Olen kiinnostunut scientologiasta

M35v

Hei! Olen 35v LVI-alan työntekijä Hämeenlinnasta. Olen kuullut että Scientologia auttaa löytämään tasapainoisen elämän ja tieteellisesti perustellun elämänkatsomuksen. Missä kokoonnutte? Paljonko maksaa?

10

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tuo viinaa

Niin opetan sulle kaiken...eikä mee ku viikko...kallista se on.

• Se homma menee niin että skientologia auttaa menettämään tasa-painon elämästä ja rahat.

Se tieteellisyys on rupu-tieteellisyyttä.

• anti skientoligi

Aivan :D

Tom Cruiseki niin sekasin nykyään et naurattaa :D
        se olis halunnu syödä sen naisen istukan ja kaikkee muutaki sekoillu.

• 3 oikeaa uskontoa

Mielestäni on vain 3 oikeaa uskontoa jota pitää ylläpitää ne ovat Juutalaisuus, Kristin usko ja islam.

Skientologia on täyttä Peetä ja rahastusta.

• v.Örwell

Näyttäisi siltä, että Islamin päämäärä on pyyhkiä pois juutalaisuus. Mossad, Israelin tiedusteluorganisaatio, on soluttautunut kaikkiin islamilaisiin äärijärjestöihin, kuten Jihad, Hamas ja Hizbollah järjestäen iskuja Israeliin ja pitäen jännitystä yllä. Kristinuskolla taas ei tee mitään; se on jo oppinsa puolesta vastuuttomien ja antisosiaalisten temmellyskenttää ylläpitäen tätä nykyistä status-quota (alkuperäisessä kristinuskossa oli paljon hyviä periaatteita). Amerikkalaiset aina vetoavat kristinuskoon tehdessään hulluuksia maailmalla. WTC:n tuhosi "In God We Trust -jenkit itse tehden Yhdysvaltalaisen uhrin, kuten Pearl Harborissa ja täten oikeuttaen sodan käytännössä Islamia vastaan. Ja kaikkea tätä pyörittää pieni valtaeliitti syvällä yhteiskunnan syövereissä, kulissien takana.
        L. Ron Hubbard sanoi: "Jos etsisit helvettiä ja löytäisit Maa-planeetan, se varmasti kelpaisi".

Taisi kelvata sinullekin?

• ----------

...scientologia ei ole varsinaisesti uskonto samalla tavoin kuin vaikka kristinusko.

Mutta onko totta että scientologit uskovat älylliseen elämään avaruudessa? Ainakin tällä palstalla on puhuttu jotain Marsin tukikohdasta jne. Kiinnostaa ihan siinä mielessä että olen melkoinen sci-fi fani.

• Huhhahhei
        ---------- kirjoitti:

...scientologia ei ole varsinaisesti uskonto samalla tavoin kuin vaikka kristinusko.

Mutta onko totta että scientologit uskovat älylliseen elämään avaruudessa? Ainakin tällä palstalla on puhuttu jotain Marsin tukikohdasta jne. Kiinnostaa ihan siinä mielessä että olen melkoinen sci-fi fani.

erittäin valaisevia linkkejä, joista tuo scifi-aspekti kyllä löytyy. LAhkon omilta sivuilta sitä et löydä, scientologian mukaan auditoimaton henkilö sairastuu vakavasti, jos hän lukee asiasta. Tiedoksesi voin sanoa, että olen terve kuin pukki, enkä ikinä auditoitu, enkä tule olemaan. Lue itse:

http://www.uskontojenuhrientuki.fi/sciento.html

http://www.xenu.net/

• Jawoohl
        Huhhahhei kirjoitti:

erittäin valaisevia linkkejä, joista tuo scifi-aspekti kyllä löytyy. LAhkon omilta sivuilta sitä et löydä, scientologian mukaan auditoimaton henkilö sairastuu vakavasti, jos hän lukee asiasta. Tiedoksesi voin sanoa, että olen terve kuin pukki, enkä ikinä auditoitu, enkä tule olemaan. Lue itse:

http://www.uskontojenuhrientuki.fi/sciento.html

http://www.xenu.net/

Ole vain paskaläjä loppuun asti, itsehän päätät senkin:)

• Huhhahhei
        Jawoohl kirjoitti:

Ole vain paskaläjä loppuun asti, itsehän päätät senkin:)

ei tarvitse maksaa siitä, että käy puristelemassa ylihintaista yleismittaria kuullakseen hurahtaneen nistin satuja.

• Vanhakona

Voit aloitta vaikkapa osta Dianetiikka kirja ja tutki sitä niin saat käsitystä mitä mieli tekee keholle! Terveisin vanhakona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      726
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe