Mielstäni tähän koko 24.fi hommaan täytyy lähteä pilke silmäkulmassa,ei kaikkea profiilijuttua pidä ottaa niin vakavasti.Jos joku kiinnostaa ihan oikeasti niin keskustelemalla kyllä jo pitkälle selviää onko mitään mahdollisuutta mihinkään.Itse olen löytänyt tähän mennessä hyviä kavereita joiden kanssa yhteyttä pidetään aktiivisesti ja olen iloinen sillä se on rikastuttanut elämääni (eihän kavereita voi liiaksi olla),tarkkana olen ettei se "oikea" pääse ohi livahtamaan;niillä kun on tapana tulla mitä ihmeellisempiä teitä.Joten silmät auki vaan ja huumorilla niin kyllä kaikki selvenee aikanaa;joillain vain kestää kauemmin kuin toisilla.Itsellä jo 40 rikki ja kerran meinasin oikean löytää mutta ei se sitten ollutkaan,tai oli tietysti mutta ei minulle :) .
Kyllä jokaiselle jotain löytyy
5
714
Vastaukset
- Tok-Fia
olet oikeassa..minä roikun täällä lähinnä siksi että on niin kiva lukea toisten kommentteja ja usein nauran ihan ääneen hulluille sanonnoille..opin myös uusia sanontoja ja sanoja joita en täällä jossa asun kuule.
- .......
Joku voi löytää, useimmin nainen löytää jos rima ei ole taivasta hipova ja odotukset täydellisestä ihmisestä koska sitä ei oo olemassakaan.
Joku toinen ei löydä, useimmin se on mies joka ei löydä vaikka odotukset ja rima olisikin kohtuullisia.
Tai ehkä voi löytää jonkun mutta onko se sitten oikea? Ei välttämättä. Kannattaako sitten aloittaa suhdetta jos ei oikeaa löydy? Ei.
Sen sanon että jos naiset lopettaisi etsimästä sitä täydellistä miestä ja sovittaisi odotuksensa realistisemmalle ja kohtuullisemmalle tasolle niin useammat naiset ja miehet löytäisi toisensa.
Odottaa ja vaatia toki saa mutta jostain pitää pystyä joustamaankin, jos liikaa odottaa niin yksin jää varmasti nainenkin, toisaalta siinä jää yksin myös moni hyvä mies joka ei niitä vähemmän tärkeitäkään asioita täyttäisi.- toisin
mies etsi täydellistä, en ollut tarpeeksi seksikäs hänelle (vaikka nuoretkin miehet kuolaavat kun kävelen ohi).
Ei minun vaatimukseni ole kohtuuttomia, ehkä olisi pitänyt olla, että olisi ollut kiinnostavampi sille miehelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857