Mistä postimyyntivaimo luotettavasti?

vaativa

Vaimo on kanamaisten ystäviensä yllyttämänä ryhtynyt feministiksi. Olenkin päättänyt vaihtaa parempaan kun vaimo on muutenkin jo vähän elähtänyt.

Löytyykö kokemuksia mistä ja mihin hintaan saa luotettavasti tilattua vaimon? Lähinnä kiinnostaisi venäläiset vaimot, joilta voi odottaa myös työssä käymistä. Thaitytöt ovat tietenkin paremman näköisiä, mutta heistä saa vain kotivaimoja. He tosin ovat myös loistavia palvelemaan miestä, mutta eiköhä venäläiset naisetkin sen riittävän hyvin osaa.

Nyt on vain ongelmana, että mistä niitä saisi luotettavasti tilattua. Sir Vilihän oli aikoinaan tunnettu välittäjä, mutta hän on kai lopettanut jo. Epäilyttää että joistakin nettipaikoista saakin lattarintaisia, yh-äitejä, yli-ikäisiä, onnenonkijoita tai muuten viallisia yksilöitä vaikka mainoksissa muuta luvataan. Pitäisi siis löytää joku luotettava paikka, ja mieluusti tietysti halpa kanssa.

32

22048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venakko

      Miksi haluta vaimo? Ota piika.

    • laatua ..
      • Finnish

        En todellakaan voi väittää, etteikö venäläiset naiset(siis suurin osa) olisi todella kauniita ja hyvinpukutuneita. Oppia voisi ottaa jotakuinkin kaikki suomalaiset naiset. Mutta se suurin mutta....
        Sääliksi käy noita naisparkoja, kun katselin muka kumppanin löytäneitä naisia.
        Pari jenkki kaveria oli lähes siedettävän näköisiä, muut kuin ladonseinästä revittyjä miehen kuvatuksia. Eli kuka vaan kelpaa jos on riittävästi rahaa ja naisen puutetta, keinolla millä tahansa.


      • suomitreffeiltä
        Finnish kirjoitti:

        En todellakaan voi väittää, etteikö venäläiset naiset(siis suurin osa) olisi todella kauniita ja hyvinpukutuneita. Oppia voisi ottaa jotakuinkin kaikki suomalaiset naiset. Mutta se suurin mutta....
        Sääliksi käy noita naisparkoja, kun katselin muka kumppanin löytäneitä naisia.
        Pari jenkki kaveria oli lähes siedettävän näköisiä, muut kuin ladonseinästä revittyjä miehen kuvatuksia. Eli kuka vaan kelpaa jos on riittävästi rahaa ja naisen puutetta, keinolla millä tahansa.

        sieltä tulee vastauksiakin ja sellaisilta misseiltä että on pakko sanoa joskus suoraan olet liian kaunis ...


    • Irwi

      Toi otsikon tuote vois olla se mitä haet.

    • sadsadfjk

      OLET SAIRAS! PÄÄSET HELVETTIIN!

      • Irwi

        Onkos sinnekin nykyään karsinnat? Jo on aikoihin eletty.


      • tähän...........
        Irwi kirjoitti:

        Onkos sinnekin nykyään karsinnat? Jo on aikoihin eletty.

        "todellisuuteen", niin helvettiin päästään, ei jouduta!


      • köhköh--
        Irwi kirjoitti:

        Onkos sinnekin nykyään karsinnat? Jo on aikoihin eletty.

        tupakkayskäiset räkäiset naurut.


      • Anonyymi

    • yyyyyyy

      Kirjoitat Googleen "russian wives", niin eiköhän ala linkkejä löytymään.

      Ongelmana sitten on se, että alalla on runsaasti huijareita, joten kannattaa pitää tiukasti jalat maassa, eikä ainakaan kannata kenellekään naiselle lähettää suoraan rahaa, vaikka kuinka pyytäisi.

      Paras vaihtoehto saattaa olla ilmaiset treffisivustot, ehkä venäjänkieliset, joilla ainakin on runsaasti aitoja ihmisiä. Venäjän kielen osaaminen on toki hyödyksi, muttei välttämätöntä, jos käyttää tulkkauskonetta kuten www.worldlingo.com. Tällä saa siis käännettyä itse sivuston sisällön. Naisten kanssa kommunikoitaessa olisi toki syytä löytyä yhteinen kieli.

      • paremmin kuin venakot

        Ei kun matkaa varaamaan ja valkkaamaan. Kotonakin asiat voi olla paremmin. Itsellä ei ole kokemusta kun olen Suomi-vaimo;)


    • lklklk

      Kyllä kehittymättömistä maista löytyy naisia, jotka paremman tulevaisuuden toivossa ovat valmiita tekemään mitä hyvänsä päästäkseen parempiin oloihin. Rakkaudella niillä on harvemmin mitään tekemistä.

      Jos miehelle riittää, että on nuori, nätti nainen, joka teeskentelee rakkautta, niin sittenhän kaikki on lienee OK. Eri asia on sitten se, kuinka uskollinen sellainen nainen on. Kyllähän Suomessakin on paljon niitä, jotka sietävät tilannetta aikansa, sitten ottavat lapset mukaan ja häipyvät maasta miehen löytämättä heitä enää koskaan.

      Työmotivaatio voi olla kyseenalainen noilla naisilla. Ainakin niissä kulttuureissa on totuttu siihen, että miehen kuuluu palvoa naista ja ostaa hänelle kaikkea kivaa. Vaikka joku thai-tyttö töihin pääsisikin sitten, kun on oppinut suomea, niin ei sitä kovin korkeasti palkattuihin töihin pääse (paitsi prostituoidut).

      Ihmetyttää vain se, että mitäköhän tuollaisella suomimiehellä on tarjota venäläis- tai thainaiselle? Pelkkää rahaa ja spermaa vissiinkin. Hyvähän se on syyttää suominaista elähtämisestä, kun itse on niin hyvinsäilynyt...

      • ujopiiimä

        "nuori, nätti nainen"

        Kukapa mies ei haluaisi?

        "Eri asia on sitten se, kuinka uskollinen sellainen nainen on"

        Eipä tämän palstan perusteella ole monien suomalaisten uskollisuudesta mitään takeita.

        "ottavat lapset mukaan ja häipyvät maasta miehen löytämättä heitä enää koskaan"

        Lienee miehelle melkein ideaalitilanne eron sattuessa. Verrattuna suomalaiseen ei perään tule tapaamistaisteluita ja elatusmaksuja perinnän kautta.

        "Työmotivaatio voi olla kyseenalainen noilla naisilla"

        Työmotivaatio on kyseenalainen joillakin suomalaisilla naisilla. Etenkin kotityömotivaatio ja töiden tasapuolinen jakaminen. Lisäksi on paljon ihmisiä työttömänä muutenkin (ansiotyöstä).

        "ei sitä kovin korkeasti palkattuihin töihin pääse (paitsi prostituoidut)"

        Voi päästä korkeasti palkattuihin töihin. Riippuu koulutuksesta ja tuurista. Nykyisellä irtosuhde menttaliteetilla jolla jotkut alkavat päästä lähelle prostitoitujen määriä, joten hyvin voi ottaa ulkomailta vaikka yhtä paljon harrastaneen prostitoidun. Se toisi rahat kotiin mikäli suhteen aikana harrastaa irtosuhteita. Ei vain tuhlaa rahaa hengailemalla ravintoloissa ja harrastamalla.

        "Ihmetyttää vain se, että mitäköhän tuollaisella suomimiehellä on tarjota venäläis- tai thainaiselle?"

        Etkö tiedä?


      • lklklk
        ujopiiimä kirjoitti:

        "nuori, nätti nainen"

        Kukapa mies ei haluaisi?

