Pyyhin auton ikkunat sisäpuolelta lasolilla. Ongelmana on että ikkunaan jäi jäljet, joita en saa pois kuivallakaan pyyhkimällä. Lasi myös huurtuu todella helposti nyt. Mikä olisi paras aine ikkunoiden pyyhkimiseen siten, että ikkunat eivät huurtuisi eikä niihin jäisi pyyhkimisjälkiä?
Ikkunoiden huurteenesto
5
2503
Vastaukset
- Vihtori
Eiköhän joku normaali kotitalouden ikkunanpesuaine ole parasta lasien kuin lasien puhdistamiseen. Ei jää ainakaan pyyhkimisjälkiäkään ja tuskin huurtuukaan herkemmin koska pesuainehan poistuu kokonaan lasin pinnalta.
- ilmastoija
ilmastointi
- Rellu5L
Itse käytän ko. tarkoitukseen kaasutinspriitä, haihtuu nopeasti eikä jätä kalvoa.
- lasimestarin silli
Miksi Lasolilla?? Pese lasi puhtaaksi hyvin laimealla tiskiaineella taui ikkunan pesuaineella, huuhtele vedellä ja pyyhi lopuksi mikrokuituliinalla. Siitä ei jää nukkaa eikä jälkiä.
Jos jotain väkevämpää tarttee laittaa, niin Sinolia sitten. Sitä käyteään tavallisessa ikkunan pesussa (pakkasella) ja siitä tulee raikas tuoksu.
Mulla yks sukulainen laittoi kerran tuulilasiinsa jotain ihme lientä, jonka piti estää huurtuminen. Vaikea sanoa toimiko, hirveää oli ajaa aurinkoa vasten, lai oli lähes läpinäkumätön ja laikukas.
Tuulilasissa ei saa olla mitään kalvoa sisäpuolella, niin on paras.
Suuntaa ilmat tuulilasille, huurteet poistuu sillä.- paperinen
Kostea raitisilmasuodatin huurettaa ikkunan.
Heitä sillä naapurin akkaa.Laita jokin muu tilall
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta693501Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483403Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463302- 532749
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘281918- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401635Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä901608- 391380