Mistä kannattaisi alkaa vakituisessa työsuhteessa olevan hakemaan sivuansioita, viikossa työaikaa olisi 10-15 tuntia ylimääräistä.
Olen jakanut mainoksia mutta se on oikeastaan hullun hommaa ja tein sitä oman kuntoni takia (ja siinä suhteessa hyvin palvelikin), mutta talvella sekin on käytännössä mahdotonta.
Minkätyylisistä firmoista irtoaisi tunnolliselle & ahkeralle tuonverran viikkotunteja joko kotona tehtäväksi tai sitten ihan firmaan, siis kello 16.00 jälkeen tai viikonloppuisin? Kokemuksia tai ideoita?
Sivutyö 8-12h/viikko?
3
1422
Vastaukset
- minulle myös
Kiinnostaisiko sinua jakaa aamulla lehtiä? Siitä ainakin maksetaan paremmin kuin mainosten jakamisesta.
Esimerkiksi vapaapäiväntekijän työ saattaisi sopia sinulle, jos et hirveästi tunteja halua. Työaikahan on jossain kahden ja seitsemän välillä, ja palkallisia tunteja tulee yössä 3-4, usein lehdet jakaa kuitenkin nopeammin. Vapaapäivät kiertävät, joten toisinaan joudut olemaan viikon jokaisena päivänä töissä. Tuntipalkka on noin 7,5 eurosta ylöspäin, jonka lisäksi tulevat erilaiset korvaukset yhdestä sun toisesta asiasta sekä sunnuntait tuplana.
Talvella jakamisesta minulla ei ole kokemusta, mutta kuuleman mukaan siitä selviytyy.
Tietääkseni useimmat jakajat tekevät päivällä toista työtä, joten kummajainen et siinä joukossa olisi :) - ...
Mikäs sen paremmin sopisi, riippuen tietty missä asut. Etelän suurissa kaupungeissa ja etenkin pääkaupunkiseudulla, on nurkat väärällään välitysfirmoja sun muita joiden kautta oville, tapahtumiin ym. tuon tuntimäärän edestä pääsee kyllä tasan varmasti vähintään.
Eipä se vaadikaan kuin kurssin suorittamisen, kortin hakemisen poliisilta, nuhteettomuuden ja 18 vuoden iän. Niin ja tietenkin oman kiinnostuksen ja ettei nyt samantien juokse ensimmäistä tapaamaansa ihmistä pakoon... - sosiaali- ja terveysala
Henkilökohtaisia avustajia tarvitaan usein, myös osa-aikaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759