heavy metal bändit

,..--

NÄMÄ BÄNDIT OVAT PARHAITA HEVI BÄNDEJÄ VOIN LUETELLA KAIKKI OSA KLASSIKOITA

IRON MAIDEN, BLACK SABBATH, METALLICA, KISS, LED ZEPPELIN, AC/DC, AEROSMITH, W.A.SP, DEEP PURPLE,
LINKIN PARK, LIMP BIZKIT, RAMMSTEIN, SLAYER,
RAINBOW, HALLOWEEN, LORDI, NIGHTWISH, APOCALYPTICA, EVANESCENCE, MEGADETH, KORN, PANTERA, GUNS,N ROSES

17

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon törkyäkin. Kaiken lisäksi muutut kurpitsaksi.

      • kalvotaiteilija

        No jaa. "Limp Bizkit" "Linkin Park"....Noh, ihan miten vaan : )


    • unohtui

      Parhaan unohdit:MOTÖRHEAD

    • linkin park

      ei ole heavy metallia. eikä edes hyviä bändejä

      • Nimetön

        missä on Judas Priest, Venom, Saxon, Accept.


    • Qwen

      hyvä ihminen, eihän Led zeppelinillä, kissillä, deep prplella ja aerosmithillä ole mtn tekemistä heavyn kanssa... ne on joko slimeballrokkia tai vanhaa paskasaundista rokkia..

      Bizkit ja linkin park on teinien rahastustrendi-virityksiä..

      Lordi on perähikiän lapsellinen juntti jolla on kauhufiksaatio ja huono maku..

      Apocalyptika on todella joutava viguttelupoppoo, enkä ymmärrä miksi joku kuuntelee jotain munatonta viulunvingutusversioita hyvistä biiseistä..

      • tai sit

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!


      • Mätäomena

        Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.


      • OneBrownMouse
        Mätäomena kirjoitti:

        Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.

        Näin on. Nuo ovat ensimmäisiä hevibändejä.


      • Öövini
        tai sit kirjoitti:

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!

        on asiat!


      • Qwen
        tai sit kirjoitti:

        toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!

        hyvä soundista! Melkein trumpeteilta kuulostaa skeban ja basan yhtespeli! hyi f...

        Ymmärrän miksi joku voi digata noista, ok, mutta hevin kanssa ei ole mitään tekemistä...


    • Levyseppähitsaaja

      Ota se saatanan CAPS LOCK pois päältä. Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea, varsinkaan kun kieliasu on muutenkin perseestä, pisteet puuttuu ym.

    • Rugli

      Nuo nu-metal/industrial on paskaa ja tästä asiasta ei voi edes keskustella.

      • mXm

        Minä olen mustat verhot!


    • Whitesnake73

      Tarot on ehdottomasti paras!Vaikka suomalainen onkin..

    • Kuniz

      Berzerker, Morbid Angel, Vader, Decapitated, Nile, Opeth, Amorphis, Rob Zombie ja Sentenced.

      • kalvotaiteilija

        Herreys, Modern Talking, Wham, Sabrina....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe