Miten kauan kannattaa koittaa kotikonstein hoitaa? Olen reilun viikon vedellyt 3 buranaa/pv, 2 napromixia/pv sekä sirdaludin yöksi. Ei tehoa kipu vaan pahenee (päänsärky& paha olo). Työssä joutuu käyttämään käsiä koko ajan, kurottelemaan, nostelemaan. Mutta jos saikkua hekee/saa tulee kauhea huudot töistä, mutta tuskin muutenkaan paranee?
Ja miten pitkään yleensä saa saikkua? Tuskin kuitenkaan, jos perjantaina sen hakee niin maanantaina vielä on työkykyinen?
Niska-hartiasärky
5
7493
Vastaukset
- useita
krtoja päivässä kylmä geeli salvaa tai -pussia.Kylmä poistaa särkyä. Tuo sirdalud tekee ainakin minun kohdallani pään oikein tunkkaseksi ja pahentaa pääsärkyä. Se kyllä lihaksia rentouttaa. Sairaslomaa hae vaikka huomenna ja jatkoa maanantaina..vaikea sanoa paljonko saat..itse olen kotona joten en kyseisistä vaivoista ole tarvinnut sairaslomaa..Mikäli haluat pysyä työkykyisenä tulevaisuudessa, täytyyhän sinun hoitaa itsesi kuntoon-sanokoot he töissä mitä tykkäävät.
- Eve 38
Mene hierojalle. Eihän tuollaiset lääkkeet poista kivun syytä. Kivun syy täytyy poistaa eikä oiretta, koska joudut koko ikäsi popsimaan synteettisiä lääkkeitä.
Voihan siellä olla tulehduskin, joka täytyy hoitaa. Lääkäri varmaan kirjoittaa sinulle tulehduskipulääkettä ja määrää fysioterapiaan.
Mutta tavallisella hierojalla käynti tulee halvemmaksi, kun eihän ne fysioterapiassakaan muuta kuin hiero.
Ja jatkossa jumppaat ite:
http://www.lempaala.fi/terveys_ja_hyvinvointi/terveyspalvelut/fysioterapia/itsehoito-ohjeita/- 1160
Jos ei allaergian vuoksi voi käyttää kipu geeliä tai kylmägeeliä. Sydänlääkäri kieltänyt tulehduskipulääkkeet. Terveyskeskus ei löydä vikaa . Särkee selkä(lavat) hartiat, kädet ja toisen rinnan päällä todella kipuherkkä kohta. Panadolia poskeen ja töihin kun muuuta ei saa. Ja tiedän todella tuon kun ei voi olla töistä pois. Sitä alkaa vaan olla aika rikki särkyjen vuoksi. Tk.ssa tuputetaan vain kortisoni piikkiä, jota en osteoporoosin takia huoli. Tiesitkö että sirdalud aiheuttaa monilla myös nenäveren vuotoa.
- lääkärissä
Ainakin minä sain hartiasärkyyn avun lääkäriltä, joka kirjoitti kipulääkkeeksi näitä uusia coxibit-särkylääkkeitä (Arcoxia) ja yöksi Sirdaludia. Hierontaa tai jumppaa ei suositella, ennen kuin kipu on helpottanut.
- Thermo-Rex
PÄÄNSÄRKYÄ? MIGREENIÄ? HARTIASÄRKYÄ?
Varaa nyt aikasi tutkitusti tehokkaaseen Take a brake -niskahartiaseudun hoitoon!
Mielesi ja kehosi virkistyy välittömästi! Hoidon pystyy tekemään myös aktiivivaiheessa. Hoidossa yhdistetään lämpöhoito ja triggerpistepainanta.
Lue lisää www.thermo-rex.fi
Tykkää Facebookissa Thermo-Rex Oy
Ajanvaraus 040 0671418.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759