1150e käteen kuussa !!! vuorotöistä.
vr vaihtotyönjohtaja
15
9890
Vastaukset
- Paatso
Siis onko tullu näppisvirhe ? On pakko saaha enemmän käteen kuin 1150€/kk ? Eihän se tee bruttona ku n.1800€/kk ? Luulis bruton olevan lähelle 3000€/kk !??
- mut ei se oo
brutto on 1900. kyllä kelpaa!!!!
- Paatso
mut ei se oo kirjoitti:
brutto on 1900. kyllä kelpaa!!!!
Vuorohommissa vr:llä ja se saa n.35-40000€/vuosi. Itsekkin meinasin hakee sinne,mut en tolla liksalla (alle 2000e/kk)kyllä koska nyt hankin kummiskin prosessin vuorohommissa 3000-5500€/kk brutto riippuen suurjuhlapyhistä/ylitöistä/seisokeista ym ...
- tienaa hyvin
Paatso kirjoitti:
Vuorohommissa vr:llä ja se saa n.35-40000€/vuosi. Itsekkin meinasin hakee sinne,mut en tolla liksalla (alle 2000e/kk)kyllä koska nyt hankin kummiskin prosessin vuorohommissa 3000-5500€/kk brutto riippuen suurjuhlapyhistä/ylitöistä/seisokeista ym ...
älä sinä hae vr:lle jossa teinaa alle 2000e/kk.
onneksi velipoikasi vuodessa on 20 kuukautta että hän pääsee 40000e tuloihin - Paatso
tienaa hyvin kirjoitti:
älä sinä hae vr:lle jossa teinaa alle 2000e/kk.
onneksi velipoikasi vuodessa on 20 kuukautta että hän pääsee 40000e tuloihinSe näytteli tilinauhaansa. Veturikuskina oisko ollu siel 36t€/vuosi ja kuka tekee vielä enemmän överii sai yli 40t€/vuosi.Niillähän on vaikka mitä ihme lisiä!
- uyzer
Paatso kirjoitti:
Se näytteli tilinauhaansa. Veturikuskina oisko ollu siel 36t€/vuosi ja kuka tekee vielä enemmän överii sai yli 40t€/vuosi.Niillähän on vaikka mitä ihme lisiä!
Taisi olla uusia veturikuskeja, kun noin vähän tienasi. Kun keskipalkkka on ilman överiä 42000e vuodessa. Monet tienaavat lähelle 50000e vuosi. Ja päivät kun on 9-12 tuntia pitkiä, niin eipä tarvitse olla viikossa kuin 3-4 päivää töissä. Lisäksi vapaatkin ovat monesti 3-4 päivää pitkiä. Yleensä 4 päivää töitä ja 3 vapaata.
- Ratapiha konnari
Itse olen vr cargolla VTJ:na(pasila), en ymmärrä miten noin vähän voit saada käteen itselläni sentään jää pelkästä peruspalkasta se 1500€/kk.
Siihen pikku lisät(näitä on aina jotain joka tilissä) överit niin 2000-2500 näppiin.
Johan minä aikanaan junamiehenä sain käteen perus palkaa n.1300€.
P.S. käyppä tarkastamassa veroprosettisi tai avautumassa komennuksessa.- vaihtari1
...puoltoistavuotta VR:n hommissa junamiehenä ja vaihtotyönjohtajana. Kuukauden NETTOpalkka on tänäaikana vaihdellut välillä 1500e-2800e/kk. Nyt tilille tulee joka kuun 15.pv rapiat 1700e ja siihen sitten lisiä mitä tulee, joskus enemmän ja joskus ei ollenkaan...
- joopa joo
vaihtari1 kirjoitti:
...puoltoistavuotta VR:n hommissa junamiehenä ja vaihtotyönjohtajana. Kuukauden NETTOpalkka on tänäaikana vaihdellut välillä 1500e-2800e/kk. Nyt tilille tulee joka kuun 15.pv rapiat 1700e ja siihen sitten lisiä mitä tulee, joskus enemmän ja joskus ei ollenkaan...
Avautukaa ihmeessä komennukseen kaikki
- vaihtari2
verokortin saa pistää suosiolla haarukkaan 40-45te ja just kattelin,niin viimevuonna siihen päälle tuli rapiat 5te verottomia kilsoja päivärahoja... Parhaat veti viimevuonna n.50te verotettavaa 15te verottomia päälle ja vapaitakin ehti vielä pitelemään mukavasti...
- nimimerkkijollaeiväl
Paljonko on tämän päivän palkka vaihtotyönjohtajalla? Vaikuttaako paikkakunta kuinka paljoa?
Taulukkopalkan näkee netistä, mutta mitä oikeasti jää käteen lisineen? - tre tku hki......
Noin 2300-2400€ ikälisä/kk riippuen paikkakunnasta. Vuorolisien kanssa noin 37 000-40 000/vuosi keskimäärin. Mitä tuo nyt sitten tekee keskimäärin kuukaudessa...Jos ro-kuskin lisää saat, niin nostaa vielä muutaman tonnin ylityöt. 40 00-45 00€/vuosi nyt mulla ollu, oon ollu muutaman vuoden talossa.
- tre tku hki....
^^siis 40 000-45 000€/vuosi nyt mulla ollu, oon ollu muutaman vuoden talossa.
- VTJ-Kokelas
Mites palkkataso nykyää ? Ala kiinnostaa kovasti mutta se mitä näistä hommista hankkii ei käy oikein ilmi mistään.
- vaihtotyönjohtaja
riippuu varmasti aika paljon paikasta missä on töissä koska lisät vaikuttaa kuitenkin aika paljon palkkaan. Itse Vaihtotyönjohtajana ja peruspalkka itselläni noin 2650€/kk, mutta kuten sanoin niin siihen lisät ja ylityöt päälle niin vaihtelee paljon. Yleensä käteen jäävä osa ollut noin 2100-3000€/kk ja vuositulot ovat olleet 44-52000€. Veikkaisin että keskimääräisesti vaihtotyönjohtajilla voisi palkka olla siellä 40-45t€/vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882