Miksi puhutaan että autossa on puskurit. Puskurihan tarkoittaa sitä että autolla voi puskea sen siitä pahemmin särkymättä. Nykyisin uloin osa autossa joka ennen oli puskemista varten todella ei kestä edes heinikossa ajoa. Etuosat on tehty ohuesta muovista kun sen sijaan törmäystä varten pitäisi ne olla metallia kuten ennen. Sitten vielä kaikenlaiset lamput sojottavat eteenpäin. Hilpeyttä herättää mm. eräässä Peugeotmallissa taka"puskurissa" keskellä oleva lamppu joka suoraan verokoukun yläpuolella. Se vissiin on tarkoitettu vaurioituvaksi aina kun perävaunu asetetaan paikoilleen. Vähänkin horo kuski peruuttaa kärryn aisaan pahki ja seuraukset ovat kalliit.
mikä auton puskuri?
2
525
Vastaukset
- peruttaja
voi syyttää kun horoa kuskia. Tuon koko luokan autossa käytetään niin kevyitä perävaunuja että voi jättää vaikka puolen metrin päähän vetoaisasta ja laittaa aisa paikalleen. Pienet on huolet sinulla. itse olen joskus ajanut ison pösön muovisen etuhelman korkean jalkakäytävän reunalle että etu osa on keventynyt, eikä ole muuta kun maalit lähtenyt ja ala osassa naarmut, ei se muovi kaikissa niin helposti hajoa, halvemmaksi se taka sumarin uusiminen tulee kun puskuri jos siihen kohtaan tulee reikä missä nyt on sumari.
- TeroTee
olen käynyt jopa Lappeen rannassa, en sivuo nna aion käydä savon linnassa, pItear sAAri on kyllä liian vaik ea paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793