NÄMÄ BÄNDIT OVAT PARHAITA HEVI BÄNDEJÄ VOIN LUETELLA KAIKKI OSA KLASSIKOITA
IRON MAIDEN, BLACK SABBATH, METALLICA, KISS, LED ZEPPELIN, AC/DC, AEROSMITH, W.A.SP, DEEP PURPLE,
LINKIN PARK, LIMP BIZKIT, RAMMSTEIN, SLAYER,
RAINBOW, HALLOWEEN, LORDI, NIGHTWISH, APOCALYPTICA, EVANESCENCE, MEGADETH, KORN, PANTERA, GUNS,N ROSES
heavy metal bändit
17
1495
Vastaukset
Paljon törkyäkin. Kaiken lisäksi muutut kurpitsaksi.
- kalvotaiteilija
No jaa. "Limp Bizkit" "Linkin Park"....Noh, ihan miten vaan : )
- unohtui
Parhaan unohdit:MOTÖRHEAD
- linkin park
ei ole heavy metallia. eikä edes hyviä bändejä
- Nimetön
missä on Judas Priest, Venom, Saxon, Accept.
- Qwen
hyvä ihminen, eihän Led zeppelinillä, kissillä, deep prplella ja aerosmithillä ole mtn tekemistä heavyn kanssa... ne on joko slimeballrokkia tai vanhaa paskasaundista rokkia..
Bizkit ja linkin park on teinien rahastustrendi-virityksiä..
Lordi on perähikiän lapsellinen juntti jolla on kauhufiksaatio ja huono maku..
Apocalyptika on todella joutava viguttelupoppoo, enkä ymmärrä miksi joku kuuntelee jotain munatonta viulunvingutusversioita hyvistä biiseistä..- tai sit
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
- Mätäomena
Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.
- OneBrownMouse
Mätäomena kirjoitti:
Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.
Näin on. Nuo ovat ensimmäisiä hevibändejä.
- Öövini
tai sit kirjoitti:
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
on asiat!
- Qwen
tai sit kirjoitti:
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
hyvä soundista! Melkein trumpeteilta kuulostaa skeban ja basan yhtespeli! hyi f...
Ymmärrän miksi joku voi digata noista, ok, mutta hevin kanssa ei ole mitään tekemistä...
- Levyseppähitsaaja
Ota se saatanan CAPS LOCK pois päältä. Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea, varsinkaan kun kieliasu on muutenkin perseestä, pisteet puuttuu ym.
- Rugli
Nuo nu-metal/industrial on paskaa ja tästä asiasta ei voi edes keskustella.
- mXm
Minä olen mustat verhot!
- Whitesnake73
Tarot on ehdottomasti paras!Vaikka suomalainen onkin..
- Kuniz
Berzerker, Morbid Angel, Vader, Decapitated, Nile, Opeth, Amorphis, Rob Zombie ja Sentenced.
- kalvotaiteilija
Herreys, Modern Talking, Wham, Sabrina....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644