Elikkäs asia on niin että NoJust tahtoisi lukea salaisuuksia.
Pieniä tai isoja, vakavia tai noloja.
Kuvitellaan vaikka että tämä on rippituoli.
Kerron sitten minäkin omiani (no, ainakin yhden), ja lupaan vieläpä tehdä sen loggautuneena.
Rekatut voivat loggautua ulos vastauksen ajaksi (jos siltä tuntuu), sisältö on tärkein!
:)
Nyt saa vastata vaikka säälistä!
75
7940
Vastaukset
- tää ei kerro
tää laittais muutaman
- mulla on sukkia sohvan alla.
- minusta amalie on hyvä leffa
- tää vetisteli kun kuuli et diana kuoli
- bon jovi saa aikaan kiljahduksia tietyssä humalatilassa ;)
- joskus joutuu laskeen ikänsä syntymävuodesta
- inhoo öttiäisiä prkl kuolkaa- ei tääkään
niin joo.
- tällä on kolmatta päivää salsapurkin kansi lattialla ja hämähäkki sen alla. kohta se varmaan kuolee ja saa sen kannen vege.
aika tervettä ;) - NoJust
Kun Diana kuoli, niin minä heräsin jostain syystä hyvin aikaisin aamulla, herätin silloisen avokinkin ja pakotin telkkarin ääreen. Hoin vain, että "jotain on tapahtunut". N. 10 minuutin päästä alkoi testikuvan päällä juosta teksti uutisesta.
Itkin minäkin. Itse asiassa aika vuolaasti.
Toka kasetti, jonka itse ostin, oli Bon Jovia.
Öttiäisiä inhoan minäkin, tosin salaa. Olen olevinani niin maalaistyttö, että! - Muikku.
NoJust kirjoitti:
Kun Diana kuoli, niin minä heräsin jostain syystä hyvin aikaisin aamulla, herätin silloisen avokinkin ja pakotin telkkarin ääreen. Hoin vain, että "jotain on tapahtunut". N. 10 minuutin päästä alkoi testikuvan päällä juosta teksti uutisesta.
Itkin minäkin. Itse asiassa aika vuolaasti.
Toka kasetti, jonka itse ostin, oli Bon Jovia.
Öttiäisiä inhoan minäkin, tosin salaa. Olen olevinani niin maalaistyttö, että!Hei, mäkin diggailen Bon Jovia. Se always...ai, että kun se on niin ihana piisi...aah...
- AlmandaN
Olin tollanen 15- kesäinen typykkä ja iltaa kartsalla viettämässä kaverini kanssa kun pari miestä kysyi meiltä että missäs Penan Saluuna sijaitsee, no helkutti, en tiiä mikä minuun iski, ajattelin vissiinki näytellä vähän vanhempaa, niin ku tyyliin et, juu itekkin siellä tulee käytyä. Niin mä sitten hienostellen vastasin: ai että mis PENIS on!
Että hävetti, miehet hihkuu että tä mitäs sää sanoit, siinä vaiheessa meikkis otti sadanmetrin pyrähdyksen, kyllä siitä kaverit sit kuittailivatkin, ne ymärtämättömät!;D- NoJust
Illan parhaat naurut. Voin vieläkin eläytyä 15-vuotiaan sielunmaisemaan, ja siellä noi ON pahoja juttuja.
Hihii...
Blair Witch Projectin katsominen yksin on tosi hirvittävää!!!
Inhoan lintuja ja kaikkia pieniä elukoita kuten marsuja, hiiriä, rottia yms... :D
Omistan TikTak:in ceedeen!- NoJust
varsinkin toi viimeinen. :D
...mä muuten olen fanittanut TikTakia ihan alusta asti, mutta ei kerrota kellekään, eihän? NoJust kirjoitti:
varsinkin toi viimeinen. :D
...mä muuten olen fanittanut TikTakia ihan alusta asti, mutta ei kerrota kellekään, eihän?ihan vaan salaa pimeessä huoneessa itekseen kuunnellaan kuulloikkeilla sitä ;D
- Mies.
vaimolle, että kauhuleffan aikana varsinkin yöllä pimeässä sitä katsellessa laitan silmät kiinni oikein pahassa kohdassa :/ Noloa tämä tunnustamattomuus.
Vaimo luulee, että mä en hetkahda mistään ja hän itse kääntää pään pois pahassa paikassa.- NoJust
kun tunnustat.
Mutta naisen neuvo: anna vaimon olla siinä illuusiossa, että sinä kestät kaiken. Naiset ovat niin hankalia, että jos tunnustaisit niin voi olla ettet katsoisi kauhua enää koskaan.
Minä olen viimeisten vuosien aikana tykästynyt kauhuun todella, mutta en uskalla katsoa sitä, yksin kun asun.
Ainoastaan veljen kanssa uskalsin. Kaikki muut luulevat, että en tykkää, mutta tosiasiassa vain pelkään.
Omen-trilogia (se alkuperäinen siis), se on kaikkien aikojen suosikkini.
- salaisuus...
olen palavasti ihastunut, vaikka en ole edes tavannut tätä miestä! En muistanut kuinka ihanalta se tuntuu.
- NoJust
salaihastuminen on ehkä hienoin tunne heti rakastumisen jälkeen! :)
- mielettömän
NoJust kirjoitti:
salaihastuminen on ehkä hienoin tunne heti rakastumisen jälkeen! :)
mukava tunne!! Nautin, kiitos.
- Keskivertomies
Jonkin verran kateellisena ja tappiota peläten vohkin kölin kaverin optimistijollasta ennen kisaa. "Löysin" sen "sattumalta" kyllä nopeasti, kun rupesivat puhumaan poliisin kutsumisesta paikalle. Meni tuntemattoman ilkivallan tekijän nimiin. Ikää oli 10v. Paha sai palkkansa, sillä kaadoin veneeni kilpailussa melkein heti.
- NoJust
varmaan tuli jotain mieleen tyyliin "joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei..."? :D
- Keskivertomies
NoJust kirjoitti:
varmaan tuli jotain mieleen tyyliin "joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei..."? :D
Vai oletkos koittanut kaivaa kuoppaa veteen? Piti olla siis idioottivarmaa.....
- NoJust
Keskivertomies kirjoitti:
Vai oletkos koittanut kaivaa kuoppaa veteen? Piti olla siis idioottivarmaa.....
kai sä sentään jotain opit...?
Miehethän ovat kolmeenkymppiin mennessä ainakin sen oppineet, että "kaikki kiistetään, vaikka jäätäisiin kiinni". Vai..? - Keskivertomies
NoJust kirjoitti:
kai sä sentään jotain opit...?
Miehethän ovat kolmeenkymppiin mennessä ainakin sen oppineet, että "kaikki kiistetään, vaikka jäätäisiin kiinni". Vai..?En enää tee pahojani, koska muuten ei aamulla peilistä katso pyhimys takaisinpäin. Sikkarasilmäinen ja hapsotukkainen, mutta pyhimys kuitenkin.
Ps. Mies oppii kyllä kolmeenkymppiin mennessä yhtä ja toista, mutta pyyteettömyyttä ei pidä laittaa oletusarvoksi :((
- santa claus
Olin viemässä kakkosautoa huoltoon kun olin vähällä ajaa eräästä risteyksestä ohi! Mutta ei se mitään kun autoa pois haettaessa meinasi kuskina toiminut nainen ajaa ohi samasta risteyksestä! En ymmärrettävästi tuntenut vahingoniloa sillä hetkellä ...
- NoJust
salaisuus on siis se, ettet tuntenut vahingoniloa? :P
No, jos tuo sinun suurin syntisi on, niin ollos armahdettu lapseni. Lue pari lukua Himoshoppaajan tunnustuksia niin syntisi on sovitettu.
- hossi
Nyt hivenen tuota salaisuuksien verhoa :)
Tunnustetaan nyt jotain mitä en pahemmin ole kellekkään viljellyt. Olen aina pelännyt pimeää ja kaikenlaisia ällöttävän näköisiä ötököitä. Yks asia kans on että pelkään epäonnistuvani kaikessa mitä teen, töissä, vapaa-aikana, naisten kanssa sekä itseni kanssa myös.
Nyt kyllä saa riittää ettei tää nyt ihan mene psykologiseksi istunnoksi ;)- NoJust
Filosofian maisteri (tuleva, mutta kumminkin) sanoo: olet normaali mies. :)
Ekstrapisteitä ropisee siitä, että tunnustit ja vieläpä loggautuneena. Wau. - hossi
NoJust kirjoitti:
Filosofian maisteri (tuleva, mutta kumminkin) sanoo: olet normaali mies. :)
Ekstrapisteitä ropisee siitä, että tunnustit ja vieläpä loggautuneena. Wau.Oikein normaali mies? Lääkäri jos tuon lausunnon antaisi ni kyllä heti kysyisin että eikös teidän lausunnot kuulu suurinpiirtein *kunnian ja omantunnon kautta* :D
Juu pisteitä harteilta ropisee lattialle oikein kunnolla. *korvat luimussa poistuu paikalta* ;) - NoJust
hossi kirjoitti:
Oikein normaali mies? Lääkäri jos tuon lausunnon antaisi ni kyllä heti kysyisin että eikös teidän lausunnot kuulu suurinpiirtein *kunnian ja omantunnon kautta* :D
Juu pisteitä harteilta ropisee lattialle oikein kunnolla. *korvat luimussa poistuu paikalta* ;)parkettia... :D
- Revolveri
Pöllin 12 vuotiaana lakupussin kaupasta. Huh, kyllä helpotti kertoa tämä rikollinen salaisuus :) Älä kerro tätä eteenpäin.
- NoJust
Minä taas jouduin valehtelemaan kavereille, että pöllin kaupasta ruutibubbiksia, vaikka tosiasiassa maksoin ne. Ei musta ollut siihen! ...onneksi en jäänyt kiinni kavereille, se olisi ollut pahinta. :)
- Revolveri
NoJust kirjoitti:
Minä taas jouduin valehtelemaan kavereille, että pöllin kaupasta ruutibubbiksia, vaikka tosiasiassa maksoin ne. Ei musta ollut siihen! ...onneksi en jäänyt kiinni kavereille, se olisi ollut pahinta. :)
Olin niin kovaa jätkää ku pölläsin lakupussin. Tytöt olivat onnesta soikeena. Olin todella gangsteri :D
- NoJust
Revolveri kirjoitti:
Olin niin kovaa jätkää ku pölläsin lakupussin. Tytöt olivat onnesta soikeena. Olin todella gangsteri :D
kyllä mäkin ihailin sellaisia kovia kundeja, jotka suhas fillareillaan kovaa ja pölli purkkaa kaupasta.
Mä olin ainoa musta lammas, mutta onneksi eivät sitä tiedä, hehee.
- murmur
Kamalan kesyjä nuo teidän salaisuudet tai sitten mä olen harrrvinaisen ilkeä ja moraaliton ihminen=(
-Olen jäänyt kiinni näpistelystä noin kolmentoista vanhana
-Mulla on suhde naapurin naimisissa olevan miehen kanssa
-Mulla on peräpukamia!!! ( asia, jota ei halua ääneen sanoa)
-Tapaamistani ihmisistä pidän vain harvoista
-Petin exääni useaan otteeseen
Kaiken lisäksi pidän Bon Jovista, TikTakista ja vieläpä kasarihumpasta........ Pankaa paremmaksi!- NoJust
Nythän me vasta päästiin vauhtiin!
- murmur
NoJust kirjoitti:
Nythän me vasta päästiin vauhtiin!
Teillä oli niin kesyjä että mulla on noloimmat vielä kertomatta..... Niin että antta paukkua vaan, katsotaan mitä pahiksia me ollaankaan=)
- NoJust
murmur kirjoitti:
Teillä oli niin kesyjä että mulla on noloimmat vielä kertomatta..... Niin että antta paukkua vaan, katsotaan mitä pahiksia me ollaankaan=)
noin päivä, puolitoista aikaa ennen kuin tämä ketju siirtyy tokalle sivulle, joten anti palaa vaan! Sitä varten tämä ketju tehtiinkin. :P
- Tunnustaja(M)
Tätä en ole tunnustanut koskaan missään, en edes anonyyminä. Nyt on sen aika, vaikka tapauksesta on melkein 2 vuosikymmentä.
Olin nuori murkkuikäinen kossi 13-14 vuotias. Mummulan naapurissa oli lehmiä ja vasikoita. Isäntäväki ei ollut kerrattain kotona, joten livahdin navettaan ja annoin pienen pienen vasikan imeä "sitä". En voi kieltää, etteikö tehnyt gutaa, mutta niin nolo, että vaikenen tästä lopun ikääni. Menkööt tuon aikainen sekoilu murkkuiän ailahtelevaisuuden ja uteliaisuuden piikkiin.
Kiitos!- NoJust
ja maailma ei ole vieläkään kaatunut, näetkös?
- murmur
Tuo alkaa olla jo aika noloa..
- murmur
murmur kirjoitti:
Tuo alkaa olla jo aika noloa..
Meillä kaikilla on niin paljon kaikenlaisia jakamattomia salaisuuksia tunnollaan, ja se on ihan normaalia. Tämä oli hauska ajatus tää niiden tunnustaminen. Mites se kävis helpommin kuin täysin anonyymisti ja huumorin varjolla!
Ajattelin vain että tässä alkaa joku ahdasmielinen pian moralisoimaan ja se on olisi ihan SIKAVÄÄRIN!
- AS.
Tyhmä kuva susta tuolla. Moshaatko, vai saatko tuulettimesta takaraivoon?
- NoJust
laitoin sen muutes takaisin ihan yleisön pyynnöstä. Kuva on otettu Hevimestassa (_muutamaan_ kertaan mainittu fakta), joten voit päätellä loput, heh.
- Häpeän...
Olin baarissa kaverin kanssa enkä edes kauheassa kännissä. Minulla oli ollut koko päivän jotain vatsaongelmia..
Tutustuttiin (onneks ulkopaikkakuntalaisiin) miehiin ja alettiin jutulle. Käytiin jopa tanssimassa ja mulla oli jotain säätöä sen toisen kanssa. Siinä kun juteltiin ja naurettiin niin SE tapahtui..
Täysin yllättäen pääsi pieru eikä sitten mikään pieni. En edes tuntenut että sellainen oli tulossa että olis voinut pidätellä. Ihan pokalla jatkoin juttuni loppuun (toivoin että musiikki peitti äänen) ja sanoin sitten kaverille että käydääs vessassa ja sille selitin että nyt liuetaan ja vaihdetaan paikkaa. HÄPÄSYHÄPÄSY
Onneks ne tosiaan oli jostain hesasta ettei tarvi ikinä enää nähdä. - hymy:)
en tähän *ansaan* mene .. vai et *rippituoli* .. kaikkihan sen näkis ...;)
ähäkutti .. kaikille teill, enpäs kerrokkaan, mikäs miun sallaisuus on ... :-)- NoJust
Ideahan oli, että voi esittää jotain muuta mitä on. Mutta ymmärrän kyllä että hymy:) on niin juurtunut ettei hevillä irtoa feikkailut!
- santa claus
hymy:) joka kyselee kaikkea ei itse suostu vastaamaan, mitäs se sellainen peli oikein on ...?
- NoJust
santa claus kirjoitti:
hymy:) joka kyselee kaikkea ei itse suostu vastaamaan, mitäs se sellainen peli oikein on ...?
ei ole palstan säännöissä :(
- santa claus
NoJust kirjoitti:
ei ole palstan säännöissä :(
alkaa lapsenusko rapautumaan näihin nettihenkilöihin .. :)
Eikö ne olekaan täydellisiä ... - NoJust
santa claus kirjoitti:
alkaa lapsenusko rapautumaan näihin nettihenkilöihin .. :)
Eikö ne olekaan täydellisiä ...mutta lienee turha valittaa kuluttaja-asiamiehelle...
Voin lohduttaa, että kyllä täällä me... siis NIITÄ täydellisiäkin on. :D - santa claus
NoJust kirjoitti:
mutta lienee turha valittaa kuluttaja-asiamiehelle...
Voin lohduttaa, että kyllä täällä me... siis NIITÄ täydellisiäkin on. :Dmieleen että onko kaikki nämä hahmot sittenkin vain jotain *kulissia* :)
- NoJust
santa claus kirjoitti:
mieleen että onko kaikki nämä hahmot sittenkin vain jotain *kulissia* :)
että pitkälti joo.
Poikkeuksiakin on! -> :D - santa claus
NoJust kirjoitti:
että pitkälti joo.
Poikkeuksiakin on! -> :Djoulupukki kuittaa, roger!
- frida naang-kahlo
NoJust kirjoitti:
että pitkälti joo.
Poikkeuksiakin on! -> :DLoistava ketju..Positiivinen,hyvä vetäjä:)
- hymy:)
NoJust kirjoitti:
Ideahan oli, että voi esittää jotain muuta mitä on. Mutta ymmärrän kyllä että hymy:) on niin juurtunut ettei hevillä irtoa feikkailut!
oikias .. mie en ala *feikata* jos nyt tuon olen ymmärtäny oikein ..;) jos tänne kirijoottelee, niin sama nikki pittää olla ain takana .. en kuitenkaan moralisoi muita .. kaik me tääl taaplaamme tyylillämme :D
- hymy:)
santa claus kirjoitti:
sie aikunen mies sitä tiiä .. sehän on *silimäpeliä* :D
- little man
Salaisuus että haluaisin rakastella NoJustin kanssa. ;)
- NoJust
no tulihan se oikea vastaus sieltä! :)
täydet pinnat ja papukaijamerkki! - little man
NoJust kirjoitti:
täydet pinnat ja papukaijamerkki!Kerrankin tein jotain oikein. ;)
- pyssy
NoJust kirjoitti:
täydet pinnat ja papukaijamerkki!Minäkin haluan Just you :-)
- olen ihastunut
pelkästään tekstien perusteella, mutta sinä justjoo olet kyllä vastenmielisin ja omahyväisin huomionkerääjä jonka olen missään foorumissa tavannut, oletko sä missään huono, oletko edes epäonnistunut ikinä, globaalinkin olet varmaan jo kahteen kertaan kiertänyt ja nälänhädänkin varmaan olet jostain kolkasta hävittänyt samalla kertaa kun mustat miehet sua niin ihaili, ja vielä oikein maisteri..?
Mutta jatka linjallasi, onneksi mun ei tämän lähempää tarvitse sinua sietää, menen nukkumaan ennen kuin alkaa enemmän vituttaa..!!- -k32v-
saa laittaa virrat pois ja pääsee nukkuun.
aamulla pitää taas laittaa kone päälle ja melkein väkisin taas tulee klikkailleeks ittesä tänne ja pakko on lukee kaikkee.
sit joutuu vielä vetään herneet nenuun ja vittuleen.
on se joillain rankkaa. - hymy:)
-k32v- kirjoitti:
saa laittaa virrat pois ja pääsee nukkuun.
aamulla pitää taas laittaa kone päälle ja melkein väkisin taas tulee klikkailleeks ittesä tänne ja pakko on lukee kaikkee.
sit joutuu vielä vetään herneet nenuun ja vittuleen.
on se joillain rankkaa.*tuulettaja*.. *virn
vähän samanlaisia fiiliksiä herättää meikäläisessä tämä kyseinen neiti,alkaa meneen jo pikkasen överiksi tuo huomiohakuisuus ja itsensä mainostaminen.No kaikista eikä yleensä edes joka toisesta voi tykätä,onhan täällä sentään vielä aikapaljon muidenkin kirjoittamia joskus jopa ihan hauskoja / hyviä juttuja :-)
- NoJust
yrmio kirjoitti:
vähän samanlaisia fiiliksiä herättää meikäläisessä tämä kyseinen neiti,alkaa meneen jo pikkasen överiksi tuo huomiohakuisuus ja itsensä mainostaminen.No kaikista eikä yleensä edes joka toisesta voi tykätä,onhan täällä sentään vielä aikapaljon muidenkin kirjoittamia joskus jopa ihan hauskoja / hyviä juttuja :-)
Monista asioista on mulle kateellisia oltu, mutta että keskeneräisistä opinnoista...
Olette varmaan molemmat lukeneet profiilista pyyntöni, että nämä "rakentavat" kriitikit koskien hahmoni persoonaa tulisivat sähköpostilla.
Tässä ketjussa halusin vastata kaikille henkilökohtaisesti, koska se olisi mukavaa silloinkin kun itse on gallupin tai kyselyn vastaajana. Ilmeisesti metsään mentiin, mutta aina ei voi voittaa.
Vinkkinä muuten, että jos joku hahmo ärsyttää, niin voi jättää klikkaamatta auki kyseisen kommentin tai avauksen. Niin minäkin teen (tämä oli poikkeus). NoJust kirjoitti:
Monista asioista on mulle kateellisia oltu, mutta että keskeneräisistä opinnoista...
Olette varmaan molemmat lukeneet profiilista pyyntöni, että nämä "rakentavat" kriitikit koskien hahmoni persoonaa tulisivat sähköpostilla.
Tässä ketjussa halusin vastata kaikille henkilökohtaisesti, koska se olisi mukavaa silloinkin kun itse on gallupin tai kyselyn vastaajana. Ilmeisesti metsään mentiin, mutta aina ei voi voittaa.
Vinkkinä muuten, että jos joku hahmo ärsyttää, niin voi jättää klikkaamatta auki kyseisen kommentin tai avauksen. Niin minäkin teen (tämä oli poikkeus).siis mä en tarkottanu olla samaa mieltä kaikesta mitä tossa jutussa myötäilin,lähinnä vaan siitä ärsytyksestä ja v-tutuksesta.
Eikä täällä kieltämättä oo pakko lukea kenenkään juttuja mut jos yhden(toki täällä on muitakin huomionkipeitä ja paskantärkeitä chattailijöitä) tyypin viestit alkaa näyttelemään jo kohtalaisen suurta prosentuaalistakin osaa palstan kokonaisviesteistä niin jossain mättää ja foorumi on väärä,esim. sun viestejä on joka ikisessä ketjussa vähintäänkin se 10kpl omat mitäänsanomattomat ja tyhjänpäiväiset aloitukset (jotka ei todennäköisesti kiinnostais ketään jollei miehillä ei ois munia) vielä siihen päälle.- puskanussi
yrmio kirjoitti:
siis mä en tarkottanu olla samaa mieltä kaikesta mitä tossa jutussa myötäilin,lähinnä vaan siitä ärsytyksestä ja v-tutuksesta.
Eikä täällä kieltämättä oo pakko lukea kenenkään juttuja mut jos yhden(toki täällä on muitakin huomionkipeitä ja paskantärkeitä chattailijöitä) tyypin viestit alkaa näyttelemään jo kohtalaisen suurta prosentuaalistakin osaa palstan kokonaisviesteistä niin jossain mättää ja foorumi on väärä,esim. sun viestejä on joka ikisessä ketjussa vähintäänkin se 10kpl omat mitäänsanomattomat ja tyhjänpäiväiset aloitukset (jotka ei todennäköisesti kiinnostais ketään jollei miehillä ei ois munia) vielä siihen päälle.9/40:ssä komma ja yks alotus joten häviää monelle muulle.
Mikä v***u vaivaa kun eka käydään lempin ja hymyn kimppuun ja nyt tämä? Musta ainakin on about miljoonaa kertaa mielekkäämpää lukea näitä ja näiden juttuja kuin pissiskyselyitä minkäkokoiset bosat ja minkäpituinen letti pitää olla? hajotkaa urpot - rupeli
yrmio kirjoitti:
siis mä en tarkottanu olla samaa mieltä kaikesta mitä tossa jutussa myötäilin,lähinnä vaan siitä ärsytyksestä ja v-tutuksesta.
Eikä täällä kieltämättä oo pakko lukea kenenkään juttuja mut jos yhden(toki täällä on muitakin huomionkipeitä ja paskantärkeitä chattailijöitä) tyypin viestit alkaa näyttelemään jo kohtalaisen suurta prosentuaalistakin osaa palstan kokonaisviesteistä niin jossain mättää ja foorumi on väärä,esim. sun viestejä on joka ikisessä ketjussa vähintäänkin se 10kpl omat mitäänsanomattomat ja tyhjänpäiväiset aloitukset (jotka ei todennäköisesti kiinnostais ketään jollei miehillä ei ois munia) vielä siihen päälle.Asiasta puhut, mutta turha alkaa karrikoiden liioittelemaan asioiden laatua.
Eli pysytään asiassa, jos asiakeskusteluun lähdetään.
Avauksista ja keskusteluista. Ymmärrän hyvin, että joskus alkaa lipeämään off-topiciksi. Vastaukset aiheeseen voivat olla sellaisia (tahattomasti), että niistä väkisin irtoaa joku herja. Näissä herjan heitoissa ei toistaiseksi ole ollut mitään henkilökohtaista loukkausta tms. joten parempi sekin, kuin henkilöön kohdistuvat hyökkäilyt. - oot sä
yrmio kirjoitti:
Eikä täällä kieltämättä oo pakko lukea kenenkään juttuja mut jos yhden(toki täällä on muitakin huomionkipeitä ja paskantärkeitä chattailijöitä) tyypin viestit alkaa näyttelemään jo kohtalaisen suurta prosentuaalistakin osaa palstan kokonaisviesteistä niin jossain mättää ja foorumi on väärä,esim. sun viestejä on joka ikisessä ketjussa vähintäänkin se 10kpl omat mitäänsanomattomat ja tyhjänpäiväiset aloitukset (jotka ei todennäköisesti kiinnostais ketään jollei miehillä ei ois munia) vielä siihen päälle.Tonkin kommentin olisit voinut heittää spostiin, mutta koska päätit tehdä sen julkisesti niin johtopäätös on vain yksi: keräilet pisteitä itsellesi. Sulla on nyt kolme tapaa: säälin kerääminen, machoilu ja toisten morkkaaminen.
Se on itsensä mainostamista by the way. - NoJust
yrmio kirjoitti:
Eikä täällä kieltämättä oo pakko lukea kenenkään juttuja mut jos yhden(toki täällä on muitakin huomionkipeitä ja paskantärkeitä chattailijöitä) tyypin viestit alkaa näyttelemään jo kohtalaisen suurta prosentuaalistakin osaa palstan kokonaisviesteistä niin jossain mättää ja foorumi on väärä,esim. sun viestejä on joka ikisessä ketjussa vähintäänkin se 10kpl omat mitäänsanomattomat ja tyhjänpäiväiset aloitukset (jotka ei todennäköisesti kiinnostais ketään jollei miehillä ei ois munia) vielä siihen päälle....on minun makuuni. Kuten nyt vaikka esim. minä :) hahaa ja hohoo
Sä yrität verhota oman epätoivoisuutesi siihen, mutta tosiasiassa jos joku tältä palstalta eniten hyväksyntää ja sulkia hattuun haluaa, niin silloin sä olet kyllä kuningas.
Toi sun kolme tapaa kerätä pojoja oli niin totta! Sun pitäisi ehkä laajentaa repertoaariasi niin olisit vähän uskottavampi. Ihan ystävän neuvona vain :) oot sä kirjoitti:
Tonkin kommentin olisit voinut heittää spostiin, mutta koska päätit tehdä sen julkisesti niin johtopäätös on vain yksi: keräilet pisteitä itsellesi. Sulla on nyt kolme tapaa: säälin kerääminen, machoilu ja toisten morkkaaminen.
Se on itsensä mainostamista by the way.mut se ois rikkonu koko keskustelupalstojen ideaa ja henkeä,taas yks pikku sisäpiirin paskajuttu lisää.Ja yleensäkkin sellainen oletus / pyyntö että kaikki negatiivinen kommentti on kiellettyä / pitäis kertoa vain henk.kohtaisesti on aika vitunmoista hurskastelua.Enkä mä oo koskaan tuomittu huomionkeräämistä kokonaan,kait jokaisen kirjoittelijan tarkoitus on se et joku lukis sun hengentuotoksia,mut siinä vaiheessa kun sisältö / asia ei kiinnosta ketään ja se huomio kerätään puhtaalla massalla niin ois ehkä jo aika hillitä itseä pikkasen.
NoJust kirjoitti:
...on minun makuuni. Kuten nyt vaikka esim. minä :) hahaa ja hohoo
Sä yrität verhota oman epätoivoisuutesi siihen, mutta tosiasiassa jos joku tältä palstalta eniten hyväksyntää ja sulkia hattuun haluaa, niin silloin sä olet kyllä kuningas.
Toi sun kolme tapaa kerätä pojoja oli niin totta! Sun pitäisi ehkä laajentaa repertoaariasi niin olisit vähän uskottavampi. Ihan ystävän neuvona vain :)vaan ei jaksa.
- olen ihastunut
Hah hah..laughing my ass off..
Mitäpä mietteeni olisi saanut aikaan jos sen justjoon palautelaatikkoon olisin laittanut, paljon paremman polemiikin sain aikaan nyt, elämme murroksen aikaa, bannia kaikille..=) - ettet osaa lukea
olen ihastunut kirjoitti:
Hah hah..laughing my ass off..
Mitäpä mietteeni olisi saanut aikaan jos sen justjoon palautelaatikkoon olisin laittanut, paljon paremman polemiikin sain aikaan nyt, elämme murroksen aikaa, bannia kaikille..=)kun et osaa kirjoittaakaan.
- veksipeksi
-olen ollut sängyssä prostituoidun kanssa, tosin minulle tarjottiin se
-olen ollut yleisessä naisten vessassa tirkistelemässä ja runkkaamassa
-eka kertani tapahtui karmeassa kännissä, ja niin oli myös tyttö. Päästiin sitten kännistä huolimatta hommiin, mutta tyttö sammui tai leikki sammunutta keskenkaiken. Olin vasta päässyt fiilikseen, joten pakkohan se oli lykkiä loppuun.
- olen kokeillut noin kahtakymmentä erilaista päihdettä. Nykyään en käytä oikein mitään, kaljaakin juon ehkä vain kerran pari kuukaudessa
-minulla on aika ikävä fetissi
-taidan olla hirveä tyyppi, ainakin tuntuu siltä - scale
Tai oikeemmin en päässy tekeen syntiä.
Olin juuri aloittanut seurustelun ja jäimme veljelleni yöksi hänen pieneen yksiöön jossa yöpyi veljeni lisäksi hänen tyttöystävä ja lisäksi yksi kaverini tyttöystävänsä kanssa. Eli oli siis täysi mahdottomuus tehdä muuta kuin nukkua.
Ammulla heräsin ja tyttöystävä pyysi mua antamaan hänelle hänen paitansa, joka oli huoneen nurkassa.
Ei siinä muuten mitään olisi ollut, mutta oli krapula ja ihan sairaan kauhee stondis.
Telttailin siitä sitten hakeen paitaa ja koitin peitellä tilaani.
Oli porukoilla sen verran huvittuneet ilmeet, että ei tainnu onnistua ja tyttöystävä hihitteli ääneen.
Vittu hävettää vieläkin. - vili
sitä alottaisi. olen pokannut muutamia mimmejä kaivolta ainoastaan sen takia, et oon kirjoittanut numeroni varakkaan frendini tiliotteen toiselle puolelle. lähdin stadin keskustaan bilettään ja aamulla heräsin malagan lentoasemalta kaverini kanssa suht ihmeissäni. pattayalta löytyy saletista yksi aika jurrinen ladyboy kokemus, onneksi ei loppuun asti mennyt. frendit teki pahat jäynät. muutamia nihkeitä putkakeikkoja. hangossa hävitin kaikki kledjut ja joutui marssimaan alasti pari kilsaa.
- citybabe
no siis tä varmaan seuraa mua hautaan asti..eli
leikin pienenä pihassa leikkimökissä kavereiden kanssa, sitten siinä pörräs kaks semmosta parittelevaa..tai mitä sitten tekivätkään kimalaista/pörriäistä..no mä pelkäsin ja pelkään yhä edelleen tosi tosi paljon ampiaisia, kärpäsiä, perhosia yms.
no sitten peloissani mä otin semmosen jonkun punaisen sangon ja heitin sen niiden pörriäisten päälle kun ne oli nurmikolla yhdessä kukassa...sitten se sanko ei kunnolla osunut niihin vaan se toinen jäi siihen sen reunan alle ja toinen sinne sisälle...sit mä pelkäsin että se reunan alle jäänyt hyökkää mun kimppuun ja painoin ja rutistin sitä sankoa maata vasten niin että se kuoli :´(..
kaduttaa vieläkin..ne oli sekstailees ja mä tapoin sen toisen..mä oon kamala ihminen!
tämmönen salaisuus..en oo kehdannut kertoo tästä kuin vain parhaalle kaverilleni...siis sen että mua harmittaa vieläkin toi tapaus :)- Niljakas22
siis kyllä! Miltä itestäs olis tuntunu ampiaisen tilalla? Raakaa touhua! Häpeä! Tosta ei kyl yli voi päästä!
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628