Miksi olet siviilisäädyltäsi se mikä oletkin?
Minä olen sinkku. Haluan olla sinkku.
Seurustelet, sinkku vai naimisissa?
39
2245
Vastaukset
- Catcher
haluu.....Sä haluut mut ;)
- scale
näyttää siltä, että jonkin ajan päästä avioliitossa. Näin siksi, että se tuntuu hyvältä.
- siksi.................
Avioliitossa jo pidemmän aikaa. Ai että miksi?
En ymmärrä kysymystä.
Seurustellut olen tietysti joskus, sinkku en ole ollut koskaan. - Rankaisija II
Sinkku. Viihdyn yksin hyvin. Jos joskus löydän naisen jonka kanssa viihdyn paremmin kuin itsekseni. Jos löytyy nainen jonka seurassa viihdyn vieläkin paremmin kuin yksikseni niin voihan saparo sentään.
- Hei sä....
...huomaatko koskaan kirjoittavasi sekavasti, keskittymiskyky jossain muualla??? Häh???
- olet sinkkuillut ?
*utelias*
- Rankaisija II
Hei sä.... kirjoitti:
...huomaatko koskaan kirjoittavasi sekavasti, keskittymiskyky jossain muualla??? Häh???
Joo, olen huomannut =)
Kahdessa asiassa on jo liikaa virikkeitä mulle. - Rankaisija II
olet sinkkuillut ? kirjoitti:
*utelias*
9.1.2004 aloitin sinkkuilun.
- vielä kovin kauaa
Rankaisija II kirjoitti:
9.1.2004 aloitin sinkkuilun.
ole ehtinyt *hymy*
Mulla meni kahdeksan vuotta sinkkuillessa. - Rankaisija II
vielä kovin kauaa kirjoitti:
ole ehtinyt *hymy*
Mulla meni kahdeksan vuotta sinkkuillessa.Oliko sinkkuna kivempaa vai nyt seurustellessa, onko suhde toiminut toivotulla tavalla, haluatko kommentoida =) ?
- Tyttis27
vielä kovin kauaa kirjoitti:
ole ehtinyt *hymy*
Mulla meni kahdeksan vuotta sinkkuillessa.Välillä seurustellu ja välillä sinkkuna...tällä hetkellä sinkkuna.
Siksi sinkkuna, kun ei oo tullu vastaan sopivaa kandidaattia vielä. Seurustelevaa tyyppiä olen kuitenki...noin niinku että perhettä jne. toivottavasti olis tulossa jonakin päivänä. - ootas kun mietin vähän ....
Rankaisija II kirjoitti:
Oliko sinkkuna kivempaa vai nyt seurustellessa, onko suhde toiminut toivotulla tavalla, haluatko kommentoida =) ?
Sinkkuna oli tietty ihan OK olla, joskus kaipas läheisyyttä ja omaa ihmistä. Mutta kun seuras muutamia parikuntia niin tuli hyvä olo kun ei tarvinnut moista hulabaloota käydä kenenkään kanssa.
Sitten tietty se ettei tarvinnut sopia mistään etukäteen, saattoi vaihtaa suunnitelmat lennossa.
Oppihan ainakin tuntemaan omat ajatukset ja tulemaan toimeen ilman olkapäätä. Joskus jo ajattelin etten enää tapaakaan ketään.
Mutta - niin - tapasin ja retkahdettiin suin päin. Suhde on toiminut toivotulla tavalla. Meillä on paljon yhteistä ja yhdessä on hyvä olla. Kaikki vaan pelaa hyvin. Kai aika teki tehtävänsä. Eipä tule turhasta länkytettyä ja osaa antaa arvoa hyvälle ihmissuhteelle.
Kyllä, täs löyty semmonen ihminen jota en kuvitellut löytäväni. - asiaan .....
ootas kun mietin vähän .... kirjoitti:
Sinkkuna oli tietty ihan OK olla, joskus kaipas läheisyyttä ja omaa ihmistä. Mutta kun seuras muutamia parikuntia niin tuli hyvä olo kun ei tarvinnut moista hulabaloota käydä kenenkään kanssa.
Sitten tietty se ettei tarvinnut sopia mistään etukäteen, saattoi vaihtaa suunnitelmat lennossa.
Oppihan ainakin tuntemaan omat ajatukset ja tulemaan toimeen ilman olkapäätä. Joskus jo ajattelin etten enää tapaakaan ketään.
Mutta - niin - tapasin ja retkahdettiin suin päin. Suhde on toiminut toivotulla tavalla. Meillä on paljon yhteistä ja yhdessä on hyvä olla. Kaikki vaan pelaa hyvin. Kai aika teki tehtävänsä. Eipä tule turhasta länkytettyä ja osaa antaa arvoa hyvälle ihmissuhteelle.
Kyllä, täs löyty semmonen ihminen jota en kuvitellut löytäväni.Kyllä kahdeksan vuotta. Pientä flirttiä mutta ei yhtään lyhyttäkään yritystä eikä yhdenyön juttuja.
Jälkeen päin tuntuu aika mahdottomalta. Mutta kun ei kolahtanut niin ei.
Olen nainen ja seksi on nyt parempaa kuin koskaan. - Rankaisija II
ootas kun mietin vähän .... kirjoitti:
Kyllä, täs löyty semmonen ihminen jota en kuvitellut löytäväni.Onnitteluni, melkein näen kuinka olet onnesta soikeana.
Niinpä, koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan, uskoi siihen tai ei, välillä huonoa ja välillä hyvää ja sitten sitä arjen harmaata herkkua =) - onnea on ....
Rankaisija II kirjoitti:
Onnitteluni, melkein näen kuinka olet onnesta soikeana.
Niinpä, koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan, uskoi siihen tai ei, välillä huonoa ja välillä hyvää ja sitten sitä arjen harmaata herkkua =)saada rakastaa aidosti ja antaumuksella.
Eletään päivä kerralaan ja nautitaan :) - ymmärrä
Hei sä.... kirjoitti:
mitään! Paras ja selkein kirjoittaja kaikista on Rankaisija II ! Mun suosikkini ! :)
Terkkuja!
Jos olisin tiennyt, että naimisissa on näin hauskaa, olisin mennyt jo kauan sitten. Vaimo osasi uskottavasti vakuuttaa, ettei elämä muutukaan perhehelvetiksi. Eikä ole muuttunutkaan.
- kun se on niin
turvallista arkista mukavaa joskus huippujuhlaa..
- SimStim
minäkin. Miksikö, se jääköön kertomatta.
- santa claus
Saa tulla ja mennä niin kuin sattuu huvittamaan ...
- en tiedä
Jossakin sinkkuuden ja seurustelun välimaastossa. Kallistumassa sinkkuuteen. Näillä näkymin myös minä haluan olla sinkku.
- aleida
Just the way I like it.
- epäsikiö?
Milloin sinkkuus katsotaan alkaneen? En tiettävästi ole vielä seurustellut/treffaillut päivääkää, joten voinko olla sinkku vai mikä epäsikiö sitten olen?
vm.-78... - tytsä84
Seurustelen juu... tai siis avoliitossa (ohhoh, kuulostipas vakavalta) viihdyin myös sinkkuna pitkään, mutta ainakin tällä hetkellä tämä tuntuu niin hyvältä kuin vain voi...
- hossi
Sinkku olen enkä edes halua olla sinkku. Enkä varmaankaan hirveen kauaa edes olekkaan kuhan vaan oikea napsahtaa kohdalleen.
kaukosuhteessa, sillä pääasiassa työ pitää meidät usein erillään.
- adrianleewerkuhn
Yleensä kysymyslomakkeissa tms. pistetään rastia ruutuun ja siinä mielessä olen epäilemättä sinkku. Taas emotionaalisessa mielessä en ole sinkku, koska olen juuri nyt rakastunut. Jos olisin joskus avioitunut, voisin hyvin kuvitella olevani läpeensä sinkku tunne-elämäni puolesta, koska muija tympisi ja kyllästyttäisi ja lastenhuoneen riiviöt parkuisivat yöt ja päivät läpeensä ja etsisin päätäpahkaa helpotusta ja ulospääsyä...
Kerran mulla oli hääpäivä varattuna, joskin hoidon toimesta, mutta onnistuin viikkoa aiemmin ennen papin ja kuorotyttöjen pakeille pääsyä juomaan itseni hirmuiseen teguila-känniin ja siitä selvittyäni pakenemaan vähin äänin ja vanhalta viinalta haisten rikospaikalta.
Siis ns. seurustellessa ja avioliitossakin voi olla tosiasiassa sinkku ja taas muodollisesti sinkkuna emotionaalisessa mielessä varattu.
Tunteet ovat kaikkein tärkein pointti eivät pikkuporvarilliset ja pidättyväiset muotoseikat.- onneksi olkoon
ja kyllähän ne merkit olikin nähtävissä...
Sinulla on siis kahden hengen joukkoliikkeen syntyvaihe parhaillaan menossa. :)
- rupeli
Olen ajautunut monien erivaiheiden jälkeen sinkuksi.
Ei ole luonnollinen olotila. Toisaalta, meneehän tämä näinkin. - tiituska80
Viihdyn hyvin yksinkin, olen oppinut olemaan yksin, ehkä vähän liiankin hyvin jo..
Toivoisin kuitenkin joskus löytäväni sen kumppanin rinnalle tallustelemaan, en kuitenkaan mitenkään epätoivoisesti (ainakaan vielä!) - HehHehHeh
Olen sinkku koska en seurustele, enkä elä parisuhteessa.
enkä tosiaankaan haluaisi olla sinkku, tosin mieluummin sinkku kuin huono suhde.
- ja vapaa
nainen sekä erittäin kiinnostunut tutustumaan mahdolliseen kumppaniin. Katsotaan, ehdokkaissa ei ole ollut varteenotettavia miehiä.
- rusalka
Enkä halua enää olla, tähän mennessä on tuntunut tarpeelliselta olla yksin. Avoerosta jo kaksitoista vuotta ja viimosesta suhteesta viisi vuotta.
- en ole täällä (n)
nytkään.
- olen naimisissa
siksi, että haluan elämääni jännitettä, kriisejä, ymmärtämättömyyttä, turhautumista, onnistumisia, seksiä ja kumppanuutta.
Pelkän rakkauden saisin äidiltäkin.
Pelkän kumppanuuden saisin kaveriltanikin.
Pelkkään seksiin riittäisi mikä vaan, missä on reikä.
Naimisissa, miksi? Sehän on vanhanaikainen instituutio. Niin on, mutta haasteellinen. Vahva osa meidän kulttuuriamme. Tekee siis edustajansa kelpoiseksi jäseneksi. Kysymykseni siis kuuluukin: "voinko säilyttää ihmisyyteni, -varsinkin sen oikeudet, instituution sisällä?"
Kysymys ei ole mitenkään vähäpätöinen, sillä mielestäni elämämme on just sitä, että putkahdamme valmiiseen järjestelmään, jota emme voi juurikaan muuten muuttaa mieleiseksemme, muutoin kuin omia asenteitamme muokkaamalla.
Sinkkuus, -kin alkaa olla jo pitkään itseään toistanut ilmiö, josta voi siis kulttuurillisessa merkityksessä puhua instituutiona, sopii mielestäni lyhytjännitteisemmälle ihmiselle kuin mitä minä olen. Siis naimisiinmeno sopii sitä paremmin.
Mutta homoseksuaalisuus. "Miehen logiikan"- ylistyssuhde. Miksi ei sitä? Kuitenkin viihdyn miehisen ajattelumallin maailmassa. Olisi nyt hölmöä, suorastaan kevyttä, puhua pelkästä tunteesta, joka syntyy sivellessä naisen reittä tai hyväillessä ajatuksin naisen "logiikkaa". Ei järjellistä syytä, aasikin olisi järjellä perusteltavissa pariksi. Paitsi tietenkin se, ettei äitini ollut aasi.
Summa summarum.
Olen naimisissa, koska etsin sovinnaisesti elämääni sitä toista näkökulmaa ja sovinnaisesti haluan kumppania ja seksiä. - NoJust
...sinkku.
Sydämeni ei ole :)
Nykyinen olotila on hyvä ja voisin sanoa omaksi valinnaksikin. Vähän päivästä riippuen, hih. - nannalee
seurustelusuhteessa, mutta vaikea sanoa, onko se tyydyttävä sellainen. silmät minulla ovat avoinna, sydämestä en ihan satavarma ole. tavallaan kuitenkin olen tyytyväinen tähän nykytilanteeseen, vaikken oikein itsekään tiedä, missä mennään.
ja siis miksikö? järkisyyt puoltavat tämän parisuhteen olemassaoloa. pärjäisin hyvin itseksenikin; miestä en "tarvitse", mutta koska arki ja seksi toimivat, niin miksen olisi tässä? en usko rakkauteen, joten ei ole tarvetta etsiä muutakaan.
nimim. tulipas ristiriitainen viesti- piipi
Meillä taas kyllä toimii muuten hyvin, seksikin, silloin kun siihen saan mieskultani houkuteltua. Se on se arki taas joka tökkii, erilaiset mielipiteet siitä miten ja mihin aikaan vuorokautta sitä eletään....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618