Olen tyhmä, myönnän. Puhun kovasti puhelimessa. Avasin Tele-finlandin mega-pulina paketin. Ihmettelin kun laskut olivat edelleen valtavia, vaikka minun piti saada puhua 1000 min ja laittaa 200 tekstaria paketti-hintaan. Otimme tavallisen pulinan miehelleni. Laskut olivat kuitenkin yhteensä 140-180 euroa. Soitimme asiasta, ja paljastui ettei meillä mitään paketteja ole. Mieheni suuttui ja selitti kuinka myyjä oli luvannut laittaa kaiken niinkuin sovittiin. Tele-finlandin tyly vastaus; tässä on nyt sana sanaa vastaan. Mitään sopimuspapereita emme ole saaneet tai allekirjoittaneet, vain isoja laskuja! Mitä teemme?
tele-finlandin huiputus
15
3238
Vastaukset
- AXbeebi
Miksi ette saaneet sopimuspapereita tuosta vaihdosta. Itse ainakin vaadin aina kaikista tuollaisista mustaa valkoisella.
Valitettavasti ette voi syyttää kuin itseänne.
Menkää ihmeessä vaatimaan se sopparit.
Toisaalta vaihtaisin kyllä firmaakin - sitähän voisi toisaalta käyttää painostuskeinona tässä tilanteessa...- pulina pulina
jos meitä on kuitenkin 2 yhtä vastaan todistamassa...kyllä nyt luulisi lain edellyttävän heiltäkin jotain papereita joissa nimemme on. Olen samaa mieltä kanssasi, oltiin tosi tyhmiä!
- että-
pulina pulina kirjoitti:
jos meitä on kuitenkin 2 yhtä vastaan todistamassa...kyllä nyt luulisi lain edellyttävän heiltäkin jotain papereita joissa nimemme on. Olen samaa mieltä kanssasi, oltiin tosi tyhmiä!
asia menee oikeuteen jos ei hyvitystä tule. Niillä pitäisi olla mustaa valkosella sopimuksesta. Ei mitään sana vastaan sana juttua.
- AXbeebi
Jos teillä ei ole mitään todistetta siitä että olette vaihtaneet tuota liittymätyyppiä.
Se, että teitä on kaksi todistamassa tuota tapahtumaa on ihan hyvä, mutta sen luotettavuus kärsii kun olette aviopari/avopari.
En kyllä yhtään osaa enää neuvoa mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä.
Ehkä vielä yrittäisin vielä valittaa asiasta ja jos ei auta niin vaihtaisin firmaa ja nielisin vitutuksen...
Se on se paperi aina niin tärkeä.
Saanko kysyä mitä kautta teitte tuon liittymän vaihdon - puhelimen, netin vai kävittekö ihan jossain puljussa?On yleinen tapa vaihtaa liittymätyyppiä pelkästään puhelimitse. Tosin asiaan olisi pitänyt reagoida heti ensimmäisessä laskussa. Laskussa kyllä lukee mistä laskutetaan. On se kummaa, kun joillakin on varaa panna yli 100 euroa kuussa puhelinlaskuun eikä heti rupea tarkastamaan mistä on kyse.
Siirtäkää numeronne ihmeessä jollekin operaattorille, jolta saa kunnon paketin. Kannattaa harkita myös kytkypaketteja.- pulina pulina
Kaveri soitti puhelimella ja tarjosi jotain lisäpalvelua, samalla tuli puheeksi että meidän pitäisi vaihtaa littymätyypit, hän lupasi hoitaa asian itse. Tele-finland vastasi että nämä palvelut on ulkoistettu, he eivät tiedä kuka vaihdon jostain ulkopuolisesta firmasta teki
- mopo.nen
TeleFinland on lopettanut uusien liittymien myynnin jo monta kuukautta sitten, ja vasta nyt heräsit.
Laskussasi näkyy mikä on liittymäsityyppi.
Kytkyliittymät ovat asiakkaan kanssa huono juttu, mutta toki operaattorille erinomaisia. Niillä puhuminen on AINA kalliimpaa kuin muilla liittymillä.
http://www.vertaa.fi löydät gsm laskurin jolla voit katsoa mitä puhelusi maksaisi eri liittymillä.Kytkyliittynmällää puhuminen ei todellakaan ole aina kalliimpaa kuin muilla liittymillä. Kannattaa todellakin tarkastella asiaa avoimella mielellä.
- ja tunge
kapula sen hanuriin
- pulina pulina
Puhut asiaa! Olen ollut tyhmä, mutta ei noin iso firma saisi huiputtaa. Luotin liikaa...
- Japepe
Ei muuta kuin ota opiksi. Seuraavan kerran nauhoita keskustelu myyjän kanssa niin ei ole sana sanaa vastaan. Näin minäkin teen kaikissa tärkeissä tapauksissa.
- ......
otin kans sen pulina liittymän pari kuukautta sitten, olin kylläkin vaihtamassa saunalahteen, mutta kun soittivat että heillä on samanlainen, niin enpä sitten vaihtanutkaan...
No nyt puhelinlaskut on saman suuruiset, mutta liittymän liittymälasku on vaan suurempi, eli sen 17,90e/kk, ennen jotain pari euroa, missään ei näy sitä 500 min hyvitystä... joka minuutti oli eritelty erikseen ja joka minuutille oli hinta... eli ennen laskut oli n 50e ja nyt 65e... puhunut olen saman verran jollen jopa vähempi...
Luuleeko ne tosiaan että asiakkaat ei huomaa....?- pulina pulina
Saitko mitään selvitystä? Aivan outoa että noin iso firma huiputtaa asiakkaita? Sinäkin siis vaihdoit puhelimessa liittymän?
- ......
pulina pulina kirjoitti:
Saitko mitään selvitystä? Aivan outoa että noin iso firma huiputtaa asiakkaita? Sinäkin siis vaihdoit puhelimessa liittymän?
Asiakaspalveluun ei pääse läpi, joten en ole voinut kysyä... Jonotusta 3 TUNTIA!!!
Mulla oli alunperin ACN, joka sitten muuttui telefinlandin vastasvaan liittymään kun ACN lopetti. Oli telefinland noin vuoden ja norm. kk.maksulla silloin laskut ok. Mutta halusin pakettiliittymään kun "ajattelin" että halvempi, jota ei tod. ollut...
Jos yrittäs taas vaihtaa opetaattoria, niin soitteleekohan ne taas mulle, että pääsis juttusille jonkun kans...;)
- tyytyväinen asiakas
Pakeetina on se isompi, eli tuhat minuuttia, koska tarvitsen puhelinta paljon. tekstiviestipakettia ei ole, sen vuoksi pieniä heittoja on, mutta ei koskaan ole tullut yli 40 euron laskua. Yhdessä laskussa oli jopa hyvitetty liikaa perittyjä maksuja, vaikka en itse ollut mitään virhettä huomannutkaan.
Itse tein liittymän tilauksen netissä. Kaikki meni erittäin hyvin. Operaattoria en vaihda, jos ei ole pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018