itsetunnolla varustettu mies? ;)
Oletko hyvällä...
12
700
Vastaukset
- hyvällä
en tarvitse edes naista tai parisuhdetta sitä pönkittämään
- klasse
Ja mikä poikkeuksellista, se itsetunto muodostuu ihan todellisesta itsensä tuntemisesta.
- Pullopersesika
ja terveellä!
Kiitos kysymästä. - Kofeinisti
En.
- Jalfo
Itsetuntoni on nakertunut menneisyyden tympeinä vuosina, mutta on toisaalta rakentumassa kohdilleen viime aikojen pienten menestysten myötä.
- EN JAKSA
OLEN KYLLÄ ENKÄ HUOLI SUAKAAN
ei nyt millään todella isolla itsetunnolla mutta ehkä pikkasen normaalia isommalla :D
Itsetunto on suorastaan pöhöttynyt. Toinen kysymys onkin, onko siihen aihetta.
mielestäni kyllä,ja ennenkaikkea mulla on terve ja realistinen kuva omista vahvuuksista ja heikkouksistani enkä anna muiden mielipiteiden hetkauttaa itseäni suuntaa enkä toiseen.
- vili
itsetunto ei ole ollut ikinä minkäänlainen ongelma.
- vastanneelle
Älkää sotkeko hyvää itsetuntoa egoismiin.
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1511356Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa453920Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133090Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1302431Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin862106Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041039Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17830Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143775- 53709