minikokoinen usbtikku????

Koolla on merkitystä!!

Perustavaa laatua oleva ongelma!!

Mistä saa pienen pieniä muistitikkuja. Ihan sellainen 512 tai giganen riittää, mutta koska olen jo kaksi tikkua tuhonnut sohimalla polvilla työpaikan pcpisteellä niin pitäisi löytää jostain iso pieni tikku, niin pieni kuin mahdollista. Suututtaa, kun tikuissa on muistia kyllä vaan niin on kokoakin. Olen nähnyt varsin pieniä virityksiä ihmisillä, vaan mistä itse sellaiseksi muutun??

olisi erittäin tärkeää vaikka pieni asia onkin.

8

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki88

Tarivtset isomman muistikortin kuin tietokoneen kovalevy on, tietokoneen kovalevy on 5 megaa, joten eikä joku megan kortti riitä

• onks sulla

luetun ymmärtämisen vaikeus?

lue uusiks ja mieti mitä vähän.. luuleks että etsin 512 gigaista tikkua täällä?

• Sandiskin Cruzer micro on aika pieni (53 mm). Pretecillä on vieläkin pienempiä (35 mm, ilman kääntyvää suojusta). Tietysti voit miettiä muita ratkaisuja kuten olla potkimatta konetta. Noita Pretecejä myydään ainakin Gigantissa.

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Xb1sy0IM3hU000EBLyX_m6QV0000ARKk5ruz?ProductID=lgPD4QFWfcgAAAEKV2mcKdpd&CatalogCategoryID=u7DD4QFW1nQAAAEJJIvYa6uu&filename=productpage_text,producttype_text,prodtypes_vartypes_text&windowtitle=PRETEC IDISKTINY2GB

Kaupoissa voi olla muitakin kokoja. Omani on huimat 64 MB.

• syö SD-kortteja

• Raimo

Itselläni on tuo Pretec:n USB minitikku ja olen ollut tyytyväinen. Makso aika paljon verrattuna muihin gign tikkuihin, mutta kyllä se on kannattanut. Tikun mitta on kääntyvän suojuksen kanssakin tuo 35 mm jos suojan jättää 90º kulmaan. Huonoa tikussa on sen surkea avaimenperäkiinnitys. Olen tiputtanut kortin monta kertaa kun se on lähtenyt irti avaimenperästä. Onneksi se on vielä tallessa.

• pikkutikun tarvitsija
        Raimo kirjoitti:

Itselläni on tuo Pretec:n USB minitikku ja olen ollut tyytyväinen. Makso aika paljon verrattuna muihin gign tikkuihin, mutta kyllä se on kannattanut. Tikun mitta on kääntyvän suojuksen kanssakin tuo 35 mm jos suojan jättää 90º kulmaan. Huonoa tikussa on sen surkea avaimenperäkiinnitys. Olen tiputtanut kortin monta kertaa kun se on lähtenyt irti avaimenperästä. Onneksi se on vielä tallessa.

mistään 1 gigaista pretecin tikkua :( kaksi gigaa on jo ehkä vähän turhankin iso ja kallis investointi kun vähemmälläkin pärjäisi.. vähän näyttääkin että ei kovin häävi kiinnitys..ehkä se säilyy silti tallessa.

• Raimo
        pikkutikun tarvitsija kirjoitti:

mistään 1 gigaista pretecin tikkua :( kaksi gigaa on jo ehkä vähän turhankin iso ja kallis investointi kun vähemmälläkin pärjäisi.. vähän näyttääkin että ei kovin häävi kiinnitys..ehkä se säilyy silti tallessa.

omani gigantista. Yksi maahantuojakin niitä myi, mutta gigantti on halvin. Verkokauppa myy samaa (saman näkönen) io Megan tikkua, jossa on vaihto "kuoret", mutta hinta on suolanen, noin 100 €.

• jos vaikka

pistäisit norm. usb tikun lyhyen johdon perään jolloin sohiminen ei haittaa suuremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6638
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4562
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      55
      2299
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1868
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1438
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1219
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1184
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1181
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1154
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe