minikokoinen usbtikku????

Koolla on merkitystä!!

Perustavaa laatua oleva ongelma!!

Mistä saa pienen pieniä muistitikkuja. Ihan sellainen 512 tai giganen riittää, mutta koska olen jo kaksi tikkua tuhonnut sohimalla polvilla työpaikan pcpisteellä niin pitäisi löytää jostain iso pieni tikku, niin pieni kuin mahdollista. Suututtaa, kun tikuissa on muistia kyllä vaan niin on kokoakin. Olen nähnyt varsin pieniä virityksiä ihmisillä, vaan mistä itse sellaiseksi muutun??

olisi erittäin tärkeää vaikka pieni asia onkin.

8

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki88

Tarivtset isomman muistikortin kuin tietokoneen kovalevy on, tietokoneen kovalevy on 5 megaa, joten eikä joku megan kortti riitä

• onks sulla

luetun ymmärtämisen vaikeus?

lue uusiks ja mieti mitä vähän.. luuleks että etsin 512 gigaista tikkua täällä?

• Sandiskin Cruzer micro on aika pieni (53 mm). Pretecillä on vieläkin pienempiä (35 mm, ilman kääntyvää suojusta). Tietysti voit miettiä muita ratkaisuja kuten olla potkimatta konetta. Noita Pretecejä myydään ainakin Gigantissa.

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Xb1sy0IM3hU000EBLyX_m6QV0000ARKk5ruz?ProductID=lgPD4QFWfcgAAAEKV2mcKdpd&CatalogCategoryID=u7DD4QFW1nQAAAEJJIvYa6uu&filename=productpage_text,producttype_text,prodtypes_vartypes_text&windowtitle=PRETEC IDISKTINY2GB

Kaupoissa voi olla muitakin kokoja. Omani on huimat 64 MB.

• syö SD-kortteja

• Raimo

Itselläni on tuo Pretec:n USB minitikku ja olen ollut tyytyväinen. Makso aika paljon verrattuna muihin gign tikkuihin, mutta kyllä se on kannattanut. Tikun mitta on kääntyvän suojuksen kanssakin tuo 35 mm jos suojan jättää 90º kulmaan. Huonoa tikussa on sen surkea avaimenperäkiinnitys. Olen tiputtanut kortin monta kertaa kun se on lähtenyt irti avaimenperästä. Onneksi se on vielä tallessa.

• pikkutikun tarvitsija
        Raimo kirjoitti:

Itselläni on tuo Pretec:n USB minitikku ja olen ollut tyytyväinen. Makso aika paljon verrattuna muihin gign tikkuihin, mutta kyllä se on kannattanut. Tikun mitta on kääntyvän suojuksen kanssakin tuo 35 mm jos suojan jättää 90º kulmaan. Huonoa tikussa on sen surkea avaimenperäkiinnitys. Olen tiputtanut kortin monta kertaa kun se on lähtenyt irti avaimenperästä. Onneksi se on vielä tallessa.

mistään 1 gigaista pretecin tikkua :( kaksi gigaa on jo ehkä vähän turhankin iso ja kallis investointi kun vähemmälläkin pärjäisi.. vähän näyttääkin että ei kovin häävi kiinnitys..ehkä se säilyy silti tallessa.

• Raimo
        pikkutikun tarvitsija kirjoitti:

mistään 1 gigaista pretecin tikkua :( kaksi gigaa on jo ehkä vähän turhankin iso ja kallis investointi kun vähemmälläkin pärjäisi.. vähän näyttääkin että ei kovin häävi kiinnitys..ehkä se säilyy silti tallessa.

omani gigantista. Yksi maahantuojakin niitä myi, mutta gigantti on halvin. Verkokauppa myy samaa (saman näkönen) io Megan tikkua, jossa on vaihto "kuoret", mutta hinta on suolanen, noin 100 €.

• jos vaikka

pistäisit norm. usb tikun lyhyen johdon perään jolloin sohiminen ei haittaa suuremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe