Minua on ruvennut epäilyttämään, että joillekin ammattiryhmille maksetaan liian pientä palkkaa.
Vai miten muuten voidaan käsittää sellainen asia, että unohdetaan asiakas (jota pitäisi palvella ystävällisesti) yli vuodeksi!
Voitteko kuvitella? Ammattinsa osaava henkilö, eikä ole kiinnostunut hoitamaan asiakkaan antamaa tehtävää, vaan vitkastelee MITÄÄN TEKEMÄTTÄ jo toista vuotta! Ei yhtä kirjettä saa aikaiseksi. Minä olen osuuteni hoitanut eli maksanut ne, mitä minun kuuluukin maksaa. Mitään ei tapahdu!?
Huonosti palkatut ammatit?
7
587
Vastaukset
- Muutama pami auttaa...
Kaupunkilehtien yleisönosastot sopisivat paremmin foorumiksi mielenterveysongelmiesi puimiseen...
- päättelit?
Kysymyksessä on todellinen tilanne. Voin valaista asiaa lisää, JOS saan asiallisia vastauksia.
- riittää,
meinaan niitä liian huonosti palkattuja ammatteja, varsinkin julkisella sektorilla.
Sen sinuakin palvelevan ihmisen pitäis mennä lakkoon kolmeksi vuodeksi, kunnes kansalaiset lopullisesti hermostuis ja kyseisen ryhmän palkka luvattais triplata, jotta palaisivat töihin.- on...
lakimiehestä (ammattiliitto).
- Charles
Jos olet jo maksanut palkkion, niin miksi sen ammattilaisen enää pitäisi mitään tehdä? Hänhän sai, mitä halusikin, eli rahaa.
- A.........i
Sorry. Pitää sitä oikeita töitäkin tehdä eikä yhden vinkkupullon palkkiolla pitkälle pötkitä. Asiakas joka ei maksa, ei ole asiakas, vaan tuttava/ystävä. Ukkos tietää kyllä, oli ennen meillä pomona.
Älä huoli, eiköhän se talvella edisty. Ei kannata maksaa mitään etukäteen, jos haluaa vastinettakin rahoilleen.
Vakuutukset ja liiton maksut ovat vain niitä varten joilla on liikaa rahaa tai kuuluvat ns. riskiryhmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348934- 374864
- 434773
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983694- 133053
- 422848
- 312776
- 442463
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652226- 1722157