        "Eri asia on sitten se, kuinka uskollinen sellainen nainen on"

        Eipä tämän palstan perusteella ole monien suomalaisten uskollisuudesta mitään takeita.

        "ottavat lapset mukaan ja häipyvät maasta miehen löytämättä heitä enää koskaan"

        Lienee miehelle melkein ideaalitilanne eron sattuessa. Verrattuna suomalaiseen ei perään tule tapaamistaisteluita ja elatusmaksuja perinnän kautta.

        "Työmotivaatio voi olla kyseenalainen noilla naisilla"

        Työmotivaatio on kyseenalainen joillakin suomalaisilla naisilla. Etenkin kotityömotivaatio ja töiden tasapuolinen jakaminen. Lisäksi on paljon ihmisiä työttömänä muutenkin (ansiotyöstä).

        "ei sitä kovin korkeasti palkattuihin töihin pääse (paitsi prostituoidut)"

        Voi päästä korkeasti palkattuihin töihin. Riippuu koulutuksesta ja tuurista. Nykyisellä irtosuhde menttaliteetilla jolla jotkut alkavat päästä lähelle prostitoitujen määriä, joten hyvin voi ottaa ulkomailta vaikka yhtä paljon harrastaneen prostitoidun. Se toisi rahat kotiin mikäli suhteen aikana harrastaa irtosuhteita. Ei vain tuhlaa rahaa hengailemalla ravintoloissa ja harrastamalla.

        "Ihmetyttää vain se, että mitäköhän tuollaisella suomimiehellä on tarjota venäläis- tai thainaiselle?"

        Etkö tiedä?

        KENEKÄÄN uskollisuudesta ei ole takeita.

        En tarkoittanutkaan, että EROtilanteessa olisi miehelle mikään ongelma, että vaimo häipyy. NORMAALImies kuitenkin rakastaa jälkeläisiään. Jos siis vaimo häipyy maan alle, häntä ehkä ei tule ikävä, mutta tarkoitin tässä nyt niitä tilanteita, kun nainen on ottanut suomalaismiehen rahan vuoksi ja hän sietää tilannetta niin kauan, että on saanut itselleen haluaman summan rahaa. Sitten hän häipyy yllättäen antamatta mitään selitystä miehelle.

        Ihmettelen, että miten korkeasti koulutettukaan esim. thainainen saa työtä Suomesta, jos ei osaa suomenkieltä eikä tunne suomalaista bisneskulttuuria. Käsittääkseni kyllä hyvinkoulutetut ja kielitaitoiset naiset ovat kovaa valuuttaa ihan kotimaassaankin. "Vientiin" menee niitä, jotka eivät omin keinoin esim. koulutuksella pääse köyhyydestä ja kurjuudesta eroon.

        Omassa ystäväpiirissäni suomalaisten naisten ja miesten työmotivaatio on aina ollut todella kova. Lienee niitäkin suomalaisia, joiden työmoraali ja -motivaatio ei ole korkealla, mutta tuskinpa se on sukupuoleen sidottu.

        Tiedät varmaankin, että Suomessa pariskuntien yleisimmät tyytymättömyyden aiheet ovat seksi, raha ja kotityöt. Syitä niihin on ihan yhtälailla miehissä kuin naisissakin.

        Jos suomalainen mies ei löydä Suomesta itselleen naista tai että hän ei kelpuuta suomalaisnaisia, niin eiköhän ne Thaimaan ja Venäjän naiset ole myös ihmisiä ja naisia. Esimerkiksi tuntemistani suomalais-venäläisistä pareista mies haluaa naiselta kaunista ulkonäköä, seksiä, siivousta ja mielellään kumppania jakamaan kodin kulut. Jos jo edellinen kumppani (suomalainen) on valittanut huonosta seksistä, haluttomuudesta siivoamiseen ja valittanut holtittomasta rahankäytöstä, niin tulee mieleen vaikutelma, että mies haluaa vain kiltin naisen, joka ei uskalla valittaa. Minusta miehen pitää olla valmis antamaan itsestään muutakin kuin likapyykkiä ja spermaa.


      • ujopiiimä
        lklklk kirjoitti:

        KENEKÄÄN uskollisuudesta ei ole takeita.

        En tarkoittanutkaan, että EROtilanteessa olisi miehelle mikään ongelma, että vaimo häipyy. NORMAALImies kuitenkin rakastaa jälkeläisiään. Jos siis vaimo häipyy maan alle, häntä ehkä ei tule ikävä, mutta tarkoitin tässä nyt niitä tilanteita, kun nainen on ottanut suomalaismiehen rahan vuoksi ja hän sietää tilannetta niin kauan, että on saanut itselleen haluaman summan rahaa. Sitten hän häipyy yllättäen antamatta mitään selitystä miehelle.

        Ihmettelen, että miten korkeasti koulutettukaan esim. thainainen saa työtä Suomesta, jos ei osaa suomenkieltä eikä tunne suomalaista bisneskulttuuria. Käsittääkseni kyllä hyvinkoulutetut ja kielitaitoiset naiset ovat kovaa valuuttaa ihan kotimaassaankin. "Vientiin" menee niitä, jotka eivät omin keinoin esim. koulutuksella pääse köyhyydestä ja kurjuudesta eroon.

        Omassa ystäväpiirissäni suomalaisten naisten ja miesten työmotivaatio on aina ollut todella kova. Lienee niitäkin suomalaisia, joiden työmoraali ja -motivaatio ei ole korkealla, mutta tuskinpa se on sukupuoleen sidottu.

        Tiedät varmaankin, että Suomessa pariskuntien yleisimmät tyytymättömyyden aiheet ovat seksi, raha ja kotityöt. Syitä niihin on ihan yhtälailla miehissä kuin naisissakin.

        Jos suomalainen mies ei löydä Suomesta itselleen naista tai että hän ei kelpuuta suomalaisnaisia, niin eiköhän ne Thaimaan ja Venäjän naiset ole myös ihmisiä ja naisia. Esimerkiksi tuntemistani suomalais-venäläisistä pareista mies haluaa naiselta kaunista ulkonäköä, seksiä, siivousta ja mielellään kumppania jakamaan kodin kulut. Jos jo edellinen kumppani (suomalainen) on valittanut huonosta seksistä, haluttomuudesta siivoamiseen ja valittanut holtittomasta rahankäytöstä, niin tulee mieleen vaikutelma, että mies haluaa vain kiltin naisen, joka ei uskalla valittaa. Minusta miehen pitää olla valmis antamaan itsestään muutakin kuin likapyykkiä ja spermaa.

        "tarkoitin tässä nyt niitä tilanteita, kun nainen on ottanut suomalaismiehen rahan vuoksi "

        Eipä näytä sylettävän suomalaisnaisiakaan toi rahapuoli. Chatit/netit täynnä varakasta miestä etsivää.

        "Jos jo edellinen kumppani (suomalainen) on valittanut huonosta seksistä, haluttomuudesta siivoamiseen ja valittanut holtittomasta rahankäytöstä"

        Tämäkin täsmii moniin suomalaisnaisiin.

        "Minusta miehen pitää olla valmis antamaan itsestään muutakin kuin likapyykkiä ja spermaa."

        Aika yksipuolinen näkökulma. moku-suhteessa itse elävänä voin vakuuttaa, että suomalaisella miehellä on annettavanaan paljon. Meillä on annettavana mm. turvallisuus ja tasa-arvoinen suhde. Mielelläni minä omalle kauniille ja nuorelle naiselle ostan välillä lahjoja ja kukkia. Hemmottelulomalle voi välillä viedä ulkomaille ja mikäs ettei kotimaan matkailua voisi harrastaa kahdessa kotimaassa ;)


      • kuvitella ..
        ujopiiimä kirjoitti:

        "tarkoitin tässä nyt niitä tilanteita, kun nainen on ottanut suomalaismiehen rahan vuoksi "

        Eipä näytä sylettävän suomalaisnaisiakaan toi rahapuoli. Chatit/netit täynnä varakasta miestä etsivää.

        "Jos jo edellinen kumppani (suomalainen) on valittanut huonosta seksistä, haluttomuudesta siivoamiseen ja valittanut holtittomasta rahankäytöstä"

        Tämäkin täsmii moniin suomalaisnaisiin.

        "Minusta miehen pitää olla valmis antamaan itsestään muutakin kuin likapyykkiä ja spermaa."

        Aika yksipuolinen näkökulma. moku-suhteessa itse elävänä voin vakuuttaa, että suomalaisella miehellä on annettavanaan paljon. Meillä on annettavana mm. turvallisuus ja tasa-arvoinen suhde. Mielelläni minä omalle kauniille ja nuorelle naiselle ostan välillä lahjoja ja kukkia. Hemmottelulomalle voi välillä viedä ulkomaille ja mikäs ettei kotimaan matkailua voisi harrastaa kahdessa kotimaassa ;)

        ostavani jätkämäiselle tupakkia ketjussa vetävälle suomibitchille kukkia ...


      • lklklk
        ujopiiimä kirjoitti:

        "tarkoitin tässä nyt niitä tilanteita, kun nainen on ottanut suomalaismiehen rahan vuoksi "

        Eipä näytä sylettävän suomalaisnaisiakaan toi rahapuoli. Chatit/netit täynnä varakasta miestä etsivää.

        "Jos jo edellinen kumppani (suomalainen) on valittanut huonosta seksistä, haluttomuudesta siivoamiseen ja valittanut holtittomasta rahankäytöstä"

        Tämäkin täsmii moniin suomalaisnaisiin.

        "Minusta miehen pitää olla valmis antamaan itsestään muutakin kuin likapyykkiä ja spermaa."

        Aika yksipuolinen näkökulma. moku-suhteessa itse elävänä voin vakuuttaa, että suomalaisella miehellä on annettavanaan paljon. Meillä on annettavana mm. turvallisuus ja tasa-arvoinen suhde. Mielelläni minä omalle kauniille ja nuorelle naiselle ostan välillä lahjoja ja kukkia. Hemmottelulomalle voi välillä viedä ulkomaille ja mikäs ettei kotimaan matkailua voisi harrastaa kahdessa kotimaassa ;)

        Oman kokemukseni mukaan aika moni mies on sellainen, että saa patistaa tekemään oman osuutensa kotitöistä. Rahaa tuntuu heillä riittävän baarissa tuhlattavaksi ja taksimatkoihin, joten rahat tuntuu olevan loppu tosi usein. Sitten kun mies on kännännyt esimerkiksi koko perjantain ja nukkuu krapulapäissään lähes koko lauantain, niin nainen ei saa silloin edes seksiä!!!

        Olen törmännyt tähän ongelmaan useasti. Asun omassa omistusasunnossani, käyn töissä, saan kohtuullista palkkaa ja ulkonäöltäni olen ihan keskivertonainen (normaalipainoinen, pitkä tukka jne). Olen huomannut monesta miehestä, että heillä olisi kova kiire päästä muuttamaan luokseni ikäänkuin täysihoitoon (ei tarvitse maksaa vuokraa, kotini on siisti ja nätti, seksiä on aina tarjolla).

        Itse ainakin haluan mieheltä huomioimista ja että olen hänelle tärkeä. Haluan myös paljon seksiä ja hellyyttä. Turhan moni mies kuvittelee, että alkuvaiheessa riittää kauniit puheet jne, mutta että ajan kuluessa eteenpäin mieheltä riittäisi se, että hän löhöää sohvalla katsomassa kaikki mahdolliset urheiluohjelmat ja että hänen osuutensa yhteisestä elämästä on kaupassakäynti noin kerran viikossa ja siivous pitkällisen maanittelun jälkeen noin kerran kuukaudessa. Moni lupaavasti alkanut suhde on kaatunut miehen laiskuuteen, pihiyteen naista kohtaan ja laiskuuteen sängyssä.

        Silti uskon, että jossakin on vielä hyvä mies mua varten. Tosin taitavat olla jo kaikki naimisissa:(


      • ujopiiimä
        lklklk kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan aika moni mies on sellainen, että saa patistaa tekemään oman osuutensa kotitöistä. Rahaa tuntuu heillä riittävän baarissa tuhlattavaksi ja taksimatkoihin, joten rahat tuntuu olevan loppu tosi usein. Sitten kun mies on kännännyt esimerkiksi koko perjantain ja nukkuu krapulapäissään lähes koko lauantain, niin nainen ei saa silloin edes seksiä!!!

        Olen törmännyt tähän ongelmaan useasti. Asun omassa omistusasunnossani, käyn töissä, saan kohtuullista palkkaa ja ulkonäöltäni olen ihan keskivertonainen (normaalipainoinen, pitkä tukka jne). Olen huomannut monesta miehestä, että heillä olisi kova kiire päästä muuttamaan luokseni ikäänkuin täysihoitoon (ei tarvitse maksaa vuokraa, kotini on siisti ja nätti, seksiä on aina tarjolla).

        Itse ainakin haluan mieheltä huomioimista ja että olen hänelle tärkeä. Haluan myös paljon seksiä ja hellyyttä. Turhan moni mies kuvittelee, että alkuvaiheessa riittää kauniit puheet jne, mutta että ajan kuluessa eteenpäin mieheltä riittäisi se, että hän löhöää sohvalla katsomassa kaikki mahdolliset urheiluohjelmat ja että hänen osuutensa yhteisestä elämästä on kaupassakäynti noin kerran viikossa ja siivous pitkällisen maanittelun jälkeen noin kerran kuukaudessa. Moni lupaavasti alkanut suhde on kaatunut miehen laiskuuteen, pihiyteen naista kohtaan ja laiskuuteen sängyssä.

        Silti uskon, että jossakin on vielä hyvä mies mua varten. Tosin taitavat olla jo kaikki naimisissa:(

        Itse en kuulu niihin miehiin, jotka kännää baarissa, joten krapulapäiviä ei tule. Alkoholia otan, mutta harvoin. Seksiä annan ja saan usein.
        8 vuotta yhdessä ja seksi on kuin alkuhuumassa.

        Kotitöihin osallistun kaikkiin. Teen ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä & astioita, silitän vaatteita, hoidan pihaa, korjaan taloa yms. Mutta niin tekee myös ulkomaalainen vaimoni. Omakotitaloa ei yksin pystyisi kunnossa pitämään. Se vaatii yhteistyötä ja halua tehdä asioita yhdessä.

        Kokemusta minulla on suomalaisesta kumppanista (yli 15 v. suhde). Hänen kanssaan elämä oli mitä oli. Hänelle aivan ylivoimaisia tehtäviä oli mm. pyykkien laittaminen pesukoneeseen. Se ei tasa-arvoiselle naiselle käynyt. Asunto oli usein kuin räjähdyksen jäljiltä vaikka olin sen siivonnut edellisenä päivänä. Kiukuttelua riitti. "Perheen" yhteisiin laskuihin hän ei tietenkään osallistunut......

        Samanlaista elämää näin ympärilläni, joten päätin etsiä naista ulkomailta.

        Löysin ja nyt on kaikki toisin. Olen ylpeä vaimostani ja hänen ulkomaalaisuudestaan.

        Minä vilpittömästi kehoitan kunnollisia miehiä etsimään puolisoa ulkomailta.


      • lklkl
        ujopiiimä kirjoitti:

        Itse en kuulu niihin miehiin, jotka kännää baarissa, joten krapulapäiviä ei tule. Alkoholia otan, mutta harvoin. Seksiä annan ja saan usein.
        8 vuotta yhdessä ja seksi on kuin alkuhuumassa.

        Kotitöihin osallistun kaikkiin. Teen ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä & astioita, silitän vaatteita, hoidan pihaa, korjaan taloa yms. Mutta niin tekee myös ulkomaalainen vaimoni. Omakotitaloa ei yksin pystyisi kunnossa pitämään. Se vaatii yhteistyötä ja halua tehdä asioita yhdessä.

        Kokemusta minulla on suomalaisesta kumppanista (yli 15 v. suhde). Hänen kanssaan elämä oli mitä oli. Hänelle aivan ylivoimaisia tehtäviä oli mm. pyykkien laittaminen pesukoneeseen. Se ei tasa-arvoiselle naiselle käynyt. Asunto oli usein kuin räjähdyksen jäljiltä vaikka olin sen siivonnut edellisenä päivänä. Kiukuttelua riitti. "Perheen" yhteisiin laskuihin hän ei tietenkään osallistunut......

        Samanlaista elämää näin ympärilläni, joten päätin etsiä naista ulkomailta.

        Löysin ja nyt on kaikki toisin. Olen ylpeä vaimostani ja hänen ulkomaalaisuudestaan.

        Minä vilpittömästi kehoitan kunnollisia miehiä etsimään puolisoa ulkomailta.

        Siitä huolimatta en lähtisi yleistämään koko kansaa tietyntyyppiseksi. Koko USA ei ole George W Busheja, koko Suomi ei ole Tarja Halosia, koko Itävalta ei ole Adolf Hitlereitä jne.

        Sulla on käynyt hyvä tuuri ja that's fine. Mulla on käynyt miesmaailmassa pääsääntöisesti huonosti. En siitä huolimatta lähtisi yleistämään, että vaikka oman kokemukseni mukaan miehet ovat olleet patalaiskoja sikoja, ettäkö kaikki suomalaismiehet olisivat paskoja.

        Näinollen mun mielestäni on aika outoa lähteä leimaamaan kaikki suomalaisnaiset yhteen ja samaan kuuluvaksi. Jos oma suomalaisnaisesi oli patalaiska ja kyvytön pitämään järjestystä yllä, niin ei kai se sitä tarkoita, että automaattisesti jokainen olisi sellainen...


      • ujopiiimä kirjoitti:

        "nuori, nätti nainen"

        Kukapa mies ei haluaisi?

        "Eri asia on sitten se, kuinka uskollinen sellainen nainen on"

        Eipä tämän palstan perusteella ole monien suomalaisten uskollisuudesta mitään takeita.

        "ottavat lapset mukaan ja häipyvät maasta miehen löytämättä heitä enää koskaan"

        Lienee miehelle melkein ideaalitilanne eron sattuessa. Verrattuna suomalaiseen ei perään tule tapaamistaisteluita ja elatusmaksuja perinnän kautta.

        "Työmotivaatio voi olla kyseenalainen noilla naisilla"

        Työmotivaatio on kyseenalainen joillakin suomalaisilla naisilla. Etenkin kotityömotivaatio ja töiden tasapuolinen jakaminen. Lisäksi on paljon ihmisiä työttömänä muutenkin (ansiotyöstä).

        "ei sitä kovin korkeasti palkattuihin töihin pääse (paitsi prostituoidut)"

        Voi päästä korkeasti palkattuihin töihin. Riippuu koulutuksesta ja tuurista. Nykyisellä irtosuhde menttaliteetilla jolla jotkut alkavat päästä lähelle prostitoitujen määriä, joten hyvin voi ottaa ulkomailta vaikka yhtä paljon harrastaneen prostitoidun. Se toisi rahat kotiin mikäli suhteen aikana harrastaa irtosuhteita. Ei vain tuhlaa rahaa hengailemalla ravintoloissa ja harrastamalla.

        "Ihmetyttää vain se, että mitäköhän tuollaisella suomimiehellä on tarjota venäläis- tai thainaiselle?"

        Etkö tiedä?

        Siis... Aika hyvin perusteltu. Taian itekki tilata vaimon ulkomailta.


