Mistä tietää että on rakastunut?
Mistä tietää että rakastaa?
64
40759
Vastaukset
- siitä
että sen vaan tietää.
Jos sitä tarvitsee miettiä, ei ole rakastunut. - siitä että
sen vain tietää.
Jos sitä tarvitsee kysellä, ei ole rakastunut.
Rakastaminen on taas eri asia. Sen tietää siitä että toinen on sinulle tärkeä ja merkityksellinen ihminen.- ONTURHAA
Siitä sen tietää kun kaikki muu on turhaa eikä tarvitse miettiä että onko vai eikö!
- tästä:
Sen tietää siitä, että ajatus elämästä ilman omaa rakasta tuntuisi tyhjältä ja lohduttomalta. Arjessa usein unohtuu päivittäin näyttää toiselle miten kovasti rakastaa, mutta kun hetkeksikään kuvittelee menettävänsä rakkaansa, nousee hirveä hätä. Siitä tietää, että rakastaa.
- näin vaa
sen tietää siitä, että ajattelee toista koko ajan ja kaikki muistuttaa toisesta, paikat, biisit, kuvat jne. rakastuneena kaikki asiat tuntuvat menevän hyvin ja on perhosia vatsassa. jännittää nähdä toinen ja sitten hykertelee iloisena.
- kun tietää...
...ihan siitä, että vaikka mitä tapahtuisi niin ihan hulluna jatkaa yhteydenpitoa vaikka järki sanois jotain muuta...rakkaus ei taida olla järkevää...mutta hupsis, taisi olla kyse rakastumisesta ei rakastamisesta...ehkä tässä hulluudessa on molempia mukana...ja just se menettämisen hätä...siitä jotain tiedän..todella siitä tietää, että rakastaa!!
- karavaari
lähellä, sydämmesi hymyilee. Sade ei kastele, kukat kukkivat ja aurinko paistaa suoraan sydämmeesi. Kun olet rakkaastasi kaukana: Meri tyrskyää, pilvet ovat peittäneet auringon ja kukatkin ovat jo kukkineet!
- ------------------
olen tehnyt sen virheen, että olen verrannut aiempaa rakastamistani nykyiseen. Ei ketään ihmistä rakasta samalla tavalla. Nykyinen rakkaus ei alkanut rakastumisesta, joten alussa kyseenalaistin minäkin, että rakastanko nyt todella. Kyllä minä lopulta rakastan, se on kumppanuutta, läheisyyttä...tasaista. Kun taas aiemmin olin epätoivoisen rakastunut, ja muutaman vuoden jälkeen menetin tämän rakkauteni. Se tavallaan vahvistaa sitä rakkautta jälkikäteen. Kun ei voi saada, tai on menettänyt, rakastaa tavallaan voimakkaammin.
Rakastamista ei ehkä niin vain tiedä, mutta kyllä munkin mielestä rakastumisen tunnistaa. Sitä ei voi olla huomaamatta!- näin on
olen samaa mieltä tuosta jälkeenpäin jutusta!
- satucca
sitä monesti ei edes huomaa rakastaneensa kunnes rakkaansa menettää.... sen tunteen huomaa voimakkaimmin vasta silloin, kun ikävä ja kaipuu syöpyvät sydämeen.
- Rakastunut!!
vatsanpohjassa tuntuu niinkuin perhoset lentäisivät..kun mies tulee lähelle,häntä haluaa koko kropallaan niin vietävän paljon ettei meinaa nahoissaan pysyä!!
Et halua muita, vain oman rakkaasi. Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää biisiä lainatakseni. Rakkauttakin monenlaista.
Itsellä en aiemmin oikein kaivannut kumppaniani. Nykyisestä en kahta viikkoa kauemmin erossa suostu olemaan tai tulen seinähulluksi kun kaipuu repii kahtia. Sen tietää siitä, että toisen sylistä löytyy se maailman paras paikka.
Rakastuminen on huumaa, rakastaminen on työtä. Kun vuosienkin jälkeen haluat tehdä töitä toisen hyvinvoinnin eteen etkä ajattele minä, minä eikä kukaan muu... Silloin rakastat todella.- maximus
... että kaikesta huolimatta mietit aina, mitä toinen tekee, olet edes hieman mustasukainen, tahtoisit soittaa vaikkei se olisi sopivaa, et saa unta öisin, työt ei ota sujuakseen, hymyilet tahtomattasi, odotat puhelimesi soivan, tarkistat sähköpostisi kahden minuutin välein, olet muuten vain levoton...
Kaikkea tuota ja noin miljoona pientä asiaa. :o) Nauti tunteistasi. - pipa
siitä että se toinen ihminen on pehmeä paikka pudota. se on onnellista rakastamista. se että jokainen tunti kuluu liian nopeasti. sitä että työ ja harrastukset vie liikaa aikaa:) sellaisen ihmisen vierelle haluaa jäädä, sisällä on rauha.
hyvää oloa,tuntea toisen lämpöä vierellä,läheisyyttää,ei tunne kiirettä pois .saada toisen katse omaan ja kietoa kädet toisen kaulalle ja pitää hyvänä ja halailla
- Rakastunut =)
Olen seurustellut puolitoista vuotta nykyisen avopuolisoni kanssa. Alkuaikoina rakkaus oli sitä että onni huumasi, sydän tykytti kun tapailtiin... Rakastan häntä yli kaiken, mutta enää en tietenkään "jännitä" eikä sydän sillai tykytä kun hän tulee armeijasta lomille =) rakastan häntä todella todella paljon, enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä... Me sovimme yhteen kaikin puolin.
Rakkaus on sitä, että ottaa omasta halustaan toisen mielipiteen huomioon, nauttii (yleensä) toisen seurasta, seksi on hyvää, molemmat hellivät, suutelevat ja hyväilevät toisiaan paljon muutenkin kuin sängyssä ja suhde pohjautuu täydelliseen luottamukseen (ei pettämisiä, eikä pettämisepäilyjä!) ja rehellisyyteen. Sitä on rakkaus... :) - Rakastunut =)
Rakastunut =) kirjoitti:
Olen seurustellut puolitoista vuotta nykyisen avopuolisoni kanssa. Alkuaikoina rakkaus oli sitä että onni huumasi, sydän tykytti kun tapailtiin... Rakastan häntä yli kaiken, mutta enää en tietenkään "jännitä" eikä sydän sillai tykytä kun hän tulee armeijasta lomille =) rakastan häntä todella todella paljon, enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä... Me sovimme yhteen kaikin puolin.
Rakkaus on sitä, että ottaa omasta halustaan toisen mielipiteen huomioon, nauttii (yleensä) toisen seurasta, seksi on hyvää, molemmat hellivät, suutelevat ja hyväilevät toisiaan paljon muutenkin kuin sängyssä ja suhde pohjautuu täydelliseen luottamukseen (ei pettämisiä, eikä pettämisepäilyjä!) ja rehellisyyteen. Sitä on rakkaus... :)Oli tarkoitus alkuperäisen tekstin alle laittaa mutta tuli nyt tähän... =)
- Kuinka voi
Hämmästelenpä vain... ikääkin alkaa olemaan.. En vain ole tuntenut rakastuneeni keneenkään tyttöön, vaikka onhan tässä välillä pientä kaipuuta saada joku tuohon viereensä. Siitäpä lisäkysymyksenä ihmisille, että miten voi rakastua?
- match.com
Siellä se RAKAS ON:)Match.com:)
- uijjjooo
Kun muistaa että ei yritä miettiä kaikkea liikaa. Keskittyy jokaiseen ihmiseen yksilönä, eikä pelkää "mikä vois mennä pieleen". Kyllä joku kolahtaa kunnolla, jos ei itse estä sitä niin, ettei oikeasti päästä ketään lähelle, tai mene kenenkään lähelle.
No, minä olen jot pitkään elänyt avoliitossa. Lapsiakin on yms. Koskaan minulle ei mies ole sanonut rakastavansa. Heh... Mahtaako koskaan sanoakaan... Toisaalta asialla ei ole niin väliä. Tiedän että rakastaa tai ei, niin olen nyt ja luultavasti aina, hänen elämänsä tärkein aikuinen. Hän ei vain helpolla uskalla tuntea. Ollut aina sellainen, ja ikää jo 40 .
- pirkko
Siitä ainakin tietää,että on rakastunut,kun hymyilee vaikka ei ole mitään erikoista aihetta.
- rakastunut nainen
...se on aivan IHANAA...sitä ei voi olla tuntematta
niin todella ,niin ihanaa kun tuntee sydämessä jos on rakkauden kipinää .tahtoisin itsekin tuntea sen ,kun se vain kerran tulisi jäljeen kohdalleni!!
- Maipenrai
Monellakin tapaa voi tunnistaa rakastumisen tai ainakin sen että toinen ihminen todellakin merkitsee jotakin ! Itse voin allekirjoittaa sen, että kohde alkaa näyttää kauniimmalta päivä päivältä eli toisin sanottuna mitä enemmän oppii tuntemaan toista ihmistä sen paremmalta hän alkaa näyttämään ! Onkohan niin, että sisäinen kauneus astuu mukaan ja alkaa kompensoimaan ulkoista kauneutta ?
Voin myös sanoa, että pieni mustasukkaisuuskin kuuluu asiaan ! Välillä tulee ajateltua hullujakin asioita toisesta...mielikuvitus tekee tepposiaan, mutta seuraava soitto tai tapaaminen vesittää kaikki epäilyt ja silloin todellakin huomaa kuinka naurettavia kaikki epäilyt ovat olleet. Eli kaikkea ei kannata sanoa ääneen ... !- neiti 100 kg
Mutta kyllä ne miehetkin komistuu... Tapasin miehen joka ei ole mikään hunks, mutta löydän hänestä komeita piirteitä aina enemmän ja enemmän mitä paremmin opin tuntemaan häntä... Ihminen etsii toisesta hyvää silloin kun haluaa että ihminen merkitsee jotain tai tahtomattaa silloin kun ihminen merkitsee jotain enemmän... käy myös toisin päin...
Ja mustasukkaisuuden kanssa olet aivan oikeassa... Todella hulluja ajatuksia päähän tulee kun on toisesta kiinnostunut.. hehe....
Minusta rakkaus on sitä että: se alkaa hitaasti...pidät hänestä juuri sellainen kuin hän on, hänen koko persoonallisuus ja ominaisuudet vetää puoleesi. Sen vaikutuksesta sinusta tulee parempi ihminen. Näet hänen puutteet mut silti rakastat häntä. Pystyt puhumaan erimielisyyksistä ja selvittämään ne. Haluat antaa hänelle ja jakaa hänen kanssaan. Olet epäitsekkäästi kiinnostunut hänen eduistaan. Haluat jakaa hänen kanssaan ilot sekä surut. Haluat kuunnella ja kysyä hänen päivästään. Ja kun katsot häntä silmiin, tiedät rakastavasi vain häntä.
- catarina
katse/ajatus harhailee...ajatukset katkeilevat
paikka ja asiat menettävät merkityksensä, itsesuojeluvaisto katoaa..
olen naimisissa, kaikki oli päällepäin hyvin - todella hyvin...nyt maailmani täyttää toinen mies, ajatuksissa olen lopettanut 1000 kertaa..sydän ei anna...
sitä on rakastua...siitä sen tuntee, iloa /tuskaa- Onnettomasti RAKSTUNUT
Olen itsekin naimisissa,mutta tunteeni on kuolut sattuneista syistä.Mieltäni raatelee toinen mies mutta hän ei ole syypää tunteiteni kuolemiseen miestäni kohtaan.Tunnen olevani rakastunut häneen korviani myöten,ajattelen häntä jatkuvasti ja koskee sydämmeen kun en häntä tapaa.
- ManinLove
Onnettomasti RAKSTUNUT kirjoitti:
Olen itsekin naimisissa,mutta tunteeni on kuolut sattuneista syistä.Mieltäni raatelee toinen mies mutta hän ei ole syypää tunteiteni kuolemiseen miestäni kohtaan.Tunnen olevani rakastunut häneen korviani myöten,ajattelen häntä jatkuvasti ja koskee sydämmeen kun en häntä tapaa.
Mulla samanlainen tilanne. Olen rakastunut toiseen naiseen ja ikävä on valtava. Ajattelen tätä rakkauteni kohdetta 24/7 - oikeesti yölläkin nukkuessani. En saa kovin hyvin unta. Kuolen tähän ikävään! :) mut ihanaa
- daama
Rakkaus on äkillinen verenpurkaus aivoista sukuelimeen. Kun turvotus laskee niin rakkaus haihtuu!!!
- Piironki
:D Mut mä luulen et tossa "verenpurkauksessa" on kyse enemmän rakastumisen tunteesta kuin rakkaudesta.
Itse olen rakkauskysymyksen kanssa myös hieman ymmälläni. Käsittääkseni rakkaus on tarvitsevuutta, mutta toisaalta itsenäisyyttä. Turvallinen olo, kun voi jakaa elämän luotettavan ja sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa arki sujuu ja arvot on suht samanlaiset omieni kanssa. Rakkaudessa on myös kyse avoimuudesta ja uskalluksesta olla oma itsensä ja antaa se mahdollisuus myös toiselle. Rakkaus on oikeastaan vapautta.
Aina rakkaus ei kai tunnu. Välillä toinen tuntuu, maailman typerimmältä tyypiltä. Joskus kuitenkin tulee niitä "tunnemyrskyjä", jolloin taas tietää rakastuvansa uudestaan juuri tähän ihmiseen.
Se ainakin on selvinnyt, että semmoinen mieletön rakastumisen tunne harvoin on pitkäkestoista. Jos se fiilis loppuu, ei pidä ajatella, että rakkauskin loppui. Se on vasta alkamassa. ;o) Piironki kirjoitti:
:D Mut mä luulen et tossa "verenpurkauksessa" on kyse enemmän rakastumisen tunteesta kuin rakkaudesta.
Itse olen rakkauskysymyksen kanssa myös hieman ymmälläni. Käsittääkseni rakkaus on tarvitsevuutta, mutta toisaalta itsenäisyyttä. Turvallinen olo, kun voi jakaa elämän luotettavan ja sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa arki sujuu ja arvot on suht samanlaiset omieni kanssa. Rakkaudessa on myös kyse avoimuudesta ja uskalluksesta olla oma itsensä ja antaa se mahdollisuus myös toiselle. Rakkaus on oikeastaan vapautta.
Aina rakkaus ei kai tunnu. Välillä toinen tuntuu, maailman typerimmältä tyypiltä. Joskus kuitenkin tulee niitä "tunnemyrskyjä", jolloin taas tietää rakastuvansa uudestaan juuri tähän ihmiseen.
Se ainakin on selvinnyt, että semmoinen mieletön rakastumisen tunne harvoin on pitkäkestoista. Jos se fiilis loppuu, ei pidä ajatella, että rakkauskin loppui. Se on vasta alkamassa. ;o)vai onko rakastuminen sama asia kuin ihastuminen,mutta pitempi aikaista ja jonkin verran laantunut. voiko olla monta vuotta ihastunut.. tuskin. tarkoittaako rakastaminen sitä että tahtoo olla sen toisen kanssa loppuelämän. vai voiko rakastaa ja ajatella että joskus vielä on muidenkin kanssa. varsinkin jos se on ensirakkaus. harvoin se kestääkään loppu elämää...
- namukilli
Angeliina88 kirjoitti:
vai onko rakastuminen sama asia kuin ihastuminen,mutta pitempi aikaista ja jonkin verran laantunut. voiko olla monta vuotta ihastunut.. tuskin. tarkoittaako rakastaminen sitä että tahtoo olla sen toisen kanssa loppuelämän. vai voiko rakastaa ja ajatella että joskus vielä on muidenkin kanssa. varsinkin jos se on ensirakkaus. harvoin se kestääkään loppu elämää...
Mie oon aina miettinyt että onko rakkautta olemassa vai onko se vain jonkin asteista kiintymystä toiseen ihmiseen, tapa elää yhdessä. Ei enää kymmenen vuoden jälkeen joka kertaa vatta heitä kahtasataa volttia kun oman puolisonsa näkee mutta silti sen seura on turvallista ja tuttua.
- female68
Olla rakastunut ja rakastaa eivät ole sama asia. Miettikääs vähän...
- pointti.
Harva vaa sen muistaa.
- But.She.is.a.girl
juuri kirjoittaa että rakastaminen on ihan erilaista kuin rakastuminen.
Rakastuminen: Huumaa, ihanaa kiihkoa, sydämen sykintää, palavaa kaipuuta, rauhattomuutta, suurta ikävää, vapinaa ja perhosten lepatusta vatsanpohjassa.
Rakastaminen: Kumppanuutta, auttamista, tukemista, hellyyttä, kuuntelemista, rauhaisaa rinnakkain oloa, tyyntä ja leppoisaa eloa, toisen parasta ajattelemista, huomiointia.
Tässäpä jotain
- pyörällä...
...ja vatsa sekaisin...
Siitä, että kukuksii keskellä yötä, kun ajatukset Hänestä täyttävät pään niin ettei voi rentoutua. Odotukset ja kuvitelmat, haaveilu ja hyvä olo vuorottelevat...Kun hymyilee jo omalle, pöllähtäneelle peilikuvalleenkin vain nähdäkseen, kuinka onnellisen näköinen onkaan... :)
Voi että, odotan vain seuraavaa tapaamista, jotta voin osoittaa eri tavoin, kuinka tärkeä oletkaan!!!!! - ja hellyyden kaipuussa
rakastaako nimenomaan tätä ihmistä, vai rakastaako vain sitä tunnetta, että on ihanaa tuntea suuria tunteita toista kohtaan ja on itse rakastettu..?
Ajankohtainen kysymys myös itselleni, miten sen selvittäisin :) - ------------
miä ainakin on todella onnellinen ja teen kaikkea mitä pyydetään.. minulle on nimittäin käynyt juuri näin. aina kun näkee kyseisen ihmisen johon on rakastunut, niin minulle aina kin on käynyt. riippuu varmaan ihmisestä.
- on surullinen
Kun rakastaa, on surullinen lyödessään takaisin.
- Skeptikko
Rakastaa - vai on rakastunut? Siinä on erittäin olennainen ero.
Ota siitä selvää, mitä on rakkaus??? sitä hymyilee kun hangon keksi....Ja ajatukset pörräävät siinä ihmisessä kehen on rakastunut....
Oihh mikä ihana tunne...=;0))))"pysähtyy ja kysyy itseltänsä, käyttääkö elämänsä siihen mitä kuvitteli tekevänsä, kysyy,
alkaako jo ymmärrys karttua..
pitää pysähtyy ja kysyy itseltänsä, käyttääkö elämänsä siihen mitä kuvitteli tekevänsä,
kysyy, pitäskö unelmiinsa tarttua, ennenku ollaan tuolla soittamassa harppua..
yksi aivan saleettiin osuu kohdalle, sen voi viedä joko taivaisiin tai sit pohjalle, siis ihastuminen, joka kasvaa rakkaudeksi, joka saa sut haluamaan paremmaksi ihmiseksi, saa sut vaikka kirmailemaan pitkin heinikoita, poimimassa neilikoita.."- hmm..
ainakin minun tapauksessa se on tieten niin, että ensin ihastuu toiseen. se ainakin on perhosia vatsassa ja kutkuttavaa tunne. hymyilyttää ja on mukava olo. sitten kun tutustuu syvemmin, alkaa herätä tunne siitä että on kiintymässä toiseen ja alkaa pikkuhiljaa rakastamaan.. olen just tällaisessa tilanteessa ja niinkuin aloittajan nikistä käy ilmi, se on hämmentävääkin, mutta myös suunnattoman ihanaa :D
- tuohon
kukaan koskaan osannut vastata. Taitaa olla mysteeri koko juttu, mutta yksi vaarallinen merkki voisi olla jos tuntee halua juosta karkuun!:)
- Ennusmerkit
Mulle on sanottu että alkaa sukat pyörimään jaloissa.Ei ole pyörineet.En ole oikeaa tavannut,vielä ainakaan...
- koko
juttu on ihan kaaos. Tunnet olevasi rakastunut, menet naimisiin ja tulee joku toinen sekoittamaan koko homman yks kaks. Kaikki voi olla sekunnissa sekoitettu ja itse et voi siihen vaikuttaa.
Kamalin senaario ja voin kertoa, ei kovinkaan toivottu tilanne. Se vaan tapahtuu ja menet tilanteen mukana. Vaikeuttaa tilannettasi hurjasti mutta et voi itseesi vaikuttaa vaikka kamppailet vastaan lojaalisuutesi vuoksi.
Ristiriita on aivan kamala tilanne ja vaatii rakkaudelle ratkasijan. Ratkaisija olet itse. Love it or live it. - sama asia...
Mistä tietää että on rakastunut?
Mistä tietää että rakastaa?
Rakastaminen merkitsee sitä, että arvostaa toista suuresti, ja on valmis tekemään paljon toisen puolesta/suhteen eteen. Rakastettu on henkisesti todella tärkeä. Jos tulisi eron paikka, pohjimmiltasi toivoisit toiselle pelkkää hyvää.- But.She.is.a.girl
ei.
Joskus rakastuminen muuttuu rakkaudeksi, mutta ei aina
- RAKALINEN
Rakaus on maailman ihanin aika ja päivä rakastan omaa esikoista.
- longway
Niin lisänä vielä kun on mennyt yhteen kumppanin (mies ja nainen)kanssa niin molempien tulee kunnioittaa ja rakastaa hyvinä sekä pahoina päivinä toisiaan eikä lähteä huoraamaaan toisen matkaan vaan olla tukena toinen toisillinsa.Kun luultavimmin kuulutte evlut.srk. niin lukekaapa 1Kor 13 luku sekä Matt 19 5-6.Rakkaus on ihanin asia mitä on,mutta tässä maailmassa useimpien ihmisten sanoessa rakkaus sanoja ne ovat useimmiten kuolleita niitä hoetaan vain saadakseen itsekkäästi omat himonsa ja halunsa tyydytetyksi ja kun ne on tyydytetty heitetään kaveri menemään kun hän ei anna mitään enää omille mielihaluille. Tämä on surullista, mutta totta siitä kertoo avioerot hylkäämiset,pahoinpitelyt yms.Itse olen rakastunut elämäni aikana yhdesti ja se on hienointa ja rakastan edelleenki ja pidän lupauksestani kiinni elämäni loppuun saakka en halua enkä voi olla muun kanssa kuin hänen.Todellisuudessa jos lähden jonkun muun kanssa siitä ei seuraa hyvää.Ihmisten pitäisi kunnioittaa toisia ihmisiä ihmisinä eikä pettää ja huijata sekä käyttää hyväksi kanssa ihmisiä.
- yks toinen
...jos pistäisit vähän kappaleenvaihtoa sun juttuihis!
Jäin nyt vähän ulalle et ootko vihanen vai
ootko itsekin rakastunut...
HÖH! Eli pointtisi jäi hukkaan!
Ai että mitäkö on rakkaus?
Ja tässäkö palstalla se selvitetään..? ;-)
Niin, eipä kai aihetta ookaan käsitelty vasta kuin noin 3000 vuotta...saapihan siihen toki kannanottonsa lisätä.
- Rakastunut kai...
Tässäpä linkki Pauli Hanhiniemen laulun teksteihin rakkaudesta, taitaa pitää varsin hyvin paikkaansa: http://artists.letssingit.com/pauli-hanhiniemen-perunateatteri-lyrics-rakkaus-on-hxq3ff9
- RAKASTUIN
Rakastuin ulkolaisessa chatissa.Ja nyt menossa olemme naimisiin:)Ensin web cameran kautta nähtiin ja mikillä juteltiin:)Tavattiin..hiljakkoin..nyt suunnittelemme jo yhteistä elämää.IHANA TUNNE,ETTÄ VOI RAKASTAA JA VOI OLLA RAKASTETTUNA.VUOSIEN YKSINÄISYYDEN JÄLKEEN JA PETTYMYSTEN JÄLKEEN OLEN KUIN "TAIVAASSA"NYT:)
- Hieno kehityssuunna ;)
RAKKAUS AVIOLIITOISTAMME, EROISTA JA RAKKAUDESTAMME LAPSIIN TILASTOJA. OLKAA HYVÄT.
*Avioliittojen ja erojen määrän kehitys – puolet päättyy nykyään eroihin jos mennään edes avioon jne
http://www.stat.fi/til/ssaaty/2005/ssaaty_2005_2006-05-05_tau_001.xls
*Puolet lapsista alkaa olla eroperheistä tai avoperheistä.
*Suomi avioerojen kärkimaita. Esim. Italiassa eroprosentti oli 8%…
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9709/970929/9709290165.html
*Talouksista on keskimääräisesti Suomessa n. 40% yhden ihmisen talouksia. Suurissa kaupungeissa puolet.
http://www.ess.fi/Article.jsp?article=40723&main=21
*Vielä 70-luvulla naisista lähes puolet ja miehistä miltei puolet solmi avioliiton 20–24-vuotiaana. Nyt Kaikista liitoista yli puolet solmitaan yli 30-vuotiaina, jos solmitaan lainkaan.
Helsingissä avioliittojen keskimääräinen kesto on SEITSEMÄN vuotta, muualla maassa yksitoista vuotta.
http://www.city.fi/lehti/article.php?id=1085
*Syntyvyys on romahtanut yhtä alas kuin 1800 luvun nälkävuosina.
http://w3.verkkouutiset.fi/arkisto/kotimaa/13199.html
*Raskaudenkeskeytyksiä tehdään Suomessa joka vuosi hieman aiempaa enemmän. Vuonna 2000 niitä tilastoitiin lähes 11 000.
http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=682
JA vähän asian tiimoilta päihteiden käytöstäkin:
*Suomessa on 30 vuodessa naisten alkoholinkulutus VIISINKERTAISTUNUT!
*Alkoholikuolemien määrä oli miehillä 13,8 % ja naisilla 8,7 % KAIKISTA kuolinsyistä.
http://www.lappeenranta.fi/?newsid=1417&deptid=12103&languageid=3&NEWS=1
*Kun vuonna 1968 naisista 39 prosenttia oli täysin raittiita, kolme vuotta sitten 15-24- ja 35-44-vuotiaista miehet elivät naisia USEAMMIN kokonaan ilman viinaa.
http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/vanhat/2003/09/28/uutiset/index.html - koskettaa.
Siitä sen tietää.
- rouvva
Siitä tietää, että on rakastunut, kun kaikki tuntuu ja on niiin iiihhhaaannnaaa....Energiaa ja tarmoa löytyy, kaunistuu, laihtuu ja mieli on iloinen.
- kun...
huomaa muuttuneensa täys idiootiksi - asettaa jonkun pikkujutun tärkeiden asioiden edelle, huomaa ettei työnteko enää suju, tuhlaa aikaansa tyhjänpäiväisiin mietteisiin, huomaa yhtäkkiä olevansa pakkomielteinen kunnes on pakko hakeutua melkein sairaalahoitoon!
R (sana jota en enää ikinä ääneen mainitse) on SAIRAUS! - rakastunut!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000019055189
Aitoa rakkautta ja välittämistä, siis tunnetta materian ja lahjojen suhteen. Silloin myös toinen osapuoli tietää, että häntä rakastetaan ja hänestä välitetään. Tavaroita kun on niin helppo ostella korvikkeeksi...- fdgsdwe
niimpä niin... joka hiivatin ketjussa tota hihhulointia pitää katsella!
- gfdchdytdhgdudhdkedt
vai onko sittenslään?
Siitä sen tietää tietää, ettei tahdo olla esteenä toisen onnelle. On vaikka valmis luopumaan hänestä, jos se vain tekee hänet onnelliseksi.
JOS rakastat häntä, anna hänen mennä, jos hän tulee takaisin, hän rakastaa täydestä sydämestään, JOS hän menee, ei hän ollut arvoisesi.... - Mitä se on ?
Ei mistään jos ei tiedä mitä rakkaus on.
- Yli 50v akka
Hienoja juttuja täällä, johon ei paljon lisättävää...yleensä ainakin häntä ajattelee aamulla ensimäisenä ja illalla viimeisenä. Samoin kuin haluaa esim.kaukosuhteessa tai erillään ollessa viestiä vaikka hyvät huomenet ja illalla hyvät yöt..ym..No nyt olen jo sen ikäinen, että erotan asioita jo toisistaan, eli olen nyt ihastunut ja kohde väitti olevan minuun...mutta ikävä kyllä..rakkaus tai ihastumisen määrä mitataan kuitenkin sillä teoilla juurikin. Alussa hän kirjoitteli paljon fb:sä mulle, tökkäili, tykkäili ja kommentoi. Näimme ja hän sanoi haluavansa edelleen nähdä. Mutta enpä ole tänäänkään kuullut hänestä mitään..itse olen viestinyt ja tuskin hän nyt nukkunutkaan koko iltaa ja yötä, vaikka olikin töissä...olen huomannut , ettei juuri paljon enään tykkäile yms...Mutta heitänkö kirveen kaivoon ja luovutan...nuorena tein sen heti, jos tuntu siltä ettei välitetä tarpeeksi.??!!
- Mitä se on ?
En minä ainakaan tiedä enkä tiennyt. Ystävätär kerran sanoi, että "sinähän olet rakastunut". Menin mykäksi ja niinhän siinä kävi, että vastakaikua ei tullut. En kyllä oikeasti usko että sitä olisi muutenkaan tullut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456