Mies kumman ottaisit?

Valitse..

1) Tyttömäisen, hyvän keskustelijan, lempeän ja oikein nättisilmäisen, joka näyttäis jo silmillään hurmaavan. Hänellä olisi avaraa maailmaa syleilevää luonnetta. Hän osaisi tehdä aloitteita ja haluaisi ymmärtää sinua kaikessa.

2) Tyttömäisen, mutta kumminkin temperamenttisen, joka olisi lempeäkin, mutta joissakin asioissa tiukka. Tiukka ja tulinen, hymyilevä, mutta toisinaan totinen. Hän ei suvaitsisi kaikkea. Jopa sen päättäisi, saatko sä koskea vai et, mutta jonka kosketusta et voisi itse kieltää.

17

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Noiden kahden risteytyksen, eli:

3) Tyttömäisen, hyvän keskustelijan, lempeän ja oikein nättisilmäisen, joka näyttäis jo silmillään hurmaavan. Kumminkin temperamenttisen, joka olisi joissakin asioissa tiukka. Tiukka ja tulinen, hymyilevä, mutta toisinaan totinen. Hän ei suvaitsisi kaikkea. Hänellä olisi avaraa maailmaa syleilevää luonnetta. Hän osaisi tehdä aloitteita ja haluaisi ymmärtää sinua kaikessa.

Tosin tyttömäisen vaihtaisin naiselliseen, kiitos.

• MMiehelle

miks sä et rekisteröi sun nimimerkkii?

• MMies
        MMiehelle kirjoitti:

miks sä et rekisteröi sun nimimerkkii?

MMies taitaa olla jo rekisteröity- ainakin tuon haku-toiminon mukaan MMiehiä ja sen variaatioita on vilissyt S24:ssä vuosia mitä ihmeellisimpiä juttuja lässyttämässä- kokeilepas:) Eikä minulla ole muutenkaan sen suurempaa intoa rekisteröidä näin naurettavaa nickiä tai sen johdannaista...Oon mä rekkautunu tänne joku 3 vyuotta sitten, mutta en jaksa rekattuna kirjoittaa mitään. En pidä evästeistä...

• Rankaisija II

Kakkosen.

• sain!

:))

• pienellä lisäyksellä

Pienellä lisäyksellä:

"2) Tyttömäisen, mutta kumminkin temperamenttisen, joka olisi lempeäkin, mutta joissakin asioissa tiukka. Tiukka ja tulinen, hymyilevä, mutta toisinaan totinen. Hän ei suvaitsisi kaikkea, ei myöskään itseltään . Jopa sen päättäisi, saatko sä koskea vai et, mutta jonka kosketusta et voisi itse kieltää.

• olet varmaan itse

Arvaan, että olet itse tuo kakkonen ja haluat jotenkin pönkitystä tiukalle tempperamentillesi.

Elä ja anna muidenkin elää ;)

• ykkönenn

no hö. Mikä vika tuosa ykkösessä on.. mä oon se... ihan tyhmää. =/

• on se

ettei sellaisia oikeasti ole olemassa. Turha haihatella edes leikkimielisessä kyselyssä :D

• ykkönenn
        on se kirjoitti:

ettei sellaisia oikeasti ole olemassa. Turha haihatella edes leikkimielisessä kyselyssä :D

ai mikä siinä vaihtoehdossa oli sellasta ettei sitä vois olla... minuu ei si oo olemas... tai si mä vaan luulen itestäni liikoja.. =D

• vaihtoehto

ykkösen

• lähinnä sen takia että onpi lähempänä itseäni.

• meni

mahdollisuuteni... :I

• meni kirjoitti:

mahdollisuuteni... :I

kuullostaa aika tylylle :(

• mutta
        joonas75 kirjoitti:

kuullostaa aika tylylle :(

se on vain pintaa... kuitenkin kehunut sua koko illan... ;)
        Yötä! :)

• mutta kirjoitti:

se on vain pintaa... kuitenkin kehunut sua koko illan... ;)
        Yötä! :)

No elä sie kehu!!! Mie ylpistyn :D ja sie et oo ees nimimerkillä!!!!

• mies espoosta

......helppoa päättää....kaikki kertomasi argumentit niin pielessä olevasta neidistä kuin olla ja voi.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe