hei! ajattelin tehdä kattilallisen riisipuuroa, jota voi sitten syödä hillon kera ns. riisifruttina. voiko sitä pakastaa, toisin sanoen syödä vielä pakastamisen jälkeen?
riisipuuron pakastaminen?
8
10812
Vastaukset
- kokki 6
Mitä nottei, uskon.
- riisipiiraita
ainakin pakastetaan ja ihan syötäviä ovat sen jälkeenkin, joten uskoisin, että puurokin on.
- liisa5
kerrohan kokemuksiasi, jos olet pakastanut, miten kävi.
- Anonyymi
Ainakin kiehu maitoon keitetty riisipuuro pysyy kauan hyvänä. Testasin ensimmäisen kerran joulun jälkeen. Ja nykyään teen ison annoksen ja pakastan sen. Eli löytyy aina valmista riisipuuroa.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Minä teen aina riisipuuron uunissa vavallisessa uuni vuoassa . , ei tartte sekoitella koko ajan kuten silloin kun keittää hellalla. 175 lämmössä noin tunnin verran kunnes puuroon tukee kullan keltainen kuori .
Sitten kun se jäähtyy niin teen siitä annoksia ja laitan lastiikka pusseihin ja pakastan . Ne, on kiva ottaa aina esiin aamuisin ja laitttaa mickroon lämpiämään .
Joten puuron voi ihan hyvin pakastaa . Niin olen tehnyt vuosikausia . Yleensä viikon annokset teen kerralla - Anonyymi
Puuro oli jo mennyt vanhaksi 18 vuodessa.
- Anonyymi
Ja punalaputuskaan ei nyt auta.................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482523
- 1801778
- 691613
- 921608
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k71051- 80978
- 79930
- 71925
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188874- 65857