Näitä keskusteluja

kun lukee...

...niin tuntuu siltä, että monilta on netiketti unohtunut, sekä miehiltä että naisilta: Ei vastata flirtteihin ja viesteihin, vaikka ollaan online-tilassa.

Itse olen mies ja havainnut nyt syksyn tullen uuden ilmiön: Flirttikutsuja hyväksytään, mutta sitten, kun lähestyn viestillä, ei mitään kuulu takaisin päin. Ei edes sitä ensimmäistä viestiä. Kuitenkin ovat lukeneet postinsa, senhän s24-deitissä näkee, muistanette kai?

Olisko siinä mitään ideaa, että mennään kukin itseemme ja turhia pitkittelemättä annetaan kuulua itsestämme, kun meihin otetaan yhteyttä? Oli vastapuoleen kiinnostusta tai ei, niin olisi varmaan kaikkien kannalta silloin reilumpaa tämä homma?

6

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekkalaatikolla..?

      Juuri tällaisista syistä en tule ikinä laittamaan yhtäkään ilmoitusta millekään treffipalstalle, aivan naurettavaa leikkimistä jollain pusuilla ja flirteillä, siihen vielä kaikki munattomat jotka ei uskalla sanoa ei jollei kiinnosta, mutta käyttäkää ketkä käytätte ja minä pysyn poissa..

    • Sitten on niitä flirttikutsun lähettäneitä, jotka eivät hyväksytyksi tultuaan kuitenkaan lähesty, eivät lähetä viestiä. Mitä heistä siis pitäisi ajatella. Jos hyväksyn jonkun flirttikutsun, odotan, että hän sitten viestittelee. Näin ei ollenkaan aina käy. Onko kutsun lähettäminen siis jotain testaamista hyväksytyksi tulemisesta, vai mitä mahtaa herrojen mielessä liikkua.
      Eihän siitä toki mitään vahinkoa ole, jos hyväksytty ei viestittele, mutta ihmettyttää vaan.

      • 222

        No itsellä ainakin kävi sillä tavalla kerran, että eräälle neidille kun flirttikutsun lähetin, niin siitä huolimatta, vaikka hän kyllä onlinessa oli, tuli hyväksyntä vasta piiiitkän ajan päästä, viikkojen ehkä pidemmänkin ajan jälkeen ja sitten se oli jo hiukan myöhäistä, joten sitten en enää yhteyttä ottanut.


    • ...käydään...

      ... tällä palstalla yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt en malta olla kommentoimatta. Minun on vaikea ymmärtää, miksi te niin innokkaasti haluatte vastauksia henkilöiltä, jotka eivät ole kiinnostuneita jatkamaan viestittelyä kanssanne.

      Tämä on naisnäkökulma (huom. vain yhden naisen, en siis yleistä muihin), joten oikeampi osoite saattisi olla naisenlogiikka palsta.

      Joka tapauksessa. Olen itse käyttänyt kahdenlaista tapaa, johtuen tämän ainaisen keskustelun aiheuttamasta "hämmennyksestä". Toisinaan olen vastannut, etten ole kiinostunut ja toivottanut hyvää jatkoa, toisinaan taas olen jättänyt vastaamatta. Vastaamattomuus olisi lähempänä omaa ajatteluani, sillä viesti on kuitenkin sama. Ellen itse saa vastausta mieheltä, jota olen lähestynyt viestillä, tulkitsen, ettei hän ollut kiinnostunut enkä jää asiaa suuremmin murehtimaan. Itse en siis kaipaa niitä; "kiitos, mutta ei kiinnosta" -viestejä, sillä sanoma vastaamatta jättämisessä on kuitenkin aivan sama. Eihän me kadulla, baarissa tai muutenkaan "livenä" kaivata selityksiä sille, miksei joku mahdollisesti vastaa flirttiimme. Eihän?

      Nyt siis toivotan erinomaisen ihanaa alkavaa syksyä niille, joille olen jättänyt vastaamatta ja kaikille muillekin. Vastaamattomuus ei siis aina johdu ylimielisyydestä, laiskuudesta tai välinpitämättömydestä.

      • mutta...

        kun tämä S24 toimii tai on toimimatta ihan miten sattuu. Jos vastausta ei tule, ei koskaan edes saa tietää, menikö flirtti tai viesti perille vai ei?


      • ...pointti..
        mutta... kirjoitti:

        kun tämä S24 toimii tai on toimimatta ihan miten sattuu. Jos vastausta ei tule, ei koskaan edes saa tietää, menikö flirtti tai viesti perille vai ei?

        ... ja perustelu "kuittauksen" kaipuulle. Edelleen kuitenkin "kiitos, muttei kiinnosta" -viestien lähettäminen ja vastaanottaminenkin tuntuu jokseenkin kiusalliselta.

        Tietysti on mahdollista, että Suomi24:n vakaudessa, jotkin viestit tai flirtit katoavat bittiavaruuteen, mutta vielä paljon todennäköisempää lienee, ettei vastaanottaja vain ollut kiinnostunut. Jos itse olen oikein kiinnostunut jostain, saatan varmuuden vuoksi laittaa toisenkin viesti ellei ensimmäiseen kuulu vastausta. Mielestäni paljon pahempia ovat pelurit, jotka innolla lähtevät leikkiin mukaan, hanittelevat ja puputtelevat heti kättelyssä ilman minkäänlaista tarkotusta suhtautua toiseen edes puolivakavissaan. Ja ne, jotka pitävät treffisivuja karkkikauppanaan ja hamuilevat kaksin käsin joka hyllylle, jospa sieltä löytyisi vielä vähän herkullisempi namupala.

        Minulle ei siis tarvitse vastata niiden, jotka eivät ole kiinnostuneita ja vastaamatta saavat jättää myös nämä pelurit ja aina vaan vihreämmän nurmikon metsästäjät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe