Erosta olisi tullut kohta kaksi vuotta kuluneeksi kun mies kertoi haluavansa yrittää uudestaan. Meillä on yhteisiä lapsia ja haluaa olla enemmän lasten kanssa.
Hän oli se joka lähti silloin ja nyt haluaa yrittää uudestaan vaikka ei ole tunteita minuu kohtaan.On vaikea olla lähelläni.
Mie en ole mitään muuta toivonutkaan niin paljoo kuin uutta mahdollisuutta mutta mutta,,,
Onko mitään järkeä yrittää jos toisella ei ole tunteita pelissä?Edes lasten takia?
Itse olen tiennyt aina että toinen on se kenen kanssa haluaa viettää loppu elämän ja ollu varma rakkaudestani häntä kohtaan.
VOIKO ONNISTUA...
6
1187
Vastaukset
- Puhurix
hän todella sanonut ettei ole tunteita vaan haluaa olla enemmän lasten kanssa?
- yhteis elämä?
on sanonut että ei tunne niin kuin pitäisi.
Ollaan käyty juttelee psykologin luona yhdessä ja erikseen ja siitä on ollu sen verran apua et ollaan pystytty keskustelee tärkeistä ja vaikeista asioista, joita sillon eron aikaan tapahtu.
Jotenkin vaan on tuntunut siltä että hän jollakin tavalla viel välittää miusta mutta kantaa syyllisyyden taakkaa lähtemisestään.Voin olla kyllä väärässäkin sen suhteen.
- miukka vaan
Älä ihmeessä lähe tuommoseen mukaan. Jos toisella ei oo tunteita pelissä niin se lähtee ennemmin tai myöhemmin jonkun muun matkaan, ja sitte sä saat taas kärsiä kaikki ne hirveät sydänsurut mitä se tuo tullessaan. Ajattele ittees! Sitä paitsi sulla on oikeus ihmiseen joka RAKASTAA SUA ihan oikeasti, joten käytä se oikeus! Voisimpa myös vannoa, että myös sä itse alat kaipaamaan helliä kosketuksia, rakastavia sanoja ja ennen kaikkea miestä joka rakastaa sinua.
Enkä usko, et lapsillekaan tekee hyvää kun isä asuu kotona, ei asu, asuu, ei asu.. jne. nyt kun ovat kerran tottuneet siihen ettei asu.- yhteis elämä?
Yhteen muuttaminen ei tule viel kysymykseenkään sillä mein tilanne olisi sama mitä erotessa.Ja lapsillekaan ei olla kerrottu asiasta ihan just sen takia että ei tule turhia pettymyksiä.
Jotenkin tuntuu että toisen tunteet on solmussa ja kantaa niin suurta syyllisyyden taakkaa lähdöstään (minkä onkin sanonut että tuntee syyllisyyttä)ja et jossain sisimmässään tuntee viel jotain minuu kohtaa. Voin olla kyllä täysin väärässä siinä asiassa...
minun mielestä ei kannata yrittää uudestaan sellaisen ihmisen kanssa joka ei enään rakasta sinua, ei edes lasten takia. jos hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan niin kiusaat vaan itseäsi entistä enemmän ja saat lisää sydän suruja.
Anna ajan kulua ja kyllä se aurinko vielä paistaa risu kasaankin. olen itse kokenut vaikean eron, mutta niin vaan selvisin siitä vaikka toisinaan tuntui että mistään ei tule yhtään mitään.- Fire.
Tuntuu siltä että se haluaisi olla mukana kuvioissa ainoastaan lasten takia. Taidat jäädä edelleen kakkossijalle. Siltä musta tuntuu, ja onhan hän jättänyt sut jo kerran, joten hän voi kylmästi tehdä sen toisenkin kerran. Ehkäpä vaan sovitte että se saa tavata lapsia useammin, mutta parempi on että yhteen ette palaa. Ajattelin vaan sun kannalta, jos et kestä uutta jätetyksi tulemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899