itsetunnolla varustettu mies? ;)
Oletko hyvällä...
12
687
Vastaukset
- hyvällä
en tarvitse edes naista tai parisuhdetta sitä pönkittämään
- klasse
Ja mikä poikkeuksellista, se itsetunto muodostuu ihan todellisesta itsensä tuntemisesta.
- Pullopersesika
ja terveellä!
Kiitos kysymästä. - Kofeinisti
En.
- Jalfo
Itsetuntoni on nakertunut menneisyyden tympeinä vuosina, mutta on toisaalta rakentumassa kohdilleen viime aikojen pienten menestysten myötä.
- EN JAKSA
OLEN KYLLÄ ENKÄ HUOLI SUAKAAN
ei nyt millään todella isolla itsetunnolla mutta ehkä pikkasen normaalia isommalla :D
Itsetunto on suorastaan pöhöttynyt. Toinen kysymys onkin, onko siihen aihetta.
mielestäni kyllä,ja ennenkaikkea mulla on terve ja realistinen kuva omista vahvuuksista ja heikkouksistani enkä anna muiden mielipiteiden hetkauttaa itseäni suuntaa enkä toiseen.
- vili
itsetunto ei ole ollut ikinä minkäänlainen ongelma.
- vastanneelle
Älkää sotkeko hyvää itsetuntoa egoismiin.
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442757Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162196Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881741