Heippa!! Voisiko joku ystävällisesti kertoa tälle "tyhmälle" tytölle että jos haluan tilata itselleni sopivat crazy age farkut niin mikä mahtaa olla oikea kokoni kun normaalisti käytän farkkuja joiden koko on kirjaimena M tai numerona 38/40, ja että kannattaako tilata kokoa suurempi kuin yleensä. (tuo nemero koko on esim. josefssonilta tilatuissa farkuissa..) Kiitos vastanneille jo etukäteen =)
CRAZY AGE!!
21
8646
Vastaukset
- HEI OIKEESTI NYT PLIIS
NIITÄ KAMALIÄ CRAZY AGE FARKKUJA SAAT FIORELLASTAKIN YHHHHH EN KYLLÄ ITSE MENISI OSTAMAAN!!!!!! KAMALAT KULUTUKSETKIN IHAN KUIN OLISI MUNUAISET PERSEESSÄ JA REISILLÄ!!!!!!! SIIHEN VIELÄ NEONVIHREE PIKKUTOPPI JA SEPPÄLÄSTÄ MINIMINIMINI "NAHKA"LAUKKU JA BAARIIN YÄK PLIIS ÄLÄ OSTA OKSETTAA!! TOIVOTTAVASTI TÄÄ OLI JOKU PROVO!!
- taapero1980
Just.. sä taidat vaan olla sen verran iso kokonen tyyppi et sua vituttaa crazyn farkut koska niitä ei löydy läskiperseille!!! ihan vaan sun tiedoks, niillä on niin monenlaisia farkkuja, on valkoisia, mustia ja vähemmillä kulutuksilla!! ei ne kaikki ole samanlaisia!! paas miettien kahteen kertaan mitä tänne kirjottelet!! eikä kukaan sua pakota niitä ostamaan!!!
- NO HEI OIKEESTI
taapero1980 kirjoitti:
Just.. sä taidat vaan olla sen verran iso kokonen tyyppi et sua vituttaa crazyn farkut koska niitä ei löydy läskiperseille!!! ihan vaan sun tiedoks, niillä on niin monenlaisia farkkuja, on valkoisia, mustia ja vähemmillä kulutuksilla!! ei ne kaikki ole samanlaisia!! paas miettien kahteen kertaan mitä tänne kirjottelet!! eikä kukaan sua pakota niitä ostamaan!!!
EIKUN MUA VAAN IHMETYTTÄÄ MIKS TE HALUUTTE PITÄÄ NIITÄ JA IHMETYTTÄÄ TOI SUN IKÄKIN?!?!? LÄSKIPERSE HEEHEH. PIDÄN PILLIFARKKUJA TAJUUXX?
- ei ihan ihkuu
NO HEI OIKEESTI kirjoitti:
EIKUN MUA VAAN IHMETYTTÄÄ MIKS TE HALUUTTE PITÄÄ NIITÄ JA IHMETYTTÄÄ TOI SUN IKÄKIN?!?!? LÄSKIPERSE HEEHEH. PIDÄN PILLIFARKKUJA TAJUUXX?
Pillifarkut on kantajallaan yleensä kaameet!! Ei kyllä käy paljon kenellekkään.. pitää olla tosi timmissä kunnossa, pitkäsäärinen, lautavatsainen ja hoikka, että niitä voi käyttää.. Monilla näkyy ne reisien ylimääräiset ulokkeet ja takapuolen roikkuvuus niissä, vaikka olisi olevinaan minkälainen leikkaus.. Ja entäs kun suurimmalla osalla ei todellakaan ole mitkään suorat sääret. Kyllä esim Crazy Agen farkut on monesti paljon istuvammnat. Mutta kun sitä pitää vaan saada ne pillit päällensä kun ne on niiiiiiin muotiii.....
- taapero1980
NO HEI OIKEESTI kirjoitti:
Pillifarkut vasta kamalia onkin! en voi tajuta miten joku voi semmoset tunkee päällensä ja luulla näyttävänsä vielä hyvältä.. =/ mutta onneks mä olenki niin fiksu etten sellasia päälle pue.. =) ja tiedätkö muuten vielä sellaisen asian että TOI CAPS LOCKIN KÄYTTÖ ON IHAN V***N ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!! hassua.. kukaan ei ole vastannut viestin aloittelijalle mitään järkevää =)
- SFDDSFDSF
taapero1980 kirjoitti:
Pillifarkut vasta kamalia onkin! en voi tajuta miten joku voi semmoset tunkee päällensä ja luulla näyttävänsä vielä hyvältä.. =/ mutta onneks mä olenki niin fiksu etten sellasia päälle pue.. =) ja tiedätkö muuten vielä sellaisen asian että TOI CAPS LOCKIN KÄYTTÖ ON IHAN V***N ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!! hassua.. kukaan ei ole vastannut viestin aloittelijalle mitään järkevää =)
NOHEI ONNIISSÄ SILTI ENEMMÄN TYYLIÄ!! EN MUUTENKAAN TYKKÄÄ TEIDÄN BLONDEISTA HIUKSISTA JOTKA ON VÄRJÄTTY TUMMANRUSKEELLA ALTA. MIKS NÄIN 1 1 ?!!?A DRFP
- taapero1980
SFDDSFDSF kirjoitti:
NOHEI ONNIISSÄ SILTI ENEMMÄN TYYLIÄ!! EN MUUTENKAAN TYKKÄÄ TEIDÄN BLONDEISTA HIUKSISTA JOTKA ON VÄRJÄTTY TUMMANRUSKEELLA ALTA. MIKS NÄIN 1 1 ?!!?A DRFP
Muista en tiedä mut ei mulla ainakaan oo blondit hiukset.. ei oo koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Sorry. kuten jo ennen sanoin: mieti EDES vähän ennenko kirjoitat tänne..
- kaikkihnjkl
sä...elikä vuojelma kivi ja kirves. Mä kyllä ostaisin jos mulle löytyis sopivat vaan ei. oon niin lyhyt että ei voi ostaa
- ite olla teini
onko sul joku ongelma jos toiset tykkää crazy agen farkuista ? niit on älyttömät määrät erilaisii ja jokasel luulis löytyvän sopivat. ja niit on pillifarkkujakin. sopis sullekki...
- Love ca
No mulla on kaikki Crazyt kokoa 40,vaikka housut on M-kokoisia muuten tai se 38/40.Kannattaa ottaa isompi mitä "normaalisti" käyttää.
Ne on niiiiin istuvat ja eikä sekään sitten ole kaunista kun tunkee liian pienet väkisin päälle(:
Mä ainakin tykkään todella paljon,peppukin näyttää hyvältä!;)
Esim.huuto.netistä saa paljon edullisemmin kuin fiorellasta:)- titiina83
Kiitos oikein paljon ensimmäisestä kunnon vastauksesta!!! Jos sitten ne kokoa 40 ottaisin =)
- Tinttuli83
titiina83 kirjoitti:
Kiitos oikein paljon ensimmäisestä kunnon vastauksesta!!! Jos sitten ne kokoa 40 ottaisin =)
Joo, huuto.netistä olen itsekin ostanut Crazy Age farkkuja..Ne isuvat todella hyvin päällä ja myös olen ottanut yhtä kokoa isommat:) Ehdottomasti suosittelen, tykästyt varmasti :)
- Nimetön
Tinttuli83 kirjoitti:
Joo, huuto.netistä olen itsekin ostanut Crazy Age farkkuja..Ne isuvat todella hyvin päällä ja myös olen ottanut yhtä kokoa isommat:) Ehdottomasti suosittelen, tykästyt varmasti :)
Kauanko farkkujen toimitusaika on, kun tilaa tuolta beautiful-fasfion.de:sta?
Tilasin farkut jo 3 vk sitten, eivätkä ne ole vieläkään tulleet. Miten te olette maksaneet tilauksenne? - nnina
mun koko on tuumassa 32/34, niin mikä koko kannattais ottaa? mulla on todella kapeat jalat. kun nuo ei varmasti ole tuuma koossa.
- Tinttuli83
nnina kirjoitti:
mun koko on tuumassa 32/34, niin mikä koko kannattais ottaa? mulla on todella kapeat jalat. kun nuo ei varmasti ole tuuma koossa.
Heips..ite tuumakokoa 34 ja olen ostanut 36 (ei tuuma) koossa olevia CA- farkkuja..
Kannattaa kuitenkin tarkistaa vyötärönympärysmitat..Saattaa jonku verran heitellä... - minavaan**
Nimetön kirjoitti:
Tilasin farkut jo 3 vk sitten, eivätkä ne ole vieläkään tulleet. Miten te olette maksaneet tilauksenne?moi!kun tilasit farkut sieltä sivuilta,miten nuo koot menevät minkä koko sivuilla vastaa 34??ja paljon nuo postikulut ovat,kiitos jos vastaat,Kaikki muutkisn jotka tietää,vastatkaa :)
- Aikuinen =)
Totta - Fiorellasta EI Kannata ostaa; siellä myydään reilun katteen kerra - saa niitä uutena Huomattavasta halvemmallakin!! Esim. huutonetistä ja Joensuussa on kauppakin, missä hinta kohdallaan; siellä Anttilan vastapäätä, valtsun yläkerrassa sellainen kuin IN Style. Ja, aivan, farkut Ovat pieniä mitoitukseltaan:)
- jennkkuli
Nimetön kirjoitti:
Tilasin farkut jo 3 vk sitten, eivätkä ne ole vieläkään tulleet. Miten te olette maksaneet tilauksenne?no joo minä en ees saanut lisättyyn ostoskoriin farkkuja sieltä sivulta kun siihen tuli jtn ihme sönkkäystä :o haluaisin todella sellaiset hienot farkut, kertokaa mistä niitä voi tilata kun joensuussakaan ei enäää ole in stylea ? (:
- tytteli.
Mä olen käyttänyt Onlyn farkuissa kokoa 36 ja yhden CA-farkkuja myyvän sivuston mukaan pitäisi silloin valita 38. Tämäm toki huomasin vasta kun olin pistänyt tilauksen koon 36 Crazy Age -farkuista menemään... Kyllä ne kuitenkin menivät mulle jalkaan. Toki ovat tiukemmat kuin käyttämäni Onlyt, mutta hyvältä näyttävät silti.
- farkkujen mallista..
Riippuu aivan farkkujen mallista,kannattaa aina tarkistaa mitat!Itse olen yleensä voinut ostaa samankokoiset,kuin mitä normaalistikin käytän.Mulla olis muuten myynnissä Fashion Catchin vaaleat stretchfarkut,takataskuissa sellaset ihanat kultaset kuviot.Ne on ihan uudet,koko 40(mutta enemmänkin 38/40).Laita viestii,jos haluat kuvia.. :)
- mimosaaah
kyllä ne on ihan samoja kokoja crazy agella minulla olisi pai kertaa käytetyt pinkki tribaalit crazy aget http://www.ameerika.fi/epages/SATP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/12082006-389181/Products/721
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685