muuttaa yhden asian
..omasssa elämässäsi..
..yleisellä tasolla..
mitä muuttaisit? :)
ja vastailen vielä itsekin..
Jos saisit
12
674
Vastaukset
- lempi
miksi juuri kyseisest asiat? :)
- scale
Yleisellä tasolla en halua muuttaa oikestaan mitään, elän nyt sellaista elämää, kuin haluankin.
- hossi
Tässä elämässä nyt hirveesti ole tarvetta mitään muuttaa, näinkin on ihan jes ja olen tyytyväinen. No mitä nyt sitä yhtä haeskelee mut eiköhän se siitä.
No ehkä muuteman vuoden vois ottaa pakkia et sais pari asiaa tehtyä vähän toisin, sitä nyt ei kuitenkaan tiedä muuttuasiko se mitään paremmaksi mut itelle tulisi parempi mieli.- lempi
asioita haluaisit tehdä toisin? mikäli liian henkilökohtaisia saa olla vastaamatta :)
- hossi
lempi kirjoitti:
asioita haluaisit tehdä toisin? mikäli liian henkilökohtaisia saa olla vastaamatta :)
Olla juuri niitä omia virheitä mitä tuolla yhdessä ketjussa jo vähän sivuutettiinkin. Muutema on jäänyt kaivertamaan * mitä jos olisinkin tehnyt toisin * ? Niin kuin kommentoinkin, omat virheet on vaan kärsittävä ja opikisi niistä on jo otettu :)
- lempi
hossi kirjoitti:
Olla juuri niitä omia virheitä mitä tuolla yhdessä ketjussa jo vähän sivuutettiinkin. Muutema on jäänyt kaivertamaan * mitä jos olisinkin tehnyt toisin * ? Niin kuin kommentoinkin, omat virheet on vaan kärsittävä ja opikisi niistä on jo otettu :)
onneksi elämässä on myös sellainen mahdollisuus, että ihmiset tosiaan voivat kehittyä, ja josko jokin asia vaivaa siihen voi palata myöhemminkin usein. Varmasti aika moni empaattinen ihminen ajattelee usein, että olisinpa voinut toimia tilanteessa toisin ja ymmärtää saman myös toisista ihmisistä :)
- NoJust
Yleisellä tasolla poistaisin ihmiset maapallolta.
Omassa elämässä... mjaa... enpäs nyt välttämäti alkaisi muutella mitään... paitsi että pikkuveljeä olisi voinut vähän kauemmin pitää. - tiituska80
En kyllä oikeastaan haluaisi muuttaa mitään, olen tyytyväinen ja onnellinen elämääni!
Yleisellä tasolla ehkä voisin toivoa toisten huomioimista ja empaattisuutta enemmän. - lempi
ovat tähän mennessä kutakuinkin sitä mieltä, että maailmassa ei ole epäkohtia, joihin haluaisivat vaikuttaa??
- minä ihan ite
Omassa elämässäni muuttaisin yhteen sen paremman puoliskoni kanssa (kumpikin kovasti etsii toisiaan,.... tiedän sen,.... ja ehkä uskonkin siihen,... vaikka en uskovainen olekaan,..:),... niin ja miksi: No siksi, kun se nyt vaan tuntuisi tärkeimmältä asialta tämän hetken elämässäni. Sanotaanko vielä näin, jotta asiat olisivat siinä määrin mallillaan, että nyt olisi aikaa loppuelämän kestoiselle rakkaudelle,...:)
Yleisellä tasolla muuttaisin ihmisiä niin, että kaikki kunnioittaisivat muita, niin kuin haluaisivat itseäänkin kunnioitettavan (toi tais olla lainaus jostain, mutta pitää nin pahuksen hyvin paikkaansa). Tämä siksi, että tällöin myös parisuhteet voisivat paremmin eikä eroja olisi niiiiiiiin paljon kuin nyt näyttää olevan.- lempi
ajatuksia :)
että mä vaihtasin tän naisettoman olotilan naiselliseen olotilaan.
Syitä tuohon ei kai tarvitse luetella. Tai no pussailun takia ainakin :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511