Vaimolla rakastaja

Tossunko alla?

Vaimollani on rakastaja, työpaikalta löydetty. Olemme olleet kuusi vuotta naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Vaimoni on minuun verrattuna hyvin dominoiva persona. Olen tällä hetkellä työttömänä, vaimo ansaitsee hyvin (roolit ovat vaihtuneet täysin). Hän on hirvittävän älykäs ja myös tavallaan kaunis, ainakin sellainen, joka vetoaa miehiin. Olen tuhannessa asiassa hänestä riippuvainen, vaikka avuton en ole mitenkään. Enkä aio olla työtön ikääni.

Kun vaimoni suhde paljastui, hän oli syvästi pahoillaan että oli minua loukannut. Samalla hän kuitenkin teki selväksi että meidän liittomme voisi paremmin jos hänen rinnakkaissuhteensa saisi jatkua. Vaimoni vaikuttaa tarvitsen minua antamaa hellyyttä, tukea tms. ja toisen miehen antamaa jännitystä.

Näissä olosuhteissa suostuin vaimon suhteeseen, vaikka se on ollut joskus hirveää. Vaimoni ei edes salaile suhdetta, vaan "kaikki" tietävät minun olevan aisankannataja. Toisaalta minun ja vaimoni seksielämä ei ole ollut koskaan niin hyvää kuin nyt. Joskus hän on miettinyt suhteen lopettamista, mutta ei ole voinut. Joskus hän sanonut käyttänyt näitä sanoja: "en kävisi siellä, jos saisin pelkkää pippeliä, enkä kävisi, jos saisin vain pippeliä. "

Kysymys kuuluu: voiko meidän tarinallamme olla jollakin keinolla onnellinen loppu?

15

7251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaruz

      Ei voi päättyä onnellisesti! Ainakaan sinulle
      Johan itsekin jo myönnät ettei tilanne ole kaikin puolin tyydyttävä. Mutta itsehän annoit luvan joten koita kestää...

      Jos tunnet olevasi taloudellisesti tai muuten riippuvainen vaimostasi, koita säilyttää edes ylpeytesi.

      Jos vaimosi ei ole pelkän mulkun vuoksi toisessa suhteessa, niin se on myös henkistä lajia.
      Ihmettelen miten pystyt seksiin vaimosi kanssa ja pidät sitä vielä hyvänä, kun samalla tiedostat toisen miehen jyystävän samaa pesää.

      Joko kirjoituksesi on provo tai olet itse hieman pervo. Onnea valitsemallasi tiellä.

    • Nimetön

      Mä oon just pokannu toisen miehen vaimon ,joka on ihan upea .Mies ei oo halunnu häntä vuosiin, Mä kyllä haluan ja hyvää on.
      En usko sun stoorias laisinkaan.
      Tää mun juttu on maisteri ja mies työtön timpuri.Nauretaan vähän eri jutuille.No semmotta sattuupi.Sori sori.Hakudu ittes tasolle .niin elo loistaa taas.

      • XYZÅÄÖ12345

        Kirjottamasi lienee satua. Kirjoitustaitosi ei yllä edes työttömän timpusin tasolle. Naurattaa...


    • Jatkuvan....

      Omasta kokemuksesta sanon, ettei tapauksessasi ole nähtävissä mitään onnellista loppua. Vaimosi loukkaa syvästi sinua, ei kunnioita sinua ihmisenä, nöyryyttää ja "tappaa" itsekunnioituksesi. Vaimosi pettää sinua nyt, ja tekee sen myöhemminkin.
      Katso kirjoitukseni täältä "Suhteet & tunteet"- palstan "Tunteet"-osion "Luottamus"-otsakkeen alta
      (Luottamus naisiin mennyt). Voimia Sinulle. Neuvoni on, että lopeta suhde. Itse en sitä tehnyt silloin alkuaikana ja myöhemmin... (selviää "jutustani").
      Nyt ei enää viitsi erota; yhteiselo on kakesta huolimatta tyydyttävää, vaikkakin pettämiset "kummittelevat" menneisyydessä.

    • varattua

      oon paneskellu varattua jo pitkään kun omalla äijällä ei oo haluja lääkityksestä johtuen
      vaimo kyllä tykkää ku sitä naidaan
      äijä luulee että ollaan vaan kamuja

    • Lillli5

      Minusta oley ihailtavan kypsä mies ja olen kateellinen vaimollesi! Tuohan on ihana tilanne!
      Olisin itse valmis samanlaiseen, mutta en uskalla ehdottaa miehelleni...

      • Millä tavoin se miehelle on "ihana tilanne"? Tosin melko vässykkä ap on. Mun kanssa ei ikinä onnistuisi tuommoinen peli. Saattaisi tulla ruumiitakin.


    • Siunausta

      Pikkuinen tarvitsee isää ja äitiä ,mutta ei ulkopuolisia.Vaimosi on eksyksissä ja on menemässä
      pahaan paikkaan ellei paranna tekojaan.Elä sinä mies kunnolla ,koska kukaan meistä ei voi
      puolisoaan ohjailla ellei hän itse halua.Tiedän tuskasi ja se repii ja raastaa ,koska haluat
      perheellesi hyvää.Raamattu sanoo synnintekijän on kuolemalla kuoltava.Rukoile vaimosi
      sielun puolesta ,koska hän on valinnut lyhyen maanpäällisen elämän ilot ja heittänyt menemään
      iankaikkisen elämän.

    • eipääkestäis

      Jos tietäisin että toinen mies nussii naistani se olis siinä sitten, sen jälkeen sais nussia ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Ei voi eroa

    • Anonyymi

      Ei voi älä ole pelle, ota ero

    • Anonyymi

      Mitä ihmeen velttokulleja, miksette saa muijia/vaimoja ruotuun, minäkin kun sain selville vaimon lyhyen salasuhteen, ei myöntänyt tai kieltänyt onko mies nussinut mutta kaikkinensa uskottomuutta. Madon luvut muijalle ja tosiasiat pöydän ääressä ja jo loppu tapailu. SEN JÄLKEEN VAIMO OTTI MUN KANSSA TOSISAAN JA SEKSIKIN ALKOI TOIMIA ja kaikki muu oleellinen. Vaimo sentään myönsi mokanneensa.

    • Anonyymi

      Keksi hiukan älykkäämpää ennenkuin tulet tänne runoilemaan!

    • Anonyymi

      Sulla on tämmöinen fantasia

    • Anonyymi

      Kiertoon vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe