valaistuminen vittuilemalla

jk

VALAISTUMISESTA ja sen etsinnästä.
Arvoisa Firnfalas..Ehdotit intensiivisempää keskustelua, siis menkäämme suoraan asiaan. Kokemuksieni mukaan ko. aiheesta kannattaa puhua hyvin varovasti, ihmiset jotka väittävät olevansa valaistuneita, yleensä eivät sitä ole. Olen tavannut sellaisia ''Kassiloita'' eritoten Suomessa ollessani senverran paljon, että tiedän kyllä mistä on kyse. Väärästä hybriksestä, pyrkimyksestä ylentää, pyhittää itseään uskoen että kun riittävän monet tämän ''guruaseman'' tunnustavat, se sitten toteutuisi ikäänkuin itsestään. Näin se vaan ei mene, ne jotka kohottavat itsensä, joutuvat laskeutumaan muita alemmas kuraojaan. Varminta ja turvallisinta on mennä itse sinne kuraojaan , esim luopumalla täysin kaiken maallisen maineen ja kunnian tavoittelusta tässä mielisairaassa systeemissä ja ajassa jota elämme. Ollakseen vapaa ja valaistunut sellaisten ihmisten joukossa jota esim nykysuomalaiset keskimäärin edustavat, on oltava heidän hylkimänsä, vihaamansa. Jos Euroopan Unionin pimeimmän kaupungin Porvoon kulttuuripiirit olisivat minua ymmärtäneet ja ihailleet, se olisi ollut minulle suurempi loukkaus kuin se, että he julistivat minut omilla paskoillaan projisoiden ''sataprosenttiseksi skitsofreenikoksi'' ja rikkoivat taloni Impivaaran. Silti tämä oli rikos, jota en hyväksy ja johon haen korvausta ja perusteluja Strasbourgissa , koska asiaan sekaantui muutamia laillistettuja lääkäreitä ja STM:n viranomaisia, mm. ministeri Osmo Soininvaara.

Siis mitä tulee ns. valaistumiseen , siitä kannattaa puhua suu supussa. Tämä on ehdoton mielipiteeni. Jos me kaksi esim. alamme vaihtaa kokemuksiamme, siitä ei pidä tulla kahden suomalaisen jääkiekkomöllin kilpalaulantaa siitä kumpi meistä on fiksumpi ja enemmän valaistunut. Tällaiseen en ryhdy ja jos sinä sitä yrität, saat keskustella ilman minua. Toiseksi jos henkisten asioiden opettamisella alkaa joku keräämään rahaa , kuten monet new age liikkeet ( esim. scientologit ) ja myös tavanomaiset kristilliset kirkot ovat tehneet , silloin liikutaan hyvin pettävillä jäillä. Miedän tulee ymmärtää periaate'' herra ruokkii lintunsa'', eli me saamme kaiken tarvitsemamme aivan ponnistelematta kunhan olemme sen arvoisia sisäisesti. meidän tulee etsiä ENSIN kappale taivasten valtakuntaa, joka on meissä sisäisesti, niin kas välittömästi kilisee pajatso myös konkreettia kultaa.. Ruotsalainen Emmanuel Swedenborg , joka on yksi opettajiani on korostanut Jungin tavoin asioiden ''vastaavuuksia''.. Kaikella henkisellä, esoteerisella on vastineensa konkreetissa maailmassa ja päinvastoin. Tämän asian syvällisellä ymmärtämisellä päästään käsiksi magiaan, mutta jos valkoisesta magiasta puhutaan, on etsittävä ENSIN se henkinen minkä jälkeen saamme automaattisesti konkreettisen.. Amerikkalainen, Babylonin Porton ohjaama arvomaailma ja ''privare '' ( privat - riisto ) talousjärjestelmä ovat kaikesta julkisesta jumalamyönteisyydestään huolimatta selvästi saatanallista mustaa magiaa ja heidät tullaan tuhoamaan tuhannen pillun päreiksi hyvin pian.. Ladenin hyökkäys oli pieni esinäytös siitä mitä on tuleva..Jos tässä vaiheessa ihmettelet miten Johannes KASTAJA voi käyttää näin vulgaaria kieltä, totean ettei minulle ole enää pitkään aikaan ollut mitään rumia tai kauniita sanoja. Ne kaikki ovat vain ihmisten arvojärjestelmien luomuksia jotka aivan kohta kaatuvat nuriniskoin, mukkelismakkelis.. Minun jumalani ja Jeesukseni nauraa maha kuralla kun säikyttelen uskovaisia vittuilemalla heille kuin pahainen katupoika.. Jos tunnet mytologiaa, se arkkityyppi jota kannan on rääväsuinen Johannes K, sama kuin Hermes, Mercurius, Rautahannu jota kaikki kunnon porvarisämmät inhoavat ja jonka pään he haluavat vadilla eteensä herjattavaksi..Olen sanonut kaikille kunnon pullamössöuskovaisille että minun vittuiluni on kuin kärpäsen surinaa siihen verraten mitä minun perässäni tuleva toimeksiantajani, valkoisen hevosen ratsastaja Jeesus K teille tekopyhille mulkuille sanoo..Patmosen Johanneksen vision mukaan hänen suustaan on törröttävä PALAVA MIEKKA , ja tämä viittaa siihen massapsykoosiin joka asiat täysin väärin ymmärtäneitä fundamentalistiuskovaisia odottaa..Se että USA ja heidän arvomaailmansa on sama kuin babylonin portto, se on jo sinänsä oleva niin saatanallinen yllätys että heitä kritiikittömästi ihailleet suomalaiset ovat sekaisin pelkästä sitä koskevasta tiedosta..Päätän joulusaarnani tällä haavaa näin..jatketaan lisää kunhan esität vastauskommenttejasi.. JK.

7

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkö ymmärrä?

      Eihän sinulla mitään omaa ole?Se on vain lainaa ja nyt kun olet menettänyt paitasi ja ihokkaasi miksi huudat?On tässä muutkin ryöstety esivallan toimesta ja ne pirut keräävät rahhaa kun niillä ei sitä ole.Ei niillä ole tunnontuskia.Rukoile kostoa ja jätä se Herran käsiin niin pian saat tuta kuinka jumalaton tuomitaan.Eivät enää syyttömiä tuomitse.

      • jk

        mitä yritit sanoa.. häviäjät tulevat voittamaan ja voittajat häviämään..Ehkä kirjoituksessani oli liian itkevä sävy, itse asiassa olen ollut hyvin hilpeä ajellessani valkoisella endurollani ( bmw R 80 ) pitkin italian, Kreikan, Turkin ,Atlas vuoriston kauniita paikallisteitä.. Olen huolestunut lähinnä sen puolesta mikä suomea odottaa...Siellä on vielä sukulaisiani ja muutamia ystäviäkin..


      • valonlapsi

        Ihmisiltä sammui ylöspäin suuntautuva valo joka tunsi Jumalan.Mutta nyt se pimeyden henkenä asuu kaikissa ihmisissä.Itämaan valon kantajan ne has-
        hispiippuineen ja temppuineen,kiertävät pallinsa mutkalle ja se on valaistumista,Kunhan saavat perseensäkin valaistuksi niin sitä paljaspersettä olisi kiva katsella kun hölmö kulkee teko opeissaan pallejansa vääntelemässä.Samaa porukkaa vai?


      • kerrot tuossa itsestäsi
        valonlapsi kirjoitti:

        Ihmisiltä sammui ylöspäin suuntautuva valo joka tunsi Jumalan.Mutta nyt se pimeyden henkenä asuu kaikissa ihmisissä.Itämaan valon kantajan ne has-
        hispiippuineen ja temppuineen,kiertävät pallinsa mutkalle ja se on valaistumista,Kunhan saavat perseensäkin valaistuksi niin sitä paljaspersettä olisi kiva katsella kun hölmö kulkee teko opeissaan pallejansa vääntelemässä.Samaa porukkaa vai?

        minuun ei ainakaan kuvaus sovi.. lienet oikeaoppinen suomalainen uskovainen kuin noin rankka viha riivaa..


      • Samueli
        kerrot tuossa itsestäsi kirjoitti:

        minuun ei ainakaan kuvaus sovi.. lienet oikeaoppinen suomalainen uskovainen kuin noin rankka viha riivaa..

        Tässä oli juuri esimerkkitapaus nykymenosta.
        Arvoisat Naiset ja Herrat, pyydän tarkkaavaisuutta.

        Näimme nimim. "valon lapsen" kommentin jostain
        mistä hän ei pidä, perus dea lienee kuitenkin se
        (ottamatta kantaan onko hän oikeassa vai ei),
        että hän jotenkin pohjimmaltaan vieroksuu
        "hasis erikoisuuseksotiiikka jooggaamista" jotenkin
        arvottomana totuudenetsimis muotona.
        Edelleen ottamatta kantaa onko asia näin,
        laittaisin kuitenkin merkille ilmeisen
        vilpittömän arvomaailman ( ei todellista hyvää,
        hokkuspokkuskonsteilla) ja suoran ja ehkä
        kenties kursailemattomankin tavan sanoa asia.

        Kas näin, nyt voimme seurata vastinetta,
        jonka nimin. "kerrot tuossa itsessäsi" heittää
        takaisin, ilmeisen oikeaopillisen trendikkään
        suvaitsevana välittömästi tulkiten rehellisen
        vuodatuksen "vihaksi", ja tietenkin
        parempana intellektuelli maailmankansanlaisena
        hänellä on oikeus siinä sivussa keljuilla
        uskovaisillekin, joissa ei muuta vikaa
        lienekkään kuin pyrkimys uskoa
        Raamattuun ( niin "hullulta" kuin se kuulostaaakin)

        Oliko analyysini oikea?


    • Anonyymi
    • henrywandermust

      Löytyikö firnfalakselta intensiivistä perjantai illan iloa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe