Ennen joulupukin tuloa!

Lis-

No niin.. ulkona sataa. Heräilin jo ajoissa, että pääsisin lenkille, mutta enpä taida tuonne kaatosateeseen lähteä. No onpa tässä päivä aikaa.. Kotiin olen palannut ja loma jatkuu vielä. Tässäpä numeroita..

Aloituspaino 72
Paino tänään 71
Tavoitepaino 65
Vyötärö 89 cm
Lantio 97 cm

Otin tossa mittanauhankin mukaan, jos siitäkin saisi motivaatiota..:)Motivaatio on tosiaan hukassa. Eilenkin mässäilin kokopäivän ja olo on sen mukainen. Mistä hemmetistä sen motivaation saisi takaisin.. Tosi kiva oli lukea tuota edellistä keskustelua, kaikki tuntuu pudottaneen hienosti painoaan. Ja joku taisi olla jo melkein tavoitepainossaan.. Olikohan se Kirsikka.. Hienoa!!:)

Mutta eiköhän tässä itsekkin vielä ennen joulupukin tuloa sen 6 kiloa pudota..:) Kirjoittelemisiin!

15

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilian

Vaa'asta loppui patterit joten painoa en ole saanut yli viikkoon! :( Ja joka kerta unohtuu ostaa kun kaupassa käy. Oon kuitenkin yrittänyt syödä suhteellisen järkevästi ja kävellyt 5km melkein päivittäin. Aikaa siihen viiteen kilometriin menee 40min joten vauhti on ihan hyvä ;)
      Kuntosalilla on tarkoitus alkaa käymään mutta voi olla että lykään sinnelähtöä vielä. Kun ulkona on vielä hyvät ilmat lenkkeillä niin jos sitten myöhemmin vaihtais osittain kuntosaliin. Mene ja tiedä.
      Noh, pikkuhiljaa tässä porskutellaan, mullakin olis vielä n.5kg tavoitteeseen. tsemppiä meille!!!

• Shamu

Ja tämän viikon tulokset:
      Paino tänään (28.8.06):123,6 kg
      Muutos viime viikkoon:-0,2 kg
      Kokonaispudotus:-3,5 kg (4. viikko)
      Tavoita ennen joulupukin tuloa:115 kg (18.12.06)

Viime viikko meni muuten hyvin mutta perjantai oli kauhea.Juustopitsa.Sorruin.Argh.Mutta tänään oli tuosta huolimatta miinusta,hyvä niin!
      Mittanauhan otin avuksi ja 4 cm oli lähtenyt vyötäröltä tuosta aloituspäivästä tänne.Hienoa =)
      Toivottavasti teillä muillakin vaaka näyttää miinusta ja saadaan motivaatio kohdalleen!

• Aloituspaino:104,5 kg
      Paino tänään:103 kg
      Tavoitepaino jouluksi:90 kg

Ihan kivasti on mennyt, tasaisella tahdilla. Vaikka nyt junnaakin. Tsemppiä kaikille!

• hampinen

Pituus 169,5
      Aloituspaino 25.4.2006: 78kg
      Paino 10.8: 67,5
      Paino tänään: 65,5
      Painotavoite jouluksi: 60kg (lopullinen tavoite)

Tavoite senkun lähenee ja paino tippuu ihan hyvin..
      Koulukin alkoi eilen ja oli tarkoitus kulkea pyörällä (6 km suuntaan) mutta vettä senku sataa niin pakko mennä autolla.. Välillä tulee heikkoja hetkiä ja tulee syöpöteltyä mutta sen jälkeen paino aina laskee jotenki nopeempaa, kummallista..

Tsemppiä kaikille pudotukseen!! =)

• Hieman huono viikko takana..

Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: 69,5kg!
      Paino tänään: 70kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

Eli 500g plussaa :/ Koko viime viikon paino on pyörinyt 69,5-70 kilon välissä. Masentaa. Mutta periksi ei anneta. Tää on vaan niin s******n hidasta!

• itsensä ylittäjä...

kop kop....
      mä olen se yks "itsensä" ylittäjä joka veti kaalikeittoa kolmisen viikkoa tossa ja laihduin sinä aikana 6.5kg. No tässä sitä ollaan taas.
      Mä olen pitäny lomaa vähän laihdutuksesta ja kattonu vähän kuinka paljon paino tulee heti takasin, mutta hups...
      mun paino oli tänä aamuna tasan 85.2kg juuri siinä mihin se silloin jäikin. ja haaveena olis että jouluaattona painaisin korkeintaan sen 75kg. Eli kymmenisen kiloa on matkaa.
      Elikkä voinko tulla mukaan??
      millanen systeemi teillä oikein tässä on?
      mikä on vaakapäivä? vai onko kaikilla oma?
      mitä tietoja annetaan muuta kun paino?
      ööö siinä kai polttavimmat kysymykset... mutta vastausta odotellessa... =)

• Eli mukaan vaan :)
        Meitä on tässä sekalainen seurakunta. Kukin laihduttaa tyylillään ja täälä käydään kertomassa tuloksia ja jos ottaa päähän jne.

Maanantaisin ollaan kerrottu viikon tulos. Vaa'alla kukin käy kuten haluaa, esim. minä käyn joka päivä, mutta maanantai painon täälä kerron.
        Tietoja mitä ollaan kerrottu on aloituspaino, viime viikon paino, tämän viikon paino ja tavoite paino.

Tässäpä varmaan tärkeimmät. Mutta siis tervetuloa mukaan! :)

• Restless-

Heh hee, minäpä en oo vieläkään käynyt vaakalla. On tullut varmasti niin paljon takapakkia kaikenmaailman juhlien ja kekkereiden syöpöttelyn ja juopottelun takia.

Sen verta kuitenkin positiivista, että housut tuntuu alkavan pyörimään jalassa, olen nimittäin nyt pyrkinyt tätä liikuntaa silti pitämään mukana kuvioissa. Tulinkin juuri taas salilta ja vesijuoksemasta. Ajattelinkin nyt josko sittenkin tuhlaisin rahaa ihan ikiomaan vaakaan, ei tarttisi kavereiden luona pistäytyä siinä ja kotona saisi aina aamupainon.
      Ja joku mainosti jossain että anttilasta saisi hyviä kotijumppa/rasvanpoltto videoita... hmm löytyis varmaan dvd:näkin. Oiskohan mars anttilaan?! :)

• Restless-

Meninpäs sitten eilen ja ostin vihdoin sen oman vaa´an. (Hihi, ja kaksi jumppa dvd:tä) Tänään aamulla sitten pomppasin vaakaan jo valmiiksi surkeana, ja tässäpä tuloksia:

Painoa viime keväänä oli 85kg
        Lähtöpaino tällä palstalla muutama viikko sitten 84kg
        Paino tänään aamuna 80,5kg !!!
        Tavoite 75kg jouluna.
        Lähi tavoite on päästä alle kahdeksankympin lokakuuksi. :)

• Shamu

Mulla on vähän omituinen olo.Tsemppi vähän kadonnut.Syön ensin ja ajattelen vasta sitten,vaikka pitäisi olla toisin päin.Mutta onneksi suuria repsahduksia ei ole tullut,pieniä lipsahduksia päivittäin.Pitäisi vaan opetella sanomaan EI.
      Matka vaan on niin pitkä,pitäisi vaan ajatella askel kerrallaan.No,taidan lähteä tekemään salaattia ja illalla vielä se puolen tunnin pyörälenkki.
      Onnistunutta loppuviikkoa kaikille!

• Micci_67

Mutta tiistaina tuli kasattua kaasugrilli ja siinä meni sitten muutama olut (liikaakin).
      http://koti.mbnet.fi/micci_67/
      Toki silloin tuli syötyäkkin hieman liikaa, mutta muuten koko viikko on mennyt kuten pitää. Liikuttuakkin on tullut muutamaan otteeseen.
      Mutta tässä taas faktat:
      Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI 35,28 Pituus 180
      Paino tänään 87,5kg BMI 27,01
      Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (06.10.06)
      Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (26.02.07)

Tulos on siis tuon tiistaisen takia -0g, vaikka olisi luullut että turvotus olisi jo tänään lähtenyt. Mutta mittanauha (ja olo) vahvistaa asian, eli 2cm vyötäröllä viikontakaiseen.

• Milza*

Saankohan "tunkeutua" teijän porukkaan? :) Alotin tänään *heh* kun vaaka näytti 103kg.. Mun mitat: 157cm, 103kg.. Tavoite ois ens kesäks 70 ja siit alaspäin sitte. Nyt kun pääsis alle sadan, ni ois mukava jatkaa! :)

• Micci_67

Kai tähän porukkaan vielä lisää mahtuu, vaikka tuo aktiivisempi porukka ei mitään olekkaan vastannut. Alkuviikosta ne tuntuu kirjoittelevan enemmän.

Mitä ajattelit tämän vuoden tavoitteeksi? Puoli kiloa viikossa vaiko -700g. Sekin on varmaan ihan mahdollista, jos vain tosissaan haluat yrittää.

Millä tavalla ajattelit painoasi pudottaa? Kaloreilla, pisteillä, hiilareilla vai jollain muulla`

• Milza*
        Micci_67 kirjoitti:

Kai tähän porukkaan vielä lisää mahtuu, vaikka tuo aktiivisempi porukka ei mitään olekkaan vastannut. Alkuviikosta ne tuntuu kirjoittelevan enemmän.

Mitä ajattelit tämän vuoden tavoitteeksi? Puoli kiloa viikossa vaiko -700g. Sekin on varmaan ihan mahdollista, jos vain tosissaan haluat yrittää.

Millä tavalla ajattelit painoasi pudottaa? Kaloreilla, pisteillä, hiilareilla vai jollain muulla`

Olen vähän miettiny vhh:ta, mut enpä tiiä pystynkö olemaan ilman perunaa ym.. :) Ainaki aion vähentää herkkuja ja lisätä liikuntaa! Vaikka en viel jaksa kauheen paljon liikkua ku ollu pari vuotta rappiolla.. Mut kyl tää tästä! Enpä oo mitn viikotavotetta miettiny, välil tuntuu et se 0,5kg viikossaki ois liikaa.. Mut kyl siihen yritän pyrkii :)

• Micci_67
        Milza* kirjoitti:

Olen vähän miettiny vhh:ta, mut enpä tiiä pystynkö olemaan ilman perunaa ym.. :) Ainaki aion vähentää herkkuja ja lisätä liikuntaa! Vaikka en viel jaksa kauheen paljon liikkua ku ollu pari vuotta rappiolla.. Mut kyl tää tästä! Enpä oo mitn viikotavotetta miettiny, välil tuntuu et se 0,5kg viikossaki ois liikaa.. Mut kyl siihen yritän pyrkii :)

VHHta ja mulle tämä ainakin sopii. Perunaa en ole syönyt kuin jouluna ja nyt uusia pottuja kesällä. Välillä syön ruisleipää joka päivä 2 palaa ja välillä moneen viikkoon en yhtään. Minä ainakin olen löytänyt kaalit ja juurekset perunan ja pastan tilalle jne jne.

Kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy, mutta asiaan pitää tutustua kunnolla. Nykyään mun ei enää tarvitse miettiä mitä tai miten syön. VHH tapojakin on monia ja hiilihdraatien määrät vaihtelee todella paljon.

Mutta tämä tästä mainostamisesta, itse olen todella tyytyväinen että tein tämän elämäntapamuutoksen, ja netissä tiedän lukuisia jotka ovat samaa mieltä.

Liikkumisen kanssa kannattaa olla varovainen. Itsellä oli paljon ylipainoa, joten olisin vain rikkonut paikkoja jos olisin heti alkanut liikuntaa harrastamaan. Eli aloitin sillä, että yritin maksimoida hyötyliikunnan. Nyt keväällä sitten lisäsin pyöräilyä ja nyt olen jonkin verran hölkkäillyt ja paikat on pysyneet kunnossa. Eli maltti on valttia tässäkin hommassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      347
      2384
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      421
      2370
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1371
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1072
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      798
    7. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      785
    8. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      731
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      689
    Aihe