Olen ollut koko viikonlopun tosi kovassa vatsataudissa, viime yön oksensin ja valvoin ja nyt on vatsa niin kipeä etten kunnolla pääse liikkumaan. Töihin pitäisi mennä, aloitin työt 3vko sitten ja en kehtaa soittaa että olen kipeänä kun pelottaa että saan potkut. Olin työtön melkein vuoden. Mitä voisin tehdä??? Oloni on tosi kurja jos jään kotiin ja tiedän että kärsin koko päivän töissä?????
OLEN KIPEÄ MUTTEN USKALLA SOITTAA TÖIHIN
18
13650
Vastaukset
- pekkapp
Lääkäriin
- Töihin
Ja päästät mätäpierut johtajan koppiin.
- pelottaa
Johan laki sanoo ettei töissä saa olla sairaana, ei varsinkaan jos on tartunta vaara! Senkun soitat vaan, työtehokin on nolla. Jos sitäe i pomo ymmärrä, niin se ei ole sun päänvaiva. Kai se itekkin sairastaa.
- kävin lääkärissä
Kävin itseasiassa tervydenhoitajalla ja totesi että minulla on virusperäinen vatsatauti. Soitin pomolle ja yllätys yllätys, se oli itsekkin sairaslomalla samasta taudista ensi keskiviikkoon asti! Turhaan aristelin soittaa, on kuulemma muitakin saman vaivan takia ollut poissa viime viikolla.
Nyt litkin jotain liuosta mitä hain apteekista. - ihme tyyppi
kävin lääkärissä kirjoitti:
Kävin itseasiassa tervydenhoitajalla ja totesi että minulla on virusperäinen vatsatauti. Soitin pomolle ja yllätys yllätys, se oli itsekkin sairaslomalla samasta taudista ensi keskiviikkoon asti! Turhaan aristelin soittaa, on kuulemma muitakin saman vaivan takia ollut poissa viime viikolla.
Nyt litkin jotain liuosta mitä hain apteekista.ootko vähä tyhymä? olkoon vaikka ekapäivä töissä niin jos on sairas niin sillon mennää lääkäriin ja ilmotus pomolle... saattaahan se vähä antaa huonon kuvan mut diipa daapa diu diu...
- on ollut työtön
ihme tyyppi kirjoitti:
ootko vähä tyhymä? olkoon vaikka ekapäivä töissä niin jos on sairas niin sillon mennää lääkäriin ja ilmotus pomolle... saattaahan se vähä antaa huonon kuvan mut diipa daapa diu diu...
No tiedän tapauksen, että työtön työnhakija sairastui vatsatautiin, kun olisi ollut haastattelu. Työnantajan tulkinta: "Krapula sulla on". Kyseinen henkilö on absolutisti.
- työtöntä vahditaan
on ollut työtön kirjoitti:
No tiedän tapauksen, että työtön työnhakija sairastui vatsatautiin, kun olisi ollut haastattelu. Työnantajan tulkinta: "Krapula sulla on". Kyseinen henkilö on absolutisti.
ja ollaan niin epäluuloisia,että.
Itse aikoinani pääsin puoleksi vuodeksi päiväkotiin,sairastuin vatsatautiin ja hain tietysti lomaa.Ei lasten kanssa saa olla kipeänä työssä.
Kun tulin kolmen päivän päästä aamulla työhöpaikkaani,huomasin että muutamat lastentarhanopetajat vaivihkaa tulivat "nuuskimaan" josko tuoksuisin vanhalle viinalle.
Muitakin,eli siis kaikki työllitukilaisia siellä aamuisin haisteltiin.
Kyselivät toisiltaan,miltä joku työtön "haisi".
-"Vähän tupakkinen se oli,mutta ei muuta."
Tämä ihminen oli sattuman oikusta raivoraitis,juoppo mies oli ollut ja siiihen viinan jo siitäkin syystä äärettömän kyllästynyt. - smeller
työtöntä vahditaan kirjoitti:
ja ollaan niin epäluuloisia,että.
Itse aikoinani pääsin puoleksi vuodeksi päiväkotiin,sairastuin vatsatautiin ja hain tietysti lomaa.Ei lasten kanssa saa olla kipeänä työssä.
Kun tulin kolmen päivän päästä aamulla työhöpaikkaani,huomasin että muutamat lastentarhanopetajat vaivihkaa tulivat "nuuskimaan" josko tuoksuisin vanhalle viinalle.
Muitakin,eli siis kaikki työllitukilaisia siellä aamuisin haisteltiin.
Kyselivät toisiltaan,miltä joku työtön "haisi".
-"Vähän tupakkinen se oli,mutta ei muuta."
Tämä ihminen oli sattuman oikusta raivoraitis,juoppo mies oli ollut ja siiihen viinan jo siitäkin syystä äärettömän kyllästynyt.Noi jutut täytyy oikeasti olla jostain satukirjasta? :)
- tuotosta,vaan
smeller kirjoitti:
Noi jutut täytyy oikeasti olla jostain satukirjasta? :)
elettyä ja koettua työelämää.
Myöhemmin kuulin että kyseiseen työpaikkaan oli palkattu joku ihmisuhdepelastaja.
Olen aivan varma että monilla ihmisillä on ihmellisiä ja kauheitakin kertomuksia työpaikoistaan.mutta eivät uskalla puhua.
Siksi ettei kukaan usko. - dfgdfgdf
tuotosta,vaan kirjoitti:
elettyä ja koettua työelämää.
Myöhemmin kuulin että kyseiseen työpaikkaan oli palkattu joku ihmisuhdepelastaja.
Olen aivan varma että monilla ihmisillä on ihmellisiä ja kauheitakin kertomuksia työpaikoistaan.mutta eivät uskalla puhua.
Siksi ettei kukaan usko.Huomenta....snif snif... buuaahahahahahaa! :)
- Anonyymi
kävin lääkärissä kirjoitti:
Nyt litkin jotain liuosta mitä hain apteekista.Meillä kun ilmoittautuu sairaaksi pipo syyllistää että miten nyt muut tulee toimeen kun sinä olet poissa.
Elikkä töihin vaan tartuttamaan muut ja sittenkin pyörtyy niin sairaalaan.
- Mene kipeänä töihin ja kerr...
vatsataudin jostain...ruuasta!
- Anuanneli
:D 2006!! Luulin että tää on joku tuore;)
- tämä selvä
Mene työkkäriin ja paskanna virkailijan naamalle kun se avaa suunsa.
- Ipieni koiranpentu
Me olemme saaneet jo kotikasvatuksen, kun viisas isäntä tai emäntä on johdatellut pois meiltä pahat tavat pois
- Anonyymi
Työmoraalini on korkea ja aina sairastuessani tuskailen ilmoitusta.... yritin sairaana olla tänään töissä, mutta vaikea oli, kun aivastutti ja vähän väliä niistin,illalla nousi sitten kuume. On joskus käynyt niin, että jouduin kesken työpäivän lähtemään, kun kuume nousi ja heikotti, muistan kun työkaveri epäili ja sanoi, että olenko oikeasti sairas, kun en näytä siltä, että olisin... työilmapiiri nyt on ollut muutenkin huono monta vuotta, joten tuota voi odottaa. Olen monesti ihmetellyt suomalaista työyhteisöä, kuinka paljon on vittuilua, ilkeyttä, kateutta ja juoruamista. Hoitoalalla tämä oikein korostuu; pitää saada toiselle oikein paha olo ja epäillä kaikesta, jopa siitä, että onkohan nyt oikeasti sairas, vaikka kaikki tietää, että olen sairastellut viimeksi pari vuotta sitten.
- Anonyymi
työnantajan velvollisuus on passittaa sairaat kotiin
- Anonyymi
Soitithan sinne töihin,etkä mennyt tartuttamaan . Vatsatauti on ohimenevä,ja toki työnantaja sen ymmärtää jos hänellä on normaali järki.
Kun sairastuu,ekana pomolle se soitto,kun on varmaa ettei kykene ttöhön.
Ja esim päivystykseen,jos olo vaatii terveydenhuollon apua.
Pikku annoksia laimeaa mehua,ja pikku paloja vaaleaa leipää. Mikä vaan sisällä pysyy.
Ja 2 tlk ruokasoodaa,sokeria pari ruokalusikallista puoleen litraan vettä,juo sitä, tao: kivennäisvettä pitkin päivää.
Suolat ei tipahda.
Jos pökrää kotiin kun oikein mahatauti vie suolatasapainon ketuilleen,sitten nopeasti apua saatava. Tippaan laittavat.
Tiedän tunteen: kun noro kävi kylässä,vahdin yli 4 vrk vessaa. Pytyn kantta en uskaltanut alas laskea,enkä pitää vessanovea kiinni. Niin jatkuva paskatauti oli.
Ilman soodasokerisotkua ois käyny huinosti.
Kauan taudin jälkeen olin vähän voimaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202283Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3051251- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31726Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33652