      • cda
        kuvitella .. kirjoitti:

        ostavani jätkämäiselle tupakkia ketjussa vetävälle suomibitchille kukkia ...

        No eihän suomimies osta muutenkaan kukkia.

        aloitus nyt oli tyhmä PROVO.


      • Anonyymi

        Ei ne thaimaalaiset töihin mene. Vaikka afrikkalaisten jälkeläisistä tykkäävät väittävät, että niiden thaimaalaisen "töissä olo" on ostoskeskuksissa istuminen


    • Vato retro

      Luulis että Afrikasta löytyis melko kätevästi. Jos ilmaisen HIV-lääkityksen ja ruoan lupaat niin Mosambikista tulee sulle vaikka miljoona vaimoa yhdellä rimpautuksella.

      • Anonyymi

        Suurin osa hiv-tartunnoista on tullut thaimaalaisilta ja muilta samanlaisilta (tilastoista näkee), mutta jos ei hiv pelota, niin silloin voi myös koittaa niiden esi-isiä ja esiäitejä afrikasta


    • Maatilallinens

      Samat ajatukset täällä. Vaimo oli niin hanakka tulemaan maatilan emännäksi mutta työt ovat jääneet vähemmälle ja tasa-arvosta paasaa ja kulkee kaikissa kerhoissa femakkosoopaa oppimassa.
      Avioehto olisi tarvinnut olla mutta onneksi on velkaa paljon.
      Halvemmaksi taitaisi tulla se venakkokin, tietääpähän saavansa vastinetta rahoilleen.

    • pitää tutustuu internetin maailmaan..vaimo ois ihan mukava kans..

    • muuntohiili

      Ujopiimä kirjoitti ihan kuin minun elämästäni Suominaisen kanssa.
      Yksittäistapaus, ei voi yleistää.

      "Itse en kuulu niihin miehiin, jotka kännää baarissa, joten krapulapäiviä ei tule. Alkoholia otan, mutta harvoin...
      Kotitöihin osallistun kaikkiin. Teen ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä & astioita, silitän vaatteita, hoidan pihaa, korjaan taloa yms. .. Omakotitaloa ei yksin pystyisi kunnossa pitämään. Se vaatii yhteistyötä ja halua tehdä asioita yhdessä.

      Kokemusta minulla on suomalaisesta kumppanista (yli 15 v. suhde). Hänen kanssaan elämä oli mitä oli. .. Kiukuttelua riitti. "Perheen" yhteisiin laskuihin hän ei tietenkään osallistunut......
      "

      Olen elänyt 5 Suominaisen kanssa. Joo, on ne 5 Suominaista olleet aika kiukkuisia, tuiskahtelevaa porukkaa. Ainoastaan yksi osallistui auton kuluihin, mutta muut 4 olivat kuin "Miss Daisy" , kyyti kelpasi, ja huomasin vähitellen, että minusta oli tullut autonkuljettaja Suominaisen elämään. Sen jälkeen kun pääsin eroon viimeisest' menkkaränkänkästä, olen saanut elää nauttien rauhasta, hiljaisuudesta, omasta aikataulusta. Luen kirjallisuutta kun luen. Katson elokuvia. Syön rauhassa. Kuuntelen musiikkia. Ulkoilen ja nautin luonnon kauneudesta. Käyn salilla. Käyn tanssimassa. Käytän itse rahani. Annan rahaa lapsilleni. Elämä on ihanaa.

    • joo18

      Kyllä ei suomalaista naista kannata ottaa. Eivät arvosta miestä ollenkaan ja pettävät den mitä kerkeävät. Ja kaikkien miesten pitäisi olls suoraan henkka maukan kuvastosta.

    • Onision

      Yksi syy miksi feminismiä tarvitaan

    • Anonyymi

      onko nää elokapinan naiset semmosia mitä ei kannata ottaa?

    • Anonyymi

      aaro kivinen haluu vähän

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe