hei
ongelmani on tälläinen kun itselläni on todella rasvainen iho.. ja hikoilen helposti kasvoilla, vaikka ei olisi edes lämmin ilma.
normaalisti kun olen meikannut ja laittanut rasvaisen ihon kosteusvoidetta tai meikinalusvoidetta ja sen päälle puuteria (baariin mennessä).. niin ei mene kuin puolisen tuntia ja naama on jo kamalan hikinen.. ja puuteri ja voide tahmaisia.. tietääkös joku jotain hyvää mutta kuitenkin edullista keinoa miten selvisi vaikka jokusen tunnin edes iho kuivaana ? nytkin pitäis mennä lauantaina tupareihin ja sieltä baareihin.. mutta ei huvittais ostua koko iltaa naama rasvaisena- auttakaa!
Todella rasvainen iho
4
2861
Vastaukset
- tällaista tuli mieleen
ei tule oikein muuta mieleen, mutta auttaiskohan jos laittais ennen meikkaamista rasvaiselle iholle tarkoitetun naamion. Jättää ihon ehkä vähän pidemmäksi aikaa mattapintaiseksi. Esim. Body Shopin teepuuöljy kasvonaamio.
- en rasvaa enään
Itselläni on erittäin rasvainen iho ja kärsin myös välistä kipeistä pateista ihon alla. Kaiken maailman rasvat olen kokeillut ja joku kosmetologi on jopa sanonut että käytän liian vähän rasvaa, joten iho yrittää kehittää sitä lisää. No..äidille sitten valitin ja hän sanoi ettei ole koskaan ihoansa rasvannut eikä ole tarvinnut kärsiä. Iho on ihan siisti, vaikka ikääkin on jo 60 v. No en heti lopettanut "kasvojeni hoitamista", vaan aloin systeriltä kyseleen, että mitä kasvorasvaa hän käyttää, kun hänellä on niin hyvä ja sileä iho, eikä kiiltele edes meikin alta ja hän sanoi ettei ole koskaan rasvoja käyttänyt, kun ei voi, kun kasvot kiiltää niin kauheesti muuten.
No pari viikkoa sitten aloin vähentämään rasvan käytöä niin, että laitan ainoastaan silmien ympärille sekä huulien ympärille hiukan rasvaa ja iho on parantunut aivan kamalasti. Ei kiiltele, eikä tunnu muutenkaan pahalta. Meikkivoidettakaan ei tarvi enään käyttää niin kovasti, kevyt kerros ja puuterit päälle ja aivan on uskomaton tulos..
en sano että sopii kaikille, mutta tämä on oma kokemus. Ihon puhdistan edelleen iltaisin puhdistusgeelillä ja vedellä. Eron kyllä huomasi jo muutamassa päivässä...- tuisku
yves rocherilla oli pari vuotta sitten todella hyvä rasvaisen ihon tuote, jota taputeltiin meikin päälle. enää tuotetta ei valitettavasti myydä. itse siirryin lancomen t-controle geeliin sen jälkeen. Sitä kun taputtelee meikin (meikkivoide puuteri) päälle, toimii mattana aika monta tuntia. sitten kun alkaa kiiltää, käy vessassa vähän freesaamassa eli taputtelee kasvopaperilla vähän rasvoja pois, niin taas on matta. rasvaisen ihon kasvonaamiot on hyvia, esim. marketin l'orealin pure zone.
- selpukka
Kannattaa kokeilla apteekista ostettavia sinkkitabletteja. Vähentää ihon talineritystä ja sen kyllä huomaa tosi nopeasti tablettien ottamisen jälkeen.
Itse syön tabletteja kuuriluontoisesti, viikon pari puolen vuoden aikana.
Tehokkailla meikkivoiteilla ja puutereilla saa talineritystä toki peitettyä, mutta helpompaahan on _vähentää_ talineritystä :)
Kannattaa laittaa foorumin hakuun sinkkitabletit, saat lisää tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203