vr vaihtotyönjohtaja

palkkaa tulee mukavasti

1150e käteen kuussa !!! vuorotöistä.

15

9426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paatso

      Siis onko tullu näppisvirhe ? On pakko saaha enemmän käteen kuin 1150€/kk ? Eihän se tee bruttona ku n.1800€/kk ? Luulis bruton olevan lähelle 3000€/kk !??

      • mut ei se oo

        brutto on 1900. kyllä kelpaa!!!!


      • Paatso
        mut ei se oo kirjoitti:

        brutto on 1900. kyllä kelpaa!!!!

        Vuorohommissa vr:llä ja se saa n.35-40000€/vuosi. Itsekkin meinasin hakee sinne,mut en tolla liksalla (alle 2000e/kk)kyllä koska nyt hankin kummiskin prosessin vuorohommissa 3000-5500€/kk brutto riippuen suurjuhlapyhistä/ylitöistä/seisokeista ym ...


      • tienaa hyvin
        Paatso kirjoitti:

        Vuorohommissa vr:llä ja se saa n.35-40000€/vuosi. Itsekkin meinasin hakee sinne,mut en tolla liksalla (alle 2000e/kk)kyllä koska nyt hankin kummiskin prosessin vuorohommissa 3000-5500€/kk brutto riippuen suurjuhlapyhistä/ylitöistä/seisokeista ym ...

        älä sinä hae vr:lle jossa teinaa alle 2000e/kk.
        onneksi velipoikasi vuodessa on 20 kuukautta että hän pääsee 40000e tuloihin


      • Paatso
        tienaa hyvin kirjoitti:

        älä sinä hae vr:lle jossa teinaa alle 2000e/kk.
        onneksi velipoikasi vuodessa on 20 kuukautta että hän pääsee 40000e tuloihin

        Se näytteli tilinauhaansa. Veturikuskina oisko ollu siel 36t€/vuosi ja kuka tekee vielä enemmän överii sai yli 40t€/vuosi.Niillähän on vaikka mitä ihme lisiä!


      • uyzer
        Paatso kirjoitti:

        Se näytteli tilinauhaansa. Veturikuskina oisko ollu siel 36t€/vuosi ja kuka tekee vielä enemmän överii sai yli 40t€/vuosi.Niillähän on vaikka mitä ihme lisiä!

        Taisi olla uusia veturikuskeja, kun noin vähän tienasi. Kun keskipalkkka on ilman överiä 42000e vuodessa. Monet tienaavat lähelle 50000e vuosi. Ja päivät kun on 9-12 tuntia pitkiä, niin eipä tarvitse olla viikossa kuin 3-4 päivää töissä. Lisäksi vapaatkin ovat monesti 3-4 päivää pitkiä. Yleensä 4 päivää töitä ja 3 vapaata.


    • Ratapiha konnari

      Itse olen vr cargolla VTJ:na(pasila), en ymmärrä miten noin vähän voit saada käteen itselläni sentään jää pelkästä peruspalkasta se 1500€/kk.
      Siihen pikku lisät(näitä on aina jotain joka tilissä) överit niin 2000-2500 näppiin.
      Johan minä aikanaan junamiehenä sain käteen perus palkaa n.1300€.

      P.S. käyppä tarkastamassa veroprosettisi tai avautumassa komennuksessa.

      • vaihtari1

        ...puoltoistavuotta VR:n hommissa junamiehenä ja vaihtotyönjohtajana. Kuukauden NETTOpalkka on tänäaikana vaihdellut välillä 1500e-2800e/kk. Nyt tilille tulee joka kuun 15.pv rapiat 1700e ja siihen sitten lisiä mitä tulee, joskus enemmän ja joskus ei ollenkaan...


      • joopa joo
        vaihtari1 kirjoitti:

        ...puoltoistavuotta VR:n hommissa junamiehenä ja vaihtotyönjohtajana. Kuukauden NETTOpalkka on tänäaikana vaihdellut välillä 1500e-2800e/kk. Nyt tilille tulee joka kuun 15.pv rapiat 1700e ja siihen sitten lisiä mitä tulee, joskus enemmän ja joskus ei ollenkaan...

        Avautukaa ihmeessä komennukseen kaikki


    • vaihtari2

      verokortin saa pistää suosiolla haarukkaan 40-45te ja just kattelin,niin viimevuonna siihen päälle tuli rapiat 5te verottomia kilsoja päivärahoja... Parhaat veti viimevuonna n.50te verotettavaa 15te verottomia päälle ja vapaitakin ehti vielä pitelemään mukavasti...

    • nimimerkkijollaeiväl

      Paljonko on tämän päivän palkka vaihtotyönjohtajalla? Vaikuttaako paikkakunta kuinka paljoa?
      Taulukkopalkan näkee netistä, mutta mitä oikeasti jää käteen lisineen?

    • tre tku hki......

      Noin 2300-2400€ ikälisä/kk riippuen paikkakunnasta. Vuorolisien kanssa noin 37 000-40 000/vuosi keskimäärin. Mitä tuo nyt sitten tekee keskimäärin kuukaudessa...Jos ro-kuskin lisää saat, niin nostaa vielä muutaman tonnin ylityöt. 40 00-45 00€/vuosi nyt mulla ollu, oon ollu muutaman vuoden talossa.

      • tre tku hki....

        ^^siis 40 000-45 000€/vuosi nyt mulla ollu, oon ollu muutaman vuoden talossa.


    • VTJ-Kokelas

      Mites palkkataso nykyää ? Ala kiinnostaa kovasti mutta se mitä näistä hommista hankkii ei käy oikein ilmi mistään.

      • vaihtotyönjohtaja

        riippuu varmasti aika paljon paikasta missä on töissä koska lisät vaikuttaa kuitenkin aika paljon palkkaan. Itse Vaihtotyönjohtajana ja peruspalkka itselläni noin 2650€/kk, mutta kuten sanoin niin siihen lisät ja ylityöt päälle niin vaihtelee paljon. Yleensä käteen jäävä osa ollut noin 2100-3000€/kk ja vuositulot ovat olleet 44-52000€. Veikkaisin että keskimääräisesti vaihtotyönjohtajilla voisi palkka olla siellä 40-45t€/vuodessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe