Hardstyle, Jump, Hard trance yms

Kille

Video puhukoon hieman puolestaan, kyseessä Qlimax 04. 25.000 ihmistä kerääntyy yhdeksi illaksi tanssimaan ja palvomaan soittajia Hollannissa loppuvuodesta taas, kyseessä on rankemman konemusiikin DJ:t, mitä lähinnä tuossa nyt otsikossa.

Mutta se ei ollut nyt tarkoitus, vaan se, että onko täällä ketään ketä kiinnostaa kyseinen aihe ja musiikki, noin karrikoidusti Hardstyle?

Itseä kovasti nykyään kiehtoo, ehdottomina suosikkeina useampikin mutta mainitaan nyt DJ Zany, DJ Dana ja Blutonium Boy.

Olisin tyytyväinen, jopa yllättynyt jos saisi edes hieman keskustelua aikaseksi. Ja toivon tosiaan että "Kuuntele technoa, se on parempaa" tai "Hard trance ei ole hardsylea" sekä "mitä tämmöstä kuunnellaa?" olisi mahd. vähäistä, ne aiheet on varmaan käsitelty tällä palstalla jo moneen kertaan :)

Kiitos.

10

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kille
    • Techpaita

      No Blutonium Boy on ainakin tuttu, ja Dana. Aika vähäiseksi vaan tuo tuntemus jää. Joskus pieni innostuspiikki iski, mutta sitten se vaan jäi. En nyt tarkoita väheksyä hardstylea, mutta osittain tylsistyminen johtui siitä, että se ei oikein mitään saanut annettua kotikuuntelussa.
      Onhan tuollaisella nopealla basslinella varustettu musiikki ihan omiaan jossain hipoissa missä valoja riittää visuaalisuutta tuomaan, kuten videokin osoittaa mutta kun niitä hippojakaan ollut niin se vain kuoli pois minun listoilta.

      Nykyisin kyllä menee techtrance jokseenkin, että kyllä vähän nopsammat ja tavallaan kovemmat alagenret menee hyvin tähän mieheen.

    • raver78

      Kyllä hardstyleäkin tulee kuunneltua vaikka se ei ihan ykkös suosikki ole..
      esim.. The Beholder, Tuneboy..ym ym

      • Kille

        Tosiaan, tuntuu olevan varsin harvinaista täällä päin, ei oikein kaveripiiristäkään löydy aivan yhtä innostuneita kuuntelijoita, tai sitten menee Proteuksen yms puolelle jos rankempaan lähdetään.

        Tuo on tosiaan totta että ei ole ehkä aivan parasta kotimusaa välttämättä, itselle iskee jostain syystä, musamaku on kuitenkin laaja sinääs, menee trance, techno, chilli, ambient yms, että sinääsä hardstyle tuntuu hyvältä vastapainolta.

        Sentään hieman keskustelua, täytyy myöntää että yllättnyt, positiivisesti ainakin :)


      • dowfn
        Kille kirjoitti:

        Tosiaan, tuntuu olevan varsin harvinaista täällä päin, ei oikein kaveripiiristäkään löydy aivan yhtä innostuneita kuuntelijoita, tai sitten menee Proteuksen yms puolelle jos rankempaan lähdetään.

        Tuo on tosiaan totta että ei ole ehkä aivan parasta kotimusaa välttämättä, itselle iskee jostain syystä, musamaku on kuitenkin laaja sinääs, menee trance, techno, chilli, ambient yms, että sinääsä hardstyle tuntuu hyvältä vastapainolta.

        Sentään hieman keskustelua, täytyy myöntää että yllättnyt, positiivisesti ainakin :)

        itse alkanut tässä bilettämään lähiaikoina enemmän, tuli tuolla säteen bileissä gloriassa oltua juuri.. kotiin päästessä on ollut kovassa soitossa dj zemtec, dany, justiin blutonium boy, zatox, luna ja dana nyt on aina kolissu :D

        onko se niin harvinaista, että tytötkin tykkää hardstylestä?


      • Kille
        dowfn kirjoitti:

        itse alkanut tässä bilettämään lähiaikoina enemmän, tuli tuolla säteen bileissä gloriassa oltua juuri.. kotiin päästessä on ollut kovassa soitossa dj zemtec, dany, justiin blutonium boy, zatox, luna ja dana nyt on aina kolissu :D

        onko se niin harvinaista, että tytötkin tykkää hardstylestä?

        Ei se harvinaista ole, tykkää kuka tykkää :) Tamppaus kun on sitä mitä hain noin yleisesti, se vaan on elämää suurempaa, varsinki kun vaikka nyt baariin lähdössä, parasta filistä pitää yllä hardstyle, muut vaan ei siihen pysty vaikka nyt soi dance, eurodance, trance, "eurotechno", freeform yms :)

        Se vaan ettei omalla kohdalla oikein ole parempaa kuin vaikka Southstylers - Wraow tai Hardstylist - Harder than God mikä saa fiiliksen päälle :)

        Sääli vain että löytyy niin vähän immeisiä täältä, mielellään olisin suomenmaalla isoissa pileissä monen muun seassa antamsssa oman kehun niille ketkä jaksavat tehdä meille tampattavaa ja soittaa isolle yleisölle tuolla jossain :)


    • TumeX

      Mä rakastan hardstyleä henkeen ja vereen..samoin
      nu style gabberia, kunnon old-school gabberia, hardcorea, ja jopa speedcorea.
      Diggaan myös freeformista ja nu nrg:stä..
      Melkein mikä vain elektroninen musiikki menee.
      kaikenlaisesta..nytkin kuuntelen qlimax 2003 taltiota idt-radiosta mp3-muodossa X)

    • Nimetön

      ostin tässä pari cd tä anttilasta harstyleä
      vissiin jotain dj ruthlessia korsakoffia ja boozywoozya jne... harmittavaa kyllä ei uppoa niin hyvin kuin normi. trance

    • hardstyle ftw

      Tokihan sitä tulee kuunneltua. Nykyään kuuntelen hardstyleä eniten konemusa genreistä. Ite suosittelen näitä artisteja: Beholder & Balistic, Technoboy, Zany, Duro, Showtek, The Prophet, Noisecontrollers, Hardstyle Mafia, Freakshow, Headhunterz, Equal Mindz, Alpha Twins, Dj Isaac, Blutonium Boy, The Hose, A-Lusion, Josh & Wesz, D-Block & S-Te-Fan, Deepack, Zatox, Thalamus, Donkey Rollers jne...

      Btw, Qlimax 2006 Anthem biisi:
      http://www.youtube.com/watch?v=ce-DTimkSG0

    • Nimetön

      minä oon kuunnellu jo 10 vuotiaasta...oon vast 14 mut kuiteski...kuuntelen dj dana,dj luna thecnoboy... yms. on ihan parhaita.

      showteck soi tällä hetkellä:D


      TOIVOTTAVASTI HARDCORE JA HARDSTYLE SAIS ENEMÄÄN HUOMIOTA SUOMESSA!!!! et ois ees jotain keikkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe