Poliiseille

Tärkeä kysymys

Kun täällä on muutama poliisi paikalla niin voisitteko kerrata palstan säännöt:

Jos kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä niin kuinka monta viestiä saa kuukaudessa/viikossa/päivässä laittaa?
Kuinka moni niistä saa olla kommentti ja kuinka moni aloitus?

Kuka saa käyttää hymiöitä ja miten niitä käytetään?

Kuka saa jutella ja kenen kanssa?

Kuinka pitkä ketju tulkitaan tsättäilyksi?

Mitkä aiheet ovat mielenkiintoisia ja hyväksyttäviä ja mitkä tylsiä ja kiellettyjä?

Ketkä saavat kirjoittaa ja ketkä haluatte savustaa pois kun sellaisiakin suunnitelmia on?

7

709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimStim

AAAAAAAAAAAAAAAArgh.

Jos kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä niin kuinka monta viestiä saa kuukaudessa/viikossa/päivässä laittaa?
      2,73

Kuinka moni niistä saa olla kommentti ja kuinka moni aloitus?
      1/17

Kuka saa käyttää hymiöitä ja miten niitä käytetään?
      Kaikki, opettele.

Kuka saa jutella ja kenen kanssa?
      Täällä ei VOI jutella, koska tämä on keskustelupaslta, pässi.

Kuinka pitkä ketju tulkitaan tsättäilyksi?
      Ei yhtäkään.

Mitkä aiheet ovat mielenkiintoisia ja hyväksyttäviä ja mitkä tylsiä ja kiellettyjä?
      Jos mä tykkään niistä ni ne on perseestä ja kiellettyjä, jos taas en niin sitten niitä saa kirjoittaa. Jos haluat aiheesta enemmän tietoa ja olet nainen niin minulle saa soittaa...
      Tai sitten ei.

Ketkä saavat kirjoittaa ja ketkä haluatte savustaa pois kun sellaisiakin suunnitelmia on?
      Eivät kukaan/kaikki, itseni savusta aivan kohta.

Sit ihan aiheellista. Mikäs sua ny ottaa päähän?

• Lapsi.

Onko nyt meneillään joku ymmärtämättömien ja katkerien kyselytunti?

• on noin helvetin tärkeää se mitä kaikki muut susta ajattelee, se että kaikki kynnellekykenevät tykkää / pitää sun jutuista, et kestä yhtään eriävää mielipidettä tai henk.kohtaista kritiikiä itsestäs niin sä et saa kirjoittaa yhtikäs mitään mihinkään.Itseasiassa on varmasti parempi ettet nouse aamulla peiton alta ollenkaan,sitä ei koskaan tiedä milloin käyt jonkun hermoon tai joku ei ehkä tykkääkkään susta ja sun jutuista ja jos se romauttaa maailman niin parempi pysyä piilossa peiton alla :-)

• alkup.

Minä en ole kummassakaan leirissä.
        Vituttaa vaan se että palstalla keskitytään keskustelemaan palstasta. tuomitaan vaikka mitään sääntöjä ei ole. et tainnut tajuta ideaa?

• alkup. kirjoitti:

Minä en ole kummassakaan leirissä.
        Vituttaa vaan se että palstalla keskitytään keskustelemaan palstasta. tuomitaan vaikka mitään sääntöjä ei ole. et tainnut tajuta ideaa?

satuin kuin ihmeen kaupalla vastaamaan ainakin vähän sinnepäin :-) Nimenomaan,jokaisella olkoon oikeus kirjoittaa mitä ikinä huvittaa ja jokaisella myös oikeus olla pitämättä kaikista jutuista ja jonkun tekemisistä ja asian näin ollessa myös ilmaista oma kantansa.Eihän oikeassa elämässäkään oo mitään taikasensoria joka estäis sanomasta jos joku ihminen vituttaa ja ärsyttää,miks tästäkään siis pitäis tehdä pelkkä positiivisten ajatusten, pelkkien kehujen ja tyhjien korulauseiden pyhä tyyssija.

• MaxPayne*
        yrmio kirjoitti:

satuin kuin ihmeen kaupalla vastaamaan ainakin vähän sinnepäin :-) Nimenomaan,jokaisella olkoon oikeus kirjoittaa mitä ikinä huvittaa ja jokaisella myös oikeus olla pitämättä kaikista jutuista ja jonkun tekemisistä ja asian näin ollessa myös ilmaista oma kantansa.Eihän oikeassa elämässäkään oo mitään taikasensoria joka estäis sanomasta jos joku ihminen vituttaa ja ärsyttää,miks tästäkään siis pitäis tehdä pelkkä positiivisten ajatusten, pelkkien kehujen ja tyhjien korulauseiden pyhä tyyssija.

Mä katsoin että onpas tutun näköinen jätkä. Mutta sähän olet se ruma ja lihava jätkä sieltä baarista :)

• Kerro ihmeessä mikä ahdistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      9195
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      37
      4994
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4833
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      198
      3724
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3133
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      42
      2918
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2806
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2523
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      68
      2334
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      172
      2197
    Aihe