Tiskaamisesta...

neito82

Otetaan ny vaikka esimerkkinä veljeni,aina kun käy hänen luonaan niin tiskialtaat pursuavat täynnä likaisia astioita,aina otetaan uusi kaapista,kun ei viitsi tiskata.Sitten ehkä kun kaikki astiat on käytetty,niin vaivaudutaan joko tiskaamaan tai laittamaan astiat koneesen,eikö olisi helpompaa pestä likaiset astiat heti tai edes parin päivän välein,niin siinä ei olisi niin suuri ja aikaa vievä homma? Häh,ei käsitä!

23

1166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankaisija II

Yyynggh. Joo olisihan se, taidan alkaa itse kokeilemaan tuota. Hmmm.....alkoi raksuttamaan.

• neito82

että joku mies tajus!Ku sais vielä sen oman veikankin hoksaamaan kys. asian!

• Rankaisija II
        neito82 kirjoitti:

että joku mies tajus!Ku sais vielä sen oman veikankin hoksaamaan kys. asian!

Piilota muistilappuja sen asuntoon joissa lukee kehoituksia tiskata, lisäksi voit laittaa hänelle muutaman tekstarinkin asian tiimoilta.

• neito82
        Rankaisija II kirjoitti:

Piilota muistilappuja sen asuntoon joissa lukee kehoituksia tiskata, lisäksi voit laittaa hänelle muutaman tekstarinkin asian tiimoilta.

Veikka vallan riemastuisi,enpä taida viittiä ahdistaa sitä,kai se sitten joskus tajuaa asian,kunhan vähä vanhenee! ;)

• hone-y

sitä voikin pohdiskella =D

• fairy..

Minäkin mietin päivittäin tiskaamista.
      Kuka keksi tiskauksen?
      Ehkä tiskasin, ehkä en...

• Kofeinisti

Hää, mullapa on pelkästään yksi paistolasta pesualtaassa. Korkeintaan kaks vuorokautta viihtyy astiat pesemättä. Mut taidankin olla viallinen yksilö.

• kertakayttöastioita kuten ite teen.Toki esim. kertakäyttöjuustohöylää on pahan löytää mistään jtn jonkin verran joutuu siltikkin tiskaileen :-(

• tee näin

Puraise suoraan juustoklönästä, ei tartte fiilailla. Problem solved.

• scale
        tee näin kirjoitti:

Puraise suoraan juustoklönästä, ei tartte fiilailla. Problem solved.

juustot sukkahousuihin (muuten ei kelpaa niksipirkkaan).

• Entiskaa

...juustohöylää ja voiveistä jääkaapissa, margariinirasian päällä, niin ei tarvi tiskata niitäkään kuin korkeintaan 2 kertaa vuodessa.

• asialla

Niitä on sellaisia valmiiksi viipaloituja juustoja myös. Höylä on turha.

• minimienergia

Laskepa tiskikoneen täytön kuluttama kalorimäärä ja kerro se täyttökerroilla. Väitän että on tehokkaampaa lastata kone kerran täyteen, kuin joka päivä pestä kolme lautasta. Sama luultavasti energian ja vedenkulutuksen kanssa, itse asiassa miehethän ovat luonnostaan egologisia :)

• NoJust

Joululahjavinkki: osta veljellesi lisää astioita! :)

• scale

Tiskikoneen hyvä puoli on se, että tiskit voi laittaa sitä mukaan koneeseen, kuin tiskiä syntyy. Konetta ei kannata laittaa päälle, enen kuin se on täynnä(sähkön perskeles on kallista).
      Se on sitten eri juttu jos tiskit lojuu altaassa, vaikka on kone.

• kotirouva

Mä olen ihan samanlainen kuin sun veljesi! Mulle on vaan jotenkin tuhottoman vaikeeta tiskata ajoissa. Joskus tosi harvoin onnistun siinä. Siinä vaiheessa, kun huomaat tiskiä kerääntyneen, alkaa ahdistaa eikä vaan pysty tiskaamaan. Ei kun vaan uusi ja puhdas (todennäköisesti viimeinen) kuppi kaapista. Tiskaan sitten kun on PAKKO! :D Niin ja olen siis nainen....

• luontoystävällistä

Konetiskiaine on tajuttoman myrkyllistä ainetta. Lisäksi astianpesukone kuluttaa aivan turhaan vettä ja sähköä. Kannattakin syödä vain mikropitsoja sekä juoda maito suoraan purkista. Jäljelle jääneet pahvit voi sitten polttaa joko kotona lämmöksi tai jäteasemalla sähköksi tai lämmöksi. Kätevää ja ekologista.

• fairypullo

jospas se johtuisikin tästä ja pelkää

Mies palautti pullollisen Fairya takaisin kauppaan ja totesi: "Mä en käytä tätä enää ikinä, sitä roiskahti tiskatessa munille ja nyt ne on posken pehmeät."

• Kerran päivässä tiskaava mies

Eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus elää omassa kodissaan niinkuin haluaa? Tiskaapa veljesi kerran päivässä tai kerran kuussa, niin se on täysin hänen asiansa - se ei kuulu sinulle millään lailla.

• neito82

en oo pahemmin asiasta naputtanu, mutta ihmettelen vaan...ensinnäkin kamalan näköistä ja sit se haju joka leijailee keittiössä,altaassa muhineet likaiset tiskit,nam!

• lilylioneye

Tänään jouduin tutustumaan kotini synkkiin salaisuuksiin. Raivattuani pöydältä suurimmat roskat, alta paljastui lautasia, joissa ruuantähteet olivat muhineet pisempään kuin paska tenukepin kalsareissa.

Näky oli silmiähivelevä ja aisteja stimuloiva. Home oli muodostanut kauniita vihertäviä kukkasia. Jokin oli jo kehittynyt sille asteelle, että oli tuhkannut itsensä (muuttanut olomuotoaan mustaksi pölyksi).

Mikäpä tämän mieltäylentävämpää. Mietin vielä, että jaksaisikohan sitä nyt kuitenkaan vielä tiskata.

• Laiska mies

Sen verta laiska olen että kyllä ne päivän astiat sitten iltasella viimeistään tiskataan. Useimmiten tiskaan heti jo syötyäni. Niin paljon laiska kun kuitenkin olen ettei todellakaan kiinnosta alkaa mitään vuorta tiskaamaan. Helppoa on heti vaan huuhtaista se lautanen ja muki pois siitä kuleksimasta. Ja sitä paitti lähteekin se "ryönä" siitä ilman talttaa kun pesee saman päivän aikana.

• neito82

mies,hyvä hyvä! ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13