heavy metal bändit

,..--

NÄMÄ BÄNDIT OVAT PARHAITA HEVI BÄNDEJÄ VOIN LUETELLA KAIKKI OSA KLASSIKOITA

IRON MAIDEN, BLACK SABBATH, METALLICA, KISS, LED ZEPPELIN, AC/DC, AEROSMITH, W.A.SP, DEEP PURPLE,
LINKIN PARK, LIMP BIZKIT, RAMMSTEIN, SLAYER,
RAINBOW, HALLOWEEN, LORDI, NIGHTWISH, APOCALYPTICA, EVANESCENCE, MEGADETH, KORN, PANTERA, GUNS,N ROSES

17

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon törkyäkin. Kaiken lisäksi muutut kurpitsaksi.

      • kalvotaiteilija

        No jaa. "Limp Bizkit" "Linkin Park"....Noh, ihan miten vaan : )


    • unohtui

      Parhaan unohdit:MOTÖRHEAD

    • linkin park

      ei ole heavy metallia. eikä edes hyviä bändejä

      • Nimetön

        missä on Judas Priest, Venom, Saxon, Accept.


    • Qwen

      hyvä ihminen, eihän Led zeppelinillä, kissillä, deep prplella ja aerosmithillä ole mtn tekemistä heavyn kanssa... ne on joko slimeballrokkia tai vanhaa paskasaundista rokkia..

      Bizkit ja linkin park on teinien rahastustrendi-virityksiä..

      Lordi on perähikiän lapsellinen juntti jolla on kauhufiksaatio ja huono maku..

      Apocalyptika on todella joutava viguttelupoppoo, enkä ymmärrä miksi joku kuuntelee jotain munatonta viulunvingutusversioita hyvistä biiseistä..

      • tai sit

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!


      • Mätäomena

        Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.


      • OneBrownMouse
        Mätäomena kirjoitti:

        Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.

        Näin on. Nuo ovat ensimmäisiä hevibändejä.


      • Öövini
        tai sit kirjoitti:

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!

        on asiat!


      • Qwen
        tai sit kirjoitti:

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!

        hyvä soundista! Melkein trumpeteilta kuulostaa skeban ja basan yhtespeli! hyi f...

        Ymmärrän miksi joku voi digata noista, ok, mutta hevin kanssa ei ole mitään tekemistä...


    • Levyseppähitsaaja

      Ota se saatanan CAPS LOCK pois päältä. Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea, varsinkaan kun kieliasu on muutenkin perseestä, pisteet puuttuu ym.

    • Rugli

      Nuo nu-metal/industrial on paskaa ja tästä asiasta ei voi edes keskustella.

      • mXm

        Minä olen mustat verhot!


    • Whitesnake73

      Tarot on ehdottomasti paras!Vaikka suomalainen onkin..

    • Kuniz

      Berzerker, Morbid Angel, Vader, Decapitated, Nile, Opeth, Amorphis, Rob Zombie ja Sentenced.

      • kalvotaiteilija

        Herreys, Modern Talking, Wham, Sabrina....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe