että itse saavat pitää kädestä esim kiinni? Onko se enemmän kuin, että jos nainen silittelee päätä tms? Kumpi aiheuttaa enemmän mukavia tunteita? Kumpi parempi?
Mitä miehet pitää
6
596
Vastaukset
- kosketuksia kaipaavva
Kosketus jota miehenä haluaisi naiselta on: niska ja reiden sisäosa.
Kiitos Kai_alle joka kosketteli mua joskus näin. Yhyy ja minä munasin koko jutun! - mies_vm56
kädestä kuin kaljun silittelyä.
Joka tapauksessa kaikenlainen välittämistä osoittava koskettelu on tärkeää. - pitää siitä...
:-)
Siis tarkoitushan on kuitenkin osoittaa hellyyttä yms toista kohtaan. Tietenkin rankan päivän jälkeen on hauskaa jos joku vähän silittää päätä ja osoittaa välittävänsä.
- rupeli
Käsikädessä, se on mukavampaa. Eli se on parempi.
:-)
Halauskin on parempi kuin silittely. Mutta sitä ei kysytty. - kewi
ihan yhtä hyvältä..
tai ainikin jos sa pitää kädestä kiinni samalla kun toinen silittelee ja eikä oo niin tarkaa mistä silittelee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582