaisuuden päästä kahden kesken ja jos humaltuvat, alkaa tulla tunnustuksia :) Siitä tietää. Juota känniin ;D
Niin, nää mun tapaukset ovat olleet varovaisia, eivät siis soittele muuten vaan, eivätkä soita "nähdäänkö?"-puheluita, mutta käyttäneet joka tilaisuuden, kun voi soittaa jostain "tikusta tehdystä" asiasta.- NauruB
hyvn säälittävää, että nuorella naisella on useista eri miehistä tuon suuntaisia kokemuksia, taidat olla sellainen hepsankeikka.
- N24
NauruB kirjoitti:
hyvn säälittävää, että nuorella naisella on useista eri miehistä tuon suuntaisia kokemuksia, taidat olla sellainen hepsankeikka.
Olen mikä olen ja nautin joka hetkestä. On se kumma, että nainen tuomitaan jopa siitäkin, että mies ihastuu.
no mä ainakin alan käyttäytyä ihan kuin kuin joku puupökkelö :D Ehkä muutun ihan yli-asialliseksi ja en varmana uskalla mitään läppää heittää. Joku jännitys iskee siis päälle, mut kyllä se ohi menee jos pääsee raapaisemaan hieman pintaa syvemmältä.
- mutta kyllä
siinä pikkusen käsi tärisi,kun pääsi ekaa kertaa istumaan ihastuksensa viereen sohvalle ja laittoi sillai varovasti käden sen olkapäälle niskan takaa.piti oikein ottaa käsi pois siitä olkapäältä ja alkaa sillai huolettomasti naputella sohvan selkänojaa,ettei se huomais.nyt nää oireet,siis tärinä on helpottanu,kun ollaan oltu yhdessä jo muutama viikko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638