NÄMÄ BÄNDIT OVAT PARHAITA HEVI BÄNDEJÄ VOIN LUETELLA KAIKKI OSA KLASSIKOITA
IRON MAIDEN, BLACK SABBATH, METALLICA, KISS, LED ZEPPELIN, AC/DC, AEROSMITH, W.A.SP, DEEP PURPLE,
LINKIN PARK, LIMP BIZKIT, RAMMSTEIN, SLAYER,
RAINBOW, HALLOWEEN, LORDI, NIGHTWISH, APOCALYPTICA, EVANESCENCE, MEGADETH, KORN, PANTERA, GUNS,N ROSES
heavy metal bändit
17
1495
Vastaukset
Paljon törkyäkin. Kaiken lisäksi muutut kurpitsaksi.
- kalvotaiteilija
No jaa. "Limp Bizkit" "Linkin Park"....Noh, ihan miten vaan : )
- unohtui
Parhaan unohdit:MOTÖRHEAD
- linkin park
ei ole heavy metallia. eikä edes hyviä bändejä
- Nimetön
missä on Judas Priest, Venom, Saxon, Accept.
- Qwen
hyvä ihminen, eihän Led zeppelinillä, kissillä, deep prplella ja aerosmithillä ole mtn tekemistä heavyn kanssa... ne on joko slimeballrokkia tai vanhaa paskasaundista rokkia..
Bizkit ja linkin park on teinien rahastustrendi-virityksiä..
Lordi on perähikiän lapsellinen juntti jolla on kauhufiksaatio ja huono maku..
Apocalyptika on todella joutava viguttelupoppoo, enkä ymmärrä miksi joku kuuntelee jotain munatonta viulunvingutusversioita hyvistä biiseistä..- tai sit
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
- Mätäomena
Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.
- OneBrownMouse
Mätäomena kirjoitti:
Kyllä deep puple on heavya. SAATANA! Led zeppelin on myös suuri vaikuttaja.
Näin on. Nuo ovat ensimmäisiä hevibändejä.
- Öövini
tai sit kirjoitti:
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
on asiat!
- Qwen
tai sit kirjoitti:
toi led zeppelin on vähän helvetin hyväsoundista bluespohjaista heavyrockia siinä kuten purplessa ne äijät osaa oikeasti soittaa eikä vaan rääkätä niitä instrumenttejaan ois ihan mielenkiintoista kuulla mikä sun mielestä on heavyä!
hyvä soundista! Melkein trumpeteilta kuulostaa skeban ja basan yhtespeli! hyi f...
Ymmärrän miksi joku voi digata noista, ok, mutta hevin kanssa ei ole mitään tekemistä...
- Levyseppähitsaaja
Ota se saatanan CAPS LOCK pois päältä. Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea, varsinkaan kun kieliasu on muutenkin perseestä, pisteet puuttuu ym.
- Rugli
Nuo nu-metal/industrial on paskaa ja tästä asiasta ei voi edes keskustella.
- mXm
Minä olen mustat verhot!
- Whitesnake73
Tarot on ehdottomasti paras!Vaikka suomalainen onkin..
- Kuniz
Berzerker, Morbid Angel, Vader, Decapitated, Nile, Opeth, Amorphis, Rob Zombie ja Sentenced.
- kalvotaiteilija
Herreys, Modern Talking, Wham, Sabrina....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372