hei! ajattelin tehdä kattilallisen riisipuuroa, jota voi sitten syödä hillon kera ns. riisifruttina. voiko sitä pakastaa, toisin sanoen syödä vielä pakastamisen jälkeen?
riisipuuron pakastaminen?
8
10987
Vastaukset
- kokki 6
Mitä nottei, uskon.
- riisipiiraita
ainakin pakastetaan ja ihan syötäviä ovat sen jälkeenkin, joten uskoisin, että puurokin on.
- liisa5
kerrohan kokemuksiasi, jos olet pakastanut, miten kävi.
- Anonyymi
Ainakin kiehu maitoon keitetty riisipuuro pysyy kauan hyvänä. Testasin ensimmäisen kerran joulun jälkeen. Ja nykyään teen ison annoksen ja pakastan sen. Eli löytyy aina valmista riisipuuroa.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Minä teen aina riisipuuron uunissa vavallisessa uuni vuoassa . , ei tartte sekoitella koko ajan kuten silloin kun keittää hellalla. 175 lämmössä noin tunnin verran kunnes puuroon tukee kullan keltainen kuori .
Sitten kun se jäähtyy niin teen siitä annoksia ja laitan lastiikka pusseihin ja pakastan . Ne, on kiva ottaa aina esiin aamuisin ja laitttaa mickroon lämpiämään .
Joten puuron voi ihan hyvin pakastaa . Niin olen tehnyt vuosikausia . Yleensä viikon annokset teen kerralla - Anonyymi
Puuro oli jo mennyt vanhaksi 18 vuodessa.
- Anonyymi
Ja punalaputuskaan ei nyt auta.................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1141205