Kolme pistettä tatuoituna kädessä

Käyttävätköhän samoja aineita?

Mitähän tarkoittaa, kun muutamalla tyypillä olen nähnyt tatuoituna kämmenselkiin kolme pientä, pyöreää pistettä kolmion muodossa peukalon ja etusormen välissä? Onko jonkun huumepoppoon merkkejä?

17

12188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki1123

      Pummin merkit,tehdään yleensä vankiloissa.

      • alkup.

        Epämääräisen näköisillä kavereilla niitä näkyykin


      • Amatöörisosiologi
        alkup. kirjoitti:

        Epämääräisen näköisillä kavereilla niitä näkyykin

        Tatuoinnit ovat siis vieläkin merkki ihmisten eriarvoisuudesta. Ennen kaikki tatuoidut olivat "epämääräistä sakkia", nykyään kun melkein kaikilla on kuvioita voidaan alkaa katsella että minkälaisia, missä ja miten.

        Itse ajattelen uraa pankkialalla, millaista tatskaa ehdotatte?


      • näitä
        Amatöörisosiologi kirjoitti:

        Tatuoinnit ovat siis vieläkin merkki ihmisten eriarvoisuudesta. Ennen kaikki tatuoidut olivat "epämääräistä sakkia", nykyään kun melkein kaikilla on kuvioita voidaan alkaa katsella että minkälaisia, missä ja miten.

        Itse ajattelen uraa pankkialalla, millaista tatskaa ehdotatte?

        $ tai €


      • BubbleGirl
        näitä kirjoitti:

        $ tai €

        Ja takapuoleen, totta kai. Tai keskelle otsaa. x) Ei vains. Hih, anteeksi.
        Minusta tatskan ei tarvitse millään tapaa liittyä ihmisen ammattiin ym. Ties vaikka vaihdat vielä alaa.


    • Ricky Martin

      A tattoo of three dots in a triangle, usually found on the skin between the thumb and forefinger, stands for "mi vida loca" ("my crazy life"). Along with the pachuco cross, it is a popular "generic" tattoo among Hispanic teenagers. It is sometimes worn as a Sureño (gang) symbol, as a tattoo between thumb and forefinger is believed to be harder to remove (Norteños, an opposing gang, use 4 dots). Often, though, teenagers will wear it just as a matter of style, with no gang involvement whatsoever. The tattoo has also been taken up by Vietnamese teenagers, along with the similar interpretation of "toi khong can gica" ("I don't need anything").

      This is also popular in German prisons among current and former convicts as a symbol of their time done behind bars. Generally it implicates the person does not know or has not seen or heard anything and has therefore no information for the police. This tattoo also usually appears on the skin between the thumb and forefinger.

      The three dots in a triangle are also used as a protective symbol for hobos, sailors, and convicts, known as "hobo dots."

      The three dots in a triangle are also used widely in the southeast region of Turkey as a symbol of being one of the tribesmen. The three dot symbol is known as "Gormem, Duymam, Soylemem" meaning that "I hear nothing, I see nothing and I tell nothing". Bearing this mark is an oath to the person's own society, and requires great responsibility such as being willing to sacrifice himself in favor of the society.

      • alkup.

        Asia selvä siltä osin minkä huonolla kielipäälläni ymmärsin...


      • palvoja
        alkup. kirjoitti:

        Asia selvä siltä osin minkä huonolla kielipäälläni ymmärsin...

        se on kylläkin satanisti tai wicca harjoittajan pentagrammi jossa on kaksi kolmiota toistensa päällä näin muodostaen tähden tai satanistien uskonnossa kolmion ympyrän (sisällä)


      • asdasad
        palvoja kirjoitti:

        se on kylläkin satanisti tai wicca harjoittajan pentagrammi jossa on kaksi kolmiota toistensa päällä näin muodostaen tähden tai satanistien uskonnossa kolmion ympyrän (sisällä)

        mun faijalla on 3 pistettä tauoitu käteen ja se on ollu joskus linnassa :D


      • nn
        palvoja kirjoitti:

        se on kylläkin satanisti tai wicca harjoittajan pentagrammi jossa on kaksi kolmiota toistensa päällä näin muodostaen tähden tai satanistien uskonnossa kolmion ympyrän (sisällä)

        mun isällä on kanssa se oli joskus "jengin" kanssa nuorena turkissa pääkapungissa vissiin siellä ottanu en oo ite kehannu kysyy ku mutsi sanonu et liitty jotenki huumeisiin tai jtn ;D


      • Anonyymi
        asdasad kirjoitti:

        mun faijalla on 3 pistettä tauoitu käteen ja se on ollu joskus linnassa :D

        Sama :)


      • Anonyymi
        asdasad kirjoitti:

        mun faijalla on 3 pistettä tauoitu käteen ja se on ollu joskus linnassa :D

        Kolme pistettä kädessä on merkki siitä että on kaikkien pantavana vankilassa.


    • Mun faijaki oli :D:D

      eikö kaikkien isät ja veljet oo helvetin enkeleissä? "jos vittuilet mulle ni soitan liivit perää ja saat vihreetä valoa".. Ihmiset ei tiedä siitä maailmasta kyl yhtään mitään :D

      • Anonyymi

        Jos Helvetin Enkelit rupee ryppyilemään niin kutsu paikalle Kiirastulen Kerubit.
        Silloin katsotaan kuka on kuka.


    • garion1984

      Kolme pistettä kädessä merkitsee kylläkin sitä, että kyseinen ihminen on jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle.

    • Haddy

      Pummin merkki. Aikanaan hämärällä 1970-luvulla se mulle jo selvisi.

    • entinenskönäri

      Kolme pistettä, jotka muodostavat pienen kolmion vasemman käden peukalon ja etusormen väliin, tarkoittaa sellaista elämänkokemusta, joka on muodostunut kiertämällä Hyväntoivonniemen kuusi kertaa.

      Nykypäivänä ei tatuoitu enää pestiä nosta. Skönet ovat puhtaampia kuin pankkisällit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe