vakavasti ihastuneen käytös?

pohtijatar.. :)

eli et vielä tunne häntä kovin hyvin, mutta olet ihastunut sen verran että suhtaudut häneen astetta vakavammin, ajattelet että ehkä suhteesta voisi tulla jotain "suurempaa", niin kuinka käyttäydyt?
esim. tuleeko susta varovaisempi?
vai entistä innokkaampi?
ja jos ehdotat esim. tapaamista tyyliin "soita kun haluat nähdä", niin soitteletko piankin perään jos naisesta ei kuulu viikon parin sisällä?
vai odotatko että nainen vastaa kun vastaa?

5

3044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N24

Jos muhun on joku oikeasti ollut ihastunut (siis ei vain seksimielessä) niin sen olen huomannut käytöksen totaalisesta muutoksesta. Ennen mukavat, itsevarmat ja rennot miehet muuttuvat yhtäkkiä pälyileviksi ja epävarmoiksi, jotkut jopa tylyiksi. Ensin olen ajatellut, että olenko esim. suututtanut... mut sit kun huomaa, et ne käyttävät kuitenkin joka tilaisuuden päästä kahden kesken ja jos humaltuvat, alkaa tulla tunnustuksia :) Siitä tietää. Juota känniin ;D

Niin, nää mun tapaukset ovat olleet varovaisia, eivät siis soittele muuten vaan, eivätkä soita "nähdäänkö?"-puheluita, mutta käyttäneet joka tilaisuuden, kun voi soittaa jostain "tikusta tehdystä" asiasta.

• NauruB

hyvn säälittävää, että nuorella naisella on useista eri miehistä tuon suuntaisia kokemuksia, taidat olla sellainen hepsankeikka.

• N24
        NauruB kirjoitti:

hyvn säälittävää, että nuorella naisella on useista eri miehistä tuon suuntaisia kokemuksia, taidat olla sellainen hepsankeikka.

Olen mikä olen ja nautin joka hetkestä. On se kumma, että nainen tuomitaan jopa siitäkin, että mies ihastuu.

• no mä ainakin alan käyttäytyä ihan kuin kuin joku puupökkelö :D Ehkä muutun ihan yli-asialliseksi ja en varmana uskalla mitään läppää heittää. Joku jännitys iskee siis päälle, mut kyllä se ohi menee jos pääsee raapaisemaan hieman pintaa syvemmältä.

• mutta kyllä

siinä pikkusen käsi tärisi,kun pääsi ekaa kertaa istumaan ihastuksensa viereen sohvalle ja laittoi sillai varovasti käden sen olkapäälle niskan takaa.piti oikein ottaa käsi pois siitä olkapäältä ja alkaa sillai huolettomasti naputella sohvan selkänojaa,ettei se huomais.nyt nää oireet,siis tärinä on helpottanu,kun ollaan oltu yhdessä jo muutama viikko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      553
      1801
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      64
      681
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe