Unelmiesi

lempi

nainen on..? ;)

21

1824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääkö tähän vastata vaimo vai
      Beonce Knowles? Riippuu vähän, miltä kantilta asiaa tarkastelee.

    • Muikku.

      Jatketaan Papeeten linjalla. Eli jos olisin mies, unelmieni nainen olisi varmaankin Liv Tyler....

      • hampainen

        on hän ..haluisin "Garmen Elegtran"


      • Muikku.
        hampainen kirjoitti:

        on hän ..haluisin "Garmen Elegtran"

        Ai. Minun mielestäni kauneinta hänessä on juuri suu ja erityisesti hampaat.


      • kauniina sitä
        Muikku. kirjoitti:

        Ai. Minun mielestäni kauneinta hänessä on juuri suu ja erityisesti hampaat.

        jos hampaat "putoo" suusta eli ovat niin ulkonevat..miinala tyyliin..:)))
        mutta saapi tykätä ..


    • Kofeinisti

      Onpas vaikeata kun alkaa miettimään. Renee Zellweger on ainoa joka tulee mieleen.

    • MMies

      Pitkä lista ominaisuuksia superlatiivissa.

    • NoJust

      Mitä te ihmiset siellä ketjussa alatte haukkumaan toisten ihanneihmisiä?!?! Hei, haloo!!
      Tuleeko hyvätkin kipinät?

    • köyhä perskärpänen

      Otsikossa. Pitää nääs olla massia että meikä pääsee kylille akan hilloilla rietastelemaan.

    • niinku kysely julkkis naisista?
      Meitsi vastaa Kim Gevaert. Ulkoisesti.

      • lempi

        se miellettiin sellaiseksi, vaikka avoin keskustelunavaus olikin :)


    • wf,

      Joo vaihda levyä. Hanki vaikka elämä ja se mies.

      • lempi

        elämä on, ja se on hienoa sekä monipuolista :)
        Mitä itsellesi suosittaisit?


    • valkene

      lempille kun myötään kysyy samankaltaisia asioita..huokaus ja voih.

    • Revolveri

      Jessica Marie Alba :O Kaliforniaan tätä tyttöä pitäisi mennä iskee ;D

    • ihastunut _ _

      Siinä on nainen minun makuuni.

      • kysyy hey ap!

        No mikä se sun unelmiesi nainen on ap?
        oletko kiinostunut naisista? kun aina kysyt naisista juttuja?


    • nainen on 100 naisen haaremi,yks ei pysty pitämään mun mielenkiintoa yllä kovin pitkään :-)

    • Xamon

      ON Pieni, tumma, ystävällinen, huumorintajuinen (pitää mm. Monty Pythonista ja muista klassikoista), järkevä, sivistynyt, eläinrakas, liikunnallinen, hellyydenkipeä, aktiivinen makuuhuoneessa ja sen ulkopuolella, raskaan musiikin ystävä, kamppailulajien harrastaja

      EI ole tupakoiva, päihdeongelmainen, seksiaddikti, himouskovainen käännyttäjä, poliittinen aktivisti, eläinaktivisti, pedofiili, nekrofiili, sodomiitti, vaikeasti allerginen, liikuntakyvytön, aloitekyvytön, luonnehäiriöinen, väkivaltainen, kiivasluontoinen, shoppailija

      • juuri minut

        Siinä tulikin tärkeimmät ominaisuuteni (omituisuuteni) :D


    • dfghj.

      Siis Leelee Sobieski. Liian nuori tosin. Liikkuu nätisti. Joku juttu siinä vain on.
      Katsokaa muutama kuva netistä, löytyvät ihan etunimelläkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe