Pillereiden vaihto toisiin...

Onko kukaan vaihtanut Mercilon merkkisiä pillereitä sivuvaikutusten vuoksi Yasmineihin? Haluaisin tietää yleensäkin, että onko teillä toimineet nuo pillereiden vaihdot toiseen? Onko sivuvaikutukset kadonneet?

Muutama pilleri ekasta laatasta yasmineita syöty ja nyt ainakin olo jatkuu hyvänä. Toivottavasti tätä jatkuu 0_o
6435
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mulla ei auttaneet vaihdot. Eroja huomasin kyllä, mutta varsinaiset haitat eivät hävinneet mihinkään.

Joillain tosin auttaa vaihto, yksilöllistä. :)

Äänestä

vaihdoin Mercilonit Yasmineihin n. puoli vuotta sitten.En halunnut syödä Merciloneja enää kuultuani, kuinka Ruotsissa kyseinen merkki poistettiin myynnistä käsittääkseni suuren veritulppa riskin takia.

Nyt mietin mitä tekisin kun nuo Yasminet ovat tehneet naamastani oikean petolinnun perseen!Siis ihan jumalattomasti tullut mustapäitä ja muutaman kerran kuussa pukkaa sellaisia kunnon tukkeuma molluskoita naamaan..arpiakin tullut noitten tukkeutumien parannuttua.

Pakko lopettaa nuo Yasminet, mutta ei vaan huvittaisi alkaa taas testaamaan jotain uusia pillereitä. Merciloneilla ei tullut mitään sivuvaikutuksia, mutta eipä huvittaisi niitäkään enää syödä.

Äänestä
  • Minulle vaihdettiin ihan samanisesta pilleristä Yasminiin, ja olen tosi tyytyväinen vaihtoon. Hyvin sopii, ja ihokin on nyt paremmassa kunnossa. Lääkärin mukaan DianeNova Yasmin ovat pillereitä, joilla on hyvä teho akneen. Halusin Yasminin käyttöön, koska se kuulemaan paremmin siedetty kuin Diane, eikä niin paljon hormonia sisällä. Tosin lääkäri huomautti, että voi aluksi ihon kunto huonontuakin hormonimuutoksien myötä, mutta viimestään 6 kk:n päästä ihon kunnossa pitäisi eroa näkyä. ja näin kävi!

    Äänestä

mä ainakin käytin varmaan kaikki mahdolliset pillerit ennen kuin löytyi se oikea... Viimeinen oli just mercilon ja siitä vaihdettiin 3 vuotta sitten yasminiin.. se on toiminut loistavasti. kaikki mahdolliset sivuvaikutukset lähti, joita muut pillerit toivat.. tuosta olen kyllä samaa mieltä, että mustapäitä ja finnejä se tuo.. esim selässäni ei koskaan ole ollut mitään vikaa, mutta yasminin käytön alettua on sinnekin tullut finnejä..muualla niitä ei kyllä ole, mutta esim kasvoni ovat aivan täynnä mustapäitä. jos pidän esim kuukauden tauon pillereistä, kasvoni ovat normaalit ja painoni putoaa n. 5kiloa. muuten olen tyytyväinen merkkiin. ja kun en kuitenkaan niitä enää kovin kauaa syö (max 2 vuotta..) niin ei sen niin väliä, vaikka finareita tai painoa tulisikin..

Äänestä

tuliko teille aluksi mitään sivuvaikutuksia yasmineista?

Äänestä
  • Ei tullut. Sinulle voi tulla vaikka mitä tai olla tulematta.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


juuuuhuuuu kirjoitti:

Onko kukaan vaihtanut Mercilon merkkisiä pillereitä sivuvaikutusten vuoksi Yasmineihin? Haluaisin tietää yleensäkin, että onko teillä toimineet nuo pillereiden vaihdot toiseen? Onko sivuvaikutukset kadonneet?

Muutama pilleri ekasta laatasta yasmineita syöty ja nyt ainakin olo jatkuu hyvänä. Toivottavasti tätä jatkuu 0_o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu