Haluaisin siis avioliittoon musliminaisen kanssa (Turkki, Azerbaizan, Jordania, Iran, Pakistan), sillä ovat mielestäni maailman kauneimpia ja puhtoisimpia!
Tiedän, että vaikeaa tulee olemaan, mutta onko kenelläkään tietoa onko ylipäätään mahdollista ja jos pienikin mahdollisuus on, niin miten toimia?
Haluan avioliittoon
35
3273
Vastaukset
- niinaska
Musliminainen voi mennä naimisiin vain muslimimiehen kanssa. Eli jos valittusi on muslimi, niin sinun pitää kääntyä muslimiksi. Mutta tietenkään sekään ei välttämättä riitä takeeksi avioliitolle. Naisen perhe voi esim. vastustaa tms. Mutta onnea yritykseen!
- suomessa
Suomessa naiset ovat vapaita ja itsenäisiä, joten ei kait perheellä mitään sanomista tuohon ole. Oli sitten muslimi tai ei.
Lisäksi Suomessa on uskonnonvapaus, joten sekään ei pitäisi olla este. - sitten
jos muslimimies haluaa mennä naimisiin ns. ei-muslimin kanssa? Päteekö tuo edellinen vain naisiin?
- se..
sitten kirjoitti:
jos muslimimies haluaa mennä naimisiin ns. ei-muslimin kanssa? Päteekö tuo edellinen vain naisiin?
...pätee vain naisiin. Muslimimies voi mennä naimisiin ei-muslimin kanssa mutta musliminainen EI voi. Kumma juttu, miksi muka musliminainen ei voi mennä naimisiin muun uskontokunnan edustajan kanssa mutta mies saa?! Miksi musliminaisilla on "kovemmat" säännöt?
- Islamin uskoa
se.. kirjoitti:
...pätee vain naisiin. Muslimimies voi mennä naimisiin ei-muslimin kanssa mutta musliminainen EI voi. Kumma juttu, miksi muka musliminainen ei voi mennä naimisiin muun uskontokunnan edustajan kanssa mutta mies saa?! Miksi musliminaisilla on "kovemmat" säännöt?
tasa-arvoiseksi?
- joo...
Islamin uskoa kirjoitti:
tasa-arvoiseksi?
Taitaahan niillä muslimimiehillä olla muitakin vapauksia ku toi... Sitä vaan mietin, et mitenkähän vanhemmat siihen suhtautuu jos poika ottaa eri uskonnosta naisen! Annetaanko niille vaan sellanen vapaus ja kenelläkään ei ole siihen sanottavaa. On se kyllä hurjaa mihin asemaan siellä naiset joutuu!
- ..ainakaan
Islamin uskoa kirjoitti:
tasa-arvoiseksi?
..minä! Sääliksi käy musliminaisia :( Oon joskus miettinyt miten muslimitytöt/-naiset suhtautuvat länsimaisten tyttöjen/naisten vapauteen, esim. täällä ei käytetä huivia, pukeutuminen on muutenkin paljon vapaampaa, ei ole pakko olla neitsyt naimisiinmentäessä, voi valita itse oman puolison. Miten hyvin meillä onkaan asiat!
- Gohar
..ainakaan kirjoitti:
..minä! Sääliksi käy musliminaisia :( Oon joskus miettinyt miten muslimitytöt/-naiset suhtautuvat länsimaisten tyttöjen/naisten vapauteen, esim. täällä ei käytetä huivia, pukeutuminen on muutenkin paljon vapaampaa, ei ole pakko olla neitsyt naimisiinmentäessä, voi valita itse oman puolison. Miten hyvin meillä onkaan asiat!
...sääli, monelle muslimitytölle kun on kunnia-asia ja itsestäänselvyys olla neitsyt avioliittoon asti ja pukeutua tietyllä tavalla.
- ...
sitten kirjoitti:
se menee näin: jos muslimi mies menee naimisiin ei-muslimi naisen kanssa oletetaan että miehen johdolla avioliitto voi kuitenkin toimia Koranin sääntöjen mukaisesti, koska mies on se perheen pää ja vahvin osapuoli. Vaimon ei ole pakko kääntyä muslimiksi mutta hän pystyy kuitenkin hoitaa perhettään ( miestä ja lapsia) hyvin.Ja lapsista tulee muslimeja isän uskonnon mukaan.
Muslimi nainen ei saa mennä naimisiin ei-muslimi miehen kanssa samasta syystä: ei-muslimi mies on perheen pää ja vahvin osapuoli hän ei pysty elämään Koranin sääntöjen mukaisesti. Ja lapsista tulee ei-muslimeja isän uskonnon mukaan.
Mutta tunnen muutamaa musliminaista joilla on kristitty puoliso; yksi heistä on tosi onneton tapaus.
Mies ( sika mikä sika) ei kohdele hyvin, oma perhe on kääntänyt hänelle selkää puolison valinnan johdosta, hänellä on huonon elämän lisäksi omatunto ongelmia.
Huono yhdistelmä: paha kristitty mies, heikko muslimi nainen, hullu maailma. - ...
..ainakaan kirjoitti:
meillä on asiat tosi hyvin: 13-14v tyttö juopottelee ja sekstailee kuin bordellin työntekijä, tekee lapsia ja kasvattaa ne yksinhuoltajana, valitse oman puolisonsa itse yhdeksi yöksi/viikoksi/kuukaudeksi.
Tekee töitä ja hoitaa kokoelma penskoja, ottaa vkl kännit ja käy joskus etelä-lomalla.
Tosi hyvin asiat meillä, heheh. - höh...
... kirjoitti:
meillä on asiat tosi hyvin: 13-14v tyttö juopottelee ja sekstailee kuin bordellin työntekijä, tekee lapsia ja kasvattaa ne yksinhuoltajana, valitse oman puolisonsa itse yhdeksi yöksi/viikoksi/kuukaudeksi.
Tekee töitä ja hoitaa kokoelma penskoja, ottaa vkl kännit ja käy joskus etelä-lomalla.
Tosi hyvin asiat meillä, heheh.Jos ite menisin muslimimiehen kanssa naimisiin niin ei niistä kyllä muslimeja tehtäis... tuntuishan se hullulta kasvattaa omia lapsia uskontoon johon ei itse kuulu, mutta taas sama tilannehan se olis miehelläki. Siitähän taas yksi erimielisyys saatiin lisää, aivan ku noita kulttuurieroja ei muutenki jo tulisi vastaan :)
- Kukka-Molli
Gohar kirjoitti:
...sääli, monelle muslimitytölle kun on kunnia-asia ja itsestäänselvyys olla neitsyt avioliittoon asti ja pukeutua tietyllä tavalla.
Kukin puhukoot omasta puolestaan. Entäs ne, joille ne eivät ole itsestäänselvyys? Mitkä ovat heidän oikeutensa ja valinnanmahdollisuutensa?
Laitahan nyt se tukka kunnolla sinne huivin alle. - Tusgo
Gohar kirjoitti:
pakolla osoitettuna. Ei kaikki ole samasta muotista.
- neuvoa-antava
... kirjoitti:
Tosi hyvin asiat meillä, heheh.kannattaa kyllä ottaa yhteyttä alueenne sosiaaliviranomaisiin, elleivät he ole jo ottaneet yhteyttä teihin. Naureskelusi osoittaa leväperäistä suhtautumista perheenne vakaviin ongelmiin.
- ei ollut
neuvoa-antava kirjoitti:
kannattaa kyllä ottaa yhteyttä alueenne sosiaaliviranomaisiin, elleivät he ole jo ottaneet yhteyttä teihin. Naureskelusi osoittaa leväperäistä suhtautumista perheenne vakaviin ongelmiin.
perheeni asioista, kunhan vain kommentoin näin sivusta :) Ajattelin vaan että mitähän kaikkia kulttuurisia eroja sitä tulee suhteen aikana huomaamaan, niin isoja kuin pieniäkin... Vaikka välillä tuntuu että on niitä kulttuurieroja jo suomalaistenkin miesten kanssa!
- ensinnn
ei ollut kirjoitti:
perheeni asioista, kunhan vain kommentoin näin sivusta :) Ajattelin vaan että mitähän kaikkia kulttuurisia eroja sitä tulee suhteen aikana huomaamaan, niin isoja kuin pieniäkin... Vaikka välillä tuntuu että on niitä kulttuurieroja jo suomalaistenkin miesten kanssa!
sitä saattaa huomata viakka mitä kulttuurieroja riippuu tietysti siitä millainen mies on. Ja sitten sitä kohta huomaa, että ei oikeestaan huomaa enään niitä eroja vaan elää vain ja ne onkin jo itsestään selvyyksiä sinun elämässä.
Mä en tiedä onko se niin paljon vaikeampaa muuttaa ulkomaalaisen miehen, kun suomalaisen miehen kanssa yhteen, koska ainakun sitä muuttaa jonkun kanssa niin tulee niitä risti riitoja ja kulmien hiomisia.
En tiiä, kun e n ole suomalaisen miehen kanssa ollut koskaan, mutta mitä mä näitä naapureita ja ystäviä katselen joilla on suomalaiset miehet niin niillä on viellä monen vuoden päästäkin hirmu riidat siittä, kuka tiskaa ja kuka tekee mitäkin.
- risti ja kuu ne yhteen soppii
tarvitset pitkäjänteisyyttä. ekoilla treffeillä on jo todella hyvä, jos saat viedä tytön kotiin. seksiä saa odottaa parhaassa tapauksessa jopa hääyöhän saakka. Valloita perheenjäsenet puolellesi, parhaiten teet sen, kun olet rehellinen ja hyvä tyttärelle/siskolle. Mitä vanhoillisempi ja ennakkoluuloisempi perhe on, sitä vaikeampaa tulee olemaan. mutta ennakkoluulotkin on tehty rikottaviksi. tehtävä ei ole helppo, mutta ei myöskään mahdoton.
onnea yritykseen, sitä tulet tarvitsemaan... - jatkokysymys
Mitkä muslimimaat ovat kaikkein "moderneimpia" ja "suvaitsevaisimpia" kristityn miehen ja musliminaisen suhteelle?
Kaikkein vaikein vaihehan on se ensimmäisen kontaksin solmiminen, miten sen kanssa menetellä?
Onko esimerkiksi sunni- tai shiiamuslimien välillä eroja seka-avioliittoon suhtautumisessa?- näin...
että entisen Neuvostoliiton alueen muslimimaat (Uzbekistan, Kazakstan ym) ovat "löysempiä" uskonnon suhteen, joten tuskin kristityn miehen ja musliminaisen suhde/avioliitto on kovin tuomittavaa sielläpäin..
- edelliseen
viestiini. Ent. Neukkulan alueen muslimimaissahan asuu myös melko paljon venäläisiä, jotka ovat kristittyjä ;) joten "seka-avioliitot" ovat sielläpäin aika yleisiä.
- haluat
ehdottomasti musliminaisen ja kauniin, meinaan onhan noissa maissa ei- muslimejakin. Enkä oikeestaan muutenkaan ymmärrä mitä tekemistä on kauneudella ja uskonnolla toistensa kanssa.
Niin joo tietty jos haluat muslimi ja kauniin naisen, mutta miksi taas ei-muslimi mies haluaa välttämättä muslimi naisen. En jymmärrä!!!- hakusessa
Luulen että miestä kiinnostaa muslinainen koska heidän uskontonsa/kulttuurinsa on ehdottamasti esiaviollisia suhteita vastaan. Käytännössä tarkoittaa sitä että naiset eivät ole mieheen ennen avioliittoa koskeneetkaan ja miehet ovat taas antaneet palaa sitä ennen ja sen jälkeen.
- muttaaa
hakusessa kirjoitti:
Luulen että miestä kiinnostaa muslinainen koska heidän uskontonsa/kulttuurinsa on ehdottamasti esiaviollisia suhteita vastaan. Käytännössä tarkoittaa sitä että naiset eivät ole mieheen ennen avioliittoa koskeneetkaan ja miehet ovat taas antaneet palaa sitä ennen ja sen jälkeen.
sittenhän voisi myös ajatella todella kristillistä naistakin!! Heilläkin esiaviolliset menot on kielletty.
- niin...
muttaaa kirjoitti:
sittenhän voisi myös ajatella todella kristillistä naistakin!! Heilläkin esiaviolliset menot on kielletty.
Mutta heillä tuntuu olevan aika paljon muita ongelmia (osalla ainakin) ja löytyykö heitäkään Suomesta kovinkaan paljoa jos ei itse ole uskovainen.
- Tolkun mies
Etsi joku ahkera suomalainen Turkin kävijä ja ilmoita meneväsi hänen kanssaan naimisiin jos hän kääntyy muslimiuskoon. Kuka tietää, saatat hyvinkin päästä avioliittoon muslimin kanssa. Tosin kauneudesta ja puhtoisuudesta en sitten tiedä.
- muslimivaimon
Minä kerta kaikkiaan haluan oman, kauniin, tummahiuksisen, julkisella paikalla huntuun pukeutuvan muslimivaimon.
Onko esimerkiksi tuosta www.matrimony.com sivustosta mitään apua??
Kertokaa joku, tunnetteko tarinoita kristityn miehen ja musliminaisen suhteista!- kyllä
saahan sitä aina haluta, mä haluan miehen joka rakastaa minua ja minä häntä.
- viittitkin
kiusata viattomia provoillasi.
Et uskaltais kuitenkaan ottaa musliminaista et ainakaan suomalaista.Minä pistäisin sinut "järjestykseen" uskokko?
- Zoran
tai Pakistaniin niin siellä kyllä opettavat tapoja sinulle.
- vato retro
Vaikeaa taatusti on. Itse tutustuisin ensin Suomen muslimiyhteisön edustajiin ja sitä kautta.
Iranissa joku vuosi sitten taidettiin teloittaa/uhattiin teloittaa saksalainen mies, joka harrasti sitä paikallisen naisen kanssa. Puntit ei ole ihan tasan naisten ja miesten välillä, muslimimaissa.- Zoran
Yllä olevassa viestissä.(TAPOJEN OPETTAMINEN)RAIPPAA TULEE VÄHINTÄÄN.
- puoliverinen
Jos todella haluat naimisiin musliminaisen kanssa, on sinun itsesikin kaannyttava islamiin, silla Islam ei salli musliminaisen avioitua ns. vaaraoppisen kanssa. Muslimimies sen sijaan voi avioitua myos es. kristityn kanssa.
Tilanteesi ei ehka kuitenkaan ole nain ongelmallinen, silla es. Libanonissa on paljon kristittyja arabeja, joilla siis paljon 'loyhempi' moraali. Heidan kanssaan on siis paljon todennakoisempaa onnistua avioitumaan, niin, ettette saa perhetta peraanne.
Onnea vaan yritykseen - liittyy
tuohon listaan?
60% jordanialaisnaisista on palestiinalaisia ja loput beduiineja. Heillä ei ole paljonkaan yhtäläisyyttä listan muiden maiden edustajien kanssa.
Turkkilaiset ovat hienopiirteisempiä kuin arabit. Muistuttavat enemmän eurooppalaisia.
Azerbaizanin alueen naiset ovat todella karvaisia.
Persialaiset naiset ovat 'hyvinmuodostoneita' ja seksikkäitä (siis nuorina), mutta todella 'suurisuisia' sisupusseja. He tietävät mitä tahtovat.
Pakistanin naiset taas alkavat muistuttaa jo intialaisia: tummaihoisia, kiiltävähiuksisia ja solakoita. - Anonyymi
Ei ole mahdollista koska olet Kristitty.
- Anonyymi
Port married satamamaksuhan siirtää menee.